Novinky
Cas cas prisiel pre Renault v nevhodny cas. Renault tymto nadcasovym dizajnom ludi zjavne oslovil a to predovsetkym pozitivne. Ved Megan II sa po svojom uvedeni stal najpredavanejsim auto europy dva roky po sebe. Laguna II bola prijata s nadsenim. Espace je stale asi najkrajsie velke MPV a to aj po predstaveni krabicovych noviniek.(nepocitam sem S-MAX). Avantime vzbudil neskutocny zaujem o znacku. Vel Satis uz tu filozofiu trosku prehnal a stal sa ikonou skor pre nadsencov ale v podstate jeho odkaz maxi hatchbacku dnes prevzalo viacero tzv. premiovych znaciek.
Nevhodny cas prichodu tohoto jedinecneho dizajnu vidim v tom ze kvalita Renaultu v tej dobu ziskala velmi zlu povest. A to podrazilo nohy tak Meganu, tak aj Lagune a v podstate celej tejto generacii.
Uvidime co prinesie novy dizajner do znacky. Tesim sa na novy dominatny a stale velmi renaultovsky predok auta ktory je nacrntnuty v novych studiach.
Renaultu by som prial aby siahol viac do svojej aj nedavnej dizajnovej historie a nasiel tam sovoje ikony ako R-5, R-4, aj R25, pre mna staje krasnu R19, Megane II, uzasny RS Megan II, nezrusil Espace. Aby si pozrel na svoju Truck diviziu kde so svojim Magnumom sa stal premiovym vyrobcom a to jednak po stranke dizajnu a tak aj techniky.
Nevhodny cas prichodu tohoto jedinecneho dizajnu vidim v tom ze kvalita Renaultu v tej dobu ziskala velmi zlu povest. A to podrazilo nohy tak Meganu, tak aj Lagune a v podstate celej tejto generacii.
Uvidime co prinesie novy dizajner do znacky. Tesim sa na novy dominatny a stale velmi renaultovsky predok auta ktory je nacrntnuty v novych studiach.
Renaultu by som prial aby siahol viac do svojej aj nedavnej dizajnovej historie a nasiel tam sovoje ikony ako R-5, R-4, aj R25, pre mna staje krasnu R19, Megane II, uzasny RS Megan II, nezrusil Espace. Aby si pozrel na svoju Truck diviziu kde so svojim Magnumom sa stal premiovym vyrobcom a to jednak po stranke dizajnu a tak aj techniky.
Podívej na Lagunu III, která vlastně rozjela novou éru. I bez současného faceliftu funguje zcela jinak,odlišně než většina ostatních, no snad až na pár vyjímek.
Jednoduše řečeno. V porovnání s konkurencí díky svému charisma zraje jako víno, na rozdíl od konkurence.
Však do dnešních dnů budí emoce z obou stran. Pravda, že né již tak silné jako u předešlých modelů jako VS, ale stále tu jsou dva tábory. Chceš snad lepší důkaz? Kolik značek potkáš každý den na silnici? Po kolika z nich se otočíš? A které to jsou, že je vidíš na každém rohu, v takovém množství, až tě s---u?
Samozřejmně, že Renault nemůže již tak riskovat a šokovat jako dříve, je prostě jiná doba, ale stále je Renault Renaultem. A právě tato podatata sama se mu nejvíce vyčítá.
Uvědom si ale, kým vlastně je nejvíc kritizován, Kdo má tento zájem?
Ty a my všichni jsme pod palbou masivních reklam, informací a jiných dalších masírovacích praktik a žvástů. Je velmi těžké se vyznat a vytvořit si objektivní pohled.
Každý výrobce chce prodat. Né každý produkt je adekvátní jeho ceně, či vynaložené reklamě. Nejlepší je mít vlastní dlohodobou zkušenost. Vyzkoušet, prostřídat, srovnat. Pak zjistíš, že jsi byl dlouhá léta opíjen nejen rohlíkem.