Tak, Nevím, kde v EU se prodává Pajero Sport. Žil jsem v domnění, že v Evropě je k mání v Rusku a na Ukrajině, ale o Rumunsku nebo Bulharsku jsem neslyšel. Jinak perfektní článek, díky za něj a už se těším na další
ano i ne, 25kw je trvalý výkon (na Vámi odkazovanými stránkami jako "jmenovitý výkon"), 47kw je maximální a stejně jako u klasických spalovacích aut se uvádí maximální výkon, je scestné zde uvádět trvalý výkon. Většinu lidí bude zajímat jestli se s tím dá předjet pomalá Avie a v tu chvíli 25kw znamená odpověď spíše ne, 47kw znamená ano. A trvalý výkon 25kw Vám stačí pro udržení udávane maximální rychlosti 130 km/h.
ako vzdy famozny clanok s neskutocnou kopou informacii. Nechcem si predstavit kolko toho trebalo prejst aby sa nieco take dalo dohromady. Este sprav par automobiliek a mozes z toho vydat knihu ;-) Ozaj, co bude najblizsie?
Nissan som uz zacal spacovavat, ale pocitam ze to tak 2-3 tyzdne moze trvat. U Nissanu je toho fakt vela. Kazdopadne pisem v takmer kazdej volnej chvilke, takze sa vynasnazim co najskor.
Patrol by do Europy mal prist, ale neviem kedy. Hovorilo sa o konci tohto roka - takze to je jeden mozny termin.
Druha, podla mna pravdpodobnejsia verzia je, ze Pathfinder bude prerobeny na o nieco mensi crossover (sef US Nissanu Larry Dominique minuly rok povedal, ze nad tym vazne uvazuju) a jeho miesto potom zaujme prave Patrol. Novy Pathfinder (resp. to co ho nahradi) je ocakavane bud koncom buduceho roka, alebo zaciatkom 2012.
Je to realita. Pomaly sa to sice zlepsuje, ale moze to trvat este tak 1-2 generacie.
Co je ale dalsi problem, nespomenuty v clanku je to, ze po skonceni vyroby vsetkych troch modelov Projectu America, prejdu americke zavody na vyrobu mensich vozidiel (nastupca Coltu a jeho derivaty). Co nemusi byt najstastnejsia strategia, pretoze americky trh ma po zotaveni tendenciu vracat sa k velkym autam (ako vzdy v minulosti). Pri sucasnom stave v akom je Mitsubishi v USA to moze vies k dalsiemu prepadu predajov a nakoniec moze dosjt aj k opusteniu trhu USA ( o com sa uz v minulosti objavovali uvahy).
Hmmm... ;-\ tak uvidíme... slyšel sem snad i něco o tom, že Mitsubishi bylo těsně před krizí ve výdělku. To by po pokrizové inflaci mohla být spása pro Mitsubishi, mohli by se změnšit aktuální dluhy, atd? Návrat do motorsportu už asi nepředpokládají, žejo? To je škoda... Upřímně největším šokem pro mě bylo zrušení ralli-artu, to sem opravdu nečekal - četl sem o tom už dřív.
Co přesně myslíš tím novým Coltem a jeho deriváty? Víš, kdy by měla nastoupit nová generace Coltu a dostane se na náš trh i jiné, podobné vozidlo jako Colt? Dostane se na náš trh např.: Colt plus? To by byli informace, co by mě hodně zajímali :)))
Myslim, ze Mitsu bolo minimalne minuly rok v prevadzkovej strate.
Motorsport: nie. Aspon nie v podobe aku sme poznali posledne destrocia.
Novy Colt bude mat premieru buduci rok. Pojde o "svetove auto", ktore ma byt zrejme odlisne od koncepcie sucasneho modelu. Asi sa vrati k nizsej karoserii (?). Na rovnakom podvozku ma by potom postaveny aj maly crossover s priestrannejsim interierom.
Potom este to co je v clanku: hybridny Lancer Evo XI sa moze tiez zmensit a v tom pripade sa vrati na upravenu platformu buduceho Coltu. Vratane civilnejsej verzie sedanu (tak ako to bolo kedysi, ked Lancer bol inym karosarskym derivatom Coltu)
Terajsi Lancer sa v pripade, ze tato zmena bude odsuhlasena, v dalsej generacii zvacsi a premenuje na Galant (vsetky auta pojdu aj na nas trh).
Colt Plus na nas trh nepride. V buducej generacii ho nahradi ten priestrannejsi crossover na podvozku Coltu, a ten sem dostaneme.
hrubě se mi přestává líbit, kam Mitsubishi směřuje... Představa, že Evo bude hybridní a ještě k tomu ho budou odvádět od prďoly Colta už mě samotnýho děsí. Přejmenování modelů = zmatek... Crossover na platformě Colta... Ne, já prostě už nebudu nic řikat, zbytečně bych se rozčiloval. Tuhle značku mám hrozně rád. Ale to, co vypadalo jako záchrana, teď vypadá spíš jako záhuba. Aneb my, fanoušci, s tim prostě vůůbec nic neuděláme :((((
PS.: jako jediné možné pozitivum zatim vypadá prodej Galanta v CZ - to by byl dobrý krok... Nebo Sigmy. Prostě vstup do vyšší střední by byl si myslim dobrym krokem.
Marko: clanok uz obvykla super nadstandart. Ale nechcem ta prechvalit... Mimochodom, ked si sa v tom Mitsu tolko rypal, kedy by som mohol ocakavat uplne novu generaciu Paja ako nahradu za svoje terajsie?
Dakujem.
Pajero? Uprimne dost tazko povedat. Myslim, ze Mitsubishi nebude minat financie na akekolvek vacsie zmeny Pajera do chvile, kedy to nebude nutne. Tipujem najmenej dalsie 2-3 roky aj s ohladom na to, ze teraz sa budu sustredit na uvedenie malych aut (nastupca Coltu a jeho derivaty). Aj potom dojde len k nejkej forme faceliftu. Pajero ma celkovo dost dlhy zivotny cyklus - tak 8-10 rokov.
Vzhladom k tomu, ze aktualny model sa predava najlepsie zo vsetkych generacii, nejaky facelift pride najskor koncom 2012 a nova generacia v polke destrocia.
To nemyslis vazne...az tak dlho im to bude trvat? ale uz teraz na konkurenciu tak trochu nestaci, co bude o dalsie roky? Ved tato generacia je odvodena od tej co je na trhu od roku 2000 - a to je uz sakra dlha doba...
Najblizsie dva roky nefiguruje ohladom Pajera nic nove. Inak, myslim, ze Pajero na konkurenciu nijak zvlast nestraca. Ide len o to, ze Pajero ostalo verne koncepcii klasickeho SUV a konkurencia postupne prechadza na koncepciu blizsiu SAV-crossoverom. Naviac je schvlane postavene tak aby dokazlo dobre plnit dvojaku ulohu: aj byt luxusnym SUV, aj byt pracovnym offroadom. Z toho ale na druhu stranu plynie, ze to auto je isty kompromis. ;-)
Jaaaj. Este ma napadlo. V casoch koncernu DCX sa uvzaovalo o spusteni vyvoja auta, ktoremu sa hovorilo Mitsubishi "Monsoon". Malo ist prave o velky luxusny crossover (nieco ako Ford Edge & spol.). Potom ale zacali tazke casy a nebolo na to financii. Takze to islo "dole vodou".
bude? nebude? v 90. rokoch to boli uzasne auta (sigma + galant), take japonske bavoraky, ten pocit kvality a kusu auta z nich len srsal... na zaklade tychto dvoch modelov mi mitsu bolo vzdy najblizsie spomedzi japoncov...skoda ich...
Ano. Hlavne Galant bol parada.
Co sa tyka noveho Galantu, je to tak ako pisem vyssie. Ak vedenie Mitsu odsuhlasi navrat Lancera na technicku bazu Coltu, potom bude pokracovat aj vyroba auta, ktore bude velke asi ako aktualny Lancer - a to by sa mohlo volat Galant (aj v europe). Cize ponuka Mitsu moze okolo roku 2014 vyzerat takto:
Mitsu i
Mitsu "New Colt" (2011)
Mitsu "New Lancer" (2012), vratane hybridneho Evo XI
Mitsu "A-crossover" (2012-2013?)
Mitsu Galant (201?) - ako pokracovatel sucanseho, uz troch velkeho Lanceru
Mitsu RVR
Mitsu "New Outlander" (2012)
Mitsu "New Pajero" (2014-2015?)
Co sa Sigmy tyka - nic take nebude. V EU 100% a zrejme ani v Japonsku. V EU nema japonsky sedan vyssej strednej triedy nijaku sancu presadit sa. Mozno este premiovy Lexus - aj to zjavne iba okrajovo. Ale Mitsu nie je ta ista liga ako Lexus. V EU vpodstate nijaka mainstreamova znacka uz nie je v tejto triede schopna konkurovat tunajsim premiovym vyrobcom.
Při brouzdní po internetu jsem narazil na L200 MY 2010 [odkaz] ale tady jsem se o něm nedočetl. Je to skutečnost, nebo nějaká fotomontáž?. Já se přikláním, že je to pravé, ale vůbec jsem o tom neslyšel
Je to OK. Vybrane exportne trhy maju k dispozicii faceliftovanu verziu L200. Tento clanok ma ale primarne predstavit domacu japonsku ponuku znacky + ine modely, ktore nepozname v Europe.
V Japonsku je L200 predavane ako Triton. Nebol tam ale zatial nasadeny tento facelift, a je otazne ci sa tak vobec stane. Preto je v clanku vizualne starsia verzia. (Ja som sa faceliftu nevenoval aj preto, ze je to pomerne detailna zmena, a takych je vzdy spustu. Nie je to vsetko obsiahnutelne.)