Tak právě jsem dočetl první dojmy, a jsem příjemně překvapen. Četl jsem už i další na jiném serveru a z 95% se shodují.
Zkoušet 2.0HDI ve sportovní jízdě a hledání jeho limitů... No jo, dneska je vlastně už i Avia s přívěsem sportovní >:-[]
Vypadá to na povedené vozítko :yes:
Mužete mi někdo vysvětlit, jaké přednosti by měla mít robotizovaná převodovka? Osobně jsem s něčím takovým nikdy nejel, ale v testech jsem zatím na tuhle fičúru neslyšel moc chvály.
Taky na mě odělal dobrej dojem, nové generace nižší střední nejen tento C4 již budou stírat mimo rozměrů rozdíl mezi třídou střední,nejen vrcholné verze budou již zcela vyrovnané, první vlaštovkou je Lexus CT200h, tento trend ale budou následovat další.
Nízké cenovky zůstanou u vyžilých modelů typu tour nebo megane generation atp...
Dělám to nerad ale poklona Citroenu :yes:
Co si představuješ pod pojmem "nízké cenovky"? Jako že Citroën náhle bude moci nasadit cenu 380 000,- Kč za základní verzi? To těžko, sám sebe by pohřbil dříve, než by vůbec začali prodávat. Nebudu prorokovat, za kolik nabídnou první verze, ale pokud se dnes aspoň s jednou nedostanou pod 300 000,-, nebudou mít mnoho šancí. Citroën nemá image VW, aby si mohl dovolit nadsazené ceny.
Ve Francii už ceny jsou a jsou v základu asi o 40 000,- nižší než u Meganu a to jak v benzínu, tak v naftě. Na druhou stranu je o cca 50 000,- dražší než Oktávka.Dle toho se dá usuzovat na základ kolem 240 000,-. Ale tato logika moc nefunguje, protože to by musela být Oktávka za 190 000,-.
Megane je v ČR trochu podceňovaný, přitom je v TOP3 jak cenově, tak prodejně. Osobně pochybuji, že by C4 byla lepší. Pochybuji, že C4 bude líp řadit a jezdit jako Megane.
jsem zvědavý, kam se Citroen posunu právě s řazením. Tam měla minulá C4 velké rezervy. Co se jízdy týče mám radši klasickou žabáckou houpavost, bohužel trend je dělat sportovní podvozky i na kloubové Karosy...
určitě ale bude lepší v nabídce prostoru. tady Megane, hlavně vzadu je jen průměr třídy. Palubka se mi asi taky víc líbi v Citroenu, i když Megane považujem v rámci třídy za jednu z nejlepších..
Na druhou stranu předpokládám, že Megane brzo nasadí nový 1.6dCI, už teď vylepšili 1.5dCi. Chtělo by to ještě rozšířit nabídku nového automatu i mimo naftu a klidně bych uvítal 1.2TCE místo silnější 1.6.
Nevíš o nějakém testu té dvouspojky? ja zatím na nic nenarazil
vypadá to nadějně. Možná to nasadili právě do nejžádanější motorizace aby to ještě pořádně doladili v reálnem provozu a pak postupně to dají do dalších motorizací. Kvituji i cenu, konečně jsou moderní automaty za slušné příplatky, ne za 50-70tis ;-\
Škoda jen obrovské nevzhledné páky automatu... I manuální klacky má Rencek hóóódně velké, ale tenhle je fakt hard-core. Vypadá to jak nějaká kovová golfová hůl >:-[]
.. i když interier není k zahození. Design není vůbec atraktivní.A ten se prodává v první řadě. Pokud mě nezaujme při prvním pokoukání (může jezdit jako blázen) bude mu to prdlačky platný. Image je image, a to má tento citroen dle mého názoru slaboučký. Ale je to jenom můj názor. :no:
- asi nejméně fotogenické auto třídy
- neuchopitelný "styl" karoserie
- krásná (a jak čteme) i praktická sedadla
- image nula
Asi nejlepší by bylo, koupit si domů jedno sedadlo, usalašit se v něm před plazmou a sledovat film s názvem - GOLF, Gé Golf, Gé jako... GLADIÁTOR
P.S. Co je potřeba ocenit především, to je dokonalej přesně korespondující text článku. Trefně vyhmátnutý základní charakter vozu - od špičkových jednotlivostí k podprůměrnému řazení. Přesně jak tu často píší kolegové - vůz nenadchne avšak neurazí... génius (pod)průměrnosti.
Článek jsem samozřejmě četl a proto ocenil dokonalý popis, tu atmosféru toho auta přesně zachycenou textem. Tohle tedy "cepětka" nebude mezi svými ani týden... To odhlučnění dělají dvojitá skla, bratru za třicet táců. Nezapomeň si je koupit... ;-)
Cením to, co jsem ocenil již při prvních snímcích, tedy sedadla. Ta se ukázala ve výborném světle. Plazmu doporučuju Panasonic...
aha, takže odhlučnění za 30 klacků extra je problém, ale GURU s adaptivním podvozkem, DSG a dvojitě preplňovanou 1.4TSI za kolik příplatků??? raději ani nehledej... je OK >:-[]
U Golfu jsou to možná extras, tys to "odhlučnění" však postavil jako standardní záležitost, jako hlavní klad nového modelu. Tohle přece umí i Octavia...
já to tak nestavěl, a nemyslím, že v testu měli jen top výbavy. Kromě toho, frantíci si na odhlučnění dávali vždy velice záležet, takže když v této disciplíně bude nová C4 i v základu premiantem, vůbec mě to nepřekvapí
Aha, tak už vím jak to je.
Pokud je to s auty jako s televizemi... doporučuješ jen šmejdy.
Můj plazmový 600 Hz Panasonic je už 20 dní v opravě. Vydržel bez poruchy běžet pouhý týden. Je to * a Panasonic nikdy více!!!!!!!! To už raději lowendový LG, nebo cokoliv jiného. U Panasonicu je oproti minulosi kvalita na bodu mrazu a k tomu ještě neschopný a pomalý servis (to už co vím i u lowendového LG funguje líp)
Polámat se může cokoliv..., ale když enfunguje servis a záruční orpavy, je to trágédie.
No pokud řadíš LG do High society... :-), tak pak taky chápu vše... O tom, že je LG jedním z největších výrobců elektroniky to opravdu není... Je to spíše o kvalitě a technologiích a případně cenové úrovni. Tam je LG tam kde je...
No pozor, plazma od Panasonicu je to najlepšie čo sa dá bežne kúpiť. Ak teda nerátame značky ako Loewe, Pioneer a pod. Ja som s tou svojou spokojný už vyše roku.
Jo to sem si říkal taky..
Bohužel teď čerstvá osobní zkušenost.... říká něco jiného... Příště volím spíše Sony, případně něco jako Loewe, nebo možná ještě Philips, či Maratz (obecně u běžné elektroniky). Já sem byl hdoně na Panasonic zatížený, vždy se mi to líbilo min. po designové stránce a jejich produkty mi vyhovovaly, bohužel po této zkušenosti (ani ne tak s poruchou, jako s rychlostí servisu u věci jako je TV) říkám jednoznačné NE (ono už bylo víc náznaků)!!! A to mám doma te´d od nich dvě viery, jednu LCD 94 cm 100 Hz (ta zatím drží) a jednu tu nebohou 42" plazmu (600 hz a ta je v čudu).
A kdybych mohl Panasonicu udělat špatnou reklamu, tak to rád udělám, protože si to fakt zaslouží... Co nervů a starostí to stálo, než si ten krám odvezli a teď sem již od 26.9 2010 bez TV, přičemž TV byla kupovaná 15.9 2010 (doufám, že se aspoň neztratí ta 16 GB paměťovka co byla uvnitř) .
Pokud by ta značka byla co proto tak během max 3 dnů vymění obrazovku, případně u téměř nové televize vymění kus za kus... Ale tohle sem ještě nezažil v podstatě u žádného výrobce a už vůbec ne výrobku.. představa, že Vám někdo dělá záruční opravu u auta měsíc (vím je to zákonná lhůta), si myslím, že takový by šel do kytek velmi brzy... Kdyby se to stalo o vánocích, tak nás doma asi trefí. No tak sme doma s jednou TV jak za totáče a v ložnici můžeme tak leda... >:-[] (což taky není špatné).
Takže znovu PANASONIC NEBRAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… (málokdy dělám špatnou reklamu, ale tady fakt s plným vědomím musím). POkud sem Panasonic k tomu všemu naváží béčkové kvality za plné ceny s doufáním, že to nějak projde, tím spíš...
Jinak ať jen nekritizuji.. Ten týden, co ta televize jela, jela skvěle.. Super zvuk, výborný obraz )i na klasický analog), perfektní zobrazení 1080p.. I spotřeba více než slušná a zahřívání minimální... ale co je to platné... :no:
No neviem. So Sony mám podobnú skúsenosť ako ty s Panasonicom. Philips vyrába možno dobré žiarovky a tým končia. A Loewe j trochu mimo toho čo som ochotný zaplatiť za spotrebnú elektroniku... Takže zostávajú kórejci. Ale keďže som chcel vyslovene plazmu z viacerých dôvodov, tak jednoznačne Panasonic. LCD majú lepšie zvládnuté tí kórejci, ale plazma... ;-)
Jo jak sem psal.. obraz, spotreba, zvuk O.K. (proto sem to koupil)
Jinak *, vč. servisního zázemí. ;-)
Mě jinak v podstatě (je to do ložnice) bylo jedno co to bude... Jestli plazma a nebo LCD a nebo LED... vybíral sem to s nejlepším obrazem. Dokonce i spotřeba mě byla celkem jendo... ložnici mám rel. studenou, tak malé topení se hodilo. Mám k tomu připojené HTPC, takže ta plazma mi vyšla nejlíp.. Bohužel se to ukazalo jako šmejd i s celým servisem..
V obýváku to jede non stop, tam sem volil LCD..(a to zatím už rok šlape taky - naštěstí, by´t Panasonic)
zoberieš si popri práci ešte brigádu v Tescu, nočné doplňovanie tovaru - čučať na bedňu, nedajbože robiť deti ťa ani nenapadne :-!
ja sa snažím kukať na telku čo najmenej. Radšej net, prípadne čítať, ale tam je to večer problém, lebo do 10 minút zaspím, kludne aj o šiestej večer >:-[]
Kuko, ja to cetl nekolikrat (jak clanek, tak GTI-ho koment) a jsi vedle jak ta jedle :-)
Podprumerne razeni tam zmineno je a jde prave robotizovanou prevodovku.
Je hezke, ze v dobe, kdy spicka tridy zcela samozrejme prechazi na automaty (ci dvojspojky, chces-li) se aspon Citroen dokazal dostat do stavu, kdy manualni prevodovka neni sice velebena, ale ani zatracovana jako mizerna (jak bylo poslednich...70 let? zvykem).
Nicmene jak rikam - spicka tridy je uz uplne nekde jinde - 7kvalt DSG budiz ti voditkem.
Co se tyka podvozku, divil bych se opravdu hodne, kdyby nebyl komfortni, ale o agilite doporucuji precist pozorne par poslednich odstavcu u modelu s dieslem.
Ta sedadla jsou ale opravdu na :yes:
Aha, takže predpokladám, že ste obaja (GTI a aj ty jeho prícucok) v tom sedeli, keď teraz tak vehementne vyzdvihujete postrehy testéra.
Len tak mimochodom, včera som sa v tom chvíľu vozil. C4, 1,6 VTi 120. Síce len po parkovisku a fabrických cestách, ale na prvé dojmy to stačí. A môžem skonštatovať, že sedačky sú úžasné, motor na svoj objem super(viem BMW), radenie a riadenie je štandardné ako u iných. To radenie mi napríklad viac vyhovovalo ako vo vozidle čo jazdím teraz(koncern).
Tak a teraz skús niečo ty, a prosím ťa sám za seba, lebo takto to vyzerá len na ďalšieho plagátového kouboja. Len s tým, že ty máš nad posteľou asi plagát GTI-ho v nadživotnej veľkosti... >:-[]
Rozdíl v agilitě bude ten samý jako u Golfu GT s 1,4TSI a GTD, nebo jsi po svých zkušenostech s řízením dospěl k jinému názoru? A proč myslíš, že by zrovna Citroen měl primárně nabídnout agilitu v neprospěch komfortu?
ešte si si na neho nezvykol? ono keby GTI napíše s prepáčením, že H.ovno je vlastne úžasný zákusok, tak on bez rozmyslu napíše že je to pravda a keď si to bude môcť dovoliť, tak to isto iste raz vyskúša... >:D
Píšeš to správně, my dospělí lidé to takto chápeme. Od jazvy ale nic jiného než naprimitivnělé "indulosní" nedospělé pokřiky čekat nelze.
Co se týká te jízdní agility, zde nám zatím nezbývá, než vycházet z horního článku. V jízdě to žádný mistr nebude, a i když píšeš samozřejmě trefně, že na agilitu má vliv i rozdílné zatížení přední nápravy, tak byť v základu není golf zrovna v tomhle mistr světa, s produkcí citroen bych ho nesrovnával, to si golf nezaslouží...
Mňa udivuje ten tvoj až s istotou hraničiaci dojem z celého auta, ktoré si ešte ani naživo nevidel, vôbec v ňom nesedel a nejazdil. Zdatný adept na plagátového jazdca! >:-[] Alebo ako som už dávnejšie napísal, chrobák truhlík. Ten tiež všade bol, všetko videl...
Nevztekej se ;-) . U C4, stejně jako u ostatních vozů třídy osazených těžkým dieselem vpředu nemůžeš očekávat agilitu. A fakt, že robotizovaná převodovka je znouzectnost než přijde adekvátní automat je bohužel pravda. Času není nazbyt, neboť ceny příplatku za slušný automat začínají být zajímavé už i v této třídě a zrovna k C4 by sednul jako zadek na hrnec ;-)
bohužel GTI tady opět předvádí typické překrucování faktů. Na základě nejtěžší motorizace hystericky pokřikuje (doufá) že to žádný mistr světa nebude. Jaksi zapomína (určitě ne schválně) na dojmy z benzinové motorizace (jen o pár řádku níže), která byla hodnocena pozitivně.
S automatem myslím jsme se všichni zhodli, no ale když už není jinak co vytknout, tak alespoň se bude dookala omílat ta jediná skutečná nevýhoda...
Na diskusich se vetsinou diskutuje a nekdy maji diskutujici nazory shodne, ci podobne, nekdy zcela rozdilne.
Jazva, kuko, GTI, wolff a dalsi proste diskutuji a vidi ruzna auta a znacky z ruznych uhlu pohledu - GTI s nadhledem, wolff z pohledu italofila (nic ve zlem, to ja jsem taky) a tak dale. A at uz je jejich nazor jakykoliv a jejich nadseni pro to ci ono auto ci znacku jakekoliv, nakonec nas vsechny diskuse obohati o nove myslenky a uhly pohledu, o nove nazory.
Kam zaradit tebe?
To je jednoduche - mezi diskusni prostacky bez vlastniho nazoru a invence.
Kazde rano projedes diskuse, zjistis, co kdo pise a casem sis zvoli jako nepritele lidi, kteri maji vlastni nazor (snad proto, ze zadny nemas a ni si ho neumis vytvorit) a znacku, na kterou nemas, a zacnes smrkat zelene raulovy smrkance.
Utri si nos, raule, a drz si na nem posmrkany kapesnik, at nam tady nezasmrkas celou diskusi svymi pubertackymi hleny.
Cti a uc se od tech lepsich diskuteru (kam nepocitam sebe) a v mezicase, kdyz nebudes sedet na netu, studuj skolu zivota.
Az se za par let k tomuto vratis a omluvis se predevsim sam sobe, jsem si jisty, ze tu uvidis i par zdvizenych palcu.
Co k Tobě dodat - autem jsi nejel,papouškuješ názory jiného,slovník jak přes kopírák,k autu vcelku nic,naprosto ničím jsi dle svojí definice tuto diskuzi neobohatil,ale za to "životní školeníčko" plný stupidních obratů,ve stylu "čtvteční chvilky patricijské filozofie" -> jak jsi na tom s tím věkem ty,že se tak rozmachuješ?A za jakou množinu MY mluvíš?Obvykle se tady za plurál schovává vlastní nabubřelost a argumentační nedostatečnost...
K autu - to,že robotizovaná nebude to pravé ořechové ví každý,kdo se obtěžoval a svezl se třeba C4 Picasso-tam je k dispizici roky.To,že ji nasadily do foukané verze mi nějak nespíná,chápu,že vývoj stál peníze,ale takhle zabít kvality toho foukaného benzínu(Perune nezlob se ;-) )...Co se týče podvozku,tak posečkejme na podrobnější zkušenosti třeba i místních fajn Stigů(kucí vědí),nebo na vlastní dojem.Howgh
Kde vidis to MY, ktere te irituje natolik az pises z cesty?
Co se tyka auta, tak zakladni predpoklad pri zadavani noveho projektu by melo byt zacileni na ty nejlepsi.
Nebo ty si snad myslis, ze treba u Citroenu si rekli "Zkusime udelat auto, ktere bude pri srovnavackach koncit nekde treti od konce, takze nepotrebujem vzadu viceprvek, ani dvojspojku a podvozek naladte tak, at se stim nikdo nevysype a dejte tam motory tak max do 150 koni" ?
Z tohoto uhlu pohledu by snad ta technicka zaostalost davala smysl.
Nicmene v dobe, kdy prvni viceprvkova naprava v kompaktu s prednim pohonem slavi dvanacte narozeniny a pouziva ji uz i korejska produkce, je C4 podvozkove stejna ostuda jako Bravo.
Bravo ma snad nejakou sanci se z toho dostat v dalsi generaci na podvozku AR, ale C4 se bude trapit se stigmatem slabeho podvozku minimalne do FL a pravdepodobne jeste i dlouho pote.
A dale:
Uvedom si, ze tento vuz jeste neni oficialne na trhu a uz tady mas minimalne jednu, s podvozkem dve, boty.
Co bude dal?
Aha,problém s psaným textem,nota bene svým,kombinovaný s neznalostí a razancí,že?Zkusíme oblíbené ctrl-c v kombinaci s ctrl-v a:"Utri si nos, raule, a drz si na nem posmrkany kapesnik, at nam tady nezasmrkas celou diskusi svymi pubertackymi hleny." - autora ti mám taky zkopírovat?Dám ti odkaz:[odkaz] ,když už zapíráš množný číslo a samozřejmě se nic nedovím.Jedna věta a měl jsi žílu přes celé čelo,že.Ač asi Titánem raul není,tvoje školeníčko patří mezi hooodně slabý a inspirace vzorem z toho čouhá tak nechutně,že jsi to mohl okopírovat i s nickem,od něhož čerpáš - trocha originality,tyhle formulace tady má dlouhodobě pronajaty jiná persona.2/3 příspěvku jsi věnoval jednovětnému výkřiku do tmy takovým kopírovaným blahosklonně-opovržlivým,dandyovským rádobystylem-nedalo se nereagovat.Z cesty nepíšu já,na kategorizátora jsi si ve shodě se vzorem hrál ty - čti po sobě.
K autu:Neměl jsem tu čest být ať už zadavatelem,zpracovatelem či schvalovatelem v PSA v případě nové C4.Skromně bych podotkl,že než vůbec došlo k vyjasnění, jaké že zadání realizační týmy dostanou,proběhlo mnoho jednání na vícero úrovních,v mnoha odděleních a jsem 100% přesvědčen,že o tomto procesu tady na těchto stránkách neví konkrétně asi nikdo-včetně tebe.Až to bude probíhat stylem 5-minutové schůzky:"Kluci pojďme,všem to nandáme ať to stojí co to stojí a krev stříká!",určitě už tady nebudu...Mne fascinuje,jak zprostředkované první dojmy z čerstvě představené novinky,již tady NIKDO NESEDLAL,jež teprve vstupuje na trh a další verze,výbavy,technologie,budou snad plynule přibývat,již dokonce téměř nikdo ani pořádně neviděl,jak je SESTŘELENA šikovným větným vypíchnutím,předhozením hladovému davu s dovětkem:jooo,to jinde...Bomba.Kdo se chytí,jede a o zábavu je postaráno.Podvozek:Aha,multilink versus tuhá -> věčné to dilema a bič v ruce kritiků,jenže,jenže nic se nejí tak horké,jak se uvaří.Není multilink jako multilink a tuhá jako tuhá.Dovolím si říci,že při běžné jízdě rozdíl mezi víceprvkem a tuhou nepoznáš,limity jsou dnes u podvozků opravdu vysoko a spíše než limit podvozku se dřív ukáže limit řidiče(pokud má pud sebezáchovy).Takže multilink není univerzální všelék,jde udělat ukázkově:Focus,nebo podstatně hůře:Ceed,kdy je poražen tuhou:nová Astra,popřípadě se jí určitě vyrovná :Megane.Mne např.zaujal i rychlý podvozek Myšáka Lancer Sportback.Takže výkřiky o stáří a technickém zaostávání bych určitě minimálně mírnil.Pro různé verze bude podvozek určitě patřičně přizpůsoben a pokud v dalším příspěvku porovnáváš verzi VW GTD,tak ten má mírné úpravy na podvozku a je na PSA,jestli vyšle do světa obdobný model se svým bojovým označením.A opět - kruci,ještě s ní nesjeli z mola a už je na draka - tady objektivita stříká!!!Žádný stigma slabého podvozku se zatím nekoná(nervozita a odskakování např.Brava se projeví na 17-kách na zvlněném asfaltu - pokud vezeš rodinu,nebo známé a jako prase tam vlítneš,tak si nestěžuj na auto... Jediná jak říkáš bota je robotizovaná převodovka - to je vysloveně pro ženský,nebo těžký kliďase-alespoň z mého pohledu.Nicméně 6-ti stupňový manuál je ok(5-ti stupeň je horší),uvidíme,kdy bude automat a třebe ona dvouspojka.Jo,dsg-čkem koncern odskočil konkurenci,díky použití v mnoha typech se mu vývoj a výroba vyplácí-ostatní dnes zvažují zda,kdy,jak,za kolik...Prostě jim dej čas - Nikdo tě nenutí kupovat novou C4.Dál bude to,že vůz se začně postupně prodávat na mnoha trzích,budou přibývat verze,motorizace,převodovky,testy,zkušeb… vozy pro zákazníky,karosářské varianty,odvozené řady(DS) a především REÁLNÉ ZKUŠENOSTI.Cokoliv paušalizovat,nedej bože 100% předpovídat v momentě startu natální existence modelu je...doplň si sám.
Jsou mezi námi i tací, co už první letmé zkušenosti ze statického auta mají... A s tím motorem máš pravdu, špičkový THP je díky robotizované převodovce trochu degradován (a to znám BMP6 dostatečně dobře a umím s ní zacházet.. ;-\ )
Leč netřeba zoufat, přijde časem i standardní šestistupňový Aisin a manuál se stejným počtem rychlostí - ten už je ovšem i u nižší motorizace 1,6 VTi (tuším).
A s tím multilinkem a tuhou zadní nápravou.. je to přesně jak píšeš. Když totiž dva dělají totéž, není to totéž.. I tuhá náprava se dá odladit velmi, velmi dobře (viz Civic, Lancer a nebo i ten Mégane..). Když se chce a nešetří se příliš, jde to. Stěžuje si snad někdo na chování Fabie, Fiesty, pola?.... nehledě na určitý rozdíl ve velikosti, je snad smysl té otázky jasný všem. Téměř všem ;-)
Perune, to s tim Polem, Fabii a Fiestou nemyslis vazne, ze ne?
Jsou to auta o tridu nize. O tridu, kde viceprvkovou napravou nedisponuje zatim asi nikdo.
Nebo mi snad chces rict, ze viceprvek je k nicemu, nebot Tata Nano ho taky nema?
K samotne naprave - podvozek C4 uz dostal za usi a o jeste neni na trhu. Ano, jen s urcitym motorem, ale presto.
S tim, co jsi ty sam uz projel se jiste nebudes branit, kdyz napisu, ze s viceprvkovou zadni napravou by jiste ono kritizovane chovani na limitu s tezkym dieselem bylo znatelne lepsi.
A to jako proč? Samozřejmě, jde o rozdíl třídy, o tom se tu nikdo nepře.. tedy rozměrově i hmotnostně (byť je nová C4 svým způsobem "papírák"). Ale to je z velké části kompenzováno většími koly, rozvorem atp.
Jinými slovy: na jistý komfort, jistotu ovládání i akustiku zadní nápravy mnoho nářků u výše uvedených neuslyšíš...
A že má víceprvková zadní náprava má mnohem vyšší potenciál, než konstrukčně starší tuhá náprava.. Samozřejmě (!), to ale neznamená, že ta je určená do šrotu a nemůže obstát. Už jen svou konstrukční jednoduchostí (cena a spolehlivost) a prostorovou nenáročností (místo pro zavazadlový prostor viz 408 litrů...) je to pořád použitelné konstrukční řešení. Zatratit ho předem je, řekněme, zbrklé.
Díky parde ;-) ,
je tady nějak poslední dobou všechno tak "úžasně jasně předem dáno",že se nestačím divit-
kruci,já asi zaspal >:-[] .Faktem je,že mne takovéto místní mediální nástřely vedené tímto způsobem malinko zvedají ze židle.To už není stranění značce,to jsou cílené diskreditační snahy,vyvolání živelných flamů a útok na nízké emoční vrstvy.
Přesně jak říkáš,věřím,že v brzkém časovém horizontu přijde jak šestistupeň manuální,tak automat,o podvozek v dnešní době strach nemám a určitě nezklame ani u ostřejších verzí ;-).
BMP 6 je specifický produkt PSA-přiznám,že jsem v koutku duše správně očekával jeho pro mne kontraproduktivní použití u THP, ale jak jsi uvedl - chvilku posečkejme ;-) .Dvojitý šíp na sobě pracuje a já mu štěstí přeji :yes:
Přej a bude Ti přáno :-)
Díváme se na to stejně.. jen v některých případech bych tu medializaci nebral tak vážně, to už chce mít trochu víc "pod čepicí" ;-)
Pokud diskusi mezi tebou a mnou (a ostatnimi zucastnenymi) nepovazujes za NASI diskusi, pak nemam co dodat. Zde bylo uziti onoho mnozneho cisla zcela na miste.
Ze mam stejny nazor jako GTI je zkratka shoda okolnosti. Neshodneme se ve vsem, v hodne vecech vsak ano.
At uz mam vzor jakykoliv, zkus si spise odpovedet na otazku, proc jim nejsi napriklad ty. Jednoduse za to nestojis.
K C4: Nic nepredpovidam, pouze mne udivuje pouziti ponekud zastarale techniky, kdyz je dnes k dispozici podstatne modernejsi. V dnesni dobe, soucasne konkurenci, neni prostor pro kompromisy.
Pokud jako ridic nepoznas rozdil mezi viceprvkem a tuhou napravou, pak patrne neridis, ale jen jezdis. Preber si to jak chces.
Samozrejme, ze realne zkusenosti jsou nade vse, to souhlasim.
Každý výrobce nabízí větší či menší kompromisy... na podobný patos o nekompromisní technice je místo snad jen na stránkách Speedu...
Pokud se pasuješ na řidiče znalce, co vždy rozezná multilink od nezávislého zavěšení a zásadně nejezdíš, ale řídíš, pak doufám, že tě na silnici nikdy nepotkám.
Tento týden mám za sebou už více než patnáct set kilometrů a těch křížků a věnečků u silnice bych se snad ani nenapočítal. Možná, že kdyby to všichni byli takoví znalci jako ty a měli by stejné instinkty dravce... :no:
Vyčkejme vlastních zkušeností, ty nenahradí žádný test...
Ja se nikam nepasuji, zkus se oprostit od neustaleho napadani me osoby - to snad ty nemas zapotrebi - a napis reakci na tohle:
S tim, co jsi ty sam uz projel se jiste nebudes branit, kdyz napisu, ze s viceprvkovou zadni napravou by jiste ono kritizovane chovani na limitu s tezkym dieselem bylo znatelne lepsi.
A na hrátky "coby kdyby" už jsem toho projel dost.. Jediná životní jistota je nejistota, ta je sichr vždycky. Snad se dvěma výjimkami neexistuje standardní hatchback nižší střední (rozuměj auto bez různých "sportovních" přídomků), který by jezdil s dvoulitrovým dieselem vyváženě a neutrálně. Obyčejného Golfa V s dvoulitrovým TDI už jsem si řádně vyzkoušel také a to dokonce i v Brně na okruhu.. s naprosto stejným zjištěním výrazně nedotáčivé charakteristiky. Multilink mu nepomohl vůbec, nijak mě to ale nevadilo, stačilo ubrat a všechno bylo v pořádku.
Můj názor na používání mn.čísla znáš a jeho použití tebou bylo přesně v intencích,které jsem popsal.Neútočím na tvůj shodný názor s kýmkoliv - to je přece každého základní právo,
právo svobodné volby.Nesouhlasil jsem s tím,jakým způsobem "přes kopírák" jsi utíral raula za jednu větu-podívej se do jeho profilu,kolikráte přispěl,takže ZATÍM žádný obscénní v.y.s.í.r.k.a.Vau,rozesmál si mne - nemám ambice být tady něčím vzorem (Perun je božského původu a je mi svědkem >:-[] )!!!Ale jak jsi přišel na to,že jím být chci,nebo že mi bude vadit to,že jím zrovínka pro tebe nejsem NEPOBÍRÁM!!!Nemusím mít všechno ;-) -> připadal bych si jak ten zárodek vetřelce na helmě (teď právě mají kluka na ošetřovně) >:-[] .
Dále nesouhlasím se stylem sestřelu novinky na základě "účelového výkladu a dezinterpretace" JEDNOHO KRÁTKÉHO ZEVRUBNÉHO TEXTU bez vlastní zkušenosti - pro mne nevěrohodné účelové kecání typu JPP,nebo kamarád u piva -> na někoho to funguje.
C4 používá to co používá a v mých očích tím neztrácí - nejel jsem,neznám,tečka!
Pokud v běžných cestovních rychlostech a běžné jízdě(aha,běžných-to je vcelku zapeklitá definice,že)poznáš rozdíl mezi multilinkem a tuhou - jseš dobrej - já ne -> no a? -> a napíšu to popravdě,ač mám třeba FoFo rád.Jen skutečně doufám,že se na routu mineme v pohodě pilote.Užívej svých x minut slávy....
Ty nepobiras vic veci, Andromedo...
Sjel jsi mne za pouziti MY v mem komentu - ze se jim pry ohrazuji a za koho pry to mluvim. Byls vedle, tak si to priznej aspon pro sebe.
Setrel jsem raula - nizky pocet jeho komentu ho neomlouva. Pise jako pitomecek a cim drive ho na to nekdo upozorni, tim lepe pro nej. Tedy jako pro raula.
Chapu, ze nemas ambice byt necim vzorem, to ja taky ne. Lide se vetsinou nekomu vzorem stanou mimodek, aniz by chteli, nebo to jakkoliv planovali. Ty jsi momentalne vzorem cloveka, ktery v textu vidi neco, co tam neni a ani nema byt.
O sestrelovani C4 jsem uz psal jinde - ja ji nesestreluji, jen je mi divne, ze vzhledem k dulezitosti tohoto modelu pro citroen neudelali francouzi vice.
Netvrdim, ze je spatna, ale uz prvni nastrel ji absolutne nedava sanci na nejake vedeni tridy. Mozna o to citroenu nejde - proc pak ale vubec chystali nove auto?
O viceprvku uz jsem taky psal jinde a kopirovat se mi to nechce... Ale zase vyvozujes z textu neco, co tam neni - vlastne jsem ani nikde nepsal, ze ja rozdil mezi temito napravami poznam. Napsal jsem, ze tam rozdil je a ty uz z toho vyvozujes, ze jezdim jako prase... ;-\
Je to marný,je to marný,...jako v tom filmu :-! .Copak mě->že by díky věku už úřadovali němečtí kamarádi od A?I to je možné.Ale stihomamem netrpím.
Jen jemně znovu od začátku(nic to neřeší):Šlo o ten styl,o slovosled,o to,co z toho čouhá,o to,jak -> to bylo jak přes kopírák,ať už si to připustíš nebo ne,včetně onoho množného čísla.
Když jsme u těch vzorů,pěstuj spíš svoji jedinečnost -> je lepší být magnet než připínák.
Za časů Mattelka (hádej ke komu vzhlížel a kdo ho občas zaštiťoval)by jsi podle toho co tvrdíš, byl nejspíš max. během dvou dní v klepetech za likvidaci-to bylo panečku počteníčko,to byl materiál.A 6 příspěvků za 2 týdny není taková smrtící kadence,zrovna jako náplň.Jako pitomeček tady píše v určitých okamžicích mraky lidí - možná třeba já,třeba i ty.
V tom textu je víc,než jsi ochoten,či schopen vidět,připustit,ale je to marný...
K autu:Prostě si myslím něco jiného-pro mne udělali zatím dost,v celkovém pojetí jde z hlediska značky o velký skok.První nástřel je první nástřel a jeho interpretaci,teda spíš dezintertpretaci nechávám být.A pojmy jako vedení třídy mne nechávají klidným - takhle jsme u G jako Guru,etc. a na tuhle přímo ideologizační úroveň nespadnu.Znovu - dokud jsem neviděl,nejel a "nezvítězil",nešířím moudra.V tomto přístupu se holt lišíme a budeme se střetávat.O co francouzům šlo,se nejlépe dozvím v jejich autě,ne z letáku VW.Víceprvek není dogma,ani všelék.V rámci jiné třídy je zajímavé sednout třeba do fiesty a ač tuhá,v tom autě v rámci možností "řídíš a jedeš" .
No,včera jsi ze mne udělal tupouna kvůli nerozeznání druhů náprav při běžné jízdě,téma jsi konfrontoval s vícero lidmi,kteří tvrdí vlastně to samé,co já a dokonce mne předešli v hodnocení tvého možného jízdního stylu -> do té pozice jsi se svojí zarputilou argumentací dostal sám...
Oba máme různé názory na různé věci,minimálně na C4,nemá cenu se dál v tom šťourat.
bohužel tady zase vytahuješ podvozek - byl označen za slabší na limitu s nejtěžší motorizací, s normálním benzinem byl hodnocen kladně. Myslíš, že cokoliv (včetně obyčejného Golfu) s 2.0TDI bude mít limit výrazně dál?
Víceprvek je zjevně modla koncernistů - tak se na to podívejme - má jí Ford, VW a Hyundai.
Renault, PSA, Honda, Opel, Fiat ne. Ono to asi bude tím, že všechno má své pro a proti. Multilink není dogma. A jestli si myslíš, že ano, tak ti doporučuji přečíst nějaký test nového Renaultu RS a sám uvidíš že i tupá obyčejná náprava, stavěná se zadáním "chci být v testu 3. nebo raději 4." může být vyladěna často líp než vymodlený multilink. Že to bežný zákazník nepotřebuje mít vyladěno jako RS je snad jasné že.
Takže stigma slabého podvozku je spíš stigma každého, kdo má už teď obavy z nové C4.
Kuko, ja nemam obavy z nove C4 - myslis, ze mi muze nejak ublizit?
Mam se bat? :-O
K viceprvku viz muj koment u Peruna...
Ne, viceprvek neni dogma.
Ale vyvoj jde dopredu a vyhody viceprvku jiste popirat nebudes.
Proto predpokladam, ze kazde nove auto s ambicemi bude viceprvek mit.
Netvrdim, ze C4 je plecka, nebot nema viceprvek, jen mne prekvapuje, ze ho nema.
Rozumime si?
multilink je jedna z technických fines, která se možná časem rozšíří do všech modelů, ale jak píši výše, není to ultimativní fičúra. Stejně jako chvíli trvalo než se rozšířili dvouspojky, ESP, ABS a pod. Navíc tady je to umocněno tím, že ESP je přínosem pro každé auto, multilink je přínosem sice na limitech, ale zas na úkor prostorové náročnosti a zvýšené ceny. Jak píše Andromeda s Perunem výše, ladění obyčejných vlečených náprav dosáhlo tak dalece, že pro běžného smrtelníka je velmi těžké poznat rozdíl. A když máš třeba tu zadní nápravu zatíženou, tak je ten rozdíl ještě menší.
Golfa jsem nejel, takže nemůžu hodnotit. Ale Oktávku s 1.9TDI ano, a taky Focuse s 2.0TDCI. A zatímco u Focuse jsem při ostřejším vybírání zatáčky (daleko před limiti podvozku, přece jen pud sebezáchovy mám docela silně vyvinutý) jsem registroval větší jistotu vzadu, ale u Oktávky jsem nic takového třeba nepostřehl. Jiné naladění + velký převis a najednou je všechno úplně jinak.
Tak tak... Proto ostatne na pubertacke jazvovy plivance nereaguji.
Ostatne nechme jazvu, at si jezdi v nove C4, kterou sice budou mit prodejci k dispozici az pocatkem roku 2011, ale on jiz ma tu moznost s autem litat.
Nemyslim, ze by Citroen mel uprednostnit agilitu, nebo komfort. Jde o to, ze s HDI motorem, ktery je dost silny se dostanes rychle na limit podvozku.
U slabsich motoru to nemusi az tak vadit, ale u spickove vznetove motorizace je to na povazenou.
Podvozek by mel byt rozhodne rychlejsi nez motor.
Co se tyka G GTD, tam bych byl s negativnim hodnocenim dost opatrny.
Zkusim to takto:
Zatimco (dle testera) C4 jede se zahehovym motorm dobre a se vznetovym znejisti, pak G GTD (dle mne, jel jsem GTI i GTD v jeden den) jede se vznetovym motorem ukazkove a se zazehovym prekonava veskerou konkurenci (z te jsem nejel zatim jen AR Giulietu).
Jde o postup pri planovani modelu:
Zatimco u VW udelali vse proto, aby jel perfektne s tou hmotnostne a vykonove nejhorsi kombinaci, pak u Citroenu auto pripravili jen na kombinaci "nejlepsi" a na ladeni silneho dieselu uz nejak nedosli.
to že sa k tomu autu nedostaneš ty, to ešte neznamená, že sa k nemu nedostanem ja. Dám ti malú nápovedu. V texte spomínam jazdu po parkovisku a fabrických cestách - to sú cesty vo vnútri fabriky, továrne, závodu na výrobu.... A PSA má takú fabriku neďaleko môjho bydliska. Už ti to pomali dochádza? mal som možnosť povoziť sa na všetkých autách toho koncernu skôr ako boli v predajniach. :-!
Ale veď ako názor môže mať, ale takto to prezentovať? Auto na živo ani nevidel(a nie že by sa v ňom ešte nebodaj aj viezol), ale už je presvedčený o tom, že je to podvozkový prepadák roku. 8-s8-s
jak jsem napsal hned ve svém prvním příspěvku a jak ti to pak ještě jedno, pomalu a do detailu popsal Paja - 2.0HDI není HotHatch. To že se u něj na limit při ostré jízdě dostaneš relativně rychle je každému průměrne inteligentnímu jedinci jasné. Ale malá nápověda - 2litr, nafta = sakra hodně kil na přední nápravě.
Nebo myslíš, že Oktávka nebo Golf s 2.0TDI jezdí stejně jak s 1.2TSI?
Jediné kritizované místo, četl jsem ten test 3x, jsem teda objevil v robotizované převodovce. Tohle je jasné a nikdo to nezpochybňuje. Moderní automat Citroenu chybí jak sůl.
Ale chápu, znak na kapotě je pro někoho důležitejší než realita...
Znak na kapotě ve své podstatě velmi očekávaně předznamenává budoucí jízdní zážitky, na tom se jistě shodneme. Samozřejmě, že na jízdu má vliv i zatěžkání nápravy rozdílnými motory. Zde ovšem jde jaksi o kvalitu jízdy, tedy i o to, jak rychle dostal testér auto na pověstný limit, a zde lze z článku dovodit, že zrovna v tomhle citroen velký kádr nebude. Je to citroen a u něho jízda na standardizovaném podvozku nebylo nikdy to, co by bylo ceněné.
Prioritně si nemyslím, že kupec C4 bude hledat přeborníka v trialu po okreskách, věřím, že ke sportovnějšímu naturelu bude vyladěná DS4. C4 je podle všeho komfortní vůz se vším co k tomu patří.
V zasade mas samozrejme pravdu.
Co je treba kritizovat je ale ta nevyvazenost - silny motor x slaby podvozek.
Predstav si, ze bys chtel to auto koupit a prodejce ti zacne vykladat o sile motoru, o zatahu a nakonec te upozorni, ze s tim silakem musis jezdit opatrne...
Divny, ne?
Předně je potřeba rozdělit slovo agilní od slabého podvozku. To, že s těžkým motorem ztrácí na agilitě je přirozená věc u relativně malých hatchů. S C4 jsem samozřejmě nejel, alevím velmi dobře jaký byl rozdíl u A3 když jsem přesedl z nafty do lehkého benzínu...
hlavně by nebylo odvěci vědět, co testér vyváděl za účelem dosažení toho limitu. To by možná i Loeb pak zíral >:-[]
a ještě k tomu GTD - nemá to náhodou nějak upravený podvozek? Protože tady se testuje standardní C4 s nejsilnější naftou, ale obyčejným podvozkem. A to může taky udělat rozdíl, že?
To mas pravdu, znak na kapote dela vsechno. V UK moji radi Skodovku, jenze mnoho anglanu mi reklo, sundej ten znak a pak si do toho sednu, jinak ani nahodou.
Ikdyz Skoda zari a ocenuje se cenama, porad 50% lidi nemuze spolknout znak Skoda. Predsudky ... bohuzel!
A potom si "niekto" vytiahne z testu horšiu agilitu s ťažkým dieslom a zlú robotizovanú prevodovku a hneď je zlé celé auto. Takýchto tragédov mám najradšej... >:-[]
Robotizovaná prevodovka skutočne za pochvalu nestojí, čas od času "pretiahnem" priateľkyne C2 VTR, v ktorom je robot, síce 5-stupňový, a reakcie sú dosti pomalé, jednoducho to radí v nastavených medziach, ktorých optimalizácia je diskutabilná (pre lážo-plážo jazdu ako-tak OK, ale pri pokuse o dynamiku ani omylom). Mierne sa tomu dá pomôcť krídlami pod volantom, či ťukmi do páky, ale robot do toho chce stále kecať... Pri snahe o prudšiu jazdu to s tým prckom riadne kope. Ale na dochádzanie do práce v rámci mesta, na čo ho primárne používa, je to relatívne obstojný vozík, hlavne pri jazde v kolónach, kde sa nemusí obťažovať neustálym radením. Čím mi, na prekvapenie, robí radosť je podvozok, ktorý vzhľadom na to, že je to Citroen pekne sedí v zákrutách, predok sa nezacvakáva do vozovky a celkovo je na citróna pritvrdený, čo je samozrejme na oplátku cítiť na rozbitých cestách, kde z človeka trošku vytriasa dušu. Nejazdil som však s bežnou variantou C2, tak to neviem porovnať, ale zo skúsenosti s aktuálnou C4 je to teda neporovnateľné nastavenie. C4-ka je na mňa až príliš mäkká, húpavá, navyše to bol pre mňa v interiéri silný plasťáček. Preto som osobne veľmi zvedavý na podvozok novej C4, popisovanú priestrannosť, ktorá sa nielen z tejto, ale i o stupeň vyššej triedy akosi vytráca. Nemám rád v "rodinných" autách pocit stiesnenosti. Interiér doznal náramný pokrok, áno, nejak takto si predstavujem zaujímavý interiér, a k tomu tie už vizuálne dobre pôsobiace kreslá... Veľkosť batožinového priestoru je viac než slušná, len by to skutočne chcelo slušnú dvojspojku, a som zvedavý ako zvládnu návrat brejka. Tam mi zatiaľ po stránke dizajnu najlepšie vychádza nová kombi Astra.
o tej C2VTR som tiež čítal velmi podobný test ako sú tvoje skúsenosti. Preto som celkom nepochopil, aké plus znamená robotizovaná prevodovka proti klasickému automatu.
Inak prvá C4 mi svojím nastavením do makka celkom vyhovala, najvačším mínusom bola hlučná zadná náprava. Hlavne rozne krátke predely na ceste po opravách a pod. - to boli poriadne rany. Ale skús Xsaru ;-) To ti možno aj zle príde keď nemáš rád húpanie. Ja mám, takže ja si to plne vychutnávam >:-[]:-)
Človeče, pri situácii na našich cestách, je to na pováženie...ako zníženie podvozku, tak ťukanie na čelo ;-) Prečo si chcel potom auto strednej triedy zmršiť 15-kami, keď uvažuješ o pritvrdení?
Mám 16ky. Nižší profil už nechcem z hľadiska odtlmenia nerovností. Pružiny až tak komfortu neuberú, hlavne znížia ťažisko a zlepšia stabilitu. Ale je to zatiaľ v štádiu zvažovania pre/proti.
Pri dnešných autách by som osobne v strednej triede pod 16-ky nešiel. Už v nižšej strednej je to pri mnohých modeloch pod 16" kritické po vzhľadovej stránke...nechcem raziť ženský prístup, kde v niektorých prípadoch o veľkosť jednoducho ide, a nič a nikto im to nevyhovorí, ale nabublávanie blatníkov jednoducho z malého rozmeru disku robí, extrémne napísané, ihlu v kope sena...skús ísť v prípade letných do väčšej šírky behúňa, čím pri o 5, či 10, čísel menšom profilovom čísle nemusíš stratiť z výšky profilu pneumatiky nič alebo len minimum. 16 by som nechal na zimu. Myslím, že športové pružiny Ti uberú minimálne toľko komfortu ako zväčšenie rozmeru ráfku o jeden palec.
ja by som radšej na Xsaru domontoval hydro podvozok a potom by som to mal už totálne na háku :-!
inak minule som so Xsarou išiel v lese po polnej ceste, taký mix udusanej hliny a šotoliny, rozpumpoval som to na 40 (v telke pri WRC po takých cestách jazdia tak 150-160 :*) ) a vtedy to skoro fungovalo jak hydra. No ale kde mám po meste zháňat také cesty? >:D
:-)
Keď sa chcem húpať, tak mi úplne stačí prísť na rolety na hocktorej križovatke v BA, na ktorej nestihli zatiaľ položiť betón, a nedobrzdiť úplne auto, to sa potom húpe jedna radosť...niekedy to urobím polovičke na just, má to "veľmi rada" >:D
zaujimave hodnotenie fotogenickosti, stylu karoserie a designu. Hlavne ked si to porovnam s tym, co si Ty sam napisal na svojom blogu o tej istej C4 o par dni skor.
"Konečně se musím zmínit i o novém Citroenu. Pro leckoho možná jemné překvapení, pro jiného nikoliv. Jistě, totiž, ko-neč-ně dokázal někdo přijít s karoserií, která nemusí být nutně vnímána jako jakýsi “trucgolf”, jako hledání nenajitelného druhého absolutna, nýbrž jako nalezení antigolfovského optima. Ostatní konkurence jako by se tajně domluvila, od mégana přes astru až po giuliettu vše v podstatě stejné, boubelaté tvary, přefouklé zádi, vlastně až… naivní design. Ne však Citroen. Ten přišel se svou verzí karoserie – sošnou, přímou, ocenitelnou. Nová extras ve třídě (masážní sedadla) staví Citroen (opět) do postavení toho, který promlouvá, nikoliv jen přežvýkává. Výborná sedadla, Denon jako reference, středovka volantu v tradičním pojetí, a především zmíněná konfigurace karoserie dělají z cečtyřky pojednou dvojku segmentu. Nezbývá než vyčkat testu na AUTO.CZ, případně vlastní zkoušky a pokud cečtyřka pojede tak, jak vypadá, můžeme si tu za čas napsat, jak je na tom nový Focus v postavení ve třídě. Osobně sázím na cečtyřku, však víš… elegance, to je tep doby. Husarské kousky v podobě odpudivých tlam jsou tytam. A je to dobře. No, kdo z nás by čekal takové kvalitní soustřednění od Citroenu? Tak… bravo."
ano, ty zadní světla jsou...no musím to napsat - hnus. Jsem překvapen, že si toho nikdo s diskutujících kromě tebe nevšiml...jakoby se někomu při návrhu rozmazala skica a už to tak zůstalo ;-\ Ještě v červené barvě se to jakžtakž ztratí...Pro mě osobně je to velká škoda, protože zbytek auta - hlavně interier - se mi jeví jako hodně konkurenceschopný.
P.S. ještě jedna kaňka - u nejlepší motorizace není na výběr nic jinýho, než poblázněný robot..škoda :no:
Děkuji, že zmiňuješ bílé pozadí, mám aspoň záminku si tady veřejně postěžovat ;-) Kdy už konečně někomu dojde, že vyblitej šedej holub na bílým pozadí je na p..u vidět!!!!! Nebo mám jen já nějakou oční vadu????
Odpusťte malou odbočku ohledně grafiky webu a dál se věnujte C4 :-)
Desireless, rok 1986.. Vzpomínáte? :yes:
Citroën v nižší střední po delší době přichází s autem, kde si tuhle písničku můžete broukat a...
a nebudou vás po delší jízdě bolet záda... (výborná sedadla)
nebude vás otravovat hluk motoru a hučení podvozku... (asi tuna kvalitní izolace všude kolem)
nebudete s lupou v ruce hledat tlačítka ovládání klimatizace... (kdo v tom - s trochou fantazie - vidí myšlenku z Volva, ten se zase až tak nemýlí)
Naživo je C4 mnohem zajímavější, než by se mohlo z obrázků zdát.. je především docela velká, prostorná a tak nějak.. bytelná, se zajímavým a neokoukaným "pohledem" .
Dobře spasovaná, bez zbytečných kiksů ve slícování plechů a v interiéru pečlivě poskládaná a snad až puntičkářsky dotažená. Zatím jsem ji nejel, ale brzy.. už brzy ;-)
Jako u každého auta, stejně tak u C4 bude možné nalézt nějakou tu mušku. Zatím jsem jí ale nenašel...
Citroën už umí nabídnout zajímavou alternativu k nejen k Meganu či 308, ale také k Astře, Golfu a jiným, což ještě nedávno nebyla tak úplně pravda.. vlastně tak trochu sci-fi, zejména s ohledem na posledně jmenovaného..
Takže za to neokázalé, ale o to vydařenější entrée, za to patří Citroënu uznání :yes:
Šestistupňový Aisin bude.. stejně jako manuální šestikvalt k THP a jednoho dne (století) i ta dvojspojka ;-)
Kmenoví zaměstnanci PSA důvody ke stávce (čti k francouzskému národnímu sportu..) nemají, to opravdu ne. Oni vlastně ani ti státní zaměstnanci, jen o tom dotyční soudruzi jaksi "nevědí". Divím se, že nemluví řecky :-)
Takhle nějak vypadá upřímná radost :-) Interiér vypadá grandiozně, nový styl čenichu se mi líbí taky, ale na zadní část si musím udělat (opravit) názor případně až naživo.
Na upřímnou radost už PSA znám přespříliš dlouho >:D Spíš bych použil výraz "velmi dobrý dojem za opatrného vyčkávání"..
Bude hodně záležet na barvě. V tmavě šedé na patřičných kolech to bude velmi dobré, stříbrná Cé čtyřku zabije...
DS4? Připočítej minimálně stovku k DS3... minimálně, spíš tak sto padesát. Ovšem bude to stát za to :yes:
Citroen, po letech preslapovani, jde nahoru az neuveritelne. Tohle auto se povedlo (nazivo jsem ale nevidel), nova C3 taky. Ale hlavne C4 Picasso je snad nejhezci auto soucasnosti. Orientaci na komfort a spotrebu/ekologii velmi fandim.
exterier se mi uz nelibi tak moc jako drive, ale porad dobry. VTi120 s 6-ti kvaltem by byla vyborna kompromisni kombinace, velka skoda ze jenom 5M. Jestli ale cena pujde k 400t, pak si radeji koupim Golfa.