Ekonomika
Ten průkopník neřeší ekonesmysl CO2, ale spíše mnohem nebezpečnější emise, jako oxidy síry, dusíku, pevné částice a podobně. Na to, že jedou v podstatě téměř jen na benzinu jsou výborní. Koukni se, kde je další čistě benzinový zástupce - Infiniti. Oproti němu je Lexus o třídu jinde. Japonská filozofie hybridů by tobě neměla být neznámá, už se tu o ní mluvilo mnohokrát.
nema v ponuke dvojlitrove naftaky (a naftaky celkovo, ktore vo velkom ponuka a predava nemecka konkurencia), teda okrem is-ka
Ona už samotná norma a metodika měření CO2 je celkem technický nesmysl, tedy udat tuto hodnotu jedinou cifrou a k tomu v g/km...?? Tato hodnota musí být zákonitě přepočtená z koncentrace CO2 v celkovém množství vypouštěných plynů, tedy v g/Nm3 spalin - toto se nechá změřit (dále musí být pro porovnání přepočteno na normální stavové podmínky plynu a navíc suchého - tj. po odečtení hmotnosti vodní páry tj. složky H2O). Další přepočet na g/km už vychází z papírové průměrné spotřeby paliva l/km a je tedy touto chybou silně zatížen. Jinými slovy je to nesmysl, neboli tzv. ekologická bublina. Hodnota složky CO2 ve spalinách navíc úzce souvisí s hodnotou složky kyslíku O2 (součet CO2 + O2 = cca 19% objemových)😉
ted si vemte jak by se pri pohledu na takovou tabulku podivoval nejakej american ktery ani netusi ze nekde v Evrope maji Chevrolety krapet jine nez tam unich v Americe, 5 misto by s nim seklo >😁
Pokud vim, tak BMW, Ferrari, a rada dalsich vyrobcu kola prodava od slapacich, i ty pro 3-5lete odpostrkovaci...jenze to se nepocita 😉
Jde o údaj výrobců, kteří stanovují kombinovanou spotřebu podle platných předpisů. Nic lepšího dnes bohužel neexistuje.
vyrobcovia by mali zacat ponukat bicykle, co na tom ze si to nikto nekupi, ale zlepsi to flotilovu statistiku 😊))) (tolko k uzitocnosti tej statistiky)
tie udaje o spotrebe a emisiach su z realnej prevadzky alebo z tabulky od vyrobcu, lebo ak to druhe je to UPLNE IRELEVANTNY UDAJ ako aj cely clanok
oni jen jaksi nemají tu flotilu 😄