Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéf Fiatu Marchionne: Alfa Romeo není na prodej

Italská automobilka Fiat nemá v úmyslu prodat svou luxusní značku Alfa Romeo. Uvedl to dnes generální ředitel společnosti Sergio Marchionne poté, co se v německém tisku objevily spekulace, že o značku má zájem německá automobilka Volkswagen.
Zpět na článek
26. 8. 2010 16:18
26. 8. 2010 18:14
26. 8. 2010 18:18
26. 8. 2010 19:19
26. 8. 2010 19:30
26. 8. 2010 20:21
26. 8. 2010 21:39
27. 8. 2010 02:33
27. 8. 2010 09:00
27. 8. 2010 14:38
26. 8. 2010 19:36
26. 8. 2010 19:50
26. 8. 2010 21:27
26. 8. 2010 21:36
26. 8. 2010 21:41
26. 8. 2010 22:08
26. 8. 2010 22:14
26. 8. 2010 21:34
26. 8. 2010 20:11
26. 8. 2010 20:36
26. 8. 2010 20:42
26. 8. 2010 21:36
26. 8. 2010 22:07
26. 8. 2010 22:18
27. 8. 2010 07:09
27. 8. 2010 12:46
27. 8. 2010 18:28
27. 8. 2010 22:28
27. 8. 2010 23:36
27. 8. 2010 23:41
27. 8. 2010 23:53
27. 8. 2010 23:55
28. 8. 2010 00:00
28. 8. 2010 00:04
28. 8. 2010 00:07
28. 8. 2010 00:25
28. 8. 2010 00:31
28. 8. 2010 00:42
27. 8. 2010 23:50
28. 8. 2010 00:02
28. 8. 2010 00:05
28. 8. 2010 00:16
28. 8. 2010 00:22
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
26. 8. 2010 16:14
Jupííí!
A je to tady: :yes: palec patří redakci, která ví, jak udržet návštěvnost webu :yes: >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Sonny Crockett
26. 8. 2010 16:20
Re: Jupííí!
To víš, články a diskuze VW vs. Fiat budou vždy v kurzu >:-[]
Avatar - Sonny Crockett
26. 8. 2010 16:18
Alfa není masovka!!!
Takže prodejní čísla nejsou vůbec žádný rozhodující faktor. Naopak, já jsem vždy hrdý na to, že Alfa je na silnicích vzácná a tak se v ní cítím zajímavý. Tohle cítí každý majitel Alfy a i vedení Fiatu to ví a vědět to muselo od začátku, protože přesně takhle na tom Alfa vždy byla - jen pro vyvolené, nadšence a lidi s vkusem. Alfa není na kšeft, je pro radost. To že by Fiat rád vydělával je jasné, to chce každý, ale kdyby mu šlo čistě jen o to, tak už by Alfu dávno potopil... ALFA NA VŽDY!!! NA VŽDY ITALSKÁ!!!
Rozbalit vlákno
31
26. 8. 2010 16:19
Re: Alfa není masovka!!!
Alfa a Fox (když už jsme u toho) do každé fanouškovské garáže... >:-[] :yes:
Avatar - Sonny Crockett
26. 8. 2010 16:21
Re: Alfa není masovka!!!
Fox >:-[] >:-[]
27. 8. 2010 17:38
Re: Alfa není masovka!!!
>:-[] :yes:
Avatar - Ricardo
26. 8. 2010 16:20
Re: Alfa není masovka!!!
A jak do této koncepce zapadá plán poskočit ze 100 tisíc na 500 tisíc aut ročně? Znamená to řádově ztrojnásobení prodejů v Evropě, protože v USA se má prodávat jenom kolem 100 tisíc kusů za rok.
Avatar - Sonny Crockett
26. 8. 2010 16:22
Re: Alfa není masovka!!!
A věříš snad tomu plánu? Věříš že je to možné splnit? Věříš že to chtějí opravdu splnit ??!! >:-[]
Avatar - white label
26. 8. 2010 17:09
Re: Alfa není masovka!!!
A ty sice nevěříš žádným plánům Alfy, ale rozhodně věříš tomu, že Alfa není na kšeft, že je jen pro radost a proto bude "navždy" italská... :-O :*) 8-s >:-[]
Avatar - Krispos
26. 8. 2010 16:41
Re: Alfa není masovka!!!
Musíš číst mezi řádky... Alfa by samozřejmě chtěla být masovka a prodávat víc, ale momentálně na to prostě nemá a proto se snaží vyprofilovat jako značka pro fajnšmekry. Ne, opravdu to není masovka, ale chtěla by být.
Avatar - white label
26. 8. 2010 17:05
Re: Alfa není masovka!!!
Vzhledem ke tvé garáži, autě snů i věku tvůj tvůj naivní idealismus skoro "chápu", ale...(viz i reakce Ricarda)

P.S. Psal jsem už včera, že si nemyslím, že je prodej AR aktuální už "dnes", ale vyhráno zatím Alfa (s Fiatem) taky ještě zdaleka nemá...
Avatar - Sonny Crockett
26. 8. 2010 17:33
Re: Alfa není masovka!!!
Nojo, je to naivní, ale prostě v to věřím, protože je mi Alfa ze všech značek nejvíc sympatická, i proto jsem do ní šel.. Ale c ose týče té reakce Ricarda, tak viz co jsem psal já: "To že by Fiat rád vydělával je jasné, to chce každý, ale kdyby mu šlo čistě jen o to, tak už by Alfu dávno potopil.." Chtějí mít větší zisky, vždyť z toho také žijou že, ale rozhodně to nijak extrémně nehrotí. A vyhráno třeba nemá, ale věřím, že se bude Fiat rvát dál. Pokud by Alfu ztratil, tak by to byla veliká škoda a toho si je Fiat vědom.
Avatar - white label
26. 8. 2010 18:35
Re: Alfa není masovka!!!
Nejde o to, že Fiat by rád vydělával, nebo, že by chtěl vydělávat víc, chtít nestačí, on musí vydělávat "dost", a když (dlouhodbě) vydělávat nebude, bude muset skončit, případně prodat třeba tu Alfu... a co myslíš, že by udělal, kdyby mu šlo oprvdu o "kejhák"...?
Avatar - Sonny Crockett
26. 8. 2010 18:41
Re: Alfa není masovka!!!
No kdyby mu šlo o kejchák, tak by něco prodat musel. Ale věřím, že o kejhák mu nepůjde, takže spekulace o prodeji Alfy jsou zbytečné.
Avatar - white label
26. 8. 2010 18:43
Re: Alfa není masovka!!!
Jo, zatím...
Avatar - Ronault.
26. 8. 2010 19:00
Re: Alfa není masovka!!!
Obávám se jen jednoho a to ne koncernu VW, ale že nás tady za pár let Číňané utlučou čepicemi.
Avatar - T613
26. 8. 2010 19:24
Re: Alfa není masovka!!!
tak toho se opravdu obávat nemusíš!

