Ekonomika
Ako kombík by bola Corolla ideálne autíčko. Mal som predchádzajúcu verziu - tiež sedan - motor 1,6 benzín výkon 81 kW, zrýchlenie na 100 10,2 s, spotreba 6,5 l (dlhodobý priemer).
Upřímně se také divím proč neudělali i kombík... U předcházející generace Corolly tvořil největší část prodeje po hatchbacku právě kombík. Jestli si myslí, že kombík zastoupí Verso tak si myslím, že naletí stejně jako VW, které u Golfu IV také tvrdilo, že Golf verzi kombi nepotřebuje, že ji v pohodě zastoupí Golf plus. Po tuším dvou až třech letech výroby, narychlo vyšvihli Variant a šup s ním do prodeje...
Mám taký dojem, že kombík vyrábajú, ale je asi iba pre japonský trh. Škoda ...
Správně, dělá, pod názvem Fielder. Tady je odkaz, stojí za to, prohlédnout si všechny ty modely. Corolla kombi ja skoro na konci pod "wagons" jako "Fielder". Kliknout na obrázek otevře se její karta: [odkaz]
P.S. Abych nezapomněl: dělá se 2WD a 4WD
P.S. Abych nezapomněl: dělá se 2WD a 4WD
Pozrel som na ten kombík a je to ono - Toyota Corolla Combi. Musím len konštatovať, že tí Japonci sú mantáci - to najlepšie si nechajú doma. Alebo v tom môže byť iný zámer. Corollu robia myslím v Turecku - a určite majú na nej väčší zisk ako na Corolle z Japonska. Takže aj keď tých Coroll predajú menej, celkový zisk je asi väčší.
Bohuzel se jeste muj milovany japonec musi hodne ucit o evropskem vkusu. 😄