Prozatímní spekulace o instalaci čtyřválcového turbodieselu do třídy S potvrdila samotná automobilka. Verze S 250 CDI BlueEfficiency se stává realitou.
Tak tak, predtým, než ktokoľvek začne ohŕňať nos nad týmto motorom, nech si pozrie do techničáku, či jeho auto má lepšie parametre ako 240 km/h a 8,2s. :-!
Mno, BMW chystá 3 válce 1,5, je to odpověď? A Daimler má smlouvu s Renaultem, jehož současný motor 1,5 dCi umí 110 koní ale připravovaný 1,6 dCi bude umět 135 koní...
To se ti zdaj jako dobrý hodnoty na auto v roce 2010? Já mám auto z roku 1990 a parametry 227km/h a 5.7sec. na stovku - sériové! Ale pravda, já mám pod kapotou motor a né kamna na uhlí >:D
Ale vždyť já vim. ;-) Jenže on to napsal tak, jako by to byl nějaký super motor se super parametry. Prostě je to motor z nutnosti, který musí snížit automobilce průměr emisí, kvůli těm zas**nym ekologům :no: Jsem přesvědčem, že nebýt ekologů, tak by Mercedes takovej motor do "eska" nikdy nedal. Nic víc, nic míň.
Přesně, chtěl bych vidět někoho, kdo si jde pro novou S500 a po zjištění, že je v nabídce i tenhle R4, ohrne nad celou S-klasou nos a odchází proto raději ke konkurekci... ;-)
Veľká pravda. Možno predsa len od auta rangu S-klasse sa očakáva niečo iné ako by sa očakávalo od céčka ale voľakedy to šlo s hladkým trojlitrovým dieselom a nebol problém :-)
Ano, tomuto motoru se věnoval v recenzi Autodiesel, nad jeho výkony jen žasli, ukázkový průběh i rozsah, navíc hodnota vrcholu točivého momentu se zastavila až na 525Nm. slabší stránkou je menší kultivovanost, v esku se určitě neztratí. :yes:
Neviem co maju niekoho udaje v technicaku spolocne s tym, ze toto je otrasny motor do takeho auta, ale vzhladom nato, ze splnam tvoje "kriteria" umoznujuce kritiku, tak ten nos ohrnam.
Do takeho auta nepatri naftak vobec, nie to este stvorvalec. 8-s Kam tento svet speje...
Parametre neparametre, hanbil by som sa mat taky motor v Sku. Naco je niekomu Sko, ktoreho cena tak ci tak bude urcite poriadne cez 1,5 mega, ked do toho nacpe taky otrasny motor. Ked ma niekto na Sko, musi mat aj nato, aby to auto zivil. A argumenty o tom, ako bude mat poriadne auto s nizkymi prevadzkovymi nakladmi neberiem, nakolko len cena servisnej prehliadky bude urcite "nizka"... Ktomu nehovorim nahradne diely a podobne..
:no:
Nastastie je v ponuke este vela inych motorizacii (aspon zatial), no som zvedavy kam az klesneme s tym znizovanim objemov...
Do diskuze o vyssi termodynamicke ucinnosti vetsich valcu (pri stejnem objemu tedy mene valcu) se tu poustet nebudu, protoze uz to tu probehlo pod fiatim multiair dvouvalcem. Mimochodem, stoji za to si pripomenout nektere tehdejsi nazory. Jenom skoda, ze to necetli ve Stuttgartu.
"Klid, klid, klid. Mám velmi důvěrné zprávy, že níž už to nepůjde, s jednoválcem se prý do GP nepočítá... >:D
No, ale vážně, za tohle náleží Fiatu velká pochvala. Fiat není nějakým výrobcem drahých aut, vyrábí auta pro majetkově skromněji vybavené spoluobčany a tohle myslím je ten správnej fiatah na branku. Trochu mě jen vyjukal ten dvouválec v subkompaktu... ale nakonec, Grande Punto není žádný závodní stroj (ani nevím zda už se konečně po bezmála čtyřech rocích výroby nabízí ve verzi hot?), takže do delvity s ním člověk hravě dojede. Jenom za... Cromu bych se cudně přimlouval... do Cromy snad ne?... :-)"
Moc jsem nepochopil tenhle tvůj příspěvěk pod článkem o Mercedesu... :-| Ale čemu řikáš u Grande Punta, resp. Punta Evo "verze hot"??? Pokud jsi tim myslel sportovní verzi, tak je tu už nějaký ten pátek Abarth, jestli jsi to nepostřehl.
No...sedmdesátiletému předsedovi dozorčí rady jistě nejde o sprinty z křižovatky, ale přesto se chce vozit v pohodlí a bezpečí S klasse, která se mu navíc líbí a je na ni desítky let zvyklý...tak nějak by se dal ten motor zdůvodnit, ALE...to by ta společnost musela být v úpadku nebo velké krizi, jinak nevím, proč by si nekoupil osmihrnek :-) Takže za mne NE, do S klasse proboha NE!!! To už Vám není nic svaté?! :-) Do céčka k tomu hoďte další dvě turba a kompresor a vydolujte z toho 200kW, možná i éčku to může slušet jako fleet car bohaté firmy, která šetří kde se dá >:D ale do S klasse NE! :no:
V rámci úsporných opatrení prakticky po celom svete by toto mohli byť ideálne vládne limuzíny - vypadajú honosne a motor pri jazde aj tak nie je vidno. A prečo by vlastne nejakého ministra malo zaujímať, čo je pod kapotou? >:D