S tím se musíš akorát smířit! >:D
Avatar - white label
26. 8. 2010 19:36
Re: Alfa není masovka!!!
Možná by pomohlo celosvětové ,"antizbrojní", preventivní embargo na export čepic do Číny... >:D
26. 8. 2010 22:04
Re: Alfa není masovka!!!
Neber mi to z huby, to som na auto.cz prvý napísal ja! >:D
27. 8. 2010 00:56
Re: Alfa není masovka!!!
Cítíš se ve staré 145 zajímavý? To je dost zvláštní tvrzení, neříkám, že některé staré alfy nemají kouzlo naopak mají!!!!, ale 145 je podle mě prostě plechovka jako každé jiné auto včetně toho mého >:D
27. 8. 2010 08:31
Re: Alfa není masovka!!!
Nejde přece o auto jako takové, ale o znak na kapotě ;-)
Avatar - Ada je zase tady
27. 8. 2010 09:20
Re: Alfa není masovka!!!
Nekdo to rad mekke a miluje kosoctverce >:-[]
Avatar - Sonny Crockett
27. 8. 2010 17:16
Re: Alfa není masovka!!!
Ty o tom asi fakt moc nevíš, viď ? ;-)Ale neva, alespoň že se nestydíš za to v čem jezdíš, za to máš u mne malé plus.
27. 8. 2010 08:33
Re: Alfa není masovka!!!
Komu se líbí Giulietta nebo Mito zepředu, tak o jeho dobrém vkusu hodně pochybuju :-)
Avatar - Sonny Crockett
27. 8. 2010 17:20
Re: Alfa není masovka!!!
Mito je podle mne karikatura na 8C , ta se mi zrovna opravdu nelíbí a ten 8C design mi tam příjde moc násilně napasovaný. Také to může být tím, že nemám rád ani tento typ malých aut. Giulietta je na tom ale mnohem lépe, ta mi sedla snad ve všech směrech. Ale stejně doufám, že už toho 8C designu nechaj, Brerra/159 mi sedly (co se designu týče) víc. Spokojen?
Avatar - white label
27. 8. 2010 17:44
Re: Alfa není masovka!!!
To rozhodně, příď 8C měli nechat pouze pro ni a u běžné produkce raději rozvíjet styl 159...
Avatar - Sonny Crockett
27. 8. 2010 17:50
Re: Alfa není masovka!!!
To souhlasím, ale u té Giulietty mi to i docela sedí a i to víc navazuje na starší Giulietty ... Ale osobně mám raději ty zamračený světla, jako má 159, facelift 156,147 a nebo i má 145
Avatar - white label
27. 8. 2010 17:53
Re: Alfa není masovka!!!
Moderní příď Alfy si představuju nějak takhle [odkaz]

, ale ten vyplašený výraz Mita, jako by ho někdo překvapil "nabodnutím" zezadu fakt nemusím...
Avatar - Sonny Crockett
27. 8. 2010 18:01
Re: Alfa není masovka!!!
Jo takhle by to bylo skvělý, agresivní, provokující a rajcovní.. Mito je prostě Mito, tam tohle nevidím.
Avatar - T613
27. 8. 2010 18:55
Re: Alfa není masovka!!!
:yes:
Souhlas! Ovšem s tím rozdílem, že i MiTo je v některých barvách pohledným vozem.
Avatar - white label
27. 8. 2010 19:29
Re: Alfa není masovka!!!
Myslíš v tmavých?
Avatar - T613
27. 8. 2010 20:48
Re: Alfa není masovka!!!
ano, černá zmenšuje tu masu.
27. 8. 2010 21:59
Re: Alfa není masovka!!!
čierna a svetlý kožený interiér - a osobne mi nevadí ani ten predok, až Giulietta to pokašlala
27. 8. 2010 23:33
Re: Alfa není masovka!!!
O moji spokojenost nejde, hlavně abys byl spokojen ty ;-)

Já jsem se jen pozastavil nad tvoji větou, kde píšeš, že Alfy jsou jen pro lidi s vkusem.
26. 8. 2010 16:18
CEO
To ano..
Ale hlavně Sergiovi..., který jako správný velký C.E.O. utl veškeré spekulace víceméně v zárodku.

Děkujeme. :yes:

Trochu se přiznám, že jeho tlak na AR a chvíli trvající mlčení mne mírně znervózňovalo..
Rozbalit vlákno
9
Avatar - pelikoš
26. 8. 2010 18:14
Re: CEO
by byli padlí na hlavu,aby prodali...
26. 8. 2010 18:18
Re: CEO
A chalupu´s prodal? ;-)
Avatar - WinDiesel
26. 8. 2010 19:19
Re: CEO
Doufám že sis neucvrnknul... :-)
Avatar - white label
26. 8. 2010 19:30
Re: CEO
To ani ne, spíš se z těch tlaků na "ARo" málem po..., ale nakonec se to srovnalo jen za cenu "vlka"... >:-[]
Avatar - Krispos
26. 8. 2010 20:21
Re: CEO
Myslíš to jak Wolff telefonicky tlačil na Sergia? >:D
26. 8. 2010 21:39
Re: CEO
Jo myslí přesně to..
Taky sem domluvil, že když si VW neví rady se Seatem, tak ať ho koupí zpátky Fiat místo uvažovaného vžříšení značky Autobianci, či Zastava...
Avatar - white label
27. 8. 2010 02:33
Re: CEO
Vidíš, konečně tě napadlo něco konstruktivního a logického.
Fiat si (za finanční injekci od VW) vezme zpátky SEAT, který tak vlastně vymění VW za AR... :yes: >:-[]

P.S. Tak už volej Sergia... >:D
26. 8. 2010 19:36
a je to tu
Písal som že je to iba lacná novinárska kačica, šéfstvo z fiatu dobre vie čo alfa znamená. Alfa nechce a ani by nechcela byt masovka, nato je tu fiat. Alfa chce byt prémiová značka s primeraným ziskom. Fiat sa profiluje, donedávna bola táto značka vedená vlažne, preto zmeny ktoré prišli rozhodne fiat posunu.Je to silná značka, ktorá zažíva viac-menej revoluciu. Da´jme jej čas a priestor sa prejavit. Myslím že nas milo prekvapí. ;-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - T613
26. 8. 2010 19:50
Re: a je to tu
každá značka chce mít přiměřený zisk. od BMW po Rolls :-!
Avatar - white label
26. 8. 2010 20:55
Re: a je to tu
Zajímavá "značková" zkratka, "od BMW po Rolls", to je jako od VW až po Bentley... >:-[]
Avatar - T613
26. 8. 2010 21:27
Re: a je to tu
jsem se držel aspoň ze začátku prémií >:D
Avatar - Ondore
26. 8. 2010 21:36
Re: a je to tu
Veď vieme, že rúbeš vysoko a ani Jaguar pre Teba už nie je prémiou :-)
Avatar - T613
26. 8. 2010 21:41
Re: a je to tu
tak víš jak.. být synem Mittala je těžký život. Nic ti není vhod. Eště, že mě dal církevní školy ve Slezsku :-)
Avatar - Ondore
26. 8. 2010 22:08
Re: a je to tu
Hej, počul som, navyše za trest medzi 2.000 rádových sestier, dosť tu s Tebou súcitíme ;-)
Avatar - T613
26. 8. 2010 22:14
Re: a je to tu
děkuji za účast, vážím si toho! >:D
Avatar - saldy
26. 8. 2010 20:11
Fiat vs VW
Pokud by se Fiat zbavil AR byl by silnější ale časem by to byla ztráta, oba koncerny vlastní luxusní sportovní značky ale protiváhu AR tedy sporťák s parádní historií dostupný všem VW nemá a pokus se Seatem dopadl pro VW špatně, umím si představit jak po něm VW touží.... :yes: FIAT
Rozbalit vlákno
0
Avatar - T613
26. 8. 2010 20:36
A je to tu!
Právě jsem měl zajímavý telefonát s Piechem! Byl to zastírací manévr, VW kupuje Lancii >:-[]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Krispos
26. 8. 2010 20:37
Re: A je to tu!
Lancia :yes: nebo chce nekdo tvrdit ze pod Fiatem tento tradicni ucastnik rallye vzkvetal? >:D
26. 8. 2010 20:42
Re: A je to tu!
áááále chlapci..vy sa chcete iba vadit...načo tie narážky? Nudíte sa? Najdite si frajerku... ;-)
Lancia má nové postavenie...ono sa dost tažko predávaju rally speciály..vid subaru..no kolko ich už len oni predavaju.Myslím že luxus Lancii viac ako pristane :yes:
Avatar - Krispos
26. 8. 2010 20:52
Re: A je to tu!
Ano, to by ovsem musela s tou Fulvii uz vylezt... rally specialy se prodavaji asi spatne, ale ten image uspesneho auta byl dobrou reklamou. IMHO mela lancie dobry potencial stat se znackou sportovnich aut, bohuzel Fiat koupil Alfu a na Lancii se vykaslal. Nebo mi chces tvrdit ze lokalni italsky prodejce, kterym dnes Lancia je, je prosperujici znacka?
26. 8. 2010 21:36
Re: A je to tu!
A už je to tady zase...
Ty seš horší než GURU mlýnek... >:-[] >:-[]
27. 8. 2010 22:02
Re: A je to tu!
na teba nemá...len je na opačnom póle
26. 8. 2010 21:38
Špagety se vaří...
Ale, ale...co si to tu fanoušci igelitových špaget ze spodního regálu namlouvají...pokud alfa nebo lancia vybočují z průměrné evropské produkce, pak směrem dolů :no: O lancii se ani nebudu podrobněji rozepisovat, ty patvary nebudu komentovat. Alfa má designový potenciál a odkaz, to je její (jediná) hodnota. A fiat ji prodá zcela jistě, je to jen otázka času. A myslím, že VW ji v tom čase už nebude chtít, protože Porsche, coby nová značka koncernu, rozšíří nabídku směrem "dolů" a vykryje minitrh alfy. Technika Audi s logem a designem Porsche za "příznivou cenu" = nadšený zákazník a ještě nadšenější akcionáři :-) Alfa na to, aby vyráběla ručně prvotřídní čerstvé těstoviny, nemá image a techniku...na to, aby vyráběla standardně kvalitní Panzani pro masy a masírovala je denně reklamou, nemá prachy(a techniku)...no a ty igelitové špagety do nejspodnějšího regálu už dělá fiat...takže??? Krátce a dobře...alfa to má sečtené, vždyť v tom nejezdí ani taliáni >:-[]
Rozbalit vlákno
14
Avatar - ethicon
27. 8. 2010 07:05
Re: Špagety se vaří...
Svatá prostoto...
27. 8. 2010 12:17
Re: Špagety se vaří...
snad svätá, ne?!...rozmysli si národnost :-)
27. 8. 2010 07:42
Re: Špagety se vaří...
Bože bože, další inteligent. Bys koukal kolik taliánů v tom jezdí, ale ty si zřejmě z jézédé ještě nevytáhnul paty ;-) A věř, že i kdyby byla Alfa na prodej za pět-deset let, tak VW po ní šáhne v mžiku ;-)

Teda ale fakt.. tady je tolik pacientů, to je hrozný >:D
27. 8. 2010 12:18
Re: Špagety se vaří...
další nábožnej diskutér :-) možná tě někdy zaměstnám jako vrátnýho, napiš... :-)
27. 8. 2010 12:38
Re: Špagety se vaří...
hľadaj radšej seberovných parťákov
27. 8. 2010 15:07
Re: Špagety se vaří...
No ty to nejsi, klokane... :-)
27. 8. 2010 21:42
Re: Špagety se vaří...
Tak to si myslím. Ešteže tak.
28. 8. 2010 14:49
Re: Špagety se vaří...
Ani nemysli, tak to prostě je...společenský staus quo :-)
27. 8. 2010 13:38
Re: Špagety se vaří...
Nu, myslím, že mířim trochu výš. Ale je to samozřejmě lákavá nabídka, napíšu si do poznámek ;-)
27. 8. 2010 15:08
Re: Špagety se vaří...
piluj CV, my jsme nároční i na vrátný... ;-)
27. 8. 2010 17:44
Re: Špagety se vaří...
Hulíš asi dobrej matroš...
28. 8. 2010 14:46
Re: Špagety se vaří...
>:D >:D
28. 8. 2010 17:12
Re: Špagety se vaří...
z tvojho´príspevku´ sála namyslenosť,krátkozrakost a hlúpost. Bojíš sa nepoznaného ako typický sedliak. Ak nemaš skusenosti a vedomosti, thak sa radšej vyjadruj aspon do takej miery do akej si schopný a zbytočne sa tu nezhadzuj. :-!
31. 8. 2010 18:54
Re: Špagety se vaří...
Jo, máš pravdu, alfu jsem nikdy neměl a mít nebudu... :-) Jinak o mně víš kulový a to samý máš v hlavě >:-[]
26. 8. 2010 22:07
No...
No...škoda. Tej Alfe som to prial. Som zvedavý, kto vydrží dlhšie - Alfa pod krídlami Fiatu, alebo Marchionne na šéfovskej stoličke...
Rozbalit vlákno
20
Avatar - T613
26. 8. 2010 22:18
Re: No...
Alfa jako Lancia to máš fuk. Holt si VW koupí nebo oživí něco jiného >:D
Avatar - ethicon
27. 8. 2010 07:09
Re: No...
ešteže máme alfu a uhorkovú sezónu, človek sa pobaví pri čítaní prognostikov amatérov a jadrových fyzikov v zálohe...Holt proste neni nad VW koncern.... ;-)
27. 8. 2010 12:46
Re: No...
A čo iné, keď Fiat nepustí nič? U Jagu zaváhal, ten je už v kýbli, jedine že by vzkriesil nejaký Adler, Borgward alebo niečo podobné. Prípadne by mohol kúpiť Alpinu (existuje ešte?) Možností až tak veľa nemá.
Avatar - T613
27. 8. 2010 18:28
Re: No...
Jag má stejné zaměření jako Audi, takže by byl VW na dvě věci.
27. 8. 2010 22:28
Re: No...
Zameranie možno. Filozofiu a image nie. Nebol by márny. Audi je takjasne vyprofilované, že nahodiť Jaguar výraznejšie do športova by možno bolo reálne.
A luxus ponúkal Jaguar podľa mňa predsa len trošku iného druhu ako Audi.
27. 8. 2010 23:36
Re: No...
Ještě může oživit Wartburga >:D
Avatar - Ronault.
27. 8. 2010 23:41
Re: No...
Nebo koupit Zetor. >:D
27. 8. 2010 23:53
Re: No...
Ze Zetoru GTI by měli zemědělci jistě radost :-)
Avatar - Ronault.
27. 8. 2010 23:55
Re: No...
No hlavně z TDI PD motorů, které by táhly pěkně vodspodu, ono traktor ani nic jiného ani nepotřebuje. Jmenovalo by se to Zetor GTD... netahalo by to břicho po zemi... možná by si to i Áda koupil. >:-[]
28. 8. 2010 00:00
Re: No...
Taky by se tady neskutečně zvýšil podíl už tak početné skupiny VW fans, protože by tady za ně "kopal" každej Franta z Horní Dolní >:D
Avatar - Ronault.
28. 8. 2010 00:04
Re: No...
Koukám, že bychom to měli koncernu navrhnout. Vlastní kde co, ale že by dělali traktory, to ne. Sice Lamborghini dělá nebo spíše dělalo i traktory, ale aktuálně jim v portfoliu chybí... >:D
Avatar - Krispos
28. 8. 2010 00:07
Re: No...
Takovej Zetor 1.6 TDI 66kw se sportovně sníženým podvozkem by už vlastně sám oral to pole :-) a namísto malých traktůrků na zahrádku by tu byl Zetor HTP....
Avatar - white label
28. 8. 2010 00:25
Re: No...
Traktory Lambo se myslím ještě dělají, ale tuhle (samostatnou) "divizi" VW nevlastní...
Avatar - Ronault.
28. 8. 2010 00:31
Re: No...
Vím, že když jsem byl před lety v Itálii, tak jsme v apartmá měli ohřívač vody Lamborghini. S těmi traktory si nejsem jist, ale asi jo.
Avatar - white label
27. 8. 2010 23:50
Re: No...
Tak to bych raději oživil nějakou zcela novou, "ostřejší" německo-italskou značku, co třeba takový "WOLFF"... :-O >:D
28. 8. 2010 00:02
Re: No...
Radši ho nevzpomínej, jinak se tady objeví a zas se budu dozvídat pravdu :-)
Avatar - Krispos
28. 8. 2010 00:05
Re: No...
Hele nemaj fiatisti taky nejakou sektu? Wollf je s tim svym hlasanim pravdy neodbytnej jak tlupa svedku jehovovych v duchodovem veku...
28. 8. 2010 00:16
Re: No...
Fiat je sekta sama o sobě >:D
Avatar - Krispos
28. 8. 2010 00:22
Re: No...
Fiate náš, jenž jsi nesmrtelný,
posvěť se jméno tvé,
přijď nadvláda tvá,
buď modely tvé oblíbeny
jak v Itálii, tak i na celé zemi.
Den bez závad dej nám dnes
a odpusť nám naše touhy po spolehlivosti,
jakož i my odpouštíme našim alfám
a neuveď nás v pokušení si kopit Volkswagen,
nýbrž nech koncern zkrachovat.

[Neboť tvůj je multiair i common rail i jedinečný design navěky věků.]

Amen.
Avatar - KANKUNEN
27. 8. 2010 08:06
Ne prodat ale odebrat
Mít značku s takovou aurou a hospodařit s ní tak, že není ani na nové modely je opravdu vrchol šlendriánství.
Rozbalit vlákno
66
27. 8. 2010 08:59
Re: Ne prodat ale odebrat
za toto ťa wolfík zastrelí >:D
Avatar - ethicon
27. 8. 2010 09:34
Re: Ne prodat ale odebrat
Trochu kritiky nezaškodí aj ked väčšina týchto múdrostí čo som si tu prečítal skôr zaváňa škodoradosťou, osobnými invektívami napríklad na wolfa či úplnym ignorantsvom, ale to je typické ak sa tu objaví článok o AR, hneď sa tu ako muchy na * zlietajú rôzny ale v podstate stále tí istí vizionári a naslovovzatí odborníci na autá z Apeninského poloostrova na druhej strane napriek všetkej kritike a sračkám v akej AR bolo za posledné dva roky uviedla na trh tri nové podarené modely(8C, Mito, Giulietta) čo niečo stojí tak nečakajme zázraky (vývoj čo len jedného modelu stojí miliony eur, to všetci vieme)...či naozaj všetci chcete kupovať autá od jedného výrobcu s rovnakou technikou len možno pod iným kabátom?? A pre zarytých odporcov AR (inak nerozumiem tomuto fanatizmu)doporučujem prečítať charakteristiku AR z úst práve manažerov VW ;-)
Avatar - T613
27. 8. 2010 09:56
Re: Ne prodat ale odebrat
moc to žereš ;-)
Avatar - ethicon
27. 8. 2010 18:04
Re: Ne prodat ale odebrat
mne sa skôr zdá, že ty moc žereš VW ;-)
Avatar - white label
27. 8. 2010 18:11
Re: Ne prodat ale odebrat
Tatra, že moc žere VW... >:D
Víš kolik mi dalo práce, jen ho přesvědčit, že i pětkový Golf může vypadat jako auto a ne jako tlustá Berta... >:-[]
To je taková zdejší diskusní "logika", jak někdo není v každém příspěvku proti koncernu, je označen za "koncernfans"... ;-)
Avatar - ethicon
27. 8. 2010 18:20
Re: Ne prodat ale odebrat
vydíš to príliš jednoducho, ja som tiež neni proti koncernu, skôr proti miestny koncernovým zadubencom, ktorí sa tvária, že majú patent na rozum a tipujem, že väčšinou sedlajú nejakú Feldu či firemné HTPéčko....a to je podstatný rozdiel...
Avatar - white label
27. 8. 2010 18:26
Re: Ne prodat ale odebrat
Ale takových nicků je tu spousta i na opačném "břehu", nebo snad mají všichni zdejší příznivci "Itálie" vozy za milion a víc...
a ti "zadubenci" jsou taky na obou stranách...
Avatar - ethicon
27. 8. 2010 18:32
Re: Ne prodat ale odebrat
máš pravdu, ale schválne si prejdi napríklad posledné tri články o AR a pozri aký je pomer prispievateľov a obsah príspevkov....teba ako Golfistu nevynímajúc ;-) Prečo sa teda pod týmito článkami realizujú zrovna VW fans??? to mi je záhadou...a keby VW naozaj AR kúpilo viem si predstaviť 180 stupňpový obrat u niektorých expertov, ako to bolo napríklad pri Suzuki... ;-) dosť zlé....
Avatar - T613
27. 8. 2010 18:38
Re: Ne prodat ale odebrat
já jsem VW fans asi stejně jako Wolff >:D
Avatar - white label
27. 8. 2010 18:42
Re: Ne prodat ale odebrat
Zkus znovu tu mou reakci z 10:08 a najdi mi, kde jsem v těch diskusích (jako "Golfista") napsal něco hanlivého, nebo urážlivého na AR, nebo "Itálii"..., nebo mi najdi můj obrat u Suzuki, jen na mě nechoď zase s těma skupinkama... ;-)
Avatar - ethicon
27. 8. 2010 19:12
Re: Ne prodat ale odebrat
S tým Suzuki a hlavne s tým urážaním som nemyslel zrovna teba. Ok tak si neni členom nejakej "skupinky". Uzavrime to, že si s niektorými rozumieš menej a s niektorými viac... ;-)ale to určite aj ja a každý..
Avatar - white label
27. 8. 2010 19:30
Re: Ne prodat ale odebrat
To určitě, ale to platí i v běžném "nevirtuálním" životě..., ale v žádné skupině/"partě" nejsem ani v reálném životě...
27. 8. 2010 23:42
Re: Ne prodat ale odebrat
Jestli si tohle přečte někdo od vás z klubu, tak ti zruší členství >:-[]
Avatar - white label
27. 8. 2010 23:47
Re: Ne prodat ale odebrat
Nevím, ale zatím jsem se s GTIm nakonec vždycky nějak domluvil...
>:D
27. 8. 2010 23:55
Re: Ne prodat ale odebrat
To je možný, tak za to popření členství vyfasuješ aspoň důtku
>:D
Avatar - Ronault.
27. 8. 2010 23:56
Re: Ne prodat ale odebrat
Spíše ho za trest pošlou ve čtyřech na služebku do Paříže... Puntem >:D
28. 8. 2010 00:09
Re: Ne prodat ale odebrat
Spíš 500, aspoň by vyzkoušel výhodu jízdy ve vzduchovým pytli >:D
Avatar - Krispos
28. 8. 2010 00:12
Re: Ne prodat ale odebrat
Nebo nějakou starou, neudržovanou Alfu, aby si vyzkoušel duatlon (20km autem, 680km tlačení).

Disclaimer: Alfu jsem záměrně označil přídavkem neudržovanou, abyste se neurazili. Každé auto, na které se 20 let něsáhne, je v podstatě vrak :-)
Avatar - Ronault.
28. 8. 2010 00:18
Re: Ne prodat ale odebrat
500 se dává za těžší přečiny, třeba kdyby napsal něco nepěkného o Guru, Apoštolovi nebo Fábii... Tohle je na 500 ještě mírný přestupek.
28. 8. 2010 01:14
Re: Ne prodat ale odebrat
Ale seš... >:-[] >:-[] >:-[]

Tys tady (teda tenhle nick) napsal už tolik blbostí..., ale jen žehráš na to, že to nikdo nebude hledat...
Mimoto je totální blbost hledat jednotlivosti, stačí to, jak se dlouhodobě prezentuješ a s kým souhlasíš... Myslím to je naprosto dostatečné..
Ale jak se říká..psi štěkají a karavana táhne dál.. Za takový dva tři roky po tobě neštěkne ani pes... Pamatuju si před nějakýma 8 (možná už více) letama sem se tady do krve hádal (nejen já) s jedním blbem co měl nick nějak King..něco... Měl Fabii RS a pak ji rozstřelil o ježka na silnici a byl klid (nic se mu nestalo, ale nějak od té doby prostě na netu nebyl - asi dostal od taty na zadek, že zničil auto)). Málo inteligentní postpubetální (rozmazlené) ucho s čerstvýma papírama, co tady prudilo 20 hodin denně... A dneska je od něj klid... bůh ví, kde dnes je... Ty odejdeš... (a další tvoje multinicky) stejně jako GTI... Tím pruděním se nebudete živit věčně, kdo by Vás taky za to celou tu dobu platil... >:D
Avatar - Ronault.
28. 8. 2010 01:22
Re: Ne prodat ale odebrat
On ti ten WL nějak leží v žaludku, co?
28. 8. 2010 01:56
Re: Ne prodat ale odebrat
Myslíš? Já ti nevím..
Tenhle ten nick tady nade mnou :-( onanuje asi 30tio příspěvkový spam..., ale mě leží v žaludku..

Ale máš pravdu, doslova mne dojalo, jak tady vede "vstřícnou" debatu... Málem sem slzu zamáčkl. No nic, hají, dobrou...
Avatar - Krispos
28. 8. 2010 01:33
Re: Ne prodat ale odebrat
Asi ten King z té puberty vyrostl a pochopil, že to nemá cenu :-) ale chápu, že to bereš jako své vítězství >:D
Avatar - T613
27. 8. 2010 18:36
Re: Ne prodat ale odebrat
nevím kolik ti to dalo práce, ale stálo tě to několik set tisíc a několik týdnů čekání >:D
Avatar - white label
27. 8. 2010 18:39
Re: Ne prodat ale odebrat
Ale zapomněl si na můj osobitý optický tuning... >:-[]
Avatar - T613
27. 8. 2010 18:52
Re: Ne prodat ale odebrat
tak jen díky němu jsi mě přesvědčil, respektive donutil připustit, že za určitých okolností se dá na Tlustou Bertu dívat, aniž bych nehodil šavli >:-[]
Avatar - white label
27. 8. 2010 10:08
Re: Ne prodat ale odebrat
Trochu víc nadhledu, nezaznamenal jsem tu ani jeden názor, že by se např. někdo divil tomu, proč chce VW zrovna AR a ne nějakou jinou (příp. i vlastní novou) "lepší" značku. Z toho jasně plyne, že AR je i ve zdejších "funsdiskusích" stále vnímána s přirozeným respektem, i když ten vychází především s velmi bohaté, úspěšné a zajímavé historie/tradice (dost nicků tady zřejmě ani neví, že je ještě podstatně delší, než třeba u Ferrari), ale nikoli už tak z nedávného a současného stavu (čest vyjímkám)...

P.S. Snaha koncernu VW udělat z někdejšího druholigového Fiatu (myšleno Seatu) koncernovou značku se sportovním akcentem byla až příliš odvážná a asi i podle toho zatím dopadla...
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
27. 8. 2010 13:03
Re: Ne prodat ale odebrat
Tak jsem si nevšiml, že by se tu nějak plivalo po Alfě...
Avatar - ethicon
27. 8. 2010 18:12
Re: Ne prodat ale odebrat
no neviem či zrovna vaša skupinka ovplýva nejakým "nadhledom" ;-)
Avatar - white label
27. 8. 2010 18:17
Re: Ne prodat ale odebrat
Já tu píšu především za sebe a žádné skupinky mě vůbec nezajímají, nebo tě mám taky šoupnout rovnou k wolffovi... :-O :*) ;-)
Avatar - ethicon
27. 8. 2010 18:26
Re: Ne prodat ale odebrat
kludne ma šupni kam chceš.. ;-)
Avatar - white label
27. 8. 2010 18:28
Re: Ne prodat ale odebrat
Na to mám až příliš vyvinutou rozlišovací schopnost..., a hlavně wolff by si moc myslel... >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
27. 8. 2010 09:23
Re: Ne prodat ale odebrat
A navic davat do stavajicich modelu motory Fiat, to je opravdu hnus velebnosti :no:
Avatar - ethicon
27. 8. 2010 09:35
Re: Ne prodat ale odebrat
he he toto už je len na smiech...lebo napríklad také Audi nemá motory zdielané so škodovkou... >:D
27. 8. 2010 12:36
Re: Ne prodat ale odebrat
A ako sa ešte len nasmejeme, keď bude každý platiť Talianom za licenciu elektronicky ovládaných ventilov...
Pri Common-Raile to prepískli, nejak si ho "zabudli" dať patentovať, a dnes ho má každý, aj VW (sakra, Alfe tým ušiel celý majland, ktovie, kde by bola s tými peniazmi dnes).
Avatar - white label
27. 8. 2010 13:16
Re: Ne prodat ale odebrat
Co si jako Italové mohli dát na CR patentovat? Princip CR vymysleli dlouho před tím švýcaři a do průmyslové výroby (pro osobní automobily) jej konečně zavedl až BOSCH... (pro náklaďáky už dříve Denso).
27. 8. 2010 13:22
Re: Ne prodat ale odebrat
Pokud vím, tak Fiat, jakožto "vynálezce" vstřikování CR, prodal patent firmě Bosch.
Avatar - white label
27. 8. 2010 13:33
Re: Ne prodat ale odebrat
Fiat není žádný "vynálezce" CR, k tomu má nejblíž švýcar Robert Huber.
27. 8. 2010 13:44
Re: Ne prodat ale odebrat
Ok, omlouvam se, pravdu máš.

