Novinky
To je asi tak vse, co se o tom aveu da rict. Jako o celku, nad jeho castmi je netreba se pozastavovat.
Chevrolet ukazuje svoji modelovou ofenzivou jen to, ze chce tem mene chytrejsim z nas prodat co nejvic aut.
Jestli chce opravdu do evropy zapadnout, mel by se vic snazit a sundat si pasku z oci, tam kdesi v americe. Nas rohlikem neopijou.
LACINEE
Chevrolet ukazuje svoji modelovou ofenzivou jen to, ze chce tem mene chytrejsim z nas prodat co nejvic aut.
Jestli chce opravdu do evropy zapadnout, mel by se vic snazit a sundat si pasku z oci, tam kdesi v americe. Nas rohlikem neopijou.
LACINEE
Ten první odstavec článku je hodně mimo mísu, poněvadž to, o čem autor píše, platilo pro Aveo z roku 2008, od kterého se toto liší jenom světlomety a ještě pár nepodstatnými detaily. Čili pouhý facelift podobně jako u Captivy...
Ako som pri Micre písal, že to je auto odsúdené na neúspech, to isté zrejme čaká i tohto malého agresora. Presný opak guľatučkej bábovky Micry, ale rovnako zlý extrém: dravý WTC dizajn sa k malému mestskému autíčku nehodí. Oproti Micre možno kvitovať iba dostatočnú paletu motorov a zrejme možno očakávať nižšiu cenu, ale to je tak všetko. Tento týždeň sa skrátka "urodilo" :no:
Tak neví, jestli ses špatně vyspal nebo ne, ale Micre a Aveu byl kompletní neúspěch nevěštil. možná se nechytnou u nás (celkem pravděpodnéú, nebo v Evropě (tady bude záležet spíš na jednotlivých trzích), ale jsou to globální auta a "celosvětové" prodeje budou jistě uspokojivé, jinak by je nepustily do prodeje
Vyspal som sa fajn, napriek tomu, zohľadňujúc nároky priemerného Európana sa domnievam, že obe autá idú mimo nášho vkusu. Práve tá globálnosť pomáha celkovým číslam (USA, Ázia robia veľké čísla) a naopak škodí predajom v rámci EU. Nemám žiadne predsudky ani voči jednému autu/značke, som ale presvedčený, že čas mi dá za pravdu.
Přesně takové řeči místních prognostiků jsem četl, když přišla nová Fiesta...je moc sportovní, interiér jako Nokia apod. a z Fiesty je prodejní jednička. Na ten sportovní look dneska mladí letí a nechtějí podobný obludy jako je i20, všude samá vlna až z toho člověk dostává mořskou nemoc 😄
jak já jsem se rozplýval nad aveem RS...ale tohle má k němu daleko...na slohovou práci nemám náladu, ale co mě vážně praštilo do očí - co tam dělají ty nechutný matný plasty?! zvlášť ty zadní světla...hlavně že mají chromovaný rámečky
:no:
Celkove vzato je to podobny recept jako soucasna Fiesta, akorat jeste vic prvoplanovite agresivni a pseudomoderni, navic pomoci ruznych cinkrlatek dotazeny do absolutniho kyce. Chevrolet ma ode me za toto auto (a nejen za nej) jednoznacne palec dolu. :no:
Mimochodem hru na dravost a agresivitu v tyhle tride ustala se cti podle me jenom Ibiza.
Spark vyzerá tiež hrozne, toto je niečo podobné, skutočne nechápem tento trend.
Venga mi až tak nevadí, predsa je to len MPV, a vysoký pontón tam nepôsobí až tak zle - navyše ponúka podstatne svetlejší interiér ako zmienený Spark a tiež asi svetlejší, ako ponúkne tento voz. Vengu som si vyskúšal a až na dosť tvrdý podvozok (čo nemám zrovna v obľube) na mňa spravila dobrý dojem. Ako som už písal - každý podľa seba, nepáči sa všetkým to isté.
Co se tyce te podivne tridy malych MPV, tam bych jednoznacne vyzdvihnul C3 Picasso. Na MPVcko ma smrnc a pusobi prirozene moderne, a to aniz by se pokouselo o imitaci Gallarda. Naopak si zachovava vyslovene prakticky tvary. No a jeste mam slabost pro Roomster, povazuju ho za ukazku neotrelyho, progresivniho a hlavne pohlednyho designu, i kdyz je mi jasny, ze pro velkou cast lidi je to auto prinejmensim kontroverzni.
V Ibize nejde ani tak o čudlíky ako o celkovú architektúru interiéru a dojem z neho, proste Ibiza mi v žiadnom smere nesadla, a nie je to jediný Seat.