moj posledny konmtakt s 1.4 tdi bol vo fabii 1.generacie. Jedinym plusom tohoto motora je uspornost. Negativa su vseobecne zname, ale iba kratko pripomeniem: otrasny zvuk (skor kraval, ani zohratie motora nemalo ziadny vplyv), uzky rozsah otacok, vibracie v pedaloch a prevodovke a na volnobehu trasenie celeho vozidla. Tu uspornost mu neberiem. Asi toto bola ta vyroba zetorov
najpriestornejsi je len vdaka opuchnutym rozmerom, ktore presahuju triedu prckov a atakuje rozmery vozidiel o triedu vyssie. Ak hocikto vo svojej triede narastie o 30 a viac cm tak bude najpriestornejsim vozidlom v danej triede. Zvysok tvojho prispevku je skoda komentovat
pokial tym dieselom myslis technicky skvost v podobe 1.4 tdi tak mas vesli nizke naroky. Uz vidim magora ktory si v tejto triede priplati za diesel, usetri mozno 1 liter phm na 100km a bude si uzivat klepotania a zvuku traktora
:yes: Těžko se tu čelí plakátové argumentaci, ti kluci nemají vůbec povědomí o tom, co mají od auta chtít. Kdo Foxe zkusí a pokud má povědomí o vnitřních poměrech v předmětné třídě, připadá si za volantem Foxe jako když přesedne z Logana do ášetky... Ale tohle se holt z plakátu nepozná.
Auto tridy "nakupni taska" - ovsem nikoli s podivnou polsko-italskou technologii, ale s nefalsovanou technikou a designem VW, diesel v to samozrejme pocitaje - co vice si prat! BraVWo! :yes:
Statistika? Jak to rekl Churchil? verim jen te statistice, kterou jsem si sam zfalsoval... Ridic Fiatu si prasklou zarovku vymeni sam. Vymeni si ji ridicka Foxe? No asi ne, ze... takze dalsi negativni bod do statistiky! :no:
Nevim, kolik z vas Foxe ridilo. Ja ano (neplanovane) a byl jsem velmi prijemne prekvapen. :yes:
Gti ma pravdu. Drive jsem se na tohle auticko take dival skrz prsty, ale potom jsem ho s omluvou v Nemecku dostal nabidnut, zdali by mi nevadilo, pokud bych s nim mohl dojet na letiste. A - spadla mi pozitivnim prekvapenim brada. S Fiatem je to zcela neporovnatelne. :yes:
Odstavec 2: 40 kW na tonu, to sú približne údaje Favorita, písal sa rok 1988, skutočne ideál. Veľký výber výbav aj motorov, fakt líder triedy. ;-)
Odstavec 3: Fox bol vyvinutý v krajine s nižšími nárokmi na auto a je pre ňu a podobné aj určený. Je smutné, že na túto úroveň ponižuješ de facto aj sám seba. Nemáš ani trošku vlastnej hrdosti? :-O
Odstavec 4: Stručný popis zastaralej herky na kolesách. Ale hodíte sa k sebe dokonale. :yes:
Odstavec 5: Sranda musí byť, žiaľ, na to si treba nájsť asi niekoho iného, na to nie si stavaný. ;-)
Osobně se domnívám, žes nasazený profipacient z ústavu pro choromyslné se sídlem v Bohnicích. Totiž takovouto reklamu, jako tu předvádíš ty, by asi psychiatrické léčebně dobrovolně nedělal nikdo...
Ale zpět k Foxovi. Jen zrakapituluji - Nejprostornější auto třídy. Konfigurované obdobně jako Míťa od Alfy Romeo, tedy dvoudveřový, a klasický hatch. Dvouose seřiditelný volant, výborné jízdní vlastnosti, na váhu vozidla vlastně ideální motor - pružný, tichý, úsporný. Fox tu má (měl) jenom jedinou vadu, neuvědomil si, že zde lidé hodnotí auta (tak jako i ty) jen z pohledu ceny.
