Ekonomika
no jistě, aby z toho něco měli, to je ta vláda neviditelné ruky trhu😄
nechtěj se připravit o zisky😄 mafiálni, za každou cenu ovlivňvoat dení vždy a všude... problémn je v tom, že tady 20 let po revoluci prskáme na komunisty, ale ti lidi, co to tehdy ovblivňovali a chtěli ovlivňvoat, to dneska ovlivňují zas... a díky větší mmožnostem ve větším😄
a vo tom to je😄 všecko souvisí se vším😄
nechtěj se připravit o zisky😄 mafiálni, za každou cenu ovlivňvoat dení vždy a všude... problémn je v tom, že tady 20 let po revoluci prskáme na komunisty, ale ti lidi, co to tehdy ovblivňovali a chtěli ovlivňvoat, to dneska ovlivňují zas... a díky větší mmožnostem ve větším😄
a vo tom to je😄 všecko souvisí se vším😄
Ste si vsimli, ze s klesajucou cenou ropy na svetovych trhoch, snahou automobiliek snizovat spotrebu, zavadzanim hybridnych pohonov a uvedenim planu Renaultu na predstavenie elektromobilov sa zvysila aktivita ropnych krajin v nakupe akcii automobiliek?
Katar ma podiely vo VW a teda aj Porsche😒br /> [odkaz]
A teraz Rusko, druhy najvacsi svetovy producent ropy, chce kupit podiel v Renaulte😒br /> [odkaz]
Katar ma podiely vo VW a teda aj Porsche😒br /> [odkaz]
A teraz Rusko, druhy najvacsi svetovy producent ropy, chce kupit podiel v Renaulte😒br /> [odkaz]
Vstup ruského kapitálu do Renaultu nebude problém, pokiaľ bude iba v rozumnej miere, nakoniec Renault je stále štátnym podnikom.
VAZ-u na druhej strane prospeje, ak dostanú Francúzi väčší podiel a najmä s tým spojené právomoci, aby mohli ruského molocha prekopať trochu po svojom.