Jiný kraj, jiný mrav. Zas na druhou stranu, co by řekli amíci na zbytečný patlání se s knedlo zelo vepřo pívo, když si můžeš dát burgr a kolu. Oni to prostě dělaj jinak.
Anonym
0
Ten intieriér je naprosto v pohodě, krom volantu, ten se nepovedl. Je hodně úsměvný, že si evropský novinář stěžuje na šedé palsty, když evroské káry jsou plné šedých a černých plastů a když se podíváme na káry středních a nižších tříd, tak jsou fakt krásné kousky - splet plastů, ergonomie pravda perfektní, aby ne když tam taky není co ovládat >😒] O kůži nebo dřevu nemůže být řeč, popř. jen v nejvyšších verzích nebo za hoodně tučnej příplatek.
Zato posmívané imitace dřeva třeba milý koncern VW sám využíval hojně, stačí si najít některé audi, vw a něco proniklo i do škodivek.
V neposlední řadě je vhodný se podívat na ceník, jaký vůz se srovnatelnými výkonovými parametry nabízí EU a za KOLIK.
Zejména srovnání CTS-V vychází vcelku zajímavě.....protože to prakticky žádnou konkurenci nemá 😄
Stejně jako třeba nový aktuální V6 Mustang.
Petrko
0
Rozesmálo mě jak redaktoři píší kus auta. Kde jsou ty doby kdy jsem měl Ford Thunderbird kupé které měřilo 5,1 metrů. 😉
gld
0
časy sa menia, veľké kupátka (česť výnimkám) vymreli a teraz platí za veľké aj nové cts
Taký ideový nástupca eldorada v menšom, dobe prislúchajúcom kabátiku
Petrko
0
Časy se mění už i v Americe Fullsize je dneska spíš původní Midsize narozdíl od evropy kdy auta rostou a rostou. >😁
Zato posmívané imitace dřeva třeba milý koncern VW sám využíval hojně, stačí si najít některé audi, vw a něco proniklo i do škodivek.
V neposlední řadě je vhodný se podívat na ceník, jaký vůz se srovnatelnými výkonovými parametry nabízí EU a za KOLIK.
Zejména srovnání CTS-V vychází vcelku zajímavě.....protože to prakticky žádnou konkurenci nemá 😄
Stejně jako třeba nový aktuální V6 Mustang.