Paříž 2010
BeranK
0
Rád bych byl posmíván v tomhle autu....smáli by se mi totiž jenom totální trotlové.
Přejít do diskuze
Je velikánská škoda, že tento Range nebude mít vzduchový podvozek... S ním by se mi líbil nejvíce. Regulace výšky podvozku. Což by znamenalo i možnost snížit podvozek. Navíc by auto bylo univerzálnější. Jak na rychlejší jízdu, tak na houpavou jízdu po našich silnicích. Jak říkám... škoda! 😒 😒
Poměr plechů a skla příliš ve prospěch plechů. Na sportage je to už v serii, u tohohle Range se mělo za to, že to tak bude pouze u studie, no, zdá se, že ne. Osobně mi efekt dynamičnosti dosahovaný malým poměrem zasklené plochy k pontonu přijde jako velmi laciný postup, a u RR ho nechápu tím tuplem, vždyť RR jsou právě auta, kouzlo jejichž designu je v stylovým způsobem pojaté užitkovosti "krabicovitého" designu, kde je zasklená plocha větší než u konkurenčních modelů dané třídy. A teď tohle. 😲 Možná všechno vysvětluje ona "módní ikona", která byla pro reklamu evoque použita, ano, myslím paní Backhamovou, tohle auto mi přijde jako ona, spousta efektu, dokud nepromluví, doufám, že evoque bude svými kvalitami "mluvit" o poznání lépe, když už vypadá jako pořádný kus kýče. :-!
To se mi na tom prave libi ze od skicy tohle auto nema daleko. Jinde vypada skica suprove a vysledek je tuctovy plechac. Novej rover je klasa :yes:
Rika se oboje, cece. Nekde tak, nekde onak. Dukaz je zde 😒br />
[odkaz]
Mne osobne se sportáž libi vic..
[odkaz]
Mne osobne se sportáž libi vic..
GTI, preco sa v cestine vyslovuje KIA 'Sportáž' a nie ako napr. vsade vo svete aj na slovensku 'Sporteidž' ... je to predsa z anglickych slov 'sport' a 'age' cize ta ceska vyslovnost sa mi zda nelogicka ... alebo sa mylim ??? dik na odpoved 😄
no ja by som nepovedal zeby to bola ina trieda....a ak aj, tak aj Touareg je oproti tomu kus plechu :-! >😒]
co tam vidite na sportage? male okna? no neviem neviem co prve uzrelo svet, ci studia LRX alebo sportage...podla mna LRX bol prvy a to nie o par dni, ale mesiace / roky.
Vyzera super, interier tiez super - len logo na volante chyba a technika? dobry zaciatok, hoci V6 by sa tam hodil!!!!
Vyzera super, interier tiez super - len logo na volante chyba a technika? dobry zaciatok, hoci V6 by sa tam hodil!!!!
Fakta😒br />
Benzínový čtyřválec 2.0 Si4 s turbem který má výkon 240 koní, je to stejná jednotka kterou najdeme ve Fordu Mondeo nebo v novém E😜loreru, tedy Ford EcoBoost, platforma je taktež od Fordu. Oba turbodiesely jsou také od Fordu (2.2 Ford/PSA).
A ktere "skoro" SUV neni tankoidni ? Tiguan, Touareg ???
Je pravda, ze toto nema s dnesnim Range Roverem nic spolecneho....tedy po designove strance.
Je pravda, ze toto nema s dnesnim Range Roverem nic spolecneho....tedy po designove strance.
Jen abys jeste pred tim nekopuloval alespon opticky s novym baby-cayenne. To uz by se ti asi pak kopulovat s amokem ani nemuselo chtit. >😁
Jsem rad, ze nejsem sam, kdo v tom vidi tu Kiu a je z toho tak akosi rozkolisany. ;-\
Automobilka v pozici LR by asi mela dbat i na to, kde se etabluji jeji designeri. JInak hrozi degradace.
Jsem rad, ze nejsem sam, kdo v tom vidi tu Kiu a je z toho tak akosi rozkolisany. ;-\
Automobilka v pozici LR by asi mela dbat i na to, kde se etabluji jeji designeri. JInak hrozi degradace.
Takhle ne, soudruzi... To je design pro teenagery, a ti si kupuji spise ojeteho rendlika...
Mentálně dospělý člověk si takovou hrůzu nekoupí, byl by všem pro smích.
Zkrátka: Je to hnus, velebnosti! :no: :no: :no:
Mentálně dospělý člověk si takovou hrůzu nekoupí, byl by všem pro smích.
Zkrátka: Je to hnus, velebnosti! :no: :no: :no:
... je nádherný a to zrovna SUV moc nemusím. Držím mu palce a doufám, že se bude hodně prodávat. To totiž Range potřebuje, udělat pořádný cash. O to lepší nám pak představí pravověrné offroady na rámu, když samonoska vydělá balík, no ne? 😄
Jsem z teho volaký rozkolísaný, Kefalín...
Jako nedotažená studie by to prošlo, ovšem jako silniční dravec? Sakra co ta malá okna, co ta malá zadní světla? Celkově mi to nějak neštimuje. Snažím se v hlavě promítnout tu "malost" auta, asi by nám měl jako předobraz tikat v hlavě spíše freelander než cokoliv většího. Pak ovšem mám nutkavej pocit, že by to šlo až někam do kýče. Tohle si umím (ovšem v nejdivočejších snech) představit pouze jako velkou odvázanou bestii.
Takže zatím je to, Kefalín, na kadenci - ta ta - ta ta.
Jedno je mi však jasné, ten kdo stvořil budoucí SUV kastli je Peter Schrayer... platí ho dnes Kia, a platí ho za to, co (geniálně) umí... No, a ta nová sportáž je némlich to samý. Tankoidní, zatěžkaná, pohledově ostrá karoserie. Tak možná, že tu do roka budem vzdávat hold hornímu amoku.
Osobně, jakkoli mě to mrzí zůstávám jen v němém, nevěřícném úžasu. Vše rozhodne až kopulace naživo.
Jako nedotažená studie by to prošlo, ovšem jako silniční dravec? Sakra co ta malá okna, co ta malá zadní světla? Celkově mi to nějak neštimuje. Snažím se v hlavě promítnout tu "malost" auta, asi by nám měl jako předobraz tikat v hlavě spíše freelander než cokoliv většího. Pak ovšem mám nutkavej pocit, že by to šlo až někam do kýče. Tohle si umím (ovšem v nejdivočejších snech) představit pouze jako velkou odvázanou bestii.
Takže zatím je to, Kefalín, na kadenci - ta ta - ta ta.
Jedno je mi však jasné, ten kdo stvořil budoucí SUV kastli je Peter Schrayer... platí ho dnes Kia, a platí ho za to, co (geniálně) umí... No, a ta nová sportáž je némlich to samý. Tankoidní, zatěžkaná, pohledově ostrá karoserie. Tak možná, že tu do roka budem vzdávat hold hornímu amoku.
Osobně, jakkoli mě to mrzí zůstávám jen v němém, nevěřícném úžasu. Vše rozhodne až kopulace naživo.
Díváme se oba na stejné auto? Já vidím nejfamóznější interiér, podobný o třídu vyššímu Range Roveru 😄
Jen se uvidí, jak moc bude po 150k km u nás v ČR vrzat
Jen se uvidí, jak moc bude po 150k km u nás v ČR vrzat
Ten Tiguan je "jenom" nejlepší (mix vlastností, kvality, ceny, techniky) malé SUV, tohle je jiná poněku jiná třída, jestli sis toho nevšiml. Ono třeba takové MINI taky nikdo soudný a znalý nebude porovnávat s Pandou nebo třeba i Polem.
Od Evoque ocekavat jakykoliv terenni schopnosti je rekl bych hooodne optimisticky. I kdyz 4 kole bude v nabidce, neverim, ze si pri vyvoji davali pani INGove takove cile. 😉
Uvidíme, jak to bude s terénními schopnostmi Evoque a taky by mě zajímalo, jestli bude mít regulaci výšky podvozku... Jestli ano, tak to bude i velmi schopný a nezastavitelný Range Rover a né jen načančaná kabelka pro holky. 😉 :yes:
proč mu cpát naftu, benzím mu bude slušet líp a spotřebu u toho nemá smysl řešit, je to prostě STYLOVKA
V tom byl hlavni problem ... delat auta jen pro "fajnsmekry" nema ekonomicky smysl, jelikoz neni sance pro rust v globalnim spektru.
Lambo je auto pro fajnsmerky s kapacitou okolo 2000 kusu ale ne Land Rover. Ale to zalezi na uhlu pohledu, ze...
Musim bezet.... pa
Lambo je auto pro fajnsmerky s kapacitou okolo 2000 kusu ale ne Land Rover. Ale to zalezi na uhlu pohledu, ze...
Musim bezet.... pa
LR nemá důvod měnit své designy, jsou už xx let stejné - Defender, RR. V novější éře Discovery a Sport.
Tyhle auta máš něco jako Rolls Royce, přístup té značky je jiný než u ostatních. Protože to díky spolehlivosti nebude klasickej spotřebák, ale auto pro fajnšmekry >😁
Tyhle auta máš něco jako Rolls Royce, přístup té značky je jiný než u ostatních. Protože to díky spolehlivosti nebude klasickej spotřebák, ale auto pro fajnšmekry >😁
Predem bych rad pogratuloval Land Roveru ke konecne designu k zacatku 21 stoleti... male auto, mensi motory, nizka spotreba... pokud i prevodovka bude tak dobra a spolehliva s elektikou uvnitr jak to auto skvele vypada, tak pote uspech je nevyhnutelny.
Nejdulezitejsi je hlavne renome servisnich sluzeb a pokryti jejich site v evrope, no uvidime! :yes:
Nejdulezitejsi je hlavne renome servisnich sluzeb a pokryti jejich site v evrope, no uvidime! :yes:
Tomu se říká design...stylovka..má vše co potřebuje..od kvalitní techniky, přes potřebný image. :yes: :yes: