Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Optima: První dojmy

Koexistence dvou obdobných modelů s různými názvy končí. Kia sjednocuje názvy i design, půl roku po americké premiéře tedy přichází i do Evropy Kia Optima.
Zpět na článek
1. 10. 2010 11:37
1. 10. 2010 12:48
1. 10. 2010 12:54
3. 10. 2010 10:37
1. 10. 2010 22:43
3. 10. 2010 10:32
3. 10. 2010 11:29
1. 10. 2010 11:47
1. 10. 2010 14:45
neregistrovaný "tommzo1"
1. 10. 2010 11:52
3. 10. 2010 10:25
3. 10. 2010 15:28
3. 10. 2010 16:24
4. 10. 2010 06:53
4. 10. 2010 18:31
4. 10. 2010 14:41
neregistrovaný "Wild Duck"
1. 10. 2010 13:15
1. 10. 2010 13:24
1. 10. 2010 14:53
1. 10. 2010 14:56
1. 10. 2010 15:50
neregistrovaný "baranekpetr"
1. 10. 2010 16:45
1. 10. 2010 17:00
3. 10. 2010 10:34
3. 10. 2010 16:41
3. 10. 2010 10:34
3. 10. 2010 11:55
3. 10. 2010 12:04
3. 10. 2010 12:46
3. 10. 2010 11:03
neregistrovaný "mazda6style"
4. 10. 2010 14:44
neregistrovaný "Wild Duck"
3. 10. 2010 12:11
3. 10. 2010 14:47
3. 10. 2010 20:11
3. 10. 2010 16:20
3. 10. 2010 19:09
3. 10. 2010 20:40
3. 10. 2010 16:10
3. 10. 2010 19:47
3. 10. 2010 17:17
3. 10. 2010 23:54
3. 10. 2010 17:50
4. 10. 2010 14:47
neregistrovaný "Wild Duck"
11. 10. 2010 23:27
neregistrovaný "m.si"
4. 10. 2010 14:05
1. 10. 2010 11:37
anoo
"novy" passat moze ist do pitche!!! >:-[]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Choochoo
1. 10. 2010 12:48
Re: anoo
co nebo kdo to je passat >:D
Avatar - kaa
3. 10. 2010 10:37
Re: anoo
....ále, taková plechovka co si jí ani nevšimneš, když pojede okolo.
1. 10. 2010 22:43
Re: anoo
a čo tak používať trochu mozog a písať slušne... 8-s
3. 10. 2010 10:32
Re: anoo
Mozek nemá... ;-\ Děs!!!
Avatar - T613
3. 10. 2010 11:29
Re: anoo
co nemá nemůže používat ;-)
Avatar - iudex
1. 10. 2010 11:44
Kórejský Jaguár
Tak pri pohľade na tohto kórejského krásavca dospievam k záveru, že ide o najpozitívnejšie prekvapenie autosalónu (nezamieňať s najkrajším autom). U mňa ide o historicky prvé kórejské auto, kde by som nemusel jeho kúpu odôvodňovať racionálnymi argumentmi ako cena, value for money a pod. Jasná inšpirácia Jaguarom XF nevadí, naopak, do elegantných tvarov britskej šelmy nenásilne zakomponovali svoju firemnú identitu a výsledok je nad očakávanie elegantný.
Kia dokonale potvrdzuje svoje správne smerovanie.
:yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Blue Sun
1. 10. 2010 11:48
Re: Kórejský Jaguár
:yes: S tím můžu jedině souhlasit, i když ten Jaguar tam vidím spíš v detailech, jak celku.
Avatar - gld
1. 10. 2010 12:25
Re: Kórejský Jaguár
žeby prvý veľký kórejec ktorý prerazí v európe? No nechám sa prekvapiť
Avatar - Barrichello
1. 10. 2010 12:55
Re: Kórejský Jaguár
Tohle auto se povedlo, mě se lbí už od prvních fotekco byly zvěřejněny kdysi :yes:
Avatar - Glaukos
1. 10. 2010 14:50
Re: Kórejský Jaguár
Jasná inspirace u XF, kde prosím?, možná nějaké detaily, ale jinak bravo Schreyer
Avatar - iudex
1. 10. 2010 15:12
Re: Kórejský Jaguár
Ja na tomto: [odkaz] vidím jasnú inšpiráciu týmto: [odkaz]
4. 10. 2010 13:59
Re: Kórejský Jaguár
Jakože jsou obě auta černá a mají červenobílá zadní světla? >:D
Avatar - iudex
4. 10. 2010 14:17
Re: Kórejský Jaguár
No posnaž sa ešte trochu, vieš to i lepšie. Je tam toho viac. ;-)
1. 10. 2010 15:41
Re: Kórejský Jaguár
:yes: suhlas
3. 10. 2010 17:25
Re: Kórejský Jaguár
Proboha, kde si nechal oči, když tuto Kiu srovnáváš s Jaguarem?
Avatar - iudex
4. 10. 2010 10:42
Re: Kórejský Jaguár
Pozri moju odpoveď Glaukosovi vyššie. ;-)
Avatar - kari.laz
1. 10. 2010 11:47
interier
Ten zkroucený interier vypadá divně. jinak ok.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "tommzo1"
1. 10. 2010 14:45
Re: interier
suhlasim, interier nekoresponduje s exterierom, ktory je super
Avatar - twistedTSD
3. 10. 2010 10:22
Re: interier
jj, toho interieru je škoda...jinak :yes: :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
1. 10. 2010 11:52
velmi pekne
ako fanusik znacky KIA a Peugeot mam radost z dvoj najkrajsoch aut strednej triedy : 508micky a Optimy :yes:
Rozbalit vlákno
11
3. 10. 2010 10:25
Re: velmi pekne
Ano Optima vypadá moc pěkně a přitom zcela nezaměnitelně a originálně, ale 508ce originalita a jednoduchá nepraktická elegance 407čky zcela chybí. 508 je nezajímavý nástupce střednětřídního lva. Bez mučení přiznávám, že to už je zajímavější Passat. Kia ano, Peugeot tentokrát ne.
3. 10. 2010 15:28
Re: velmi pekne
Mohl bys tu blížeji pojednat o tom, kde se v tobě probudil fanoušek tak imperiálně odlišných automobilek, z nichž jedna je dokonce z jiného kontinentu? Máš snad korejskou maminku, tatínka či jiného předka?

