Ještě než se nám BMW ActiveHybrid 7 dostane do klasického redakčního testu, využili jsme možnost krátkého seznámení s první hybridní limuzínou z Mnichova.
Tady se bavíme o BMW...on to vlastně "hybrid" ve významu slova, jak je tu obecně vnímáno ani není ;-) Autor ve článku jasně píše, že jestli chceš šetřit, tady jsi mimo a kup si 730 - 740D. Chceš pořádnej benzín a 750i je ti málo a 760i zbytečně moc? Je tu ActiveHybrid 7 a jako menší bonus dostáváš o něco menší spotřebu, než má 750i. BMW si udělalo čárku - narvat do podvědomí lidí, že jde s dobou a má další "hybrid".....ono jim klukům z Mnichova v dnešní době ani nic jiného nezbývá ;-\
ale proč by člověk který si může dovolit BMW 740i měl šetřit na palivu???to si snad ten člověk může dovolit jezdit za 20l na 100km a jestli si někdo kupuje 4.4l motor ale nechce platit tolik za benzín tak toho nechápu pro mě 740i activehybrid naprosto nesmyslný auto pro nesmyslný lidi
Ano, máš pravdu, je to ekonomický nesmysl. Já jsem ten poslední, kdo by si něco jako "hybrid" koupil, jen jsem komentoval dnešní realitu. U BMW se mi líbí aspoň to, že to udělali, jak to říct...takovým bavoráckým způsobem, tzn.tady máte ten svůj elektromotor, ale hlavně koně navíc, nejsem žádnej blbej Prius :-)
Jde vidět, že jsi nikdy takové auto nekupoval, resp. si ty peníze ani nevydělal. Ono ty peníze z nebe nespadly a i ten člověk, co na tohle auto má, počítá výdaje, takže ho jistě spotřeba zajímat bude... jinak by se nedělalo ani to 730d nebo 740d.
Prostě se asi shodneme, že ideální motor pro 7 je benzin od 740i výš. A jestli jednou budu mít 3 mega na novou, určitě mi bude jedno, jestli žere 14 nebo 18litrů ;-)
No vzhledem k tomu, že ty tři mega nemáš, tak se ti to teď těžce představuje a jestli je někdy budeš mít, tak budeš vědět, co to stálo, aby sis na ně vydělal, takže si ty 4 litry na 100 km taky spočítáč.
No 3 mega opravdu nemám..zatím, nepodceňuj mě ;-) Ale protože nějaký prachy vydělat umím, tak si myslím, že bych si mohl dovolit ten luxus a nevybírat si motorizaci jen s kalkulačkou v ruce a do výběru zahrnout třeba emoce a poslechnout hlas svého srdce >:-[] Až budu dávat cca 70-80tis měsíčně na leasing, budu mít spotřebu výš kde, koníčky a zábava něco stojí,že :-)
Jo to kdybych byl jinej, třeba jako Petrumr, tak si samozřejmě pořídím BMW 7-reihe 1.2 HTP 51kw >:-[]
7-er ale není na koníčky, je to vlastně na jízdu z bodu A do bodu B s co největší mírou luxusu a co nejrychleji, tam logicky spotřebu budeš řešit. Na koníčky si koupíš třeba M3 ;-)
Ty bereš všechno moc vážně, to jsem se jen zasnil, neboj nic nekupuju. Ale havarijko na novou M3 může stát i 100tis ročně (to si jen tipuju). Kdybych na M3 měl, tak se to v leasingu asi ztratí, s tím se prostě musí počítat. Jak jsem už podobně psal, nemůžeš vše přepočítavat jen ekonomicky na prachy, život je i o radosti a požitcích ;-)
blbost člověk kterej dá na ruku 3mil neřeší spotřebu a proč jsou 7čky i v dieselu.?.je to o vkusu někdo prostě má rád diesely baví ho tak chce 7čku bmw a chce ho ve sví oblíbený naftě člověk co vidělá 3mega na auto si je vidělá znova jinak by asi jen tak neutratil 3mega za auto ale koupil by si třeba dům a člověk kterej celej život šetří našetří 3mega a koupí si 4.4 twin turbo v benzínu a pak brečí jakou má spotřebu není zdravej..tohle je limuzína kterou si koupí generální ředil čezu nebo jiný mrdky a spotřeba mu je uplně víš kde protože takovejm lidem nevadí utratit 15 000 měsíčně za benzín
Co je na tom ekologickýho zrušit řadu 7??? To jako kvůli spotřebě? Srovnej si spotřebu na jednoho koně výkonu u jekýhokoli motoru ř.7 a HTP. To hodně napoví o "kvalitách" hátépéčka .A kolik jezdí po světě sedmiček a kolik těch nenažraných HTP? Já o té spotřebě u HTP něco vím, já s tím verglem totiž momentálně MUSÍM jezdit ;-\
Co je to normální jízda? Pochopil jsem, že jsi asi defenzivní jezdec, žádný závodník. To není samozřejmě urážka, rád potkávám na silnici kolegy s mozkem. Jestli si na půl plynu brouzdáš krajinou, max.100 na tachometru a sleduješ palubák s prům.spotřebou, proč ne. Ale musíš si uvědomit, že při tvém stylu jízdy, bys dosáhl určitě stejné spotřeby třeba s Octávkou 1.4tsi (troufám si tvrdit, že i s 1.8tsi)
A teď k mé spotřebě. Nejsem žádný pirát, puberta mě taky už přešla a můj největší zájem z jízdy je, abych se ve zdraví vrátil domů. Jezdím hodně a tak i hodně předjíždím (kamiony, pomalejší atd.), tzn.plnej, vytáčení atd.(sám víš, že to jinak nejde). A tady už HTP saje i prach u cesty. Nedejbože pokus o rychlý (podotýkám i bezpečný) přesun po dálnic, kdy optimistický tachometr ukazuje 160. Tady papáme kolem 10litrů..při 47kw...to je hnus.
Tak kdo je tady vergl, já nebo HTP?
Péťa nejezdí, jen z kopce, jinak auto tlačí, jde mu o každý litr, to víš, ochránce přírody, teda přírody v peněžence... ten by pro tu zelenou barvu v peněžence možná i chodil pěšky, ale to by zase sousedi tolik nezáviděli nové auto... sice co z něj, že sotva, co ujede dostatečnou vzdálenost od jejich baráku, tak jej tlačí, hlavně, že to funguje.
Peťo, ty jsi bohužel ten případ, který z vypětím všech sil koupil HTP, protože na nic lepšího nebylo. To je OK, taková je naše ekonomická realita, většina lidí nemá ani na to. Ale teď si z nouze stavíš modlu, HTP jsi pozlatil a "běda vám, běda vám" jak mi na ní někdo šáhnete >:D
A teď pár reakcí na tvůj text:
1.Vím, máš o 4kw víc, to je jiná, s tím už asi lítáš....
2.Znám rychlostní limity u nás i v Evropě, ale jsou situace, kdy 160 na dálnici je bezpečná rychlost (i ve verglu HTP)
3.Ano, na playstationu jsem si hrával, ale ve skutečným autě mám najetý hodně přes půl mega.
4.Uvědom si, že HTP zavlékáš do diskuzí ty sám už jen svou přítomností
5.Ohledně brambory - kdybys auto jen netlačil (jak vtipně poznamenal Ronault) a používal GPS a ještě k tomu vjel na dálnici, tak bys viděl, to co já : 160 na tacho=149 skutečná rychlost (to je můj případ, u tebe se může lišit)
Ano mám HTP jako služební auto a nechápu, proč bych to sem neměl tahat a podělit se o zkušenosti? O GPS se zmiňuju na základě tvé připomínky o bramboře...sorry, asi jsi rozčílený a mě se pak tvoje výtvory špatně luští a zřejmě jsem nepochopil, jak to myslíš.
Nebudu komentovat tvé narážky na ubožáčka, na mou vyježděnost a to jestli jsem někdy aspoň viděl nebo neviděl kolo. To by nikam nevedlo.
Uzavřu to tím, co jsem psal výše. Ty máš HTP a tobě asi stačí, jsi s ním spokojen (jestli si teda sám nelžeš do kapsy). Buď tedy rád. Mě ale nikdo nevymluví můj názor, že HTP není dobrý motor co se týká provozních nákladů, dynamiky, kultury a hlučnosti, tzn.nikdo bych si ho ze svých finančních zdrojů nepořídil.
moc nechápu o co ti jde, nicméně...právě takto si já představuju hybrid. Luxusní třída, kde se těch "pár" tisíc navíc ztratí. Odměnou zato jsou lepší parametry, nižší spotřeba (=dojezd) a onen hřejivý pocit z ekologického auta... :yes: