Mercedes-Benz CL 63 AMG se v rámci modernizace podrobil implantaci nového pohonného jednotky a pod jeho kapotou nyní pracuje nový přeplňovaný osmiválec.
Achjo... zase přeplňování :-(
Chápu, že dneska je moderní mluvit o pekné spotřebě, ale bohužel se zapomíná na tradiční zvuk a chod atmosféry. BMW si stále svoji M3 drží v atmosféře a doufám, že ještě dlouho bude... jsem toho názoru, že špička řady u prémiových značek (tedy eMka či AMG) měla zůstat u staré dobré atmosféry a vykašlat se na turba. Turbo má dneska každé auto skoro, ale atmosféra je prostě atmosféra... Měli by další a další řady nahrazovat důstojně a ne tam plácat turba...
už dva roky vlastním E55 AMG s kompressorem ještě polazený na nějakých 517hp (740Nm) a na radost z jízdy si rozhodně stežovat nemohu. Je pravda, že E63 má hlubší a výraznější zvuk, ale ten motor se musí pořádně vytočit, než se projeví. U mého je cítit plný zátah už nad 2000 ot. A zvuk se dá trochu doladit třeba výfukem Renntech (doporučuji najít na youtube) ...každopádně i tak má 6.3 opravdu hezčí zvuk... Bohužel se přestal kompressor do AMG dělat také z emisních důvodů....škoda