Novinky
Klaudius
0
Proste čo VW, to majster elegancie. 😉
Přejít do diskuze
Je to kombi, len je to taká vysoká koza, že si ho s MPV môžeš pomýliť...
Každopádne, je to vozík pre menej náročné rhy, nechápem, načo o strkajú do roomov v Európe, však je to tragédia. Radšej mali nechať Lupo, to by ovšem muselo mať slušnejšiu cenovku.
Každopádne, je to vozík pre menej náročné rhy, nechápem, načo o strkajú do roomov v Európe, však je to tragédia. Radšej mali nechať Lupo, to by ovšem muselo mať slušnejšiu cenovku.
Len nechápem jednu vec, to akože z linky zchádza stará verzia pre EU spolu s faceliftom pre Južnú Ameriku? 8-s Tá palubka je teda fakt iná káva...
Než vás tu dotore GTI obohatí o svůj poetický příběh na téma VW FOX mrkněte jak to vidí ti co tomu rozumí. 😉
1 část [odkaz]
2 část [odkaz]
1 část [odkaz]
2 část [odkaz]
Na krku je (zdejší) vlk ještě celkem v pohodě, jsou i nepříjemnější místa pro "vlka" na těle ... >😁
Já nikde neřímám, že musí mít interier ala passat, ale můžou si odpustit vietnamský radia a rádoby roztomilé barevné variace a smile uspořádání. Líbí se mi i trochu obstarožněji působící interier clia a i Punto má některé interiery pěkné. Němci asi skoro všichni. Nepočítám Ka a Fiestu. Corsa se taky ještě nechá zkousnout.
To auto je už pár let mimo mísu a měli udělat nástupce, nebo ho prodávat jenom v jižní americe. Tam o něj bude asi větší zájem.
Fox sa vyrába aj ako 5 dverový a dokonca aj ako akési mini MPV alebo kombi pod názvom Suran. Stačí sa vygoogliť v obrázkoch VW Fox a objaví sa aj niekoľko 5-dverových verzií alebo VW Suran. Ten Suran mimochodom vyzerá veľmi zaujímavo.
Otázka v nadpise bola viac-menej rečnícka - VW chce zabrániť kanibalizmu vnútri značky a chrániť Polo.
Otázka v nadpise bola viac-menej rečnícka - VW chce zabrániť kanibalizmu vnútri značky a chrániť Polo.
Tak tak, tak je to správně a tak to má vwonu správnou diskusní logiku..., pravá nefalšovná jihoamerická plnokrevnost a originalita v jednom..., dosť bolo Punta, dosť bolo Pandy, jedem víc na jih, zapni si "kšandy"... :yes: >😒]
😉 jo, je to VWýhra >😁
U nás potkávám pravidelně 2 kousky a ty nádherné kulaťoučké světýlka si prostě nejde s ničím spléct 😄 /no možná Š 100 má podobné/
U nás potkávám pravidelně 2 kousky a ty nádherné kulaťoučké světýlka si prostě nejde s ničím spléct 😄 /no možná Š 100 má podobné/
Myslím, že na tom že to auto malo byť už dávno na smetisku dejín sa zhodneme obaja. A pýtať za to tie prachy, tak to považujem za drzosť. Nič viac, nič menej.
a na tos přišel jako jak? není nad pořádnej benzínovej V8...
momentálně mám sice jenom benzínovou 2.3, ale nebude to dlouho trvat a bude 3litr, řadová šestka 220koní, nafta smrdí, nejde a patří do trakrtoru >😁
momentálně mám sice jenom benzínovou 2.3, ale nebude to dlouho trvat a bude 3litr, řadová šestka 220koní, nafta smrdí, nejde a patří do trakrtoru >😁
kto ešte robí "seriózne" interiéry v tejto triede? Auto vyzerá ako RC model, ale bude mať interiér alá Passat, Audi a pod. 8-s >😁
koukám, že nejvíce bojuješ se sebou. Možná ti to nebylo z těch pár písmenek srozumitelné, ale nesnáším rádoby veselé, nebo kýčovité interiery, které jsou specialitou v malých autech.
Jasně, přece si nekoupím nějakou trapnou pandu, která stojí na každým rohu. Za své peníze chci mít originalitu, exkluzivní vnitřek a dokonale aerodynamický design, ne tu nudnou krabici od fiatu, kterou má každej jouda. Jedině jihoamerické emoce, to je VWono. >😁 😉
Jj, jen ten znak..., s patřičným logem by zapadlo prodeji do portfolia značky mnohem lépe... 😄
Takže když budu chtít malé auto, co nevypadá jak barevná hračka pro jednoroční dítě, nebo jak vitnamské radio, tak si musím koupit o třídu větší vůz. Díky bohu za výrobce co dělají seriozní interiery i v této třídě.
a do motorek a motorizovaných koloběžek taky! Vivat diesel! I do zahradních sekaček, motorků v RC modelech a do Formule 1 taky! 😉
netreba chodiť do Brazílie za kombíkom. Stačí sa pozrieť do tabuľky na rozmery toho čo sa predáva tu. To že má iba dvoje dvere, neznamená, že je malý... 😉
Myslím si, že prodeje "vzácně" zastralého Foxe mohou v Evropě zachránit jedině idnividualisticky zaměření zákazníci (zejména Lancie a AR), pro které jsou nízké prodeje modelu znakem netuctovosti a "nestádní" originality... 😲 >😒]
to čo si napísal, je "vhodné" o triedu vyššie. Predsa len táto trieda je o niečom inam ako o serióznosti. 😉 a z toho plynú aj predaje...
Je pravda, že ty dětské interiery s rádoby všudypřítomným úsměvem a třinácti barvami, kam se podívám, popřípadě styl větnamské radio ala fiesta nemusím. Za to má u mě koncern VW palec nahoru, že se nesnaží dělat tyhle myšmaše.
Ale jinak k tomu FOXovi. Myslím, že by ten mdel měli už dávno stáhnout a bud ho dát v zapomnění, nebo udělat nějakého nástupce. Cena je děsná, výbava taky a i na vzhledu se stáří podepsalo. Je to jak umělé držení při životě. Nevím, jaké jsou jeho celosvětové prodeje, že ho takhle stále drží, ale podle mě by se jim zrušení téhle už šedivé lyšky ulevilo.
Ale jinak k tomu FOXovi. Myslím, že by ten mdel měli už dávno stáhnout a bud ho dát v zapomnění, nebo udělat nějakého nástupce. Cena je děsná, výbava taky a i na vzhledu se stáří podepsalo. Je to jak umělé držení při životě. Nevím, jaké jsou jeho celosvětové prodeje, že ho takhle stále drží, ale podle mě by se jim zrušení téhle už šedivé lyšky ulevilo.
Ako som písal, má rovnakú pozíciu ako Phaeton: nikto ho nechce, ale aspoň zapĺňa miesto v rámci stratégie "VW v každej triede" (okrem VST). >😁
Možno je to ako s Phaetonom, výrobné náklady sú vyššie ako predajná cena, ale VW drží Foxa v ponuke kvôli imidžu. >😒]
No vyzerá to, že nie, vzhľadom na jeho dlhodobú absenciu... Alebo intenzívne počíta pomer Golfov a Bráv na talianskych cestách. >😁
Po foxu se chce, aby to nějak doklepal, resp. vw tím má zaplněnou modelovou řadu. Jestli si to někdo koupí, je věc jiná. Příští rok je tu UP, facelift foxe pro jihoamerické trhy dává smysl, tam se to bude prodávat ještě roky.
Tohle rádio jsem viděl u vietnamců za 399Kč, akorát místo volantu tam bylo cédéčko 😉
Pandu nehaním. Zvenku pěkné, interiér není moje gusto, základní motor tragédie, jinak proč ne. Osobně bych ale Pandu neházel do stejného koše jako Fox, C1 apod. (počet dveří, velikost)
Pandu nehaním. Zvenku pěkné, interiér není moje gusto, základní motor tragédie, jinak proč ne. Osobně bych ale Pandu neházel do stejného koše jako Fox, C1 apod. (počet dveří, velikost)
ok, beriem - nie každému to musí vyhovovať. Ja som tú pandu sem treskol iba z toho dôvodu, že ma napadla ako prvá. Toto [odkaz] je ale úplne iná galaxia aj od jedného aj druhého. Predsa len ten int. vo Foxe mi príde hrozne, ale fetk hrozne zastaralý a viedieť že sa tam veľmi šetrilo. 😉
Počkaj, ešte Tebe a iným neveriacim Tomášom bude vysvetlené, aký dlhý život, úspechy a zápis do histórie chytrú líšku čakajú. >😁
Nechápu, že inovují jenom motory a neprodávají tady faceliftovanou verzi. V Jižní Americe se prodává už od loňska a proti tomuhle vypadá docela k světu.
Místo Passata si tam můžeš dosadit A3, Toledo nebo jinou "stejnou" variaci.
Ve Foxu jsem nikdy neseděl, v Pandě i jel. Šutrová přístrojovka z pololesknoucích se plastů měla tendence po opření kolena vybočit 1cm do strany, takže tím moje relativní vnější nadšení skončilo. Přiznávám, nelíbí se mi přístrojovka prakticky v žádném Fiatu.
Ve Foxu jsem nikdy neseděl, v Pandě i jel. Šutrová přístrojovka z pololesknoucích se plastů měla tendence po opření kolena vybočit 1cm do strany, takže tím moje relativní vnější nadšení skončilo. Přiznávám, nelíbí se mi přístrojovka prakticky v žádném Fiatu.
Tos ještě nezažil dynamiku Insightu Hybrid. V tom se jakýkoliv předjížděcí manévr v rychlostech nad 50km/h rovnal pokusu o sebevraždu. Z toho zrychlení na mě šly mrákoty
Když sem ještě pracoval ve VW tak sme tam měly dva foxátory jako služební, a já žel buhu musel jest stímhle zgarbem z Olomouce do boleslavy a za 2 dny zpět, motor 1.2 HTP, a jeho neskutečná dynamika mě dováděla k šílenství, já bych to nechtěl ani zadarmo, natožtak za to platit, vůbec nechápu jak to někdo muže koupit...
Tohle auto je prostě za hodně peněz málo muziky...
Tohle auto je prostě za hodně peněz málo muziky...
Ale nemôžeš predsa porovnávať Majstra elegancie s nejakou i30-kou! (aj keď je to o auto dve triedy väčšie, výkonnejšie, lepšie vybavené...) 😉
To vieš, tú cenu unesú len silné trhy, preto sa pre švorcákov u nás i u našich západných bratov nedodáva (sviniam perly hádzať...) >😒]
Ať je Fox jakýkoliv, tak miniaturizovaný interiér předchozího Passatu je zdaleka to nejlepší co lze mezi prcky najít. Jestli se ti líbí ty stobarevné a vykulené zrůdičky pro panenky co každý cpe dovnitř, tak prosim 😉
Jinak 245 za základ BEZ POSILOVAČE, to je docela síla.
Jinak 245 za základ BEZ POSILOVAČE, to je docela síla.
A nielen elegancia je jeho silná stránka! Opomenul si ten výrazný nárast dynamiky základného (a taky jediného) motora!
Tu cenu základného modelu aj ked je to majster elegancie a najlepší malý voz na trhu myslia vážne???! :😉
se nebude tenhle obstarožní jihoamerický krám prodávat za ceny Sandera, tak jen zabírá místo v showroomech.