Paříž 2010
ryccardo
0
No těžký převody bych v autě docela uvítal. Nebaví mě při 130 točit motor na 4000.
Přejít do diskuze
bicak77
Auto je naštěstí služební (já bych za takový motor peníze nedal), takže se nemusím pouštět do žádných velkých úsporných akcí 😉
Klaudius
Skús jazdiťhlavne dole kopcom... 😉 A nazad zásadne v závese za kamiónom.
vrkuboy
Jak by řekl Jeremy Clarkson... z výfuku jde čistší vzduch než ten který jde do sání >😁 A až se vás někdo zeptá jestli je Fabia zelená.... tak je! Minimálně střecha a kola. 😄
bicak77
Samozřejmě záleží, co od motoru čekáš a jak jezdíš..Já jsem momentálně nucený jezdit také HTP a spořit se mi teda vůbec nedaří.
bicak77
chlapi, teď je to ještě sranda, ale nerad bych se dočkal doby, kdy budeme v autě šlapat a dobíjet nějaký baterky nebo co... >😒] To mi pak zůstanou jen namakaný stehna a vzpomínky, jak jsem jako kluk na benzince nasával výpary 😄
WinDiesel
To je veselé, oni mi zcenzurovali slovo p.r.d..ě.t, je to zřejmě velmi neslušné slovo. Dejte blbovi šanci a máte cenzora.
WinDiesel
Ale ta zvířata co to táhla hrozně *, jestli si dobře pamatuji... A takový metan od krav a přežvýkavců je snad ještě větší hrozba než CO2.... 😄
WinDiesel
to je Horste jen taková ekovábnička, brzy přijdou i "normální" verze 1,2 TDI za lidovější peníze, počítám tak za 299 tKč. Seat již takové normální verze prodává cca za 320 tKč.
WinDiesel
V tom případě ty jsi ten, co hledí na úspory, neb je známo že vlastníš HTP. Tak spoř, spořílku, ať máš naspořeno na opravy slavného HTP.... >😁
bicak77
mám nový slogan na "greena" : Nevadí že smrdíte, hlavně že furt spořite! >😒] :-!
bicak77
Jsem zvědav, kolik těchto ekoskvostů u nás uvidím jezdit. Možná někdo s kalkulačkou v ruce, co věří udávané spotřebě to koupí...Pěknej výdrb je, že v té cenovce zřejmě není klima, jestli se nepletu?
Horst Fuchs
V testu AMS dosáhli průměrné spotřeby 5.5 litru, což není nic, na čím by mohli ekofanatici jásat. Se superúsporným Polem 1.2 TDI (udávaná spotřeba tuším 3.2 l) dokázal jet specialista na úspornou jízdu přímo od VW za 3.9 litru. Tak nevím, zda to stojí za ty těžké převody, problematické gumy a hlavně tučný příplatek.
Frantizsekk
Pojede to pomalu a cena je stejna jako u octavky v zakladu. Greenline za 250 smysl ma(maly motor+ zadna vybava), za 350 si takovej paskvil muzou dat za klobouk. Za 345 zacina fabia s 1,6 tdi cr, se kterou se bude dat jezdit pod 5 normalne a svizne- bezpecne predjizdeni atd.
Klaudius
...tak už vieme, o čom konštruktéri tohto zázraku snívajú, a aby nezabudli, napísali to do reklamných materiálov. Viac by ma zaujímalo, za koľko sa dá jazdiť v reáli, a či mi pri tej jazde od nervov nebude tiecť zo zubov voda...