Tvůj pohrdavý postoj k Foxovi, zejména odůvodňovaný nekvalitní, zastaralou technikou mě vede ke skromnému doporučení. Auta nehodnoť měřítkem svého auta snů, které máš v profilu, nýbrž měřítkem vlastní garáže, případně garáže svého tatínka. Tam je pravda o technice, o tobě a o Foxovi.
Tedy závěr - prakticky (klasické) eso třídy (nemyslím tebe nýbrž Foxe), žádné naivistické moderní výboje, festovní auto do města na nestárnoucím, stylovem designu.
Co se týká tvého blábolivého zoufání, dokonce hledání spojitosti nicku GTI s redaktorem AUTO.CZ mě (byť dokonale touto "dedukcí" zpyšněn) vede jen k jednomu závěru - nesaháš Foxovi ani po kotníky, neboť je-li Fox autem supermainstreamu v kategorii MINI, jsi ty než MIKRO diskutér z lidské kategorie - LOWEND, tedy - mikromozek, mikronázor, a... mikrorozhled.
Věcně, výstižně a hlavně nekonfliktně napsáno...
Každopádně je pravda, že ty reakce jsou velmi četné, neuvěřitelně "zapálené" a v podstatě stále dokola na "jedno" téma..., a jako "provokatér" tu GTI určitě nemá žádnou větší konkurenci...
Čím víc je jeho případný "odpůrce" radikálnější a zapálenější,
tím lépe s "GTIm" vlastně "spolupracuje"... ;-)
Vzhledem k tomu, že Fox je pro Evropu koncepčně naprosto nevhodné auto určené pro odlišný brazilský trh, musí být GTI placený provokatér auto.cz, nebo možná alter ego některého redaktora - čím líp rozjetá diskuze a větší počet příspěvků, tím větší zisk z reklam a tím větší honorář. Jiné vysvětlení mě nenapadá, protože objektivně ani subjektivně nelze považovat tento nekvalitní a nepraktický výrobek za vrchol čehokoli. Zvenku velký, zevnitř malý, s poddimenzovanou motorizací, bez druhého páru dveří a to vše za nehoráznou cenu ve srovnání s promyšlenou evropskou konkurencí. Nebo je možné, že příspěvky GTIho o Foxu jsou myšleny ironicky a ostatní se pokaždé nachytají... ;-\
Pamatuješ jak byl článek o prodejnosti aut v Německu v roce 2008 a tys vyzdvihoval, že Fox byl 80. z 300, čili je to totéž jako 8. z 30? Tak koukám, že jiným bys tu taktiku vytýkal, ale tobě byla blízká :no: >:D
Mini MPV bych tomu neříkal. Pokud bylo první třídveřové MPV, tak to bylo Twingo, prostorné, na malém půdorysu... Rozhodně ne tenhle klasický třídveřový hatchback. Jen výška není znakem MPV. ;-)
Tady teď ovšem nešlo vůbec o nějakého Vel Satise (ale chytl ses skvěle), nýbrž o kvalitu toho vtipu, která je sotva na úrovni 1. třídy ZŠ, bez ohledu na to, jaké auto tam dosadíš...od Rollse třeba až po Tatu Nano........."je.báku" :*);-)
Takze mali smolu na kus. Kolko z 1000 kusov Foxa je podla teba poruchovych? Jeden? No fajn, dajme tomu ze fakt mali smolu...
A rovnako mali smolu s passatom, polom a touranom? Pravdepodobnost ze si vytiahli 4 poruchove kusy zo 4 serii aut, a v kazdej je 1 zmatok a 999 dobrych aut je 1 ku 1000000000000. Ano, 12 nul za jednotkou. Milion milionov. Tolko este nevyrobili vsetci vyrobcovia aut za celu historiu ludstva! Takze s tou chybovostou to bude asi trosku inak, ako 1:1000. Mozno 1:10... :-)
Jo, dokonca dobehla tych 100tisic km! Sice na jednu nohu chroma, s rozbitou hlavou, a sest krat navsteva u zverolekara, ale dobehla. To si zasluzi oslavu! :-)
Těmi smajlíky se zřejmě marně snažíš přesvědčit sám sebe o svém "ostrovtiu"... :*)
Žes ten "vtip" nedal k dobru třeba včera pod Vel Satisem.
Ten jezdí pochopitelně vždy osamocený (široko daleko)
a z helikoptéry to prý vypadá jako VELký SATanSký vřed...,
ale jo..., já vím..., úplně stejně trapný pokus o "vtip" jako ten tvůj... 8-s;-)
Re: 2 DS-ko je vlastne Chrobák...alebo Prvý bol (samozrejme)
No já jsem za tu spotřebu rád, jezdíme nejvíce po městě tak z poloviny naplnění a ve městě uvádějí spotřebu 7,4.My jezdíme za 7 přesněji za 6.9 :-) .Ale nevím kde u rendy přišli na 5,8 u průměrné (Zajímal by mně klíč podle čeho to měří).
Kdo tohle čekal. Fox, lamač dobře situovaných dívčích srdcí - tak to ses přiznal právě k tomu, že jsi panic....protože Foxem zlomíš slečny akorát v pase smíchy..... ale provokuješ dobře... :yes:
....včera´s dostal výprask a teď si lížeš rány, co? Chceš trumfnout 500 krále? Cha chááá...ty snílku.... jinak v Německu, když jelo 30 foxů po dálnici, tak z helikoptéry to prý vypadalo, jako by ta dálnice měla na sobě je.báky.... >:D >:D
Re: 2 DS-ko je vlastne Chrobák...alebo Prvý bol (samozrejme)
Tak jsem doufal, že spotřeba (průměrná) bude kapánek lepší. Sedmička už je docela dost na v podstatě malý vozejk. Sice to má sto kobyl a ty musíš něčím nakrmit, ale čekal jsem tak šest a půl. Za sedm nejezdí ani wolff s svým turbodžetem (pokud se mu dá věřit >:D )
Zbytek auta bude asi v rámci třídy v podstatě normální. A spolehlivost se ukáže časem.
Tak ať to jezdí. :yes:;-)
Re: 2 DS-ko je vlastne Chrobák...alebo Prvý bol (samozrejme)
Na recenzi to v mém případě není :-) , motor už je zaběhnutý a spotřebuje v průměru těch 7 litrů(Převážně město).
Nevím jestli to mám brát jako neduh(S jiným autem nemám zkušenosti a u starších člověk jezdil podle zvuku motoru), ale na dálnici se ten motor mění z klidného a vyrovnané na roztočenou žravou mrchu.110 je v pohodě(Klasická spotřeba i přiměřené otáčky), ale 130 je ten kritický bod, kdy se začne nezdravě roztáčet(Pod 3500 nejde).Jinak tomu motoru nemám co vytknout, rychlý zátah jak u policejní URN >:D
K podvozku, tvrdý a stabilní.Je sice cítit skoro každá nerovnost, ale tohle beru jako plus, protože je člověk jakoby součást toho vozu :yes: .
Výbava a cena-Jednoduše zhrnuto, to co má fábia v maximálních výbavách to nabízí renault už v základu.O ceně tu nedávno byl článek, takže víc než příznivá.
Pohodlí a praktičnost-Odvezu všechno a všechny :-) .Sedačky jsou přiměřeně tvrdé, takový zlatý střed :yes: .
Řekl bych že je to kvalitní auto, nevzbuzuje sice žádné emoce, ale člověk ho bere jako pracovní nástroj a společníka.Pokud by někdo měl zájem o auto z podobného segmentu tak by měl renault navštívit jako poslední a to myslím v dobrém slova smyslu :yes: .P.s.:Teda pokud nemáte vůči renaultu předsudky, jako mnoho lidí.
Dosť sa tu toho popísalo a pravdupovediac už sa mi to všetko nechcelo čítať, ak sa budem opakovať, tak pardon.
Známa má Arosu a musím priznať že ma to autíčko celkom príjemne prekvapilo. Človek má pocit že sedí v aspoň o tiedu väčšom aute, pohodlie, komfort... Jednoducho vidno že Lupo/Arosa boli určené pre európsky trh. Vysoká cena už bola iná vec.
To sa však nedá povedať o Foxe. Myslím že je celkom jasné, že nebol primárne určený pre náš trh. Dizajn, cena či výbava nadchla len málokoho, ani super výbava Style už nespôsobí revolúciu.
Na domácom trhu to však môže byť fajn auto, hlavne v 5-dverovej verzií s odolnejším podvozkom.
Seřízení volantu v obou osách je velmi potřebné. Proto je v každém dobrém autě. U těchto malých aut to zatím není standard, ale za pár let to dorazí naplno i tam. Posaz jsem už rozebíral na blogu, je to jemná chemie.
Re: 2 DS-ko je vlastne Chrobák...alebo Prvý bol (samozrejme)
A jak je to u konkrétně tohoto modelu se spotřebou?
Škodováci taktéž nasazují 1.2 TSI, tak by mě zajímaly zkušenosti majitele s obdobnou motorizací. Nechceš se trošku o Cliu Combi rozepsat? Je to v pravdě přímý konkurent velmi rozšířené Fabie Combi... Jak si stojí?
:-) na tyhle veřejné soudy opatrně. Napsalo se tu dnes pěkných pár kvalitních příspěvků. Když si tě přečtou méně duševně zruční, mohli by dospět k závěru, že jediným důvodem k tvé účasti je tu jaksi nějaké "sranda" a to si zdejší diskuze, koneckonců věřím, že ani ty snad nezaslouží.
Totiž, je jen dobře, že i humor je součástí diskuze. Neměla by to být ovšem ústřední melodie, třeba jak ji tu předvádí Tatra, neb to už je za hranicí přirozené diskuze, to je křeč. Jeho omlouvá jistá inteligencí daná komunikační přízemnost, my ostatní, co umíme balancovat a víme, jak psát, musíme být na těžišti, a to těžiště ovšem musíme vždy orientovat ke kvalitní, slušné diskuzi.
Re: 2 DS-ko je vlastne Chrobák...alebo Prvý bol (samozrejme)
V garáži mi stojí auto, které dle mého mínění dokáže za malý peníz(Letos koupený) celkem divy.Jedná se o renault clio combi s motorem o obsahu 1,2 turbo) střední výbava(Dokáže nahradit některé motory 1,6).Které až se to nezdá má kvalitní jizdní vlastnosti a pohodlný posez.
Snad to stačí, tohle je irelevantní, protože mít víc peněž tak jde člověk do něčeho jiného.Takhle mi to stačí a za ty peníze je to kvalitní auto.
Zde pozor, právě ta kvantita je ústředním tématem některých diskuzních kolegů, kteří právě tou kvantitou odůvoďňují kvalitu auta. Proto nyní nahoře píši, že by to sice pravda být mohla, ovšem za jistých okolností. Já je znám, nevím, zda ty. Uvidíme, jestli se tu diskuze ještě rozjede, můžeme v tom pokračovat, já sem dnes nechci moc přispívat, abych nazavdal příčinu k tomu, že dominantní část jsem napsal sám...
Re: 2 DS-ko je vlastne Chrobák...alebo Prvý bol (samozrejme)
Hate list, hate list, hate list...
Pokud chceš něco dodat, zkus sem bouchnout to, co ti stojí v garáži a tím nemyslím smeták v koutě. Pak se tu možná projevíš v lepším světle, zatím to máš na ručník. Osočování a vlastní názor - nula nula nic. :-!
Tak je to tady. Dvě stě padesát... Vono, hele, když to vemem kolem dokola, na té emoční intenzitě přímo úměrné počtu příspěvků by za jistejch okolností možná i mohlo něco bejt. Co?
Kdo tohle čekal. Fox, lamač dobře situovaných dívčích srdcí, mistr elegance a... stylu, dnes dokonale rozpáře konkurenční bazalkovou ikonu. A že tam jsem udělal hodně pro to, aby diskuze nezůstala u obligátního Alfa je rajc...
Inu což, ti výborní jsou nasvíceni palbou myšlének, salvou děl touhy. A za nimi ve stínech vlastních výfuků se potácí ti další. Neboť, pamatuj, ve třídě je vždy jen jeden první. Teprve pak jsou ti ostatní...
Re: 2 DS-ko je vlastne Chrobák...alebo Prvý bol (samozrejme)
Ty mi nemáš co promíjet :-! Pasoval ses do role jakéhosi boha sám :no:
A jám vím panáčku advokátskej(Spíš 17ti letej) jak se provádí ofenzívá, nejlépe přes dětství nebo přes inteligenci(Pak ješte přes opakované osočování názorů druhých).Takže si to zkoušej u soudu před pisoarem, tady ty inteligente tříbarevnej jseš akorát ke smíchu...
Nic proti tvému názoru o foxu nemám, ale to na co si tu hraješ mi leží v žaludku.
Re: 2 DS-ko je vlastne Chrobák...alebo Prvý bol (samozrejme)
Běž se uklidnit někam do svého oblíbeného klubu, dej na stojáka lahváče, to tě určitě uvolní. Tohle jsou diskuze inteligentních lidí, Ondrohá...
A příště zde slušně, vždy slušně, nemusíš mít zrovna závratnou inteligenci, naštěstí pro tebe tu vstupním předpokladem není IQ nad padesát, ale rodiče tě do života měli vypravit alespoň s minimem etiky. Její součástí je přirozená lidská diskuzní slušnost. Tak příště, nyní ti to promíjím.
No, pokud je clovek maly nebo velky, seridi si posez snad sedadlem ne? Kdyz mam kratke ruce, jsem asi cely maly a nebudu si posouvat volant, abych pak nedosahl na pedaly...a vybirat auto podle seriditelnosti volantu - dneska zas dokazjues, ze pokud nevis, kudy kam, vyberes i tu nejvetsi hovadinu
Re: 2 DS-ko je vlastne Chrobák...alebo Prvý bol (samozrejme)
To není příspěvek, ale subjektovní pocity o jistém vozy napsaná ješte tak nesrozumitelně že to nebaví člověk číst.
Mimoto brak zůstane brakem i když má 1000 stran, z téhle diskuze nemám nic, je to neustálé přesvědčování ostatních o pravdě tvého subjektivního názoru.Přesvědčuj se o tom sám před zrcadlem, ale nevnucuj nám to furt dokola...
A de*il není nadávka, je to psychická porucha cs.wikipedia.org/wiki/ de bil (Nutno spojit)
>:D Ve Švédsku možná. Dám příklad. Tam kde je zahuštěno, křižovatky a tak, prostě ve větším městě neexistuje jediný pohled, abys v něm něměl v zorném úhlu lišku. Nepřeceňuji to, jen naznačuji, že "úspěch" foxe zde je něco jiného než jeho život v Německu. Jistě, že to (pro svou elitní konfiguraci) není masový motorizační prostředek západní Evropy, ale také to není něco, co takřka není vidět.
Re: 2 DS-ko je vlastne Chrobák...alebo Prvý bol (samozrejme)
Koukám ses tu Ondro pasoval do role jakéhosi skororozhodovače o kvalitě diskuzních příspěvků. Inu dobrá, zaměřím se podrobně na tebe. Uvídíme co ze sebe dokážeš vymáčknout za kvikot.
Mimochodem, dnes jsme tu napsali přes 200 příspěvků k nádhernému Foxovi. Máš-li s tím problém, podívej se do své garáže, to tě probudí určitě. Kolikpak příspěvků bychom tu asi napsali o ní?...
