Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Parááda
neregistrovaný "matesione"
| 7. 9. 2010 10:46
Přesně tenhle typ videa o Yetině jsem chtěl vidět. Jste dobří, do těhle podmínek bych si s mojí Octavií netrouf :-( Asi čas na změnu :-)

Jinak moc fandím Roadlook TV
Avatar - kari.laz
Parááda
| 7. 9. 2010 12:25
Zde je přesně vidět, jaký Yeti je. nebojí se lehčích terénů a je dobrý i na silnici. Škodě se podařilo udělat opravdu dobré univerzální vozítko.
Parááda
| 26. 12. 2010 20:03
Jestli máš 4x2 oktávku tak se ti nedivím, ale se 4x4 oktávií bych si tam klidně troufnul :-) Ta projede hochu věci, když jí nenecháš zastavit a držíš ji furt pod plynem ;-)
HALDEX
| 7. 9. 2010 12:24
Chudak haldex uz nevedel jestli ma hrabat prednim, nebo zadnim kolem. Skoda, ze ho "nenapadlo" hrabat vsema najednou. Samozrejme, ze nemohl. Vse jen v ramci moznosti. A haldex je ma stale velmi omezene.
Video vyborne. Za to ma Libor i cely stab :yes: . Jsem rad, ze neslo o pouhe chvalospevy a test byl takovy jaky ma byt.
Kterykoliv vuz s haldexem je vyborny do zimniho prosoleneho mesta. Do zasnezeneho kopce samozrejme s 4x4, haldex nechte doma.
Avatar - kari.laz
HALDEX
| 7. 9. 2010 12:27
Pro běžné užívání je haldex v pohodě. Je jasné, že do lesa si člověk pořídí něco jiného. Ale jako ukázka že občasného výletu do krajiny se to dá přežít.
Mslím, že se Libor až moc o toho Yetiho bál. Nevím, jestli to bylo sestřihané, ale ten kopec, co nevyjel vzal nějak moc rychle. Po prvním pokusu. Ale pokud měl půjčené auto, tak se ani nedivím.
HALDEX
| 7. 9. 2010 12:34
Pred prvnim pokusem tam nemel vyjete koleje. Pri "prvnim" pokusu uz pred nim koleje byly. Sestrihane to bylo.
Ano Yeti je vynikajici vuz pro kazdodenni pouziti. V tomoto pripade bych, jako Libor, volil TDI. TSI 1.4 motory nechme pro lehci vozy. O 1.2 TSI ani nemluve. Ta se stejne, pokud se vsak nemylim, nabizi jen s pohonem prednich kol. Ani se mi nechtelo kontrolovat, zdali se da koupit Yeti s 1.8 TSI. To by hyla idealni motorizace.
Avatar - kari.laz
HALDEX
| 7. 9. 2010 12:37
Yeti 1,8 TSI se koupit dá. Je to 4x4 6st manuál.
HALDEX
| 26. 12. 2010 20:05
A jestli pak si aspoň vypnul ESP ASR a další kraviny co mu kecaj do řízení. Je jasný, že s tím to pak nevyjede.
Hodnocení
| 7. 9. 2010 20:11
Skvěle pojatý test ve stylu "sněžného muže yetiho" ;-)
Je jasné že haldex má své limity,ale kolik lidí si na jeho limity opravdu sáhne? :-) Myslím, že minimum běžných majitelů a ten kdo ano si stejně koupí pravý off-road, pokud jezdí nějaké drsné terény...
Zda se mi jako ideální auto na české silnice...škoda jen malého kufru a vysokých cen verzí 4x4 (ikdyž cena jistě konkurence schopná)
Dávám :yes:
Yeti
neregistrovaný "max1s"
| 8. 9. 2010 00:03
Skoda ze nemaju lepšie pneu a disky s večšim profilom, tak by to išlo o veľa lepšie po kopci .
motorizace
| 8. 9. 2010 11:02
Zkoušený Yeti byl TDi 103 kW, 4x4 ?
Porovnani s G4 4motion
neregistrovaný "kome"
| 8. 9. 2010 12:09
Jezdim nekolik let v Golfu IV 4Motion a rad si s nim zablbnu nekde ve snehu. Posledni zima byla na s nim pomerne bohata ,takze jsem si to uzil. Podle me video zkresluje ,protoze Yeti by mel teroreticky vyjet to same co Golf ,ktery ma tedy polovicni svetlou vysku. Z videa mi ten kopec co nemohl vyjet neprisel prilis prudky a rekl bych ze podobny sklon jsem s Golfem zvladl na Haldexu 2. generace a 110kw TDi, v zime projedu i 15cm snehu ,vzdy se pri prokluzu toci jedno predni kolo a jedno zadni , 2. generace haldexu neumi jeste poslat vse na zadni napravu.
Avatar - bubucci
Porovnani s G4 4motion
| 8. 9. 2010 21:25
tak to video dost klame, ten sklon byl o dost větší, než se zdá a o tom, že by to zvládl nízký golf pochybuju. A přenos 100% na zadek neumí a ni poslední haldex, limit je tuším 50%. Další věc je svornost předního a zadního diffu, která je elektronická, takže pouze přibržďování kol a ne efektivní přenos. Doporučuju se podívat, jak to řeší VDC od Subaru v autě za stejnou cenu..
