Na konci 1. pololetí letošního roku klesl počet Felicií v registru osobních automobilů pod hranici 400 tisíc. Celkově jsou u nás stále nejrozšířenější Škody a Fordy.
Velmi zajímavý článek s užitečnými informace, zvláště bych chtěl vyzdvihnout skvělá umístění Škody 120, 105 i 100. Doufejme že v této statistice ještě dlouhá léta zůstanou. :yes:
která o ničem nevypovídá.Např.pod názvem WW Golf se skrývá 6 typů aut z let 74 až 2010.Kolik ale kterých je se nedozvíme.Naopak se dozvíme že Škodu 100 má více majitelů než Renaulta Lagunu.Stoupněte si na celé odpoledne k nějaké silnici,Lagun projede nejmíň 50,škodovka tak jediná,pokud budete mít to štěstí.takže řadit auta stojící někde ve stodole,kterým v sedadlech hnízdí myši mezi nejrozšířenější je docela k smíchu.I když čistě teoreticky je to pravda..A proč je např.Š120 uváděna jako jiný typ než Š105?Vždyť je to jedno auto!
Zbytečně se rozčiluješ Drozde a otloukáš si hlavu o kmen ;-)
Je to výpis z registru a proto ty rozdílné názvy.
To, že je tolik Škodoveček dává smysl. Vyráběla se 20 let a přes 20 let se už nevyrábí. Dneska už jezdí v podstatě z 80% jen ty, které sloužily nedělním řidičům nebo byly opečovávané, případně se rozpadly. Nedělní řidiči s něma jezdí jen v neděli, takže je nevídáš tolik jako ty Laguny na cestách, nebo zemřeli a koupili si je nadšenci.
Tenhle fenomén jde pozorovat i na Favoritech, na cestách začíná ubývat prorezlých šrotů a někteří proto říkají, že Felicie rezrly více jak Favority, což jde vidět i na cestách. No jo, jenže ty neopečovávané Favority už jsou dneska dávno rozpadlé. A tak to funguje.
Tabulka je jako každá statistika udělaná dobře, je jen otázkou, jestli umí čitatel se statistikou pracovat.
No a kolik let se už Felície nevyrábí a kolik let je to od uvedení na trh? 15 let od uvedení a pomalu 10 od ukončení výroby, to už i ty nejnovější kusy mají nároky na korozi. Samozřejmě, zázrak antikorzní ochrany to nebyl, ale na nepozinkovanou karosérii v té době ještě lowendové značky to pořád ještě jde.
Problém Feld je hlavně v tom zadním černém pásku, pod ním je prý plech skroucen do jakési okapové roury, a proto tolik problémů s touto partií... sám jsem to neviděl, znám to jenom z vyprávění, třeba tu je někdo, kdo to kitoval??
Já to nekitoval, ale není tam ani roura, ale spíše klasický svár na kterém to rezne, protože se tam udržuje voda. Ale to je jen jedno a první místo, kde Felície začne reznout a pak to pokračuje úplně stejně jako Favorit. U Favoritu o tohle reznutí je méně, teda když už reznou páté dveře, tak pod sklem, kde se pod těsněním ucpou odvodné kanálky a pak to rezne. S tím už zkušenosti osobní mám >:-[]
vytáhni paty z velkoměsta a budeš mít problém narazit na tu lagunu ;-) na opravdových vesničkách je Š120 ještě poměrně dost..ale myslím tím opravodý venkov ne kde to je 10km do velkýho města
Pane doktore, ale ČR není jen Praha, Brno a Plzeň... Zrovna u mých rodičů na vsi (300 obyvatel) je těch Š105/120 v provozu asi deset, jen velmi málo aut je tam mladších deseti let.
Tak zaprvé škodovek stodvácítek jelzdí na našich ulicích hodně a zadruhé škoda 105 a 120 jsou rozdilné auta jo a stovek jezdí u nás hodně na vesnici jich jezdí spousta.Když si psal tento příspěvek měl si asi 2 promile.Tabulka je přesná
V průměru to není vůbec špatné. Na ulici se nedusíme, u krajnice nevaříme a při troše fantazie nám i ta 13 let stará popelnice už umí i zachránit život.
Z této statistiky by ovšem měly být vyjmuty kusy na veteránských značkách, které statistiku dost výrazně pokroutí, přestože většina auta za celý rok ani nevyjede z garáže.
mám fiat 600 z roku 57 na normálních značkách, s normální pojistkou, to sem ale gauner co? :-D, a najedu tak 3-4000 za rok :-), btw, do těhle statistik tyhla auta neevidují (pokud nejsou na normálních číslech jako to moje)
a když se zamyslíme je jasné proč lidé udržují staré auta,protože vím že takové auta už nikdy mít nebudou dnes automobilky dělají auta tak aby lidé kupovali pořád auta dokola a ne aby lidé jezdili 10 let stejným vozem.zkratka už nejsou dnešní auta tak kvalitní
a když se zamyslíme je jasné proč lidé udržují staré auta,protože vím že takové auta už nikdy mít nebudou dnes automobilky dělají auta tak aby lidé kupovali pořád auta dokola a ne aby lidé jezdili 10 let stejným vozem.zkratka už nejsou dnešní auta tak kvalitní 8-s