Volkswagen Passat BlueMotion se může těšit na zápis do Guinessovy knihy rekordů. 2456 km, které ujel na jedno natankování, bylo oficiálně uznáno jako světový rekord.
Ti nejlepší jsou tak nějak z přirozenosti prostě... nejlepší :yes: A jestli ti Jarda od vedle podsouvá myšlénku, že jel na svým falešným sobu pětset mil pouští déjedna za dva litry, odkejvej mu to. Pak nasedni do svého Apoštola sedmého, passátního a elegantně mu zamávej. Ubrečený voči si už bude muset utřít sám.
Test fantastickej, žádnejch pětset kiláků v pytli za tirákem, žádný biobuřty na korouhvi, než festovní passatovskej úspornej motor. Lehká noha, a světovej rekord je v kapse. Co mají v kapse jiní, to se tu vzhledem ke své příslovečné slušnosti zdráhám i napsat...
No na to, že se jedná o auto o třídu menší a navíc jeli po silnici, kterou by jsi mohl změřit vodováhou a po celý délce by byla rovná a za celou dobu nepotkali město a jeli ustálenou rychlostí 70 km/h, tak to je dobrý výsledek, ale věřím že ten passat by to měl ještě za míň.
Tak mi napiš čemu konkrétně jsi nerozuměl na tom, co jsem napsal. Třeba tomu, že sami v článku o tom peugeotu píšou, že se jednalo o ideální podmínky, které by se jinde nenšali a že jeli prakticky celou cestu po rovině ustálenou rychlostí 70 Km/h? Zkus odpojit emoce a nenávist ke koncernu a lehce u toho zapřemýšlet. A jenom pro zajímavost mám taky peugeota, před tím jsem měl taky francouzské auto, všechno v naftě a jsem s ním zatím velice spokojený.
Njn. Proc tyhle veci nedavaj uz odserie krom motoru. Ze to umej i jiny auta o tom nikdo nepochybuje. Vysledek je to hezkej na to jak to je velky auto. Ale qbych platil prychy vw za usporny auto, to si radsi za ty prachy tu jizdu uziju.
To je ale trošku iná trieda. Honďácky motor má predsa o 40% väčší výkon...
V svojej kategóríí je BlueMotion určite špička a svetový rekord je nespochybniteľný >:-[]
Jenže se jedná o úplně jinou kategorii aut. Výsledek je to super a asi by ho těžko někdo překonal. Navíc nejeli přes žádné město. Každopádně to je dost dobrý výsledek.
Fakt??? A v cem jde o jinou kategorii? Pokud vim, Accord je stejna trida jako Passat a obe auta maji dieselovy motor. Tak schvalne, v cem jde o jinou kategorii? Tve VWlezdo***kovstvi je zname, ale chtelo by to znat alespon nejakou miru. Takhle jsi jenom k smichu, stejne jako tripismenkovy... 8-s:no:
Ale jiný motor. Pokud by to bylo podle třídy auta, tak by to odpovídalo. Já mám rádši taky větší motory, než 1,6 v autě střední třídy. Ono je dašlí otázka, o jakou se jednalo trať. Pro to, aby se ustanovil nějaký výsledek, který by to měl porovnat by auta musela jet stejnou trať a pak změřit výsledek spotřeby.
rad by som len vedel, aky prakticky vyznam ma tento test pre beznych spotrebitelov? da si niekto z nich zakrytovat podvozok, znizi ho a uskutocni dalsie potrebne upravy? navyse, kto plni nadrz po hrdlo? >:D
Samozřejmě, že většinu antikoncernfans takový článek nepotěšil a za každou cenu se snaží aspoň "přegooglovat" ty dva komisaře GKR v doprovodném voze... >:-[]
Díky..., vidíš a tak to tu přesně hezky funguje, stačí dát odkaz na něco k "Passatu" (nikde ksem nepsal, že je v tomto ohledu jediný) a už je tu první odkaz, že něco podobného umí i "jiní"... ;-)