Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rusko by prý mohlo získat podíl v automobilce Renault

Rusko by mohlo získat podíl ve francouzské automobilce Renault, která by za to zvýšila svůj podíl v největším ruském výrobci automobilů AvtoVAZ. Informoval o tom ruský podnikatelský deník Kommersant. Renault již vlastní v AvtoVAZu 25 procent akcií.
Zpět na článek
28. 11. 2009 13:02
30. 11. 2009 12:37
Avatar - Ada je zase tady
28. 11. 2009 09:58
Rusove zachrani firmu rendlik a spol
Dosadi tam nemecke manazery, designery a vyvojare. :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - ryman
28. 11. 2009 10:23
Re: Rusove zachrani firmu rendlik a spol
zato tobě už nepomůže ani svěcená voda..
Avatar - WinDiesel
28. 11. 2009 10:44
Re: Rusove zachrani firmu rendlik a spol
Bezmozek promluvil.
Avatar - Ada je zase tady
28. 11. 2009 12:12
Re: Rusove zachrani firmu rendlik a spol
>:-[] >:-[] >:-[]

Pro pravdu se kazdy zlobi >:-[] Renault konci. Je nekonkurenceschopny.
28. 11. 2009 16:02
Re: Rusove zachrani firmu rendlik a spol
Němečtí designéři nejsou ani doma ve VW, tak snad jen jako 3. kolona.
28. 11. 2009 13:02
Ropa hybe svetom
Ste si vsimli, ze s klesajucou cenou ropy na svetovych trhoch, snahou automobiliek snizovat spotrebu, zavadzanim hybridnych pohonov a uvedenim planu Renaultu na predstavenie elektromobilov sa zvysila aktivita ropnych krajin v nakupe akcii automobiliek?
Katar ma podiely vo VW a teda aj Porsche:
[odkaz]
A teraz Rusko, druhy najvacsi svetovy producent ropy, chce kupit podiel v Renaulte:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - chlapecx
28. 11. 2009 15:41
Re: Ropa hybe svetom
no jistě, aby z toho něco měli, to je ta vláda neviditelné ruky trhu:-)
nechtěj se připravit o zisky:-) mafiálni, za každou cenu ovlivňvoat dení vždy a všude... problémn je v tom, že tady 20 let po revoluci prskáme na komunisty, ale ti lidi, co to tehdy ovblivňovali a chtěli ovlivňvoat, to dneska ovlivňují zas... a díky větší mmožnostem ve větším:-)
a vo tom to je:-) všecko souvisí se vším:-)
Avatar - ryman
28. 11. 2009 17:41
Re: Ropa hybe svetom
pravda, je to hnus :no:
30. 11. 2009 12:37
Možno
Možno to nie je zas až taký zlý nápad, vyrábať Logan v ruskom závode VAZ. Rozšíria sa tak rumunské kapacity ešte ďalej na východ a vznikne priestor na ďalšie rozširovanie ponuky. Lacné autá s jednoduchšou technikou majú najmä v takýchto regiónoch budúcnosť istú, v tomto prípade by sa podľa mňa uživil aj model o triedu menší ako Logan. Podobne možno očakávať, že sa uchytí Duster, hoci to už nebude tak ortodoxný terénniak ako Niva.
Vstup ruského kapitálu do Renaultu nebude problém, pokiaľ bude iba v rozumnej miere, nakoniec Renault je stále štátnym podnikom.
VAZ-u na druhej strane prospeje, ak dostanú Francúzi väčší podiel a najmä s tým spojené právomoci, aby mohli ruského molocha prekopať trochu po svojom.
Rozbalit vlákno
0