např [odkaz]
Porovnani s G4 4motion
neregistrovaný "kome"
| 9. 9. 2010 06:55
Jen pro zajimavost, ktere subaru s vyssi svetlou vyskou je za stejnou cenu ,jako Yeti? Nepsal jsem ,ze Golf 4 umi 100% prenos na zadni kola, psal jsem ze se mi vzdy toci jedno kolo na predni a jedno na zadni naprave a ze nevim jak je to u 4. gen. haldexu. To pribrzdovani kol u 4. gen. haldexu muze v nekterych pripadech pomoci ,zvlast pokud jedno kolo napravy ztrati kontakt s povrchem. Jak je reseno VDC nevim a ani nepochybuju o tom ,ze je to cele lepe resene ,stejne jako treba Torsen. Golf je pro Yetimu jen nizsi ,takze tam kde ho nebude omezovat svetla vyska a pripadne jeste omezenejsi krizitelnosz naprav by na tom mely byt zhruba stejne.
Avatar - bubucci
Porovnani s G4 4motion
| 9. 9. 2010 20:22
Myslel jsem forestera v naftě vs. yeti 103kW 4x4 , cena je +- 20 k
Porovnani s G4 4motion
neregistrovaný "kome"
| 10. 9. 2010 11:22
Tak to nevim ,103kw 4x4 ve verzi ambition je cca 620 tis. forestr v zakladu za 760 tis. V nejvissi vybave je yeti za 654 tis. A taky si muzu vybrat 81 kw TDi za od 460 tis. do 600 tis.
Avatar - FISHkaa
Porovnani s G4 4motion
| 21. 9. 2010 14:33
navíc myslím, že forester v základu má jenom na jedné nápravě samosvor.. Vyšší motorizace na obou... Cena Forestra ve stejné výbavě je o dost jiná (JáTymu nefandím) ;-)
Avatar - kolmar
pekne
| 8. 9. 2010 16:40
Naozaj velmi pekny a podareny roadlook. Konecne zaujimavo pojate a ozajstne vyskusanie yetika aj v terene. Davam :yes:
rychlost
| 8. 9. 2010 18:38
Nazdálo se vám, že Libor jel zbytečně rychle? Přijde mi, že by většině problému zamezil pomalejší jízdou..., ale možná ten pohled kamery zevnitř klame.
Avatar - kolmar
rychlost
| 9. 9. 2010 13:59
Zrejme pohlad z kamery trochu klame - vies, ked isiel do stupania tak casto nemozes zastavit lebo sa nepohnes, a mozno to davali narokom aby bolo video zaujimavejsie...ze co yetik vylezie a podla mna sa podarilo, len skoda, ze nedali zaber ako na konci vysli z tej slamastiky, viem, ze ak raz si auto spravi stopu dole, tak je to pekny kus prace ho z tamade dostat....
rychlost
| 26. 12. 2010 20:08
čím rychlejc v takovejch případech jedeš tím líp. Naopak mě přišlo, že mohl jet rychleji.
:-)
| 8. 9. 2010 21:58
Stodvacítka by si to dala na chuť:-)) ale jinak fajn testík.
Avatar - !GAS!
Yetiho na LESÁKY...
| 11. 9. 2010 08:45
Nejprve skutečně gratuluju k povedenému a na závěr dokonce hodně vtipnému testu Yetiho. Je fajn, že si ze sebe umíte udělat legraci, což dnes umí v autonovinařině jen málo kdo, (s výjikou snad jen několika málo MOTO-periodik). ;-) Zároveň vám vysmekávám poklonu, že jste se v době ekofašistů a pomatených lesáků, co po lesích zarputile honí motorkáře a čtyřkolkáře, nebáli Yetiho vytáhnou pěkně do zasněženého lesa. :-) Jen tak dál, fandím vám! :yes:
Avatar - skejpa
Yetiho na LESÁKY...
| 5. 12. 2010 16:10
:yes:
Dobrý test
neregistrovaný "honza1212"
| 26. 9. 2010 12:25
Na Rasťu Chválu Roadlook sice ještě zdaleka nemá, ale na toto se už dalo dívat. A u posledních deseti sekund jsem se zasmál :-)
Dobrý test
neregistrovaný "david22"
| 2. 2. 2011 10:39
nemaju ? to je skor naopak, on sa snazi robit silou mocou ine videa len mu tu nejde v efektivnosti ked skusal napr 4x4 ved to bolo smiesne, readlook su ovela lepsi ako aj na autotube tam si neviem co myslia o sebe, tam zhovadia kazde auto by som bol zveday ake maju oni !
Dobrá práce!
neregistrovaný "Sibelius"
| 17. 1. 2011 18:47
Zdravím redakci,
děláte krásné testy a rád se na Vaše videa dívám, Díky!

P.S. všiml jsem si, že většina natáčení se dělá ve Zlíně a okolí... ve Zlíně jsem bydlel asi 8 let, takže si vždy rád zavzpomínám na toto supr město

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku