Novinky

Zpět na článek

Mercedes-Benz CLS: Oficiální fotografie a informace

48 komentářů

Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Interiér vypadá velice schopně, myslím, že už několik let neplatí fakt o tom, že Audi dělá nejlepší interiéry. Tento vypadá moc hezky. Zvenku mě zaujaly přední světla a celkové vzezření 😉 ALE co mají sakra znamenat ty zadní světla??? Přijde jak by koupili světla z passat CC, dali tam diody a hodili je na nové CLS. Ta podoba tam je velká, to mi nikdo nevymluví! Za tento exces pro mě teda novému CLS palec dolů... :no: Neskutečná elegance prvního CLS je tedy nepřekonána.
Avatar - DBS
DBS
Ta světla jsou sice podobná,ale ne stejná,nejsou tam jen diody navíc...mě se líbí.
Mercedesu se tohle nové CLS povedlo,jak interiér tak exteriér a určitě méďa vypadá líp než A7 a ten její divnej zadek...
Avatar - white label
white label
Záď A7 je i jakousi reminiscencí na Audi 100 Coupe S (1970), jehož záď byla zjevně inspirována právě "tvým nickem"... 😉
tonny.p2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
white label
To víš, že to platí, sedni si (viz i testy) do A8, nebo A7, což je v podstatě interiér příští A6. A konkurovat tomu může určítě spíš současná pětka, než současné Ečko, jehož interiér je rozhodně spíš jeho slabinou...
Avatar - positivemind
positivemind
Souhlas, ergonomicky a designově nepříliš poveden 😒
Nemohu si pomoct, ale ty zadní světla mi hodně připomínají nový passat [odkaz]
Avatar - T613
T613
ty máš hodně bujnou fantasii
Avatar - white label
white label
Tak to je ale velmí mírně řečeno..., spíš bych to viděl na urgentní návštěvu renomovaného vwočaře... >😒]
Subaru.in
Souhlasim s tebou; ono se tomuto autu a hlavne v teto kategorii ani moc vytknout neda a to plati i o A7.

Jelikoz rozdily jako: Ja mam radsi zrzku jiny brunetu a koleka cernovlasku, kdyz vsechny super kocky vypadaji jako zradlo je "nazor" uplne onicem.

Doufam, ze si to hodne lidi uvedomi nez zacnou placat tady na netu, co se jim nelibi a libi... a co by 10x udelali jinak.
Anonym2811
Ať si klidně plácají, co se jim líbí a co ne, hlavně když nenazývají ty s jiným názorem blbci, ***y a podobně...

K autu - vypadá božsky a zvenku se mi bez výjimky líbí, trochu mě zklamal interiér, který je sice prvotřídní a je celkem pěknou kombinací mezi interiérem Éčka a nových interiérů BMW, ale celkově mi přijde dost suchý a na tu jemnou britskou eleganci v předchozím CLS prostě nemá, pro posun dopředu je to dobře, ale mě se stejně líbil předtím víc. 😉
pogo26
A od jaké kategorie je dovoleno psát co se mi líbí nebo nelíbí ? Chtělo by to zvolit hranici od ktré se mají otvírat oči a srdce.
Navtech
Jestli si měl zrzavou s šetkama, tak můžeš psát, co chceš 😉
Subaru.in
Zrzka byla prvni ale bez sestek 😒
pogo26
Na tuhle kombinaci jsem ještě nenarazil a už asi ani nenarazím. Nezbývá než mlčet a čekat.
Avatar - T613
T613
No nevím s čím souhlasíš, ale se mnou asi ne. Já se jen pozastavil nad bujnou představivostí, že CC a CLS mají shodná zadní světla, což pochopitelně nemají. Ten rozdíl mezi tě mi světly je velký.
Subaru.in
Ne preci, ze ma PetrPOLO6r bujnou fantazii 😄
Marko
Ja som sa na toto auto strasne tesil a teraz musim povedat, ze som sklamany. CLS II sa nedokazalo vyhnut (zvlastnej) mode, ktora sucasne auta nuti (opticky) priberat. Lahkost a priamociary dizajn prvej generacie je prec. Na moj vkus to ma prilis kypre (miestami az barokove) tvary, pomerne dost dizajnovych prvkov je az okazalo komplikovanych, naviac tie bocne linky v pontone vychadzajuce od svetiel (prednych aj zadnych) sa na konci zvlastnym sposobom stracaju. Posobia, akoby prvoplanovaym sposobom mali ozvlastnit masivny ponton karoserie. Zadok auta uz radsej ani nekomentovat.
Z celeho exterieru sa vytraca ten pocit odbocky od konzervativizmu ostatnych Mercedesov, ktory ozivoval prvu generaciu. Je to po E-Klasse druhy Mercedes, ktory je pre mna vizualne tazko zrozumitelny. 😒
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Mě se nelíbí zadní světla z boku, tedy je to jen dojem z fotek. A to je problém i E-klasse a obeceně snahy zvětšit plochu světel v případě, že čelní plochy už nejsou důsledně odděleny od boku a plynule přecházejí. Dobře to měly vyřešeny starší generace XJ, kde se sice záď krásně zúžovala, ale světla byla ponechána vpodstatě jen na čelní ploše. Ale třeba nová A8 naznačuje opačný trend, mě se zdá, že ponton má docela striktně odděleny čelní a boční plochy.

Ty už máš z CLS II dojmy ze setkání na živo?
Marko
Prvy odstavec - ano suhlas: 😄 :yes😒br />
Odpoved na otazku: nie, nevidel. Myslim, ale (aj po skusenosti s E-Klasse), ze na zivo to lepsie nebude. Objemove "prestrelenie" mnozstva hmoty ide len tazko zakryt. Aj v reale (aj ked by som si prial opak).

Okrem toho, viem akym smerom sa ma uberat dizajn novych velkych Mercedesov, a toto do toho zapada. Nie je to ale "moj salok kavy" (co je mozno vekom).
Kompaktne Mercedesy a stredna trieda si ale zachovaju stihlejsie a cisejsie linie, takze v tomto smere to myslim bude fajn. Co je ale po stranke marketingu logicke...tie auta budu utocit na mladsiu klientelu (velkostou aj cenou).
😉
Navtech
To mi vysvětli s tím věkem?! Jdeš jako do penze, nebo je ti dvacet? 😉

Když vemu SLS, CL a E class, byl podle mě design CLS dost předvídatelný. Myslím, že tím získalo větší "dravost".
Avatar - T613
T613
no dravost ani ne, spíš vypadá jako by byl na anabolicích. Takové ty svaly z vody 😉
Staré CLS vypadá o chlup lépe a vypadalo i rychleji. No a oproti A7 vypadá taky těžce.
Takže ano, je zde po éčku konečně hezký mercedes. Bo E je všechno jen ne hezké.
Marko
33 (ale uspesne sa snazim "vzdorovat" dospelosti) >😁
Mercedes bol v prevaznej miere vzdy zacieleny na starsiu a konzervativnejsiu klientelu - a tam som ja este neni.

Bol aj nebol. V style toho, ako boli tie auta stvarnene urcite ano. Otazkou je ci CLS nemalo ostat bokom od toho stvarnenia, tak ak tomu bolo doteraz. To auto bolo pocitovo ovela odvaznejsie a mladistvejsie ako ostatne sedany.

Mne tato reinkarnacia moc drava nepripada. (Vzhladom k objemu by som tomu dal skor adjektivum "brutalna".)
Avatar - positivemind
positivemind
Zajímavé číst tvůj názor. Jak se mi na prvních fotkách záď hnusila, tím víc se mi teď líbí. Uvidíme setkání naživo.

Souhlasím s tím přehršelem uměleckých slohů - přední část je pro mne ok, ale příliš moc kontrastuje se zbytkem. Interiérem rovněž nejsem příliš unesen, všechny nové mercedesy mi přijdou stejné 😒 snad na tom nová s-class bude lépe, uvidíme.
Frantizsekk
no je to auto pro paprdy, bych to strucne nazval. Vidim v tom postarsiho zamoznyho pana, kterej ma pred sebou jeste tak 10 let aktivniho zivota. jeste pracuje a chce neco reprezentativniho a pohodlnyho a take neco jineho, nez maji ostatni. Neco na urovni.
Takovy manor merc
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Nějak mi ta snaha nacpat na toto auto masku z SLS nesedí. Světla a maska jako kdyby byly z naprosto jiných aut, nehodí se k sobě. Maska je skoro kolmá, světla ubíhají dozadu, celé to působí rozplizle 😒 Zato uvnitř pohoda.
Avatar - Ronault.
Ronault.
jim už jen v tom zamyšleném teamu designérů chybí jen araba a černoch a byl by to dokonalý PR článek k připravovaným Olympijským hrám >😒] >😁

Nicméně musím uznat, že CLS se podařilo. Sice je více těžkopádné, ale dojem, že jde o rychlé a tak trochu "tajemné" auto neubylo
lowkick
se vším 😄 souhlasím
maca02
Starý MB CLS se aspoň trochu lišil, tohle je stejný jako S, to si nezasloužil :no:
lowkick
Mně se jeho "obrněný" vnější design líbí a interiér je téměř tak skvělý jako u A7...ovšem za rok, za dva, bude A7 vypadat mnohem lépe, protože jeho linky (hlavně zádi) budou odolávat zubu času déle. Ovšem na co se opravdu těším, je nové ML, protože pokud rozvine frontlook CLS, tak to bude bomba :yes: Je ale fakt, že céelesku ten náklaďákovitý design mírně ublížil. :😉
Avatar - cb
cb
Měl jsem leta dojem,že třetí "Stop" světlo je co nejvýš,aby bylo vidět i přes další auta,proč tedy tato výška v nárazníku?
Avatar - white label
white label
Vážně pochybuju o tom, že je to brzdové světlo, v nárazníku bývá nejčastěji jen odrazka, příp. mlhovka...
Podle mě třetí brzdové světlo ani nemůže být tak nízko od země, proti hlavnímu páru brzdovek...
figurka
Musím přiznat, že jsem trochu rozpačitý. Pokud opomenu návaznost na první generaci CLS, kterou bych se nebál označit za průkopníka a která navíc působila velmi lehkonohým dojmem, tak u nové generace jsem trochu na rozpacích. Jednoznačně chválím ostře řezanou příď, která mne už velmi oslovila u E a dle mne se celkem hodí do dnešní agesivně-sportovní doby. K tomuto prvku ale jak kdyby nenavazovala zadní partie, která se sice svažováním hlásí k předchozí generaci, ale už příliš nekoresponduje s přední částí.
Nebojím se o prodeje CLS, ale vzhledem k možnosti dalších voleb, které mi přijdou vyváženější bych volil jinde.
Avatar - radolaco
radolaco
Akoze nikdy som nemal rad Mercedesy, to priznavam bez mucenia, no zaroven nemam problem objektivne povedat pokial sa z casu na cas nejaky pekny Mercedes objavi. Ale toto je aky bordiel? 8-s Sama disproporcionalita, absolutne neladne krivky, opak cistych linii...no tak hnusny Mercedes sa im uz dlho nepodaril :no:
Avatar - Dinar
Dinar
je to takové CLko se čtyřmi dveřmi, myslím, že byl záměr tohle auto designem pocitově postrčit k vyšší třídě. Trochu trik, jakov případě E-kupé, ale dle mého se to povedlo. :yes: 😉
webpaja
Tobě se taky líbí všechno 😄 Pravda je, že vypadá agresivně a přitom ladně... Jsem zvědav jestli BMW přifrčí do Paříže alespoň se studií 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Tak, já jsem skromný chlapec, mně se líbí kde co.
Studie už nebude, max. vystrčí hybrid verzi, v Ženevě by mělo být finále. 😉
webpaja
Na to se těším 😉
Avatar - white label
white label
Mě CLS nikdy nějak moc neoslovilo a třeba v bílé ho vídávám často a v té vypadá opravdu dost "divně"..., tohle mi připadá na MB mnohem přijatelnější, ale na potentciál studie čtyřdveřového kupé od BMW to nemá ani náhodou...to je designově neprosto dokonalá trefa, která naštěstí přišla zrovna v době, kdy jsem se o design, styl a filosofii BMW začal znovu trochu obávat, tedy v době "5 GT"...
webpaja
Teď o víkendu končil golf na Čeladné, partnerem bylo BMW, takže jsem zblízka porovnal linie x6 (obecně dobře přijímané) a 5GT. V podstatě jsou základní tahy téměř shodné, jen GT potřebuje velká kola, aby hmota nepůsobila tak těžce.
Byla tu dokonce nová pětka na minimalistických 17" a přesto nepůsobí nijak strašně.
BMW 6 Grancoupé a A7 jsou stylově čistší, M-B CLS naopak vystavuje agresivní tvář. Přestože se mi CLS celkově líbí, jsem spíš na klidnější vzhled, proto přešlapuju na straně vrtule a kruhů 😉
Avatar - white label
white label
Byl jsem i na Čeladné, po okolí jezdilo právě nejvíc zlatých 5 GT a nejčastější připomínka k němu, byla nevzhledná zadní partie..., na kterou si prostě taky nikdy nezvyknu.
webpaja
Nejlíp sedí tmavá a 20"... 😄
Avatar - white label
white label
To jo, ale není trochu škoda dávat tak pěkné věci, na takové auto..., jak 7čka, tak 5ka vedle něj vypadají vlastně dokonale... 😉 😄
Avatar - jozephko
jozephko
Dlhá kapota, nádherný čumák v štýle 300-ky, úchvatný profil, perfektný zadok, aj interiér je o dosť lepší ako v Ečku - hotová Mona Lisa na kolesách. Po dlhšom čase konečne pekný maco.
Avatar - white label
white label
Ano, interiér konečně lepší jako v Ečku...
webpaja
Éčko je zevnitř na přepracování...přesto novináři z Autocaru stále pějí ódy právě na jeho interiér...
loydl
a mne sa nové Ecko paci, hlavne v hnedej metle s kremovou kozou a hnedou palubkou. pride mi tak trochu retro, prelom 70- 80 rokov, hrany, funkcnost a funkcionalita dizajnu.
jaros38
Logické pokračování a rozvinutí konceptu minulé generace, a to jak zevnějškem, tak hlavně interiérem, který se nyní může bez obav měřit s Audi, které v této oblasti posledních několik let udává tón. Minulá generace podle mého názoru spíše takovým e😜erimentem na otestování reakcí tradičních zákazníků Mercedesu. A ejhle, ono to vyšlo, Mercedes opět předběhl konkurenci,která musela rychle reagovat. VW, ač není přímým konkurentem M-B přišel s Passatem CC, Audi předvedlo A7, nyní je tedy na tahu BMW (paskvil zvíce se 5GT je vším, jenom ne 4 nebo 5ti dveřovým kupé).
Pouze mě překvapuje stálé lpění Mercedesu na nepraktickém nožním ovládání ruční brzdy. Lepší řešení je určitě tlačítko na středovém tunelu a úplně nejlepší klasická páka (ale ta se do technokraticky řešeného interiéru prémiových limuzín a kupé pravda už moc nehodí).

Ale celkově si nové CLS zasluží velké uznání- BRAVO MERCEDES :yes: :yes: