Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Ford Mondeo po faceliftu: České ceny začínají na 538 tisíc Kč

25 komentářů

Avatar - twistedTSD
twistedTSD
já zas mondeo (především liftback) považuji snad za nejkrásnější ford současnosti, patřící k designové špičce střední třídy... 😉
Do velkého auta patří velký motor.Ale tady ho už budu hledat asi marně :no:
Frantizsekk
A jeste taky na exterieru >😁
Frantizsekk
hele hele, neobouvej se tu do me, o jinych znackach jsem nemluvil. Skoda nebo vw rozhodne vrchol designu neni, je udelanej tak, aby se prodaval.
Alfa to ma zmakly nejlip, ale ma smulu
Frantizsekk
No toto? >😁 Ano, mustang je paradicka americka, to souhlasim. Bila vrana
mikesh
Posledni dve vety :yes:
mikesh
:yes: Novinka to je tak maximalne pro Ford, ale ne pro trh. Proc by z toho mel tedka nekdo padnout na zadek mi neni jasne.
Ingister2
BUdeš mať priestor a pohodlie aké v Octávii mať nebudeš...
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak zrovna tohle nemá s Evropským fordem nic společného. Mustang je klasika. Ve vrcholných konfiguracích je super a je to opravu musclecar, ale základní verze je tady navoněná bída. Nejvíce se mi líbily mustangy 70 let. To byla klasika.
CO se týka Evropských fordů, jako je fiesta, focus, mondeo (uvádím základní modely)
Tak Mondeo je silný hráč ve své třídě. Hlavně prostorem. Design ničím neurazí, ale ani moc nenadchne. Když se představil, tak jeho design byl okoukaný ještě než se dostal do seriové výroby. Ale jinak nic špatného.
Focus je klasika. Design, tak není nic přeborného, ale je zapotřebí vzít v potaz, že je to výběhový model a nový model už je za dveřmi. Jaký bude naživo uvidíme.
FIesta je pro ně jedno z nejhnusnějších aut ve třídě. Nafouknutý kinutý knedlík s interierem jak Vietnamské radio 90. let.
O Ka se radši ani nezmiňuji. To je ještě větší hnus a v interieru kobinuje dva nejhnusnější styly, co jsou. Rádoby všudeůsměvný retardovaný styl s vietnamským radiem 90.let.
Jinak Ford celkově nepatří ke špatným značkám. Ve firmě máme Spousty focusů a problém si nima není (až na několik věcí, co se komfortu jízdy a užívání týče)
Ford by měl u všech modelů zapracovat na interieru. To je jeho asi největší slabina
sir
Tak to víš pro něho je vrcholem designu nejspíš škdoda nebo vw >😁
Avatar - iudex
iudex
No dizajn Fordu je rozmanitejší, ako si podľa Fiesty/Mondea myslíš; ako sa Ti páči toto? [odkaz] 😉
Frantizsekk
je pro me mondeo. Nikdy jsem nemel ford rad a nejhnusnejsi mi prijde mondeo. Focus je jakz takz pekny a zbytek nestoji za rec.
Ford se usilovne snazi zalibit zakaznikum, designove smery meni co chvili a vzdycky tvrdi, ze ted je to to prave vzruso.
Na druhou stranu se mi libi Ford Capri. To by mohli zacit znova vyrabet misto ecobuřtů
Na fordu je videt, jak moc lacni po uspechu, ale toho se jim nedostane.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
A koupíš tedy něco nebo jen plkáš???
vanos
Nevím v čem je Passat ve srovnání s Mondeem výběhový model. Teprve až teď jsou u Mondea k mání technologie, kterými Passat disponoval už před půl desetiletím. Navíc během té doby prošel také Passat menšími technologickými obměnami, takže na poli technologií si stále udržuje před Mondeem určitý náskok. Jinak Ford si nikde (snad s výjimkou pomatené VB) nemůže dovolit prodávat své skvosty za cenu zavedené mainstreamové konkurence.
marthass
Za ty prachy bych tedy raději koupil octavii 1.6tdi nebo 2.0 TDI ve vybave elegance..co by mi tam chybelo? A usetrim jeste 😄
tominos12
Bude s 6st. manuálem
Tom
sir
nene zadny eco run, kdyz jedu normalne lehce nad predpisy , tak vcetne dalnice a mesta jedu lehce nad 8 litru, kdyz tomu davam zabrat , ale porad 60/110/150 tak jezdim za 9,1..ale jezdim delsi trate, kdyz jsem tomu daval maximum pohulit...tak to spapalo lehce nad 10
hikeen
to urcite. presne tak davat do Mondea 110kw ecoboost je zbytečné...a důvod nižšího naladení na 118kw je podle mě taky v tom. že můžou lepe optimalizovat točivej moment a výkon bude dostupný v širším rozsahu...a to je pro těžší auto vhodnější a ve výsledku to přinese o něco nižší spotřebu.
Avatar - iudex
iudex
Správna pripomienka. Inak dal si mi nepriamo odpoveď na moju dilemu pod iným článkom o 1,6SCTi, prečo mieni Ford dávať do Mondea odlišne naladenú verziu (118 kW), ako do Focusu (110 a 132 kW). Keďže 2,0 16v - 107 kW v Mondeu zostáva, nemalo by zmysel dávať len o 3 kW silnejší EcoBoost, preto spravili 118 kW verziu. obdobne 132 kW verzia by bola zrejme príliš blízko 149 kW, preto v Mondeu nebude.
hikeen
mozna 1,6 ecoboost by mohl být bez AT(nebo ne?). tim by jeho cena mohla být zajímavá. určitě se s tim autem dá jet rozumně...ale to už bude takový eco run. co jsem viděl tak ten ecoboost v mondeu jezdí spíš 10-12l.
sir
tak mezi 2,0 obyc a 2,0ecoboost je 1,6 ecoboost ...tak ze tehe bude tak napul ceny mezi...a to uz se da, navic i s ecobooostem se da jezdit usporne...tedy dle mych dosavadnich zkusenosti
hikeen
to je fakt. kdyby aspoň ten starý dvoulitr měl 6 kvalt. ta převodovka muže delat tak 50-60t. Takže reálně je rozdíl mezi motory kolem 90t. i přesto, že mým radši benzin. a Mondea už bych asi sáhl spíš po dieslu...turbo benziny jsou fajn ale myslím, že s nima nepujde jet moc úsporně. u focuse bych do ecoboostu klidně šel.
Avatar - iudex
iudex
Rozdiel to je značný, otázka je, aký by bol podľa Teba primeraný rozdiel medzi obstarožným atmo 2,0 16v s manuálom a priamovstrekovým turbobenzínom s dvojspojkou. Ostatne samotná cena 2,0EcoBoost s dvojspojkou je stále pod úrovňou Passatu: [odkaz] (nehovoriac o fakte, že Passat je výbehový model a toto je novinka).
Avatar - iudex
iudex
Zaujímavé, že chýbajú údaje o novom 1,6 SCTi (EcoBoost), ktoré importér má: výkon 160 PS a predaj ku koncu roka.
hikeen
Myslím, že FL Mondeo vypada opravdu dobře. A má zajímavé motory.

Ale rozdil mezi 2,0/107kw a 2,0 ecoboost/147kw je 150t to mi přijde docela. dost by mě zajímalo kolik je výrobně rozdíl...

Ale za nadstandard se u aut prostě platí...