P.S. A jinak Ondro, vždy slušně, zde nikdo nikomu nenadává :no::no::no:
ok, skusíme to jinak. Já to Reichu jezdím asi 1x za rok, takže až takový přehled nemám (krom toho tam spíš zírám na jiné káry), ale Lišku aby člověk při těch mých Reise Reise pohledal (Mnichov)
co vy ostatní? vídate Liška za každým rohem?
Další věc - Švýcarsko, Norsko, Anglie, Francie, Benelux - životní úroveň tam není extra rozdílná proti Reichu. Žeby i zde Liška válcovala ty prodeje?
A v Reichu už jenom čistě statisticky máš cca 5x větší šanci potkat Medvídka než Lišku. Takže znova - nemít to na kapotě znak VW v absolutních číslech by ho předstihl snad i Koennigsberg ;-)
Re: 2 DS-ko je vlastne Chrobák...alebo Prvý bol (samozrejme)
Ne to neřeš, je to de*il.Zaspamovat forum nesmyslnýma kecama by se na kdejakém foře řešilo banem.
Takže radím pánům z auto.cz , aby dali gtimu limit maximálně 50 příspěvků na den, protože se to nedá číst.
Slušný příspěvek se ztrácí pod nánosem jeho spamu a z diskuze se stává fraška, která vyustí k nechuti většiny zůčastněných zde psát.
P.s.:Stále nedokážu pochopit, že ty kecy vyplodil člověk.
Re: 2 DS-ko je vlastne Chrobák...alebo Prvý bol (samozrejme)
ILEGÁL
Datum: 27.04. 17:00Autor: GTI
No, to jsou diskuzní svátky... to je voda do chladiče >:D Tohle tu zatím nepraktikuje ani Rolls-Royce. Pravda je, že na můj vkus vydžela cešestka v zájmu (no, tohle ber s rezervou) i tak poměrně dlouho. Ale uznej, prodeje na úrovní bitevních křižníků, s tím se holt něco udělat muselo. Takže jestli tomu dobře rozumím, od zejtřka je tu cešestka za ilegála, no i to je možné.
Přitom ta historie... DS, sice přebouchanej mírně protáhlej Brouk od VW >:D;-) ale ať je to jak chce, byl to prostě francouzák... nebo "kachna", raději ani nepíšu z čeho ji tehdy přebouchali, ale to bylo auto...
Tak si můžem tipnout na kterej model to spadne příště. Co?
-----------------------------
A to je bodka....asi opravný príspevok asi po dvoch mesiacoch. Podľa mňa prvý pokus obrátiť to na žart...
Alebo mi niekto pomôže nájsť vyššie miesto, kde to GTI nemyslel vážne?
DS-ko je vlastne Chrobák...alebo Prvý bol (samozrejme) Volks
ČIKO Datum: 09.02. 10:44Autor: GTI
Někdo to DS udělat musel, ořezaný kapkovitý tvar (kapku) říznutý francouzským šmrncem padesátých let, Coco, a tak... Nic pro ostrého drzka (v té době jsi musel mít Lancii). A kam to ovšem dospělo vidíme dnes všichni - než Crosser. Navíc, tohle ocenění učinili designéři, ti tedy posuzovali karoserii z úplně jiného pohledu, než ty, to pochop. Stranou šla praktičnost, velikost kufru, místo vzadu a tak. Koneckonců, proto se DS také už (na rozdíl třeba od 911ky) dlouho, hodně dlouho nevyrábí. Na současné postavení Citroenu bohužel tahle silniční ikona své doby nemá vliv takřka žádný. Ostatně tehdy (paradoxně) ovlivnila DSka než ... sama sebe. Designově jde vlastně než o takového protáhlého... VW Brouka :yes
< Re: Re: ČIKO Datum: 09.02. 11:03Autor: GTI
Zkus to směrem k DS... nikdy jsi ho naