Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

No vida
| 26. 8. 2010 10:57
my že je na odpis, a Líška mazaná zatiaľ trhá rekordy v predajoch. Nuž, elegán je elegán.
Avatar - iudex
No vida
| 26. 8. 2010 11:24
A nielen elegancia je jeho silná stránka! Opomenul si ten výrazný nárast dynamiky základného (a taky jediného) motora!
Avatar - Katikakus
No vida
| 26. 8. 2010 11:34
Panove, do mrtvoly se nekope... ;-)
Avatar - iudex
No vida
| 26. 8. 2010 11:52
Počkaj, ešte Tebe a iným neveriacim Tomášom bude vysvetlené, aký dlhý život, úspechy a zápis do histórie chytrú líšku čakajú. >:D
Dokud
| 26. 8. 2010 10:57
se nebude tenhle obstarožní jihoamerický krám prodávat za ceny Sandera, tak jen zabírá místo v showroomech.
Avatar - Ricardo
Dokud
| 26. 8. 2010 11:12
:yes: :yes:
Avatar - iudex
Dokud
| 26. 8. 2010 11:24
Také rúhanie! Máš šťastie, že je GTI na dovolenke! >:D
Dokud
| 26. 8. 2010 11:57
v Bibione nemajú internet? >:-[]
Avatar - iudex
Dokud
| 26. 8. 2010 12:19
No vyzerá to, že nie, vzhľadom na jeho dlhodobú absenciu... Alebo intenzívne počíta pomer Golfov a Bráv na talianskych cestách. >:D
Dokud
| 26. 8. 2010 13:05
otázka je či počíta len HB, ale aj kombíky a sedany >:-[]
Dokud
| 26. 8. 2010 12:08
Proč každej má svůj názor...já ho nikomu neberu a o svém taky nikoho nepřesvědčuju ;-)
Avatar - jazva
Fotky
| 26. 8. 2010 11:07
Inak tie fotky interéru by mohli ešte viac stmaviť, aby tú hrôzu nebolo vôbec vidieť... >:-[]
Fotky
| 26. 8. 2010 11:24
Ať je Fox jakýkoliv, tak miniaturizovaný interiér předchozího Passatu je zdaleka to nejlepší co lze mezi prcky najít. Jestli se ti líbí ty stobarevné a vykulené zrůdičky pro panenky co každý cpe dovnitř, tak prosim ;-)

Jinak 245 za základ BEZ POSILOVAČE, to je docela síla.
Avatar - iudex
Fotky
| 26. 8. 2010 11:28
Ale nemôžeš predsa porovnávať Majstra elegancie s nejakou i30-kou! (aj keď je to o auto dve triedy väčšie, výkonnejšie, lepšie vybavené...) ;-)
Avatar - jazva
Fotky
| 26. 8. 2010 11:37
no neviem, ale mne sa to moc nepodobá. [odkaz] ;-)

mne toto [odkaz] príde zaujímavejšie.
Fotky
| 26. 8. 2010 11:46
Místo Passata si tam můžeš dosadit A3, Toledo nebo jinou "stejnou" variaci.

Ve Foxu jsem nikdy neseděl, v Pandě i jel. Šutrová přístrojovka z pololesknoucích se plastů měla tendence po opření kolena vybočit 1cm do strany, takže tím moje relativní vnější nadšení skončilo. Přiznávám, nelíbí se mi přístrojovka prakticky v žádném Fiatu.
Avatar - jazva
Fotky
| 26. 8. 2010 11:56
ok, beriem - nie každému to musí vyhovovať. Ja som tú pandu sem treskol iba z toho dôvodu, že ma napadla ako prvá. Toto [odkaz] je ale úplne iná galaxia aj od jedného aj druhého. Predsa len ten int. vo Foxe mi príde hrozne, ale fetk hrozne zastaralý a viedieť že sa tam veľmi šetrilo. ;-)
Fotky
| 26. 8. 2010 12:04
Tohle rádio jsem viděl u vietnamců za 399Kč, akorát místo volantu tam bylo cédéčko ;-)

Pandu nehaním. Zvenku pěkné, interiér není moje gusto, základní motor tragédie, jinak proč ne. Osobně bych ale Pandu neházel do stejného koše jako Fox, C1 apod. (počet dveří, velikost)
Avatar - jazva
Fotky
| 26. 8. 2010 12:26
Tak práve ten Fox je z nich najväčší... >:D
Avatar - twistedTSD
Fotky
| 26. 8. 2010 12:51
to teda jo...[odkaz]
Avatar - jazva
Fotky
| 26. 8. 2010 12:57
netreba chodiť do Brazílie za kombíkom. Stačí sa pozrieť do tabuľky na rozmery toho čo sa predáva tu. To že má iba dvoje dvere, neznamená, že je malý... ;-)
Avatar - kari.laz
Fotky
| 26. 8. 2010 12:29
Je pravda, že ty dětské interiery s rádoby všudypřítomným úsměvem a třinácti barvami, kam se podívám, popřípadě styl větnamské radio ala fiesta nemusím. Za to má u mě koncern VW palec nahoru, že se nesnaží dělat tyhle myšmaše.
Ale jinak k tomu FOXovi. Myslím, že by ten mdel měli už dávno stáhnout a bud ho dát v zapomnění, nebo udělat nějakého nástupce. Cena je děsná, výbava taky a i na vzhledu se stáří podepsalo. Je to jak umělé držení při životě. Nevím, jaké jsou jeho celosvětové prodeje, že ho takhle stále drží, ale podle mě by se jim zrušení téhle už šedivé lyšky ulevilo.
Avatar - jazva
Fotky
| 26. 8. 2010 12:44
to čo si napísal, je "vhodné" o triedu vyššie. Predsa len táto trieda je o niečom inam ako o serióznosti. ;-) a z toho plynú aj predaje...
Avatar - kari.laz
Fotky
| 26. 8. 2010 13:19
Takže když budu chtít malé auto, co nevypadá jak barevná hračka pro jednoroční dítě, nebo jak vitnamské radio, tak si musím koupit o třídu větší vůz. Díky bohu za výrobce co dělají seriozní interiery i v této třídě.
Avatar - jazva
Fotky
| 26. 8. 2010 13:22
aaa takže ďalší Mr. Bych... no tak proti tomuto sa proste nedá bojovať... >:D
Avatar - kari.laz
Fotky
| 26. 8. 2010 14:27
koukám, že nejvíce bojuješ se sebou. Možná ti to nebylo z těch pár písmenek srozumitelné, ale nesnáším rádoby veselé, nebo kýčovité interiery, které jsou specialitou v malých autech.
Avatar - jazva
Fotky
| 26. 8. 2010 14:39
Myslím, že na tom že to auto malo byť už dávno na smetisku dejín sa zhodneme obaja. A pýtať za to tie prachy, tak to považujem za drzosť. Nič viac, nič menej.
Avatar - kari.laz
Fotky
| 26. 8. 2010 16:44
To auto je už pár let mimo mísu a měli udělat nástupce, nebo ho prodávat jenom v jižní americe. Tam o něj bude asi větší zájem.
Avatar - R32
Fotky
| 27. 8. 2010 13:19
Bude Up, nebojte sa a vydržte to... >:D
Fotky
| 26. 8. 2010 14:04
kto ešte?
Avatar - kari.laz
Fotky
| 26. 8. 2010 14:32
co kdo ještě?
Avatar - jazva
Fotky
| 26. 8. 2010 14:35
kto ešte robí "seriózne" interiéry v tejto triede? Auto vyzerá ako RC model, ale bude mať interiér alá Passat, Audi a pod. 8-s >:D
Avatar - kari.laz
Fotky
| 26. 8. 2010 16:48
Já nikde neřímám, že musí mít interier ala passat, ale můžou si odpustit vietnamský radia a rádoby roztomilé barevné variace a smile uspořádání. Líbí se mi i trochu obstarožněji působící interier clia a i Punto má některé interiery pěkné. Němci asi skoro všichni. Nepočítám Ka a Fiestu. Corsa se taky ještě nechá zkousnout.
Fotky
| 26. 8. 2010 15:30
máš dlhé vedenie? >:D
Fotky
| 26. 8. 2010 20:10
jako nez dve ste pade za tohle, tak radsi zaziva trhat zuby...
Číslo 5 žije
| 26. 8. 2010 11:11
... ;-)
Avatar - ethicon
Cena?
| 26. 8. 2010 11:19
Tu cenu základného modelu aj ked je to majster elegancie a najlepší malý voz na trhu myslia vážne???! :*)
Avatar - iudex
Cena?
| 26. 8. 2010 11:26
To vieš, tú cenu unesú len silné trhy, preto sa pre švorcákov u nás i u našich západných bratov nedodáva (sviniam perly hádzať...) >:-[]
Cena?
| 26. 8. 2010 11:59
tá cena je samozrejme podhodnotená, reálna hodnota elegáne je minimálne o 100tis. vyššie >:-[]
Avatar - iudex
Cena?
| 26. 8. 2010 12:21
Možno je to ako s Phaetonom, výrobné náklady sú vyššie ako predajná cena, ale VW drží Foxa v ponuke kvôli imidžu. >:-[]
Avatar - Kubass
neskutečnej sráč...
| 26. 8. 2010 11:33
Když sem ještě pracoval ve VW tak sme tam měly dva foxátory jako služební, a já žel buhu musel jest stímhle zgarbem z Olomouce do boleslavy a za 2 dny zpět, motor 1.2 HTP, a jeho neskutečná dynamika mě dováděla k šílenství, já bych to nechtěl ani zadarmo, natožtak za to platit, vůbec nechápu jak to někdo muže koupit...
Tohle auto je prostě za hodně peněz málo muziky...
neskutečnej sráč...
| 26. 8. 2010 11:36
Tos ještě nezažil dynamiku Insightu Hybrid. V tom se jakýkoliv předjížděcí manévr v rychlostech nad 50km/h rovnal pokusu o sebevraždu. Z toho zrychlení na mě šly mrákoty
Avatar - kari.laz
neskutečnej sráč...
| 26. 8. 2010 12:34
měl jsi malé auto se základním motorem, co by jsi chtěl.
Avatar - Ada je zase tady
neskutečnej sráč...
| 26. 8. 2010 12:37
Do jakehokoli osobniho auta patri diesel!
neskutečnej sráč...
| 26. 8. 2010 13:12
a do motorek a motorizovaných koloběžek taky! Vivat diesel! I do zahradních sekaček, motorků v RC modelech a do Formule 1 taky! ;-)
Avatar - Kubass
neskutečnej sráč...
| 26. 8. 2010 14:36
a na tos přišel jako jak? není nad pořádnej benzínovej V8...
momentálně mám sice jenom benzínovou 2.3, ale nebude to dlouho trvat a bude 3litr, řadová šestka 220koní, nafta smrdí, nejde a patří do trakrtoru >:D
neskutečnej sráč...
| 26. 8. 2010 14:06
Fox má približne rozmery Feldy - klame telom. Je iba najtlstejší medzi maličkými.
Avatar - kari.laz
neskutečnej sráč...
| 26. 8. 2010 14:34
Tím spíš se tam projeví ten základní motor.
Avatar - nalimer
neskutečnej sráč...
| 26. 8. 2010 13:50
Facelift nebude v Europe. Podla VW ma byt priamym nastupcom Foxa - UP!
Avatar - jazva
neskutečnej sráč...
| 26. 8. 2010 13:53
lenže kedy bude hotový UP, tak to nevedia ani vo VW... >:D
Avatar - pelikoš
neskutečnej sráč...
| 26. 8. 2010 14:01
u nás se bude jmenovat LUPOMĚSTSKÝ >:-[] >:D
Proč ne facelift?
| 26. 8. 2010 11:50
Nechápu, že inovují jenom motory a neprodávají tady faceliftovanou verzi. V Jižní Americe se prodává už od loňska a proti tomuhle vypadá docela k světu.
Proč ne facelift?
| 26. 8. 2010 11:56
Dobrá připomínka :yes:
[odkaz]
Proč ne facelift?
| 26. 8. 2010 12:20
vypadá rozhodně líp :yes:
Avatar - iudex
Proč ne facelift?
| 26. 8. 2010 12:23
A všimol si si tú motorizáciu? 1,6!!! :-O
Proč ne facelift?
| 26. 8. 2010 12:43
FOX GTI? :-) žeby sa Twingo RS malo začať báť?
Avatar - iudex
Proč ne facelift?
| 26. 8. 2010 12:57
Nie, to je tam základ! (a taky jediný motor, preto súčasne i vrchol) ;-)
Proč ne facelift?
| 26. 8. 2010 13:17
tak to je vlastne prémiovka v supermini. S takým základom je to jasné :yes: >:-[]
Avatar - R32
Proč ne facelift?
| 27. 8. 2010 13:23
Len nechápem jednu vec, to akože z linky zchádza stará verzia pre EU spolu s faceliftom pre Južnú Ameriku? 8-s Tá palubka je teda fakt iná káva...
Proč ne facelift?
| 26. 8. 2010 14:08
Veď to je nová generácia. Ani G6 nebol novší. ;-)
Avatar - jazva
Proč ne facelift?
| 26. 8. 2010 12:01
to tu pôjde ako nový model. 8-s >:D
Avatar - Dinar
Proč ne facelift?
| 26. 8. 2010 12:08
Po foxu se chce, aby to nějak doklepal, resp. vw tím má zaplněnou modelovou řadu. Jestli si to někdo koupí, je věc jiná. Příští rok je tu UP, facelift foxe pro jihoamerické trhy dává smysl, tam se to bude prodávat ještě roky.
Avatar - iudex
Proč ne facelift?
| 26. 8. 2010 12:25
Ako som písal, má rovnakú pozíciu ako Phaeton: nikto ho nechce, ale aspoň zapĺňa miesto v rámci stratégie "VW v každej triede" (okrem VST). >:D
Avatar - white label
"Netuctové" VW = Fox
| 26. 8. 2010 12:49
Myslím si, že prodeje "vzácně" zastralého Foxe mohou v Evropě zachránit jedině idnividualisticky zaměření zákazníci (zejména Lancie a AR), pro které jsou nízké prodeje modelu znakem netuctovosti a "nestádní" originality... :-O >:-[]
"Netuctové" VW = Fox
| 26. 8. 2010 13:14
Blbej znak ;-)
Avatar - white label
"Netuctové" VW = Fox
| 26. 8. 2010 13:53
Jj, jen ten znak..., s patřičným logem by zapadlo prodeji do portfolia značky mnohem lépe... :-)
"Netuctové" VW = Fox
| 26. 8. 2010 14:49
Znak bez emocí. Pouze W, ti chlapi ve vlkohradu nemaj vůbec žádnou fantazii.
Avatar - Dinar
"Netuctové" VW = Fox
| 26. 8. 2010 14:06
Jasně, přece si nekoupím nějakou trapnou pandu, která stojí na každým rohu. Za své peníze chci mít originalitu, exkluzivní vnitřek a dokonale aerodynamický design, ne tu nudnou krabici od fiatu, kterou má každej jouda. Jedině jihoamerické emoce, to je VWono. >:D ;-)
Avatar - bubucci
"Netuctové" VW = Fox
| 26. 8. 2010 15:11
;-) jo, je to VWýhra >:D
U nás potkávám pravidelně 2 kousky a ty nádherné kulaťoučké světýlka si prostě nejde s ničím spléct :-) /no možná Š 100 má podobné/
Avatar - white label
"Netuctové" VW = Fox
| 26. 8. 2010 15:38
Fox má kulatá světla?
Avatar - Blue Sun
"Netuctové" VW = Fox
| 26. 8. 2010 16:17
Kulatá mělo Lupo, ne?
Avatar - white label
"Netuctové" VW = Fox
| 26. 8. 2010 17:15
Jo...
Avatar - R32
"Netuctové" VW = Fox
| 27. 8. 2010 13:26
Pre niekoho sa všetko malé od VW volá Fox... asi >:D
"Netuctové" VW = Fox
| 27. 8. 2010 22:06
Proste čo VW, to majster elegancie. ;-)
Avatar - white label
"Netuctové" VW = Fox
| 26. 8. 2010 15:34
Tak tak, tak je to správně a tak to má vwonu správnou diskusní logiku..., pravá nefalšovná jihoamerická plnokrevnost a originalita v jednom..., dosť bolo Punta, dosť bolo Pandy, jedem víc na jih, zapni si "kšandy"... :yes: >:-[]
"Netuctové" VW = Fox
| 26. 8. 2010 18:24
o chvilu mas na krku vlcka >:D
Avatar - white label
"Netuctové" VW = Fox
| 26. 8. 2010 18:42
Na krku je (zdejší) vlk ještě celkem v pohodě, jsou i nepříjemnější místa pro "vlka" na těle ... >:D
"Netuctové" VW = Fox
| 26. 8. 2010 21:04
ten vlk, ktoreho mam na mysli, je aspon celkom zabavny >:D
Prečo vozia z Brazílie len túto verziu Foxu?
| 26. 8. 2010 15:40
Fox sa vyrába aj ako 5 dverový a dokonca aj ako akési mini MPV alebo kombi pod názvom Suran. Stačí sa vygoogliť v obrázkoch VW Fox a objaví sa aj niekoľko 5-dverových verzií alebo VW Suran. Ten Suran mimochodom vyzerá veľmi zaujímavo.
Otázka v nadpise bola viac-menej rečnícka - VW chce zabrániť kanibalizmu vnútri značky a chrániť Polo.
Prečo vozia z Brazílie len túto verziu Foxu?
| 27. 8. 2010 22:05
Je to kombi, len je to taká vysoká koza, že si ho s MPV môžeš pomýliť...
Každopádne, je to vozík pre menej náročné rhy, nechápem, načo o strkajú do roomov v Európe, však je to tragédia. Radšej mali nechať Lupo, to by ovšem muselo mať slušnejšiu cenovku.
Realita
| 26. 8. 2010 21:11
Než vás tu dotore GTI obohatí o svůj poetický příběh na téma VW FOX mrkněte jak to vidí ti co tomu rozumí. ;-)

1 část [odkaz]

2 část [odkaz]
Avatar - T613
Realita
| 26. 8. 2010 22:13
máš smůlu, to už jsem tu dával a bylo mi řečeno, že to nic neznamená >:D
Realita
| 26. 8. 2010 22:20
No tak dobře hodím jinej link a ať nechodíme daleko: [odkaz] :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku