Novinky
a to je skoda...
Přesně to mě napadlo při prvním pohledu. Inspirace Mercedesem tam je až moc velká.
Veľký Hyundai bude mať v Amerike iste úspech. Silná inšpirácia Lexusom je len výhodou (v USA má Lex silnejšiu pozíciu a image, ako v EU), technika s 400-koňovým osemvalcom poháňajúcim zadok je bez výhrad, i vo vnútri je vidieť snahu. Len to drevo, hoc aj pravé, vyzerá veľmi vulgárne. Možno ale Mojsejovci a podobná elita to ocenia. 😉 Iní nebudú mať dôvod nesiahnuť po D3.
Není tak úplně jasné, co Hyundai myslí vystavením Equusu v Paříži. Chtělo by to nějakou tiskovou zprávu, kde by to Hyundai vyložil. Už z Asie do USA putoval Equus s velkým zdráháním, na tamější trh půjde příští rok s velice speciálním balíčkem služeb dealerů pro možné zájemce i pro pozdější majitele a hlavně po velice precizním předběžném opracování trhu, s Genesis jako důrazným předskokanem. Však taky na poslední fotce vidíme Johna Krafcika, šéfa amerického Hyundaie, jak Equus servíruje letos v červnu na Auto Show v New Yorku - ne teď v Paříži.
Jelikož vývoj nového Equusu byl hodně podmíněný vývojem celého projektu Genesis - bez něj by ani nevznikl - čekal bych spíš, že Hyundai vystrčí v Paříži dopředu spíš Genesis sedan nebo kupé. Zvlášť když sám Krafcik prohlásil, že ještě před uvedením v USA budou na Equusu dolaďovat poslední úpravy. Tudíž se mi nechce moc věřit, že vůz vystavený v Paříži je nějaká relevantní evropská specifikace. No nic, snad k tomu časem přijdou nějaké informace od zdroje.
Pro horlivé čtenáře sem dávám odkaz na Krafcikův obšírný komentář k projektu Genesis a Equus pro US publikum na Edmunds Inside Line. Je to docela poučné: [odkaz]
Jelikož vývoj nového Equusu byl hodně podmíněný vývojem celého projektu Genesis - bez něj by ani nevznikl - čekal bych spíš, že Hyundai vystrčí v Paříži dopředu spíš Genesis sedan nebo kupé. Zvlášť když sám Krafcik prohlásil, že ještě před uvedením v USA budou na Equusu dolaďovat poslední úpravy. Tudíž se mi nechce moc věřit, že vůz vystavený v Paříži je nějaká relevantní evropská specifikace. No nic, snad k tomu časem přijdou nějaké informace od zdroje.
Pro horlivé čtenáře sem dávám odkaz na Krafcikův obšírný komentář k projektu Genesis a Equus pro US publikum na Edmunds Inside Line. Je to docela poučné: [odkaz]
Taky to moc nechápu, nasadit Equus v luxusní třídě v Evropě se zdá být korejcum z nějakého důvodu asi reálnější, Genesis ve vyšší střední proti silné trojce moc šancí sice nemá ale ostatní by mohl úspěšně pobít. Jen připomenu, že s i40 do Evropy taky nespěchá ale maj na něj už továrnu v Rusku takže priorita je zatím tam.
Tak jsem nakonec překonal lenost a (místo cesty do Paříže) jsem si našel pořádné podklady: Hyundai samozřejmě vystavuje ze své prémiové skupinky především Genesis kupé, které jde v Evropě do prodeje ve 4.kvartálu. Podle infa je upravené pro Evropu - jmenovitě řízení, odpružení a brzdy - uvidíme. Sedan Genesis ukazuje taky, aby se neřeklo, a Equus je přidaný pro doplnění jako první pošimrání pro Evropany. Takže všechno se děje podle logiky, to nás zdejší redakce jen trochu informuje odzadu dopředu.
s Asie, tohle snad v Evropě ani nemůžou nabídnout k prodej, nebo se mýlím???
Ty si asi taky Z Asie 😉
velmi se mýlíš chytráku, já jsem z Ostravy a Ty?
z Bukureště ... 😄
tak Ti navrhuji, aby jsi šel svá moudra psát na Rumunský servr, nyní se krajani vrací z několikaletého pobytu z Francie, jistě se s Tebou podělí o své dojmy....... >😁 >😁
za Equusem jsem již jel v areálu FN Ostrava a vypadá sakra dobře. A Korejců se tam vejde docela 😉
prodávat toto v Evropě by byla zkrátka hloupost, nevím o co se pokouší...spíš by mě zajímal slibovaný genesis coupe...
Auto teto tridy nesmi hrat na cenu, musi byt reprezentativni, nevtirave elegantni, nadcasove a mit tu spravnou znacku. A to je bojiste, kde nemecka trojka, Lexus a Volvo nemohou prohrat.
PS: po úspěchu v srpnu připravuji opět předvedení Genesise sedan 4,6V8 v Ostravě.