Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

blizime sa k perpetum mobile?
| 13. 9. 2010 12:05
To ma elektromotor taku ucinnost, ze na nabijanie jeho baterii krmiacich 75 kW staci 15 kW? :-O
blizime sa k perpetum mobile?
neregistrovaný "Hooonza"
| 13. 9. 2010 13:28
75 kW je jeho maximální výkon. Pro jízdu ustálenou rychlostí dejme tomu 50 kmh stačí většinou odběr něco mezi 5 a 10 kW. Za těchto podmínek to ten generátor stihne dobít úplně hladce.
blizime sa k perpetum mobile?
| 13. 9. 2010 15:03
Asi to tak bude. :-)
Avatar - saldy
blizime sa k perpetum mobile?
| 13. 9. 2010 15:12
bavil jsem se nedávno s jedním profesorem na mechaniku(přijel na pozvání do ujepu v UL), tvrdil že se zná s člověkem původem z Čech žijícím Itálii a ten nyní jedná o odprodeji svého patentu jejich vládě- ten přístroj pracuje na bázi odstředivé síly, je tam rotor který se točí obrovskou rychlostí, z 1 kW na vstupu to vytvoří 15kW , prý se to snažili na škole spočítat a nemohli to potvrdit ale ani vyvrátit, zařízení metr x metr dokáže pokrýt spotřebu celého domu, otázkou je, zdali to odkoupí jen aby to to dali do šuplíku.
blizime sa k perpetum mobile?
neregistrovaný "Hooonza"
| 13. 9. 2010 15:20
Homopolární dynamo je dost stará věc a je mu bohužel věnována příliš malá pozornost... Stejně si ale myslim, že větší perspektivu má sebeurychlující plazmový kruh [odkaz]
Klamlivá spotreba
| 13. 9. 2010 15:48
To je síce krásna spotreba tých 1,9 litra, ale to je zrejme celková spotreba po vyjazdení plnej nádrže vydelená celkovou ubehnutnou vzdialenosťou, teda nie 200 km na benzín, ale až 250 km na benzín + elektrinu.

Ešte nikdy som sa ale nestretol, aby niekto uvádzal aj spotrebu elektriny na 1 km jazdy. Všetci sa tvária tak, ako keby dobíjanie akumulátorov bolo zadarmo. Ale keby sa to pripočítalo k cene benzínu, určite by tie čísla už tak pekne nevyzerali.
zase ten LiIon
| 14. 9. 2010 01:20
Muze me prosim nekdo z pritomnych vysvetlit proc se do aut rvou porad ty LiIonky? za prve sou celkem mekke(nejsou schopny davat velke proudy) tj.: auto motor nemuze mit poradny vykon, no za druhe kvuli tomu ze jsou tak mekke tak nejsou schopny ani rychleho nabijeni takze rekuperace neni zdaleka vyuzita doplna, za treti jsou prostorove narocnejsi nez LiPol, za ctvrte ac se vyrabi v obrovskych seriich tak jsou porad drahe(napr.: u lipol pytliku tam jeste urco velke rezery jsou) no a za pate nejdou proste rychle nabit. pokud pujde ciste o plug-in auta tak nikoho nebude bavit cekat 30minut na "benzice" zatimco nano LiPol je nabita na 85% za cca 5 minut z plne vybiteho stavu.

nevim proste to nejak nechapu, jestli je to kvuli tomu aby nam za 5 let vytezoslavne oznamili ze maj uzasnou novinku v podobe LiPol ktere jsou ve vsech parametrech lepsi a za dalsich 5 let prisli s tim ze maj LiFe ktere maj supr zivotnost?
nebo je to proste kvuli tomu ze maj smlouvy na aku davno dopredu uzavrene s spatnyma firmama(sanyo, samsung, atd...) misto opravdovych machru v oboru? (hyperion, enerland, A123)?

opravdu by me zajimala odpoved.
No a taky by me zajimalo jestli klesnou ceny tech akumulatoru po tom co si udelame v afganistanu poradek(nejvetsi zasoby lithia na svete + levna pracovni sila)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku