Novinky
Klaudius
0
my že je na odpis, a Líška mazaná zatiaľ trhá rekordy v predajoch. Nuž, elegán je elegán.
iudex
0
A nielen elegancia je jeho silná stránka! Opomenul si ten výrazný nárast dynamiky základného (a taky jediného) motora!
Katikakus
0
Panove, do mrtvoly se nekope... 😉
iudex
0
Počkaj, ešte Tebe a iným neveriacim Tomášom bude vysvetlené, aký dlhý život, úspechy a zápis do histórie chytrú líšku čakajú. >😁
se nebude tenhle obstarožní jihoamerický krám prodávat za ceny Sandera, tak jen zabírá místo v showroomech.
Také rúhanie! Máš šťastie, že je GTI na dovolenke! >😁
v Bibione nemajú internet? >😒]
Inak tie fotky interéru by mohli ešte viac stmaviť, aby tú hrôzu nebolo vôbec vidieť... >😒]
Ať je Fox jakýkoliv, tak miniaturizovaný interiér předchozího Passatu je zdaleka to nejlepší co lze mezi prcky najít. Jestli se ti líbí ty stobarevné a vykulené zrůdičky pro panenky co každý cpe dovnitř, tak prosim 😉
Jinak 245 za základ BEZ POSILOVAČE, to je docela síla.
Jinak 245 za základ BEZ POSILOVAČE, to je docela síla.
Ale nemôžeš predsa porovnávať Majstra elegancie s nejakou i30-kou! (aj keď je to o auto dve triedy väčšie, výkonnejšie, lepšie vybavené...) 😉
no neviem, ale mne sa to moc nepodobá. [odkaz] 😉
mne toto [odkaz] príde zaujímavejšie.
mne toto [odkaz] príde zaujímavejšie.
Místo Passata si tam můžeš dosadit A3, Toledo nebo jinou "stejnou" variaci.
Ve Foxu jsem nikdy neseděl, v Pandě i jel. Šutrová přístrojovka z pololesknoucích se plastů měla tendence po opření kolena vybočit 1cm do strany, takže tím moje relativní vnější nadšení skončilo. Přiznávám, nelíbí se mi přístrojovka prakticky v žádném Fiatu.
Ve Foxu jsem nikdy neseděl, v Pandě i jel. Šutrová přístrojovka z pololesknoucích se plastů měla tendence po opření kolena vybočit 1cm do strany, takže tím moje relativní vnější nadšení skončilo. Přiznávám, nelíbí se mi přístrojovka prakticky v žádném Fiatu.
ok, beriem - nie každému to musí vyhovovať. Ja som tú pandu sem treskol iba z toho dôvodu, že ma napadla ako prvá. Toto [odkaz] je ale úplne iná galaxia aj od jedného aj druhého. Predsa len ten int. vo Foxe mi príde hrozne, ale fetk hrozne zastaralý a viedieť že sa tam veľmi šetrilo. 😉
Tohle rádio jsem viděl u vietnamců za 399Kč, akorát místo volantu tam bylo cédéčko 😉
Pandu nehaním. Zvenku pěkné, interiér není moje gusto, základní motor tragédie, jinak proč ne. Osobně bych ale Pandu neházel do stejného koše jako Fox, C1 apod. (počet dveří, velikost)
Pandu nehaním. Zvenku pěkné, interiér není moje gusto, základní motor tragédie, jinak proč ne. Osobně bych ale Pandu neházel do stejného koše jako Fox, C1 apod. (počet dveří, velikost)
Je pravda, že ty dětské interiery s rádoby všudypřítomným úsměvem a třinácti barvami, kam se podívám, popřípadě styl větnamské radio ala fiesta nemusím. Za to má u mě koncern VW palec nahoru, že se nesnaží dělat tyhle myšmaše.
Ale jinak k tomu FOXovi. Myslím, že by ten mdel měli už dávno stáhnout a bud ho dát v zapomnění, nebo udělat nějakého nástupce. Cena je děsná, výbava taky a i na vzhledu se stáří podepsalo. Je to jak umělé držení při životě. Nevím, jaké jsou jeho celosvětové prodeje, že ho takhle stále drží, ale podle mě by se jim zrušení téhle už šedivé lyšky ulevilo.
Ale jinak k tomu FOXovi. Myslím, že by ten mdel měli už dávno stáhnout a bud ho dát v zapomnění, nebo udělat nějakého nástupce. Cena je děsná, výbava taky a i na vzhledu se stáří podepsalo. Je to jak umělé držení při životě. Nevím, jaké jsou jeho celosvětové prodeje, že ho takhle stále drží, ale podle mě by se jim zrušení téhle už šedivé lyšky ulevilo.
to čo si napísal, je "vhodné" o triedu vyššie. Predsa len táto trieda je o niečom inam ako o serióznosti. 😉 a z toho plynú aj predaje...
Takže když budu chtít malé auto, co nevypadá jak barevná hračka pro jednoroční dítě, nebo jak vitnamské radio, tak si musím koupit o třídu větší vůz. Díky bohu za výrobce co dělají seriozní interiery i v této třídě.
aaa takže ďalší Mr. Bych... no tak proti tomuto sa proste nedá bojovať... >😁
koukám, že nejvíce bojuješ se sebou. Možná ti to nebylo z těch pár písmenek srozumitelné, ale nesnáším rádoby veselé, nebo kýčovité interiery, které jsou specialitou v malých autech.
Myslím, že na tom že to auto malo byť už dávno na smetisku dejín sa zhodneme obaja. A pýtať za to tie prachy, tak to považujem za drzosť. Nič viac, nič menej.
kto ešte?
co kdo ještě?
kto ešte robí "seriózne" interiéry v tejto triede? Auto vyzerá ako RC model, ale bude mať interiér alá Passat, Audi a pod. 8-s >😁
Já nikde neřímám, že musí mít interier ala passat, ale můžou si odpustit vietnamský radia a rádoby roztomilé barevné variace a smile uspořádání. Líbí se mi i trochu obstarožněji působící interier clia a i Punto má některé interiery pěkné. Němci asi skoro všichni. Nepočítám Ka a Fiestu. Corsa se taky ještě nechá zkousnout.
Tu cenu základného modelu aj ked je to majster elegancie a najlepší malý voz na trhu myslia vážne???! :😉
To vieš, tú cenu unesú len silné trhy, preto sa pre švorcákov u nás i u našich západných bratov nedodáva (sviniam perly hádzať...) >😒]
Když sem ještě pracoval ve VW tak sme tam měly dva foxátory jako služební, a já žel buhu musel jest stímhle zgarbem z Olomouce do boleslavy a za 2 dny zpět, motor 1.2 HTP, a jeho neskutečná dynamika mě dováděla k šílenství, já bych to nechtěl ani zadarmo, natožtak za to platit, vůbec nechápu jak to někdo muže koupit...
Tohle auto je prostě za hodně peněz málo muziky...
Tohle auto je prostě za hodně peněz málo muziky...
Tos ještě nezažil dynamiku Insightu Hybrid. V tom se jakýkoliv předjížděcí manévr v rychlostech nad 50km/h rovnal pokusu o sebevraždu. Z toho zrychlení na mě šly mrákoty
měl jsi malé auto se základním motorem, co by jsi chtěl.
Do jakehokoli osobniho auta patri diesel!
a do motorek a motorizovaných koloběžek taky! Vivat diesel! I do zahradních sekaček, motorků v RC modelech a do Formule 1 taky! 😉
Nechápu, že inovují jenom motory a neprodávají tady faceliftovanou verzi. V Jižní Americe se prodává už od loňska a proti tomuhle vypadá docela k světu.
Dobrá připomínka :yes:
[odkaz]
[odkaz]
vypadá rozhodně líp :yes:
A všimol si si tú motorizáciu? 1,6!!! 😲
Po foxu se chce, aby to nějak doklepal, resp. vw tím má zaplněnou modelovou řadu. Jestli si to někdo koupí, je věc jiná. Příští rok je tu UP, facelift foxe pro jihoamerické trhy dává smysl, tam se to bude prodávat ještě roky.
Myslím si, že prodeje "vzácně" zastralého Foxe mohou v Evropě zachránit jedině idnividualisticky zaměření zákazníci (zejména Lancie a AR), pro které jsou nízké prodeje modelu znakem netuctovosti a "nestádní" originality... 😲 >😒]
Blbej znak 😉
Jasně, přece si nekoupím nějakou trapnou pandu, která stojí na každým rohu. Za své peníze chci mít originalitu, exkluzivní vnitřek a dokonale aerodynamický design, ne tu nudnou krabici od fiatu, kterou má každej jouda. Jedině jihoamerické emoce, to je VWono. >😁 😉
😉 jo, je to VWýhra >😁
U nás potkávám pravidelně 2 kousky a ty nádherné kulaťoučké světýlka si prostě nejde s ničím spléct 😄 /no možná Š 100 má podobné/
U nás potkávám pravidelně 2 kousky a ty nádherné kulaťoučké světýlka si prostě nejde s ničím spléct 😄 /no možná Š 100 má podobné/
Tak tak, tak je to správně a tak to má vwonu správnou diskusní logiku..., pravá nefalšovná jihoamerická plnokrevnost a originalita v jednom..., dosť bolo Punta, dosť bolo Pandy, jedem víc na jih, zapni si "kšandy"... :yes: >😒]
Fox sa vyrába aj ako 5 dverový a dokonca aj ako akési mini MPV alebo kombi pod názvom Suran. Stačí sa vygoogliť v obrázkoch VW Fox a objaví sa aj niekoľko 5-dverových verzií alebo VW Suran. Ten Suran mimochodom vyzerá veľmi zaujímavo.
Otázka v nadpise bola viac-menej rečnícka - VW chce zabrániť kanibalizmu vnútri značky a chrániť Polo.
Otázka v nadpise bola viac-menej rečnícka - VW chce zabrániť kanibalizmu vnútri značky a chrániť Polo.
Než vás tu dotore GTI obohatí o svůj poetický příběh na téma VW FOX mrkněte jak to vidí ti co tomu rozumí. 😉
1 část [odkaz]
2 část [odkaz]
1 část [odkaz]
2 část [odkaz]