Ekonomika
lowkick
0
Jo, máš pravdu, alfu jsem nikdy neměl a mít nebudu... 😄 Jinak o mně víš kulový a to samý máš v hlavě >😒]
Přejít do diskuze
Nuž, ktovie, či sa v tej reklame pochválili, o aké auto pôvodne ide... Príde nejaký Kórejec zo severu do Európy, a bude si myslieť, že Taliani sú špióni a ukradli im ich voz...
Chcelo by to preklad toho komentára. Nemáme tu nejakého znalca kórejčiny?
Chcelo by to preklad toho komentára. Nemáme tu nejakého znalca kórejčiny?
z tvojho´príspevku´ sála namyslenosť,krátkozrakost a hlúpost. Bojíš sa nepoznaného ako typický sedliak. Ak nemaš skusenosti a vedomosti, thak sa radšej vyjadruj aspon do takej miery do akej si schopný a zbytočne sa tu nezhadzuj. :-!
Konečně země, kde si Fiatů váží a jsou za ně rádi >😒]
Edit: I když nazvat tohle fiatem, není tak uplně přesné 😉
Edit: I když nazvat tohle fiatem, není tak uplně přesné 😉
Na tu dobu možná (svým způsobem) ano, ale jen co se týče východního bloku...
Rapid už byl po tolika letech (výroby této koncepce) docela vychytaný, ale taková sériová 110R vypadala mnohem lépe, než samotná jízda s ní..., ta bohužel odpovídala spíš vzhledu klasické Škody 100...
Rapid už byl po tolika letech (výroby této koncepce) docela vychytaný, ale taková sériová 110R vypadala mnohem lépe, než samotná jízda s ní..., ta bohužel odpovídala spíš vzhledu klasické Škody 100...
Třeba ta starší technika od VW (hlavně z předešlích generací jejich modelů). Zkrátka si odkupovali automobilky po evropě, aby měli pro každý segment nějaký auto. Seat si hrál na sportovní emoce, Porsche bylo pro frajírky atd. Škoda byla pro ty obyčejný lidi a nikdy neměla (a hlavně nesměla)velkému VW konkurovat. Což se jí poslední dobou docela daří >😁
110R jsem nejel, jen se 100. S Rapidem jo. A nevidím na jejich jízdních vlastnostech na tu dobu nic špatného. Ale líbí se mi především vzhledově.
Řekl bych, že jeho hysterčení má především základ v tom, že mu zdatně šlapeš na krk. On i GTI používají stejnou taktiku - když už nevíš co s oponentem, tak musíš začít urážet co se dá a odvést pozornost jinam 😉
Když se tu začneš chovat a vyjadřovat alespoň jako lehce podprůměrně slušný a rozumný člověk, poradím ti jak hledat informace na netu, podle toho co sem píšeš o tom zatím nemáš ani páru... 😄
Jinak díky za tvé hysterické rerakce na mé příspěvky (viz Ronault 1:22), nemůže být lepší důkaz toho, že se do tebe "trefuju" dostatečně přesně, stejně jako to, že už se nemůžeš dočkat, až tu přestanu chodit... >😒]
Zatím se ale moc netěš, je stále zábavné číst tvoje nekontrolované bezduché nadávky, prosté jakýchkoli věcných argumentů... Jinak toho chudáka co Fabii RS "rozstřelil o ježka" neznám (stejně jako ty), ale jak "znám" tebe, tak jeho největší morální chyba byla v tom, že měl Fabii RS a ne Bravo 1,4 se kterým by se mu to určitě nikdy nemohlo stát..., celá ta "pohádka" bude mít "pointu" někde v dlouhém táhlém, kde si Fabia RS hravě podala jisté superBravo...
>😁
P.S. Jinak se vůbec nedivím, že zrovna ty nechceš žádné "jednotlivosti" dohledávat, ke tvým lžím, co kdo kdy napsal v diskusích, stejně nic dohledat nejde a jen by ti to komplikovalo tvé zdejší profláklé lhaní... :😉 😉
Jinak díky za tvé hysterické rerakce na mé příspěvky (viz Ronault 1:22), nemůže být lepší důkaz toho, že se do tebe "trefuju" dostatečně přesně, stejně jako to, že už se nemůžeš dočkat, až tu přestanu chodit... >😒]
Zatím se ale moc netěš, je stále zábavné číst tvoje nekontrolované bezduché nadávky, prosté jakýchkoli věcných argumentů... Jinak toho chudáka co Fabii RS "rozstřelil o ježka" neznám (stejně jako ty), ale jak "znám" tebe, tak jeho největší morální chyba byla v tom, že měl Fabii RS a ne Bravo 1,4 se kterým by se mu to určitě nikdy nemohlo stát..., celá ta "pohádka" bude mít "pointu" někde v dlouhém táhlém, kde si Fabia RS hravě podala jisté superBravo...
>😁
P.S. Jinak se vůbec nedivím, že zrovna ty nechceš žádné "jednotlivosti" dohledávat, ke tvým lžím, co kdo kdy napsal v diskusích, stejně nic dohledat nejde a jen by ti to komplikovalo tvé zdejší profláklé lhaní... :😉 😉
Myslíš? Já ti nevím..
Tenhle ten nick tady nade mnou 😒 onanuje asi 30tio příspěvkový spam..., ale mě leží v žaludku..
Ale máš pravdu, doslova mne dojalo, jak tady vede "vstřícnou" debatu... Málem sem slzu zamáčkl. No nic, hají, dobrou...
Tenhle ten nick tady nade mnou 😒 onanuje asi 30tio příspěvkový spam..., ale mě leží v žaludku..
Ale máš pravdu, doslova mne dojalo, jak tady vede "vstřícnou" debatu... Málem sem slzu zamáčkl. No nic, hají, dobrou...
Asi ten King z té puberty vyrostl a pochopil, že to nemá cenu 😄 ale chápu, že to bereš jako své vítězství >😁
Ale seš... >😒] >😒] >😒]
Tys tady (teda tenhle nick) napsal už tolik blbostí..., ale jen žehráš na to, že to nikdo nebude hledat...
Mimoto je totální blbost hledat jednotlivosti, stačí to, jak se dlouhodobě prezentuješ a s kým souhlasíš... Myslím to je naprosto dostatečné..
Ale jak se říká..psi štěkají a karavana táhne dál.. Za takový dva tři roky po tobě neštěkne ani pes... Pamatuju si před nějakýma 8 (možná už více) letama sem se tady do krve hádal (nejen já) s jedním blbem co měl nick nějak King..něco... Měl Fabii RS a pak ji rozstřelil o ježka na silnici a byl klid (nic se mu nestalo, ale nějak od té doby prostě na netu nebyl - asi dostal od taty na zadek, že zničil auto)). Málo inteligentní postpubetální (rozmazlené) ucho s čerstvýma papírama, co tady prudilo 20 hodin denně... A dneska je od něj klid... bůh ví, kde dnes je... Ty odejdeš... (a další tvoje multinicky) stejně jako GTI... Tím pruděním se nebudete živit věčně, kdo by Vás taky za to celou tu dobu platil... >😁
Tys tady (teda tenhle nick) napsal už tolik blbostí..., ale jen žehráš na to, že to nikdo nebude hledat...
Mimoto je totální blbost hledat jednotlivosti, stačí to, jak se dlouhodobě prezentuješ a s kým souhlasíš... Myslím to je naprosto dostatečné..
Ale jak se říká..psi štěkají a karavana táhne dál.. Za takový dva tři roky po tobě neštěkne ani pes... Pamatuju si před nějakýma 8 (možná už více) letama sem se tady do krve hádal (nejen já) s jedním blbem co měl nick nějak King..něco... Měl Fabii RS a pak ji rozstřelil o ježka na silnici a byl klid (nic se mu nestalo, ale nějak od té doby prostě na netu nebyl - asi dostal od taty na zadek, že zničil auto)). Málo inteligentní postpubetální (rozmazlené) ucho s čerstvýma papírama, co tady prudilo 20 hodin denně... A dneska je od něj klid... bůh ví, kde dnes je... Ty odejdeš... (a další tvoje multinicky) stejně jako GTI... Tím pruděním se nebudete živit věčně, kdo by Vás taky za to celou tu dobu platil... >😁
Vím, že když jsem byl před lety v Itálii, tak jsme v apartmá měli ohřívač vody Lamborghini. S těmi traktory si nejsem jist, ale asi jo.
Traktory Lambo se myslím ještě dělají, ale tuhle (samostatnou) "divizi" VW nevlastní...
Fiate náš, jenž jsi nesmrtelný,
posvěť se jméno tvé,
přijď nadvláda tvá,
buď modely tvé oblíbeny
jak v Itálii, tak i na celé zemi.
Den bez závad dej nám dnes
a odpusť nám naše touhy po spolehlivosti,
jakož i my odpouštíme našim alfám
a neuveď nás v pokušení si kopit Volkswagen,
nýbrž nech koncern zkrachovat.
[Neboť tvůj je multiair i common rail i jedinečný design navěky věků.]
Amen.
posvěť se jméno tvé,
přijď nadvláda tvá,
buď modely tvé oblíbeny
jak v Itálii, tak i na celé zemi.
Den bez závad dej nám dnes
a odpusť nám naše touhy po spolehlivosti,
jakož i my odpouštíme našim alfám
a neuveď nás v pokušení si kopit Volkswagen,
nýbrž nech koncern zkrachovat.
[Neboť tvůj je multiair i common rail i jedinečný design navěky věků.]
Amen.
500 se dává za těžší přečiny, třeba kdyby napsal něco nepěkného o Guru, Apoštolovi nebo Fábii... Tohle je na 500 ještě mírný přestupek.
Nebo nějakou starou, neudržovanou Alfu, aby si vyzkoušel duatlon (20km autem, 680km tlačení).
Disclaimer: Alfu jsem záměrně označil přídavkem neudržovanou, abyste se neurazili. Každé auto, na které se 20 let něsáhne, je v podstatě vrak 😄
Disclaimer: Alfu jsem záměrně označil přídavkem neudržovanou, abyste se neurazili. Každé auto, na které se 20 let něsáhne, je v podstatě vrak 😄
Takovej Zetor 1.6 TDI 66kw se sportovně sníženým podvozkem by už vlastně sám oral to pole 😄 a namísto malých traktůrků na zahrádku by tu byl Zetor HTP....
Hele nemaj fiatisti taky nejakou sektu? Wollf je s tim svym hlasanim pravdy neodbytnej jak tlupa svedku jehovovych v duchodovem veku...
Koukám, že bychom to měli koncernu navrhnout. Vlastní kde co, ale že by dělali traktory, to ne. Sice Lamborghini dělá nebo spíše dělalo i traktory, ale aktuálně jim v portfoliu chybí... >😁
Taky by se tady neskutečně zvýšil podíl už tak početné skupiny VW fans, protože by tady za ně "kopal" každej Franta z Horní Dolní >😁
No hlavně z TDI PD motorů, které by táhly pěkně vodspodu, ono traktor ani nic jiného ani nepotřebuje. Jmenovalo by se to Zetor GTD... netahalo by to břicho po zemi... možná by si to i Áda koupil. >😒]
Tak to bych raději oživil nějakou zcela novou, "ostřejší" německo-italskou značku, co třeba takový "WOLFF"... 😲 >😁
O moji spokojenost nejde, hlavně abys byl spokojen ty 😉
Já jsem se jen pozastavil nad tvoji větou, kde píšeš, že Alfy jsou jen pro lidi s vkusem.
Já jsem se jen pozastavil nad tvoji větou, kde píšeš, že Alfy jsou jen pro lidi s vkusem.
Jel si někdy déle se 110R, Garde, nebo Rapidem, nebo se ti líbí především jejich podoba/karoserie... 😉
Princip CR "ako spôsob prípravy zápalnej zmesi" byl dávno vymyšlený a Denso už je dlouho před tím dodávalo pro nákladní vozy...
Zameranie možno. Filozofiu a image nie. Nebol by márny. Audi je takjasne vyprofilované, že nahodiť Jaguar výraznejšie do športova by možno bolo reálne.
A luxus ponúkal Jaguar podľa mňa predsa len trošku iného druhu ako Audi.
A luxus ponúkal Jaguar podľa mňa predsa len trošku iného druhu ako Audi.
čierna a svetlý kožený interiér - a osobne mi nevadí ani ten predok, až Giulietta to pokašlala
U Škody mi potom chýbajú práve MPV, Roomster nerátam, to je taký kríženec, o triedu vyššie má MPV len Volkswagen a ešte vyššie VW a práve Seat...
Altea by docela vyhovovala, chyba nebola ani v nej, ani v da Silvovi. Chyba bola v tom, že spravili na jedno kopyto prakticky všetky svoje autá. Preč bola charizma a výnimočnosť Altey, nastúpila nuda a modelová rôznorodosť bola pochovaná.
Inak je docela pochopiteľné, že chceli odlíšiť produkciu Seatu od zbytku koncernu, ďalšie autá a´la Otavia či Golf by už dobrotu nerobili. Len to proste nevyšlo.
Inak je docela pochopiteľné, že chceli odlíšiť produkciu Seatu od zbytku koncernu, ďalšie autá a´la Otavia či Golf by už dobrotu nerobili. Len to proste nevyšlo.
tak som sa nesekol tak úplne...no ale ak sa nemýlim, ani BOSCH si to vtedy patentovať nedal, teda samotné vstrekovače...a systém CR nie sú len vstrekovače, čiže ako spôsob prípravy zápalnej zmesi to Alfa kľudne patentovať mohla...
Ano. Jak jsem již napsal: stará Felicia, 110R a i docela Rapid .. To jsou zajímavá auta, alespoň pro mne. Když vezmeš jak byly možnosti tehdy omezené, tak je to až skoro zázrak, že tohle vyráběli.
Jo to chápu že to je jedno, jen jsem se snažil říct, že Škoda byla dříve zajímavější, kdeždo VW si z ní udělal jen fabriku na podřadnější auta pro chudáky co nemaj na ty lepší a dražší auta od koncernu. A tahle degradace mě mrzí. Ale nechci tím rozpoutávat žádnou diskuzi, jsem si vědom toho, že by tu už Škoda možná ani nemusela být, kdyby jí nekoupil VW..
To určitě, ale to platí i v běžném "nevirtuálním" životě..., ale v žádné skupině/"partě" nejsem ani v reálném životě...
co bereš nebo nebereš je celkem jedno.. Škoda má úplně jiné zaměření než Seat, či Alfa. MPV úlet Seatu těžce nechápu, a asi ho nechápe nikdo.
S tým Suzuki a hlavne s tým urážaním som nemyslel zrovna teba. Ok tak si neni členom nejakej "skupinky". Uzavrime to, že si s niektorými rozumieš menej a s niektorými viac... 😉ale to určite aj ja a každý..
Asi proto moc Škodu neberu vážně, styl "neurazí" pro mne znamená "nezajímá". A když tedy beru Škodu jako pro rodinu zaměřenou, tak mi příjde k smíchu, když nám cpou novou Fabii RS a snaží se nám vnutit, že je sportovní... Ale to je na jinou diskuzi. Seat je zajímavější, ale na to jakej humbuk a rádoby sportovní image okolo něho VW dělá, tak tedy opravdu hodně slabota.
tak jen díky němu jsi mě přesvědčil, respektive donutil připustit, že za určitých okolností se dá na Tlustou Bertu dívat, aniž bych nehodil šavli >😒]
Zkus znovu tu mou reakci z 10:08 a najdi mi, kde jsem v těch diskusích (jako "Golfista") napsal něco hanlivého, nebo urážlivého na AR, nebo "Itálii"..., nebo mi najdi můj obrat u Suzuki, jen na mě nechoď zase s těma skupinkama... 😉
máš pravdu, ale schválne si prejdi napríklad posledné tri články o AR a pozri aký je pomer prispievateľov a obsah príspevkov....teba ako Golfistu nevynímajúc 😉 Prečo sa teda pod týmito článkami realizujú zrovna VW fans??? to mi je záhadou...a keby VW naozaj AR kúpilo viem si predstaviť 180 stupňpový obrat u niektorých e😜ertov, ako to bolo napríklad pri Suzuki... 😉 dosť zlé....
Na to mám až příliš vyvinutou rozlišovací schopnost..., a hlavně wolff by si moc myslel... >😒]
pochop, ale rozdíl mezi Škodou, která je určena pro "rodinu" a Seatem (do Altea), respektive pod Alfou (pod VW). Zatímco Škoda je až na pár vyjímek ve stylu "neurazí", tak Seat si mohl dělat "co chtěl". Jen to chlapec fest neukočíroval.
Ale takových nicků je tu spousta i na opačném "břehu", nebo snad mají všichni zdejší příznivci "Itálie" vozy za milion a víc...
a ti "zadubenci" jsou taky na obou stranách...
a ti "zadubenci" jsou taky na obou stranách...
vydíš to príliš jednoducho, ja som tiež neni proti koncernu, skôr proti miestny koncernovým zadubencom, ktorí sa tvária, že majú patent na rozum a tipujem, že väčšinou sedlajú nejakú Feldu či firemné HTPéčko....a to je podstatný rozdiel...
Já tu píšu především za sebe a žádné skupinky mě vůbec nezajímají, nebo tě mám taky šoupnout rovnou k wolffovi... 😲 :😉 😉
Jo, ta designová MPV uniformita Altea-ToledoIII-LeonII těžce ujela původní představě o "autoemocion"...
Tatra, že moc žere VW... >😁
Víš kolik mi dalo práce, jen ho přesvědčit, že i pětkový Golf může vypadat jako auto a ne jako tlustá Berta... >😒]
To je taková zdejší diskusní "logika", jak někdo není v každém příspěvku proti koncernu, je označen za "koncernfans"... 😉
Víš kolik mi dalo práce, jen ho přesvědčit, že i pětkový Golf může vypadat jako auto a ne jako tlustá Berta... >😒]
To je taková zdejší diskusní "logika", jak někdo není v každém příspěvku proti koncernu, je označen za "koncernfans"... 😉
Škody je škoda, taková stará Felicia, 110R a i docela Rapid a o nedodělaných prototipech jako např Vinnetou nebo jak se to jmenovalo (kabriolet pro dva lidi) .. Škoda že dnes jí VW nedovolí začít dělat zas hezký auta a musela se podřídit a staví Golfy a Passaty na X variací.. Pak se mi nedivte, že jsem proti VW a Alfa pod jejich vedením by byla má smrt.
ono by to ze Seatu šlo udělat a měli k tomu našlápnuté - Toledo II, Leon I. to byly vcelku žádané a dobře hodnocené vozy. Jenže pak přišla Altea a spol., a i ta nepatrné sportovní charisma bylo v pr..
Jo takhle by to bylo skvělý, agresivní, provokující a rajcovní.. Mito je prostě Mito, tam tohle nevidím.
Že by zrovna Škodovka dnes kupovala VW je příliš nepravděpodobná spekulace, to i Tatra by na tom zřejmě byla lépe, než Škodovka...
Se Seatem (dříve vlastně druholigový Fiat) se VW nepodařilo uplést z hov.. bič, ale Fiatu se nepodařilo uplést bič ani z té kdysi špičkové "kůže" (z AR a Lancie)...
Se Seatem (dříve vlastně druholigový Fiat) se VW nepodařilo uplést z hov.. bič, ale Fiatu se nepodařilo uplést bič ani z té kdysi špičkové "kůže" (z AR a Lancie)...
Moderní příď Alfy si představuju nějak takhle [odkaz]
, ale ten vyplašený výraz Mita, jako by ho někdo překvapil "nabodnutím" zezadu fakt nemusím...
, ale ten vyplašený výraz Mita, jako by ho někdo překvapil "nabodnutím" zezadu fakt nemusím...
No se SEATem se moc s hospodařením nepředvedli, a u Škody, která prosperuje, za to asi moc nemůžou. V Škodě se vždy dělaly dobrý auta, a to už v době kdy VW neexistoval. Kdyby tady nebyli komunisti, tak by dnes Škoda nejspíš kupovala VW.
To souhlasím, ale u té Giulietty mi to i docela sedí a i to víc navazuje na starší Giulietty ... Ale osobně mám raději ty zamračený světla, jako má 159, facelift 156,147 a nebo i má 145
To rozhodně, příď 8C měli nechat pouze pro ni a u běžné produkce raději rozvíjet styl 159...
V osobním sériovém autě ano (AR 156 1.9 JTD), ale to mělo vstřikování CR dodané právě zmíněným BOSCHem.
Mito je podle mne karikatura na 8C , ta se mi zrovna opravdu nelíbí a ten 8C design mi tam příjde moc násilně napasovaný. Také to může být tím, že nemám rád ani tento typ malých aut. Giulietta je na tom ale mnohem lépe, ta mi sedla snad ve všech směrech. Ale stejně doufám, že už toho 8C designu nechaj, Brerra/159 mi sedly (co se designu týče) víc. Spokojen?
Ty o tom asi fakt moc nevíš, viď ? 😉Ale neva, alespoň že se nestydíš za to v čem jezdíš, za to máš u mne malé plus.
Ok, omlouvam se, pravdu máš.
Citace: "Prototyp systému common rail vyvinul koncem 60. let Švýcar Robert Huber...V devadesátých letech spolupracovaly na vývoji firmy Magneti Marelli, Výzkumné centrum Fiat..."
Citace: "Prototyp systému common rail vyvinul koncem 60. let Švýcar Robert Huber...V devadesátých letech spolupracovaly na vývoji firmy Magneti Marelli, Výzkumné centrum Fiat..."
Nu, myslím, že mířim trochu výš. Ale je to samozřejmě lákavá nabídka, napíšu si do poznámek 😉
Co si jako Italové mohli dát na CR patentovat? Princip CR vymysleli dlouho před tím švýcaři a do průmyslové výroby (pro osobní automobily) jej konečně zavedl až BOSCH... (pro náklaďáky už dříve Denso).
A čo iné, keď Fiat nepustí nič? U Jagu zaváhal, ten je už v kýbli, jedine že by vzkriesil nejaký Adler, Borgward alebo niečo podobné. Prípadne by mohol kúpiť Alpinu (existuje ešte?) Možností až tak veľa nemá.
A ako sa ešte len nasmejeme, keď bude každý platiť Talianom za licenciu elektronicky ovládaných ventilov...
Pri Common-Raile to prepískli, nejak si ho "zabudli" dať patentovať, a dnes ho má každý, aj VW (sakra, Alfe tým ušiel celý majland, ktovie, kde by bola s tými peniazmi dnes).
Pri Common-Raile to prepískli, nejak si ho "zabudli" dať patentovať, a dnes ho má každý, aj VW (sakra, Alfe tým ušiel celý majland, ktovie, kde by bola s tými peniazmi dnes).
Trochu víc nadhledu, nezaznamenal jsem tu ani jeden názor, že by se např. někdo divil tomu, proč chce VW zrovna AR a ne nějakou jinou (příp. i vlastní novou) "lepší" značku. Z toho jasně plyne, že AR je i ve zdejších "funsdiskusích" stále vnímána s přirozeným respektem, i když ten vychází především s velmi bohaté, úspěšné a zajímavé historie/tradice (dost nicků tady zřejmě ani neví, že je ještě podstatně delší, než třeba u Ferrari), ale nikoli už tak z nedávného a současného stavu (čest vyjímkám)...
P.S. Snaha koncernu VW udělat z někdejšího druholigového Fiatu (myšleno Seatu) koncernovou značku se sportovním akcentem byla až příliš odvážná a asi i podle toho zatím dopadla...
P.S. Snaha koncernu VW udělat z někdejšího druholigového Fiatu (myšleno Seatu) koncernovou značku se sportovním akcentem byla až příliš odvážná a asi i podle toho zatím dopadla...
he he toto už je len na smiech...lebo napríklad také Audi nemá motory zdielané so škodovkou... >😁
Trochu kritiky nezaškodí aj ked väčšina týchto múdrostí čo som si tu prečítal skôr zaváňa škodoradosťou, osobnými invektívami napríklad na wolfa či úplnym ignorantsvom, ale to je typické ak sa tu objaví článok o AR, hneď sa tu ako muchy na * zlietajú rôzny ale v podstate stále tí istí vizionári a naslovovzatí odborníci na autá z Apeninského poloostrova na druhej strane napriek všetkej kritike a sračkám v akej AR bolo za posledné dva roky uviedla na trh tri nové podarené modely(8C, Mito, Giulietta) čo niečo stojí tak nečakajme zázraky (vývoj čo len jedného modelu stojí miliony eur, to všetci vieme)...či naozaj všetci chcete kupovať autá od jedného výrobcu s rovnakou technikou len možno pod iným kabátom?? A pre zarytých odporcov AR (inak nerozumiem tomuto fanatizmu)doporučujem prečítať charakteristiku AR z úst práve manažerov VW 😉
A navic davat do stavajicich modelu motory Fiat, to je opravdu hnus velebnosti :no:
Mít značku s takovou aurou a hospodařit s ní tak, že není ani na nové modely je opravdu vrchol šlendriánství.
Bože bože, další inteligent. Bys koukal kolik taliánů v tom jezdí, ale ty si zřejmě z jézédé ještě nevytáhnul paty 😉 A věř, že i kdyby byla Alfa na prodej za pět-deset let, tak VW po ní šáhne v mžiku 😉
Teda ale fakt.. tady je tolik pacientů, to je hrozný >😁
Teda ale fakt.. tady je tolik pacientů, to je hrozný >😁
ešteže máme alfu a uhorkovú sezónu, človek sa pobaví pri čítaní prognostikov amatérov a jadrových fyzikov v zálohe...Holt proste neni nad VW koncern.... 😉
Vidíš, konečně tě napadlo něco konstruktivního a logického.
Fiat si (za finanční injekci od VW) vezme zpátky SEAT, který tak vlastně vymění VW za AR... :yes: >😒]
P.S. Tak už volej Sergia... >😁
Fiat si (za finanční injekci od VW) vezme zpátky SEAT, který tak vlastně vymění VW za AR... :yes: >😒]
P.S. Tak už volej Sergia... >😁
Cítíš se ve staré 145 zajímavý? To je dost zvláštní tvrzení, neříkám, že některé staré alfy nemají kouzlo naopak mají!!!!, ale 145 je podle mě prostě plechovka jako každé jiné auto včetně toho mého >😁
No...škoda. Tej Alfe som to prial. Som zvedavý, kto vydrží dlhšie - Alfa pod krídlami Fiatu, alebo Marchionne na šéfovskej stoličke...
tak víš jak.. být synem Mittala je těžký život. Nic ti není vhod. Eště, že mě dal církevní školy ve Slezsku 😄
Jo myslí přesně to..
Taky sem domluvil, že když si VW neví rady se Seatem, tak ať ho koupí zpátky Fiat místo uvažovaného vžříšení značky Autobianci, či Zastava...
Taky sem domluvil, že když si VW neví rady se Seatem, tak ať ho koupí zpátky Fiat místo uvažovaného vžříšení značky Autobianci, či Zastava...
Ale, ale...co si to tu fanoušci igelitových špaget ze spodního regálu namlouvají...pokud alfa nebo lancia vybočují z průměrné evropské produkce, pak směrem dolů :no: O lancii se ani nebudu podrobněji rozepisovat, ty patvary nebudu komentovat. Alfa má designový potenciál a odkaz, to je její (jediná) hodnota. A fiat ji prodá zcela jistě, je to jen otázka času. A myslím, že VW ji v tom čase už nebude chtít, protože Porsche, coby nová značka koncernu, rozšíří nabídku směrem "dolů" a vykryje minitrh alfy. Technika Audi s logem a designem Porsche za "příznivou cenu" = nadšený zákazník a ještě nadšenější akcionáři 😄 Alfa na to, aby vyráběla ručně prvotřídní čerstvé těstoviny, nemá image a techniku...na to, aby vyráběla standardně kvalitní Panzani pro masy a masírovala je denně reklamou, nemá prachy(a techniku)...no a ty igelitové špagety do nejspodnějšího regálu už dělá fiat...takže??? Krátce a dobře...alfa to má sečtené, vždyť v tom nejezdí ani taliáni >😒]
Ano, to by ovsem musela s tou Fulvii uz vylezt... rally specialy se prodavaji asi spatne, ale ten image uspesneho auta byl dobrou reklamou. IMHO mela lancie dobry potencial stat se znackou sportovnich aut, bohuzel Fiat koupil Alfu a na Lancii se vykaslal. Nebo mi chces tvrdit ze lokalni italsky prodejce, kterym dnes Lancia je, je prosperujici znacka?
áááále chlapci..vy sa chcete iba vadit...načo tie narážky? Nudíte sa? Najdite si frajerku... 😉
Lancia má nové postavenie...ono sa dost tažko predávaju rally speciály..vid subaru..no kolko ich už len oni predavaju.Myslím že luxus Lancii viac ako pristane :yes:
Lancia má nové postavenie...ono sa dost tažko predávaju rally speciály..vid subaru..no kolko ich už len oni predavaju.Myslím že luxus Lancii viac ako pristane :yes:
Lancia :yes: nebo chce nekdo tvrdit ze pod Fiatem tento tradicni ucastnik rallye vzkvetal? >😁
Pokud by se Fiat zbavil AR byl by silnější ale časem by to byla ztráta, oba koncerny vlastní luxusní sportovní značky ale protiváhu AR tedy sporťák s parádní historií dostupný všem VW nemá a pokus se Seatem dopadl pro VW špatně, umím si představit jak po něm VW touží.... :yes: FIAT
Písal som že je to iba lacná novinárska kačica, šéfstvo z fiatu dobre vie čo alfa znamená. Alfa nechce a ani by nechcela byt masovka, nato je tu fiat. Alfa chce byt prémiová značka s primeraným ziskom. Fiat sa profiluje, donedávna bola táto značka vedená vlažne, preto zmeny ktoré prišli rozhodne fiat posunu.Je to silná značka, ktorá zažíva viac-menej revoluciu. Da´jme jej čas a priestor sa prejavit. Myslím že nas milo prekvapí. 😉
Možná by pomohlo celosvětové ,"antizbrojní", preventivní embargo na e😜ort čepic do Číny... >😁
To ani ne, spíš se z těch tlaků na "ARo" málem po..., ale nakonec se to srovnalo jen za cenu "vlka"... >😒]
Obávám se jen jednoho a to ne koncernu VW, ale že nás tady za pár let Číňané utlučou čepicemi.
No kdyby mu šlo o kejchák, tak by něco prodat musel. Ale věřím, že o kejhák mu nepůjde, takže spekulace o prodeji Alfy jsou zbytečné.
Nejde o to, že Fiat by rád vydělával, nebo, že by chtěl vydělávat víc, chtít nestačí, on musí vydělávat "dost", a když (dlouhodbě) vydělávat nebude, bude muset skončit, případně prodat třeba tu Alfu... a co myslíš, že by udělal, kdyby mu šlo oprvdu o "kejhák"...?
Nojo, je to naivní, ale prostě v to věřím, protože je mi Alfa ze všech značek nejvíc sympatická, i proto jsem do ní šel.. Ale c ose týče té reakce Ricarda, tak viz co jsem psal já: "To že by Fiat rád vydělával je jasné, to chce každý, ale kdyby mu šlo čistě jen o to, tak už by Alfu dávno potopil.." Chtějí mít větší zisky, vždyť z toho také žijou že, ale rozhodně to nijak extrémně nehrotí. A vyhráno třeba nemá, ale věřím, že se bude Fiat rvát dál. Pokud by Alfu ztratil, tak by to byla veliká škoda a toho si je Fiat vědom.
A ty sice nevěříš žádným plánům Alfy, ale rozhodně věříš tomu, že Alfa není na kšeft, že je jen pro radost a proto bude "navždy" italská... 😲 :😉 8-s >😒]
Vzhledem ke tvé garáži, autě snů i věku tvůj tvůj naivní idealismus skoro "chápu", ale...(viz i reakce Ricarda)
P.S. Psal jsem už včera, že si nemyslím, že je prodej AR aktuální už "dnes", ale vyhráno zatím Alfa (s Fiatem) taky ještě zdaleka nemá...
P.S. Psal jsem už včera, že si nemyslím, že je prodej AR aktuální už "dnes", ale vyhráno zatím Alfa (s Fiatem) taky ještě zdaleka nemá...
Musíš číst mezi řádky... Alfa by samozřejmě chtěla být masovka a prodávat víc, ale momentálně na to prostě nemá a proto se snaží vyprofilovat jako značka pro fajnšmekry. Ne, opravdu to není masovka, ale chtěla by být.
A věříš snad tomu plánu? Věříš že je to možné splnit? Věříš že to chtějí opravdu splnit ??!! >😒]
A jak do této koncepce zapadá plán poskočit ze 100 tisíc na 500 tisíc aut ročně? Znamená to řádově ztrojnásobení prodejů v Evropě, protože v USA se má prodávat jenom kolem 100 tisíc kusů za rok.
To ano..
Ale hlavně Sergiovi..., který jako správný velký C.E.O. utl veškeré spekulace víceméně v zárodku.
Děkujeme. :yes😒br />
Trochu se přiznám, že jeho tlak na AR a chvíli trvající mlčení mne mírně znervózňovalo..
Ale hlavně Sergiovi..., který jako správný velký C.E.O. utl veškeré spekulace víceméně v zárodku.
Děkujeme. :yes😒br />
Trochu se přiznám, že jeho tlak na AR a chvíli trvající mlčení mne mírně znervózňovalo..
Takže prodejní čísla nejsou vůbec žádný rozhodující faktor. Naopak, já jsem vždy hrdý na to, že Alfa je na silnicích vzácná a tak se v ní cítím zajímavý. Tohle cítí každý majitel Alfy a i vedení Fiatu to ví a vědět to muselo od začátku, protože přesně takhle na tom Alfa vždy byla - jen pro vyvolené, nadšence a lidi s vkusem. Alfa není na kšeft, je pro radost. To že by Fiat rád vydělával je jasné, to chce každý, ale kdyby mu šlo čistě jen o to, tak už by Alfu dávno potopil... ALFA NA VŽDY!!! NA VŽDY ITALSKÁ!!!