Citace: "Prototyp systému common rail vyvinul koncem 60. let Švýcar Robert Huber...V devadesátých letech spolupracovaly na vývoji firmy Magneti Marelli, Výzkumné centrum Fiat..."
28. 8. 2010 01:16
Re: Ne prodat ale odebrat
Brute už zase...
Ale chválím tě... Děláš pokroky, vygooglil si jméno... :yes: >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - white label
28. 8. 2010 09:16
Re: Ne prodat ale odebrat
Když se tu začneš chovat a vyjadřovat alespoň jako lehce podprůměrně slušný a rozumný člověk, poradím ti jak hledat informace na netu, podle toho co sem píšeš o tom zatím nemáš ani páru... :-)
Jinak díky za tvé hysterické rerakce na mé příspěvky (viz Ronault 1:22), nemůže být lepší důkaz toho, že se do tebe "trefuju" dostatečně přesně, stejně jako to, že už se nemůžeš dočkat, až tu přestanu chodit... >:-[]
Zatím se ale moc netěš, je stále zábavné číst tvoje nekontrolované bezduché nadávky, prosté jakýchkoli věcných argumentů... Jinak toho chudáka co Fabii RS "rozstřelil o ježka" neznám (stejně jako ty), ale jak "znám" tebe, tak jeho největší morální chyba byla v tom, že měl Fabii RS a ne Bravo 1,4 se kterým by se mu to určitě nikdy nemohlo stát..., celá ta "pohádka" bude mít "pointu" někde v dlouhém táhlém, kde si Fabia RS hravě podala jisté superBravo...
>:D
P.S. Jinak se vůbec nedivím, že zrovna ty nechceš žádné "jednotlivosti" dohledávat, ke tvým lžím, co kdo kdy napsal v diskusích, stejně nic dohledat nejde a jen by ti to komplikovalo tvé zdejší profláklé lhaní... :*) ;-)
Avatar - T613
28. 8. 2010 10:26
Re: Ne prodat ale odebrat
Řekl bych, že jeho hysterčení má především základ v tom, že mu zdatně šlapeš na krk. On i GTI používají stejnou taktiku - když už nevíš co s oponentem, tak musíš začít urážet co se dá a odvést pozornost jinam ;-)
27. 8. 2010 16:19
Re: Ne prodat ale odebrat
Tak ja som mal za to, že prvý použiteľný motor začali montovať práve Taliani.
Avatar - white label
27. 8. 2010 17:22
Re: Ne prodat ale odebrat
V osobním sériovém autě ano (AR 156 1.9 JTD), ale to mělo vstřikování CR dodané právě zmíněným BOSCHem.
27. 8. 2010 21:46
Re: Ne prodat ale odebrat
tak som sa nesekol tak úplne...no ale ak sa nemýlim, ani BOSCH si to vtedy patentovať nedal, teda samotné vstrekovače...a systém CR nie sú len vstrekovače, čiže ako spôsob prípravy zápalnej zmesi to Alfa kľudne patentovať mohla...
Avatar - white label
27. 8. 2010 23:00
Re: Ne prodat ale odebrat
Princip CR "ako spôsob prípravy zápalnej zmesi" byl dávno vymyšlený a Denso už je dlouho před tím dodávalo pro nákladní vozy...
27. 8. 2010 10:40
Re: Ne prodat ale odebrat
my víme, TDI - střík střík >:D :yes:
27. 8. 2010 17:50
Re: Ne prodat ale odebrat
No se SEATem se moc s hospodařením nepředvedli, a u Škody, která prosperuje, za to asi moc nemůžou. V Škodě se vždy dělaly dobrý auta, a to už v době kdy VW neexistoval. Kdyby tady nebyli komunisti, tak by dnes Škoda nejspíš kupovala VW.
Avatar - white label
27. 8. 2010 17:57
Re: Ne prodat ale odebrat
Že by zrovna Škodovka dnes kupovala VW je příliš nepravděpodobná spekulace, to i Tatra by na tom zřejmě byla lépe, než Škodovka...

Se Seatem (dříve vlastně druholigový Fiat) se VW nepodařilo uplést z hov.. bič, ale Fiatu se nepodařilo uplést bič ani z té kdysi špičkové "kůže" (z AR a Lancie)...
Avatar - T613
27. 8. 2010 18:07
Re: Ne prodat ale odebrat
ono by to ze Seatu šlo udělat a měli k tomu našlápnuté - Toledo II, Leon I. to byly vcelku žádané a dobře hodnocené vozy. Jenže pak přišla Altea a spol., a i ta nepatrné sportovní charisma bylo v pr..
Avatar - white label
27. 8. 2010 18:14
Re: Ne prodat ale odebrat
Jo, ta designová MPV uniformita Altea-ToledoIII-LeonII těžce ujela původní představě o "autoemocion"...
27. 8. 2010 21:51
Re: Ne prodat ale odebrat
Altea by docela vyhovovala, chyba nebola ani v nej, ani v da Silvovi. Chyba bola v tom, že spravili na jedno kopyto prakticky všetky svoje autá. Preč bola charizma a výnimočnosť Altey, nastúpila nuda a modelová rôznorodosť bola pochovaná.
Inak je docela pochopiteľné, že chceli odlíšiť produkciu Seatu od zbytku koncernu, ďalšie autá a´la Otavia či Golf by už dobrotu nerobili. Len to proste nevyšlo.
Avatar - Sonny Crockett
27. 8. 2010 18:08
Re: Ne prodat ale odebrat
Škody je škoda, taková stará Felicia, 110R a i docela Rapid a o nedodělaných prototipech jako např Vinnetou nebo jak se to jmenovalo (kabriolet pro dva lidi) .. Škoda že dnes jí VW nedovolí začít dělat zas hezký auta a musela se podřídit a staví Golfy a Passaty na X variací.. Pak se mi nedivte, že jsem proti VW a Alfa pod jejich vedením by byla má smrt.
Avatar - T613
27. 8. 2010 18:27
Re: Ne prodat ale odebrat
pochop, ale rozdíl mezi Škodou, která je určena pro "rodinu" a Seatem (do Altea), respektive pod Alfou (pod VW). Zatímco Škoda je až na pár vyjímek ve stylu "neurazí", tak Seat si mohl dělat "co chtěl". Jen to chlapec fest neukočíroval.
Avatar - Sonny Crockett
27. 8. 2010 19:01
Re: Ne prodat ale odebrat
Asi proto moc Škodu neberu vážně, styl "neurazí" pro mne znamená "nezajímá". A když tedy beru Škodu jako pro rodinu zaměřenou, tak mi příjde k smíchu, když nám cpou novou Fabii RS a snaží se nám vnutit, že je sportovní... Ale to je na jinou diskuzi. Seat je zajímavější, ale na to jakej humbuk a rádoby sportovní image okolo něho VW dělá, tak tedy opravdu hodně slabota.
Avatar - T613
27. 8. 2010 19:16
Re: Ne prodat ale odebrat
co bereš nebo nebereš je celkem jedno.. Škoda má úplně jiné zaměření než Seat, či Alfa. MPV úlet Seatu těžce nechápu, a asi ho nechápe nikdo.
Avatar - Sonny Crockett
27. 8. 2010 19:31
Re: Ne prodat ale odebrat
Jo to chápu že to je jedno, jen jsem se snažil říct, že Škoda byla dříve zajímavější, kdeždo VW si z ní udělal jen fabriku na podřadnější auta pro chudáky co nemaj na ty lepší a dražší auta od koncernu. A tahle degradace mě mrzí. Ale nechci tím rozpoutávat žádnou diskuzi, jsem si vědom toho, že by tu už Škoda možná ani nemusela být, kdyby jí nekoupil VW..
Avatar - white label
27. 8. 2010 19:34
Re: Ne prodat ale odebrat
Kdy byla Škoda zajímavější? Za socialismu? 8-s
Avatar - Sonny Crockett
27. 8. 2010 19:53
Re: Ne prodat ale odebrat
Ano. Jak jsem již napsal: stará Felicia, 110R a i docela Rapid .. To jsou zajímavá auta, alespoň pro mne. Když vezmeš jak byly možnosti tehdy omezené, tak je to až skoro zázrak, že tohle vyráběli.
Avatar - white label
27. 8. 2010 23:03
Re: Ne prodat ale odebrat
Jel si někdy déle se 110R, Garde, nebo Rapidem, nebo se ti líbí především jejich podoba/karoserie... ;-)
Avatar - Sonny Crockett
28. 8. 2010 11:57
Re: Ne prodat ale odebrat
110R jsem nejel, jen se 100. S Rapidem jo. A nevidím na jejich jízdních vlastnostech na tu dobu nic špatného. Ale líbí se mi především vzhledově.
Avatar - white label
28. 8. 2010 12:08
Re: Ne prodat ale odebrat
Na tu dobu možná (svým způsobem) ano, ale jen co se týče východního bloku...
Rapid už byl po tolika letech (výroby této koncepce) docela vychytaný, ale taková sériová 110R vypadala mnohem lépe, než samotná jízda s ní..., ta bohužel odpovídala spíš vzhledu klasické Škody 100...
Avatar - T613
27. 8. 2010 20:49
Re: Ne prodat ale odebrat
podřadnější? co to meleš chlape? :-|
27. 8. 2010 21:09
Re: Ne prodat ale odebrat
skus tu podradnost (auta pre chudakov)nejako vysvetlit 8-s
Avatar - Sonny Crockett
28. 8. 2010 12:01
Re: Ne prodat ale odebrat
Třeba ta starší technika od VW (hlavně z předešlích generací jejich modelů). Zkrátka si odkupovali automobilky po evropě, aby měli pro každý segment nějaký auto. Seat si hrál na sportovní emoce, Porsche bylo pro frajírky atd. Škoda byla pro ty obyčejný lidi a nikdy neměla (a hlavně nesměla)velkému VW konkurovat. Což se jí poslední dobou docela daří >:D
27. 8. 2010 21:54
Re: Ne prodat ale odebrat
U Škody mi potom chýbajú práve MPV, Roomster nerátam, to je taký kríženec, o triedu vyššie má MPV len Volkswagen a ešte vyššie VW a práve Seat...
Avatar - Krispos
28. 8. 2010 00:37
Fiat expanduje :)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Sonny Crockett
28. 8. 2010 13:58
Re: Fiat expanduje :)
Konečně země, kde si Fiatů váží a jsou za ně rádi >:-[]

Edit: I když nazvat tohle fiatem, není tak uplně přesné ;-)
28. 8. 2010 23:14
Re: Fiat expanduje :)
Nuž, ktovie, či sa v tej reklame pochválili, o aké auto pôvodne ide... Príde nejaký Kórejec zo severu do Európy, a bude si myslieť, že Taliani sú špióni a ukradli im ich voz...
Chcelo by to preklad toho komentára. Nemáme tu nejakého znalca kórejčiny?