Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Wartburg 353W
Do diskuze o vyssi termodynamicke ucinnosti vetsich valcu (pri stejnem objemu tedy mene valcu) se tu poustet nebudu, protoze uz to tu probehlo pod fiatim multiair dvouvalcem. Mimochodem, stoji za to si pripomenout nektere tehdejsi nazory. Jenom skoda, ze to necetli ve Stuttgartu.
"Klid, klid, klid. Mám velmi důvěrné zprávy, že níž už to nepůjde, s jednoválcem se prý do GP nepočítá... >:D
No, ale vážně, za tohle náleží Fiatu velká pochvala. Fiat není nějakým výrobcem drahých aut, vyrábí auta pro majetkově skromněji vybavené spoluobčany a tohle myslím je ten správnej fiatah na branku. Trochu mě jen vyjukal ten dvouválec v subkompaktu... ale nakonec, Grande Punto není žádný závodní stroj (ani nevím zda už se konečně po bezmála čtyřech rocích výroby nabízí ve verzi hot?), takže do delvity s ním člověk hravě dojede. Jenom za... Cromu bych se cudně přimlouval... do Cromy snad ne?... :-)"
"Klid, klid, klid. Mám velmi důvěrné zprávy, že níž už to nepůjde, s jednoválcem se prý do GP nepočítá... >:D
No, ale vážně, za tohle náleží Fiatu velká pochvala. Fiat není nějakým výrobcem drahých aut, vyrábí auta pro majetkově skromněji vybavené spoluobčany a tohle myslím je ten správnej fiatah na branku. Trochu mě jen vyjukal ten dvouválec v subkompaktu... ale nakonec, Grande Punto není žádný závodní stroj (ani nevím zda už se konečně po bezmála čtyřech rocích výroby nabízí ve verzi hot?), takže do delvity s ním člověk hravě dojede. Jenom za... Cromu bych se cudně přimlouval... do Cromy snad ne?... :-)"
Moc jsem nepochopil tenhle tvůj příspěvěk pod článkem o Mercedesu... :-| Ale čemu řikáš u Grande Punta, resp. Punta Evo "verze hot"??? Pokud jsi tim myslel sportovní verzi, tak je tu už nějaký ten pátek Abarth, jestli jsi to nepostřehl.
lowkick
No...sedmdesátiletému předsedovi dozorčí rady jistě nejde o sprinty z křižovatky, ale přesto se chce vozit v pohodlí a bezpečí S klasse, která se mu navíc líbí a je na ni desítky let zvyklý...tak nějak by se dal ten motor zdůvodnit, ALE...to by ta společnost musela být v úpadku nebo velké krizi, jinak nevím, proč by si nekoupil osmihrnek :-) Takže za mne NE, do S klasse proboha NE!!! To už Vám není nic svaté?! :-) Do céčka k tomu hoďte další dvě turba a kompresor a vydolujte z toho 200kW, možná i éčku to může slušet jako fleet car bohaté firmy, která šetří kde se dá >:D ale do S klasse NE! :no:
jozephko
V rámci úsporných opatrení prakticky po celom svete by toto mohli byť ideálne vládne limuzíny - vypadajú honosne a motor pri jazde aj tak nie je vidno. A prečo by vlastne nejakého ministra malo zaujímať, čo je pod kapotou? >:D
spravny krok, MB bol je a bude vzdy hviezdou
Jestlize nyni muzeme mit 4cyl v petimetrove limuzine, tak co bude v pristi genereci C class ? ;-)
Děláš, jak kdyby to byla jediná motorizace co MB vyrábí.
Do takeho auta nepatri naftak vobec, nie to este stvorvalec. 8-s Kam tento svet speje...
Parametre neparametre, hanbil by som sa mat taky motor v Sku. Naco je niekomu Sko, ktoreho cena tak ci tak bude urcite poriadne cez 1,5 mega, ked do toho nacpe taky otrasny motor. Ked ma niekto na Sko, musi mat aj nato, aby to auto zivil. A argumenty o tom, ako bude mat poriadne auto s nizkymi prevadzkovymi nakladmi neberiem, nakolko len cena servisnej prehliadky bude urcite "nizka"... Ktomu nehovorim nahradne diely a podobne..
:no:
Nastastie je v ponuke este vela inych motorizacii (aspon zatial), no som zvedavy kam az klesneme s tym znizovanim objemov...
Kazdopadne downsizing je grc, tento motor je cool v Ecku, do Ska to uz nebude bohvieco.