Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Fiat Bravo 1,4 MultiAir (103 kW) na českém trhu

20 komentářů

Avatar - jenik1
jenik1
Jenom blázen by si koupil Fabii RS za půl milionu. Tohle je sice slabší, ale vypadá lépe a ještě mín žere a navíc je levnější.
Mr.Murphy
Jeníku jsi bohužel zcela mimo - FRS a Bravo jsou auta pro úplně jiné cílové skupiny.... Jiné třídy, jiné výkony, jiné převodovky, jiné provozní vlastnosti..... Prostě hrušky a jabka....
Avatar - kari.laz
kari.laz
:yes:
J4K
Parametry jsou OK, vzhled a ergonomie taktéž, jízdní vlastnosti plně dostačující pro 90% uživatelů, ale prodeje v CZ to asi stejně nezvedne. Podle mě by asi pomohla kombi verze, která je v nedohlednu. Odpočátku založení firmy máme vždy nějaké fiaty a z této třídy naposled dědečka stilo JTD MW, který službu odvedl - má skoro 300t km a koncem roku ho musíme nahradit - od fiatu v této třídě není čím, takže zvítězil focus 1.8TDCi v doprodeji - je mi líto. 😒
Avatar - strýček BOB
strýček BOB
Jo, jo, je to smutné, ale je to tak ;-\ Chce-li někdo u fiatu kombi, MPV, SUV, tak má prostě smolíka.
wolff
Tak dá se vzít Croma, případně 159 v kombíku.
Ale nejsou to zrovna laciná auta typu Focus...

Je fakt, že v době šetření těžko nějaká fimra prosadí tyto auta na úkor Octavie Tour, či právě toho Focusu.. 😒
kyklop
cudovat sa nemozes, absencia kombika v nizsiej strednej, pripadne naopak sedanu v strednej triede ta nuti ist k inym znackam
Provocateur
Focus se doprodává proto ty nízké ceny. Ale koukám, že Bravo začíná na 269 tis., což je plus mínus stejně, takže nechápu proč ty plačky.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Udaj
Jojo, kombík chybí. Mě to neva zatím. Jinak já Bravo 1.4 T-JET, 01/2008, 100tis. km a šlape jako hodinky (švýcarský😄...
cuoresportivo
Už jsem se lekl že německý koncernový... 😄
Ty německé hodinky se bohužel opět zastavily, samý facelift a nové generace nikde ... >😁
GTI
Mám pochopení pro tvé naivní nadšení, ale neurážej tu prosím absurdním přirovnáním švýcarský hodinářský průmysl.
Tady někdo nemůže překousnout, že se předražený Golf a Passat staly symbolem nekvalitního vozu ...
GTI
Dost dobře to nechápu, ale Fiat v důstojnějších třídách ne a ne zabrat. Produkce pro nemajetné vrstvy, zejména Panda, tam je fiat ve svých vodách, jakmile ovšem nasvítíme realitu evropské centrální třídy, stává se z fiatu jen jeho vlastní stín.

Důvody jsou známé, v této třédě není možné přijít s jednou verzí karoserie, absence kombiverze je neodpustitelná. Samotný vůz pak zcela logicky zapadl v poli evropské konkurence, avšak ten nejtěžší úder přišel z domácí sesterské stáje. Ano ano, Giulietta. Problém totiž spočívá především v tom, že Alfa Romeo není prémiovou značkou nýbrž než subprémií a tak nejen potřebný nýbrž i nutný odskok těchto dvou modelů od sebe se nekoná a konat ani nemůže. Klasický kanibalismus.

Asi nejvýmluvnější skutečností o kvalitě Brava je porovnání jeho prodejů s prodeji Golfu. Myslím v Itálii.

P.S. A tak hezky by se to psalo, no pohlédni - BRAVO BRAVO 😉
JardaK.
Já zase dost dobře nechápu GTI-ho. Pokud tady napíše Udaj, že vlastní Bravo z ledna 2008 se 100 tis. km, které šlape jako (švýcarské) hodinky, tak je pro GTI-ho naivního nadšení a dokonce tím snad i uráží dotyčný hodinářský průmysl. Z toho mi plyne, že spokojený vlastník Brava je blbec a lhář, protože šlapat jako švýcarské hodinky může asi jen neustále připomínaný německý vůz! GTI, nějak bereš druhým lidem právo vyjádřit zde své zkušenosti, nebo jsi snad měl dva roky Bravo, se kterým jsi osobně najel 100 tis., nebo znáš Udaje, že musíš jeho tvrzení zpochybňovat? A ještě ke Tvému příspěvku Bublina ze 17:51 - Giulietta se vyrábí pár měsíců, Bravo 3 roky, takže přirovnávání ke kanibalismu je přinejmenším zvláštní, Bravo je model, který je na ústupu už jen z důvodu délky výroby. Kanibalismus vidím spíš při srovnání Passatu a Superbu a jak vidět, němci už jsou z prodejů Superbu mírně nervozní, takže se výbava českého vozu oseká! Jinak souhlas, že jedna verze karosérie Brava je ptákovina nebo spíš dokonce blbost!
Avatar - saldy
saldy
Zaznívá to diskuzí stále dokola ale mně je absence kombi naopak velmi sympatická, Bravo má dizajn za ktrerým si stojí a nehodlá jej nijak prznit, když už bez kombi někdo nemůže žít ať zamíří o třídu výš která má pro pořádný kombi dispozice. S Giuletou je to trochu pravda, AR je vůbec neštěstí Fiatu ale není třeba vysmívat se elegantnímu Bravu z pozice prodejů přemnoženého Golfa který je jistě zajímavý jako druhé auto pro manželku na nákupy, starší pár seniorů, chudšího dělníka či mladého studenta.
milic
Koukám na stránky www.fiat.cz a nevidím v nabídce Cromu ! Nejspíš je výrobní linka přetížena požadavky vyspělých západních trhů a na východní trhy Fiat rezignoval. >😒]
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
King of rain
No nevím,ale já to vidím jinak.Prostě na tomto trhu nikdo moc FIAT v nižší střední nechce.Combi by moc nepomohlo.Prostě maj zde image úplně na nic.Jo v malejch autech, tam to frčí, tam jde o cenu,image nikdo moc neřeší, to Fiat uměl, umí a bude umět .
Když se ale nakupuje nižší střední, tak Fiat většinou prostě ve vyběru není, prostě ho skoro nikdo nechce.To jsou holá fakta a nemají s kvalitou Brava žádné dočinění.To auto je v pohodě.Jen ho lidi moc nechtějí... a změnit to imho jen tak nepůjde.Není místo...