Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Toyota Corolla 2010: Ceny začínají na 349.900,-Kč

Diskuze (7)
Vedle Aurisu připravila Toyota facelift i pro sedan Corolla. Jeho vzhledově i technicky modernizovaná verze přichází na český trh právě v těchto dnech se základní cenou 350 tisíc Kč.

Designové změny u faceliftované Toyoty Corolla jsou na první pohled viditelné, mají z extrémně nenápadného auta udělat vizuálně dynamičtější sedan pro dalších několik let na trhu.

Vpředu je zcela nový nárazník a výrazně přepracované světlomety, pozměněna byla vnější zpětná zrcátka s integrovanými směrovkami a taky zadní čelo s novým nárazníkem a odlišnými koncovými světly. Nový sportovnější vzhled mají kryty 16palcových ocelových kol i kola z lehkých slitin, dodávaná za příplatek. V nabídce osmi barev karoserie jsou dva nové odstíny - červená a modrá metalíza.

Stejně jako u Aurisu dostala Corolla v detailech vylepšený interiér, který má buď světle šedé nebo tmavě šedé ladění. Nový volant se spodním seříznutím věnce známe z inovovaného Aurise, podobně jako nové rádio s CD a MP3 přehrávačem, Bluetooth a standardním USB konektorem. S tmavými plasty nově kontrastují stříbrné prvky na přístrojové desce a na dveřích. Corolla má i nadále klasikou středovou konzolu a řadicí páku na podlaze - jde tedy o verzi bez mostu známého z Aurise.

Nabídka motorů prošla modernizací teprve nedávno, proto se na paletě dvou zážehových a dvou vznětových agregátů nic nemění. Kvůli splnění emisní normy Euro 5 však vzrostla kombinovaná spotřeba u motorů 1,33 Dual VVT-i a 1,6 Valvematic o 0,1 litru.

Základní výbava Terra Cool má elektrické stahování předních oken, volant nastavitelný ve dvou osách, výškově nastavitelné sedadlo na straně řidiče, palubní počítač, rádio, vyhřívání předních sedadel, dělená a sklopná zadní sedadla a čtyři airbagy. S motorem 1,33 Dual VVT-i je tato výbava nabízena za zvýhodněnou cenu 349.900,- Kč (sleva 40 tisíc Kč).

Luna má chromovanou masku chladiče, automatickou klimatizaci, elektricky sklopná zpětná zrcátka, elektrické stahování zadních oken, tempomat, ovládání rádia na volantu, okenní airbagy a kolenní airbag pro řidiče. Také tato výbava je zvýhodněna o 40 tisíc – konkrétně motor 1,6 Valvematic s manuální převodovkou za 419.900,- Kč.

Nejvyšší specifikace Sol přidává litá kola, dešťový a světelný senzor, elektrochromatické vnitřní zrcátko, inteligentní klíč a stabilizační systém VSC.

Toyota Corolla sedan - ceny na českém trhu (září 2010)
Motor1,33 Dual VVT-i1,6 Valvematic1,4 D-4D2,0 D-4D
Převodovka6M6M (6MM)6M6M
Zdvihový objem [cm3]1329159813641998
Válce/ventily4/44/44/24/4
Největší výkon [kW/min-1]74/600097/640066/380093/3600
Největší toč. mom. [Nm/min-1]132/3800160/4400205/1800-2800310/1800-2400
Max. rychlost [km/h]180200175200
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,110,0 (12,0)11,910,1
Komb. spotřeba [l/100 km]5,96,5 (6,2)4,75,2
Cena Terra Cool [Kč]349.900,--479.900,--
Cena Sol [Kč]444.900,-419.900,- (492.900,-)-589.900,-
Cena Lux [Kč]-504.900,---

Diskuze (7)
Avatar - jozephko
9. 9. 2010 18:25
Re: Škoda, že Corolla je bez kombíku
Pozrel som na ten kombík a je to ono - Toyota Corolla Combi. Musím len konštatovať, že tí Japonci sú mantáci - to najlepšie si nechajú doma. Alebo v tom môže byť iný zámer. Corollu robia myslím v Turecku - a určite majú na nej väčší zisk ako na Corolle z Japonska. Takže aj keď tých Coroll predajú menej, celkový zisk je asi väčší.
9. 9. 2010 16:41
Re: Škoda, že Corolla je bez kombíku
Správně, dělá, pod názvem Fielder. Tady je odkaz, stojí za to, prohlédnout si všechny ty modely. Corolla kombi ja skoro na konci pod "wagons" jako "Fielder". Kliknout na obrázek otevře se její karta: [odkaz]
P.S. Abych nezapomněl: dělá se 2WD a 4WD
9. 9. 2010 12:37
Re: Škoda, že Corolla je bez kombíku
Mám taký dojem, že kombík vyrábajú, ale je asi iba pre japonský trh. Škoda ...
9. 9. 2010 10:20
Re: Škoda, že Corolla je bez kombíku
Upřímně se také divím proč neudělali i kombík... U předcházející generace Corolly tvořil největší část prodeje po hatchbacku právě kombík. Jestli si myslí, že kombík zastoupí Verso tak si myslím, že naletí stejně jako VW, které u Golfu IV také tvrdilo, že Golf verzi kombi nepotřebuje, že ji v pohodě zastoupí Golf plus. Po tuším dvou až třech letech výroby, narychlo vyšvihli Variant a šup s ním do prodeje...
9. 9. 2010 10:13
Re: Tak jsem z toho jelen
Toho lemování okolo oken jsem si všimnul také, to je pravda, že na starší verzi vypadá lépe. Akorát nechápu, když se podíváš na dvě fotky toho porovnání před a po fl, tak na jedné má stará, černé rámy a na druhé v barvě... To se dělají "dvě verze"..? Napadlo mě, že by to mohlo být podle výbavy, ale na obou fotkách je vůz v základu...