Nebo, že by tatínek koupil cee´da?

Myslím, že tvá odpověď by tu mohla zajímat více kolegů. Přeci jenom setkat se zde, v kolébce světového motorismu, s veřejným fanouškem lowendové automobilky z Asie se tu nepoštěstí tak často. Tak se prosím trochu obnaž.

A neskromné přání na závěr - jestli by jsi mohl též sdělit, proč nejsi třeba fanoušek Ferrari, Jaguar, Porsche, BMW, Mercedes-Benz, Aston Martin. Vypsal jsem automobilky u nichž by mě speciálně zajímal kořen tvého nepozitivistického, nefandovského postoje. Předem děkuju za to, že si s případnou odpovědí dáš práci :yes:
3. 10. 2010 16:17
Re: velmi pekne
kazdy ma ine priority, niekto je fanusikom lady niva niekto passata a niekto kie. Nieviem co je na tom take divne.. A zeby bol pariz kolebkou automobiloveho prumyslu? Na to si prosim ta zase odkial prisiel? Co hulis? Daj aj mne, musi to byt super...
3. 10. 2010 16:24
Re: velmi pekne
Priority? Jako, že pro Toppera je životní prioritou Kia? 8-s Vezmi si slovník cizích slov, pak teprve piš. Nech Toppera napsat, nebo tebe snad nezajímá, jak to přijde, že někdo z Evropy není fanouškem Porsche, Ferrari, Aston Martin například, a je fanouškem Kii natolik hlubokým, že má potřebu se o této skutečnosti veřejně šířit? Myslím, že je tu hodně kolegů, které ozřejmění takovéhoto exotického postoje jenom uvítají.
3. 10. 2010 21:43
Re: velmi pekne
ty mas uchylku pisat tu nejaku divnu prozu na auta vzdy pod kazdym clankom a uchylku tu ospevovat a vyjadrovat sa jak uleteny intelektual so zabrzdenim vyvojom po prvych 10 rokoch zivota..To je podla mna skor zaujimave co ta k tomu vedie ako to ci sa topperovi paci kia...
4. 10. 2010 06:53
Re: velmi pekne
Jediný důvod proč obdivovat v Evropě Kiu je být jejím spokojeným zaměstnancem. Pak je ještě možnost, že ji už všechny evropské značky hodně naštvaly, tak zkouší štěstí jinde.
4. 10. 2010 08:23
Re: velmi pekne
jj preto sa predava ako teple rozky.. Ja nie som zastanca kie, ale treba brat nazor kazdeho.. Nechapem ako mzoe mat niekto rad francuzke auta, ale tak ked to ludia kupuju tak mam v pazi, nech ich maju radi.
4. 10. 2010 18:31
Re: velmi pekne
Nebo prostě a jednoduše spolehlivost a prostá uživatelská přívětivost.
3. 10. 2010 17:29
Re: velmi pekne
Pochybuju, že se dočkáš odpovědi. Ale ta je celkem jednoduchá...na světě, tedy i v ČR, žije určité procento lidí s nejrůznějšími úchylkami, které jsou pro většinu lidí nepochopitelné ;-)
Avatar - Andromeda
3. 10. 2010 18:14
Re: velmi pekne
Ona je ještě větší množina těch,co jsou přesvědčeni,že jich se to 100% netýká...
neregistrovaný "Wild Duck"
4. 10. 2010 14:41
Re: velmi pekne
Tak já nevim jak on, ale já ti na tebou jmenovaný značky (snad s výjimkou BMW a Mercedesu) z vysoka - víš co - protože si ta auta nikdy nekoupím, i kdybych na ně měl. K čemu by mi byly? Neadoruju výkonnost, ale praktičnost a rozumný poměr cena - užitné vlastnosti. Proto třeba jezdím už šestým rokem se Sorentem a jsem výsostně spokojen. Dokonce tak, že jsem to původní vyměnil po čtyřech letech za modernizované s VGT a to mi vydrží počítám ještě aspoň tři roky. Nesmíš si myslet, že musí mít všichni stejný pohled na auta a potažmo na svět jako ty. A už vůbec není nikde psáno, že ten tvůj pohled je OK...
Avatar - -TEAC-
1. 10. 2010 13:15
velmi pekne
tak ta KIA se opravdu povedla (kabát) ale z 508 jsem v rozpacích. :-|
Rozbalit vlákno
0
1. 10. 2010 13:24
nezabudat
Netreba ale zabudnut, ze automobika hyundai, sa z dvojice hyundai - kia, zameriava na globalny trh, resp. nielen europsky, z coho vychadza aj design jednotlivych modelov. Naproti tomu, KIA, je zamerana najma na europskych zakaznikov.
Preto vyzera, tak ako vyzera - ceed, i30, ci sportage a ix35, a podobne. Ak sa nieco nezmeni, tak osobne neocakavam, od hyundai-a uplne europsky design ich aut, ale vzdy mix.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Glaukos
1. 10. 2010 14:53
Re: nezabudat
Ale Optima byla vyvýjena, aby se zalíbila primárně americe, kde jsou její hlavní prodeje vyjma domovské Jižní Koree
1. 10. 2010 14:56
Re: nezabudat
Som sa pomylil a tento prispevok som chcel dat do "vedlajsieho" clanku o Hyundai Equus. :-(

A tato kia je podla mna celkom europska. Aj toto je "eu" verzia tej optimy.
1. 10. 2010 13:44
Opravdu povedené,
vypadá ještě lépe než jsem čekal :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "baranekpetr"
1. 10. 2010 15:50
SAAB
Neuvěřitelná kopie nového SAABu.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - twistedTSD
1. 10. 2010 17:00
Re: SAAB
jasně, jak přes kopírák... >:D
Avatar - PlumJelinek
3. 10. 2010 10:34
Re: SAAB
proboha v čem jsou si podobný?
Avatar - twistedTSD
3. 10. 2010 16:41
Re: SAAB
to bylo samozřejmě myšleno ironicky :-)
3. 10. 2010 10:34
Re: SAAB
No, chce to hodně představivosti a možná nějaké léky v mixu s alkoholem...ale pak asi ano :-)
Avatar - Katikakus
3. 10. 2010 11:55
Re: SAAB
Peto, tys to nejak prehnal s psychotropnima latkama. :no:
Avatar - peter222
3. 10. 2010 12:04
Re: SAAB
Ten interier má také jemné náznaky, ale to len preto ,že interier v saabe je velmi jednoduchý a prehladný čo nie je na škodu. :yes:
3. 10. 2010 12:46
Re: SAAB
Prvni prispevek a hned takova blbost >:D :-)
3. 10. 2010 10:46
Ja sa na ňu už teším ...
Kiu Ceed som si pri predstavení ani nevšiml a kúpil som ju len ako "auto" ...

Ale na Kiu Optimu sa vyslovene teší a hneď ako poriešim nejaké "detaily" (lízing Ceedu), tak to idem kúpiť - akurát som ešte zvedavý na kombi ... uvidím ktoré vyhrá.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mazda6style"
3. 10. 2010 11:03
klasická směska ala asia - vyberu to nej ze západních aut a
opět slátanina vykradených nápadů design center předních světových automobilek do jekýhosi mixu - prostě asia style.

ne děkuji
Rozbalit vlákno
6
3. 10. 2010 11:26
Re: klasická směska ala asia - vyberu to nej ze západních a
Navíc k tomu přidají agresivní a sportovní look na hranici kýče. Nechápu co tím chce Kia naznačit. Kia nemá s motorsportem nic společného, tak proč ? Pro mě jen levná snaha se zalíbit za každou cenu. V tomto designu nevidím nic co by naznačovalo filosofii značky. Pokud chce být sportovní značkou, tak ať taky něco v tomto směru dělá. Jinak je to povchní a levné.
neregistrovaný "Wild Duck"
4. 10. 2010 14:44
Re: klasická směska ala asia - vyberu to nej ze západních a
Myslíš, že je značka, která chce mít dynamický design, povinná hned závodit? Co je to za blbinu? Kdyby to mělo na kapotě nějaký "fajnovější" brandm, tak jistě píšeš jinak. Ach ty předsudky... Není chybou asiatů, že nám pomalu ale jistě dávají na pdel, je to naše chyba, že se necháme. Když VW vypotí něco jako novej Passat, nelze se divit...
5. 10. 2010 06:58
Re: klasická směska ala asia - vyberu to nej ze západních a
Máš pravdu, je to naše chyba, že tyto atrapy kupujeme. Jestli tobě imponuje hraní si na něco, tak můžeš Kiu obdivovat. Na mě to jejich divadýlko nefunguje.
Avatar - Katikakus
3. 10. 2010 12:01
Re: klasická směska ala asia - vyberu to nej ze západních a
No, kdyby se i jinym automobilkam darilo mixovat takhle povedeny a libivy mix, jezdilo by po silnicich mnohem vic hezkych aut.

Jdete uz nekam s tim vykradanim. Schreyer je spickovy designer, ktery delal napr. pro Audi, takze tyhle placky o vykradani jsou nic nez ukazkou omezenosti jejich autora.
3. 10. 2010 19:31
Re: klasická směska ala asia - vyberu to nej ze západních a
Tak nějak. Pro některé co ani netuší kdo u kie maluje nové auta to bude vždycky práce nějakého Kima aniž by si to auto pořádně prohlédli. ;-)
neregistrovaný "sydney"
7. 10. 2010 21:47
Re: klasická směska ala asia - vyberu to nej ze západních a
Honda Accord zvonku vs. Audi pokus zvnutra :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ham.
3. 10. 2010 12:11
Recap.
508 zklamání, Laguna stále jak masařka pod mikroskopem, C5 elegantní ale po 3 letech již začíná ztrácet, Italové ve střední = 0, Insignii trh poprávu odmítl takže jediní kdo se budou zuby nehty držet jsou pašík s mondeem, pozice asi udrží ale bude to spíš kvůli jménu, facelifty se jim až tak moc nepovedly, ten kdo se začne tlačit nahoru i ve střední bude dozajista KIA protože toto má šanci zaujmout. Jak odešli ze střední Italové tak nyní to čeká Frantíky a bude to jednoznačně předání na KIU. Jo a Japonec nakonec, snad jen Mazda 6 se ještě chvilku bude držet, ostatní (Toyota, Nissan, Honda) už nad střední začínají stavět kříž.
Rozbalit vlákno
5
3. 10. 2010 14:47
Re: Recap.
Jasný, strejdo. Kia poprvé v historii představila ve střední třídě auto, na který se normální člověk vydrží koukat 10 vteřin, aniž by vyprskl smíchy, a už to hned všichni začínaj balit. Jen ten Passat zuby nehty >:D :no:
Avatar - Ham.
3. 10. 2010 20:11
Re: Recap.
Všechno je jednou poprvé...
3. 10. 2010 16:20
Re: Recap.
to sa tyka len europy.. V USA a dalekom vychode valcuje toyota a honda s prehladom...
Avatar - saldy
3. 10. 2010 19:09
Re: Recap.
Optima by mohla opravdu vyléčit krizi střední třídy, přichází v nejlepší čas a s agresivní cenovou politikou si jistě odnese mnoho skalpů.
3. 10. 2010 14:43
Švihák korejský
Opravdu se jim to celkem povedlo, byť zadní partie z profilu proporčně úplně neuhlídali. Jednoznačně designově nejzdařilejší korejské auto střední třídy :-)
Rozbalit vlákno
1
3. 10. 2010 15:29
Re: Švihák korejský
Jj, tohle auto nepostrada nic, co od stredni tridy ocekavame. Jen nema nemecky jmeno. Kdo to prekousne nebo je mu to jedno, bude spokojenej. :yes:
3. 10. 2010 16:10
KIA SUPERB
Oprostíme-li se od diskuzních nadšených jekotů hošíků, jejichž tatínek konečně dostřádal na cee´da v základu, jekotů, které by méně pozornému čtenáři mohly podprahově snad i naznačovat, že v Mnichově vyvěsili včera černou vlajku a Stuttgart, ten že to zbalil už definitivně, a soustředíme-li se na věc samu, je a (pánové) bude i tak o čem psát. Nepíše se mi to lehce, ale rytířsky uznale ctím kvalitního "soupeře".

Všechno je samozřejmě jinak, než tu bečí garážoví plakátovci . Jenomže, ať je to jak je to, současnou produkcii Kia nelze brát na lehkou váhu. Já to říkal, zavřít, zavřít, zavřít, přinejmenším nedat výjezdní doložku. Myslím Peteru Schrayerovi. Jeho přestup z AUDI do Kii byl mistrovským strategickým vítězstvím Kii pro nadcházející desetiletí.

No jen si vzpomeňmě na nedávné modely Kii. Vskutku interesantní jen pro majetkově velmi nevybavenou část společenského spektra našich zemí. Tohle se ovšem mění doslova pod našima... garážema.

Další z mistrovských tahů Kii bylo ve své době to, že cee´da stvořili jako velmi silnou kopii golfa, a to nejen ve výsledném designovém řešení, nýbrž i ve "filosofii" modelu jako takového.

Současnost Kia, jakkoli stále zvenku nahlížená diskuzně velkoryse, již není pouze k registraci, nýbrž k... zájmu. Popravdě si napišme, že to samozřejmě není kvůlivá technice, ale pro vskutku osobity design a velmi přístupnou cenu. Ovšem i to se počítá.

Horní Optima je optimální cestou jak dál, optimálním "majstrštykem" Kii. Nehledejme zase u tohoto modelu inspirace mnohdy na hranici koketováním s průmyslovými právy (viz. např. volvovská sedadla či jaguarovská záď), tohle Kii (velkoryse) promíjejme, soustřeďme se na to hlavní - Optima vypadá tak jak chceme, aby vypadalo auto střední třídy z kategorie superlowend - tedy vypadá lépe, než co sama zatím unese, ovšem nevypadá hůře, než by snad nepřejícníci Kii přáli.

Jak je vidět, Kia v Evropě "nedá a nedá pokoj", jak se k tomu staví rozvinutější Západní země je snad zřetelné, ovšem pro nás je důležitější jak se ke cause Kia staví země naše. A v tomto kontextu dokázala Kia mnoho, dokázala vplout na naše silnice v masivním proudu, a navíc aktuálně v proudu, který není oku nelahodný.

Optima ovšem znamená ještě jednu výraznou novost, a sice posun automobilky do vyšších imageových sfér. Kia krůček po krůčku vplouvá do (skoro)mainstreamových evropských vod. Ruku v ruce s tím samozřejmě půjde o to, že Kia bude získávat zájemce z majetnějších vrstev, historická takříkajíc cee´d etapa v podobě záchranného kruhu pro finančně retardované spoluobčany bude tatam. No což, stále tu ještě bude Dacia, ne?

P.S. Kdo by čekal, že se takový avensis či accord budou červenat při setkání s Optimou. Jo, svět se mění... Schrayere, Schrayere, tys nám zavařil...

BRAVO KIA :yes:
Rozbalit vlákno
7
3. 10. 2010 16:53
Re: KIA SUPERB
No, tak vcelku sa dá súhlasiť, nevystihol si to zle.
Iba, čo sa týka európskeho stredného prúdu, si nenapraviteľný optimista.
;-)
3. 10. 2010 19:47
Re: KIA SUPERB
GTI za tenhle článeček tě beru na milost. >:D Jak je vidět evropské designové centrum kie pod vedením Schrayera odvedlo obrovský kus práce a přes pár chytrolínů co tady vykřikují jak je to asijský design asi všichni pochopili že to kia myslí s Evropou vážně i když stěžejní trh zůstává asie a USA. A ještě detail k technice ani technika není špatná spíš mě zaskočilo že pro Evropu nebude motor 2.0 s přímým vstřikem a turbem který má 201 kW což je hodně dobré i na Evropu.

Edit: mělo to být samozřejmě k příspěvku od GTI
3. 10. 2010 17:17
Re: KIA SUPERB
Peter SCHREYER, preboha! Ja viem ze mu nevies prist na meno odvtedy co v 2006 presiel ku Kia, ale ak uz ho spominas, pis jeho meno poriadne! Ten clovek si to minimalne svojou pracou urcite zasluzi. A myslim ze o nom budeme este vela pocut, aj ked poniektori asi nebudu z toho nadseni...

btw, tvrdit ze Cee'd je kopiou Golfa (dokonca nie len dizajnom, ale aj filozofiou), tak to skutocne zavana velmi vaznou ocnou vadou.
3. 10. 2010 17:44
Re: KIA SUPERB
Ale no tak, nebuď puntičkár. Okamihy, keď GTI pochváli kórejskú značku sú veľmi vzácne. ;-)
3. 10. 2010 17:48
Re: KIA SUPERB
S tim ceedem a golfem mi to taky prijde nejaky divny :)).
Jinac byl gti tentokrat objektivni.
Avatar - Ji/Ri
3. 10. 2010 23:54
Re: KIA SUPERB
Mno ano, máš pravdu GTI, ale......zvenku je to dělo, to ano.... ale ta palubka.... aaaaaaach jo...... je to takový, jak to říci, domrd.....možná to je záměr, nevím.... ale když to srovnám dle jiného příkladu, který tady byl použitý, P508....ten má tu palubku a intoš prostě skvělý....tohle je rozpačité.....možná to bude v realu působit jinak, ale k tak krásnému autu se takový .... nehodí.... klidně bych si takovou káru na lítačku koupil, ale ten intoš jasně říká ne. ;-) Jnak celkem fajn počtení ;-)
Avatar - positivemind
10. 10. 2010 14:58
Re: KIA SUPERB
Myslíš Fiat BRAVO KIA?
3. 10. 2010 17:50
Mě se líbí
a po delší době, což naposledy bylo Mondeo, opět pěkný a zajímavý auto.Bravo Kia ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
3. 10. 2010 22:44
Vlavo ten pedal je co?
napada ma tak akurat "rucna" brzda?
Rozbalit vlákno
4
4. 10. 2010 00:58
Re: Vlavo ten pedal je co?
Ano je to "ruční" brzda je na americký způsob (v evropě známa např. z Mercedesu) je to pedál úplně vlevo nohou zabrzdíš a ručně odbrzdíš.
neregistrovaný "Wild Duck"
4. 10. 2010 14:47
Re: Vlavo ten pedal je co?
Kdepak, taky nohou odbrzdíš...
4. 10. 2010 15:31
Re: Vlavo ten pedal je co?
nebo možná spíš v Toyotě Prisu - jedním sešlápnutím zabrzdíš, druhým sešlápnutím odbrzdíš...
4. 10. 2010 16:33
Re: Vlavo ten pedal je co?
A nebo tak, taky jsem hledal na palubce a pod palubkou nějaké táhlo nebo elektrické tlačítko ale zřejmě tam není takže asi máte pravdu. ;-)
4. 10. 2010 07:31
Korejský L(u)exus
Po shlédnutí fotografií a vstřebání prvních dojmů musím říct, že se Kii pod novým designerem podařilo něco, o co se snaží japonský Lexus již několik let. Přitažlivý sedan střední třídy je něco, co japoncům chybí a ejhle, korejský outsider si vyšlápl solidním počinem na evropský mainstream. Kupci střední třídy se do této chvíle nemuseli obtěžovat návštěvou autosalonu Kia a neudělali by žádnou chybu...teď už to chybou být může. Je sice potřeba vyčkat na jízdní dojmy, popřípadě si novinku sami projet, ale soudě podle povedené Sportage se žádné negativní překvapení konat nebude. Kia dospívá...rychle, ale rozumně.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "m.si"
11. 10. 2010 23:27
Re: Korejský L(u)exus
Mas pravdu, prijde mi to jako Lexus, ale mnohem lepsi a vetsi.... to jako kdyby udelali fabii, co vypada, ale je hezci a vetsi nez golf. Bravo Kia. Ja sam mam v planu koupit jako rodiny auto Sorento, ale tohle je tak uzasny, ze snad tech sedum sedadel ozelim. Jsem zvedavej, za kolik to bude. Kdyby to 700 kila tak uzasny.
4. 10. 2010 14:05
re: saab
to je ještě větší úlet než u toho Jaguaru nahoře. :-)
Rozbalit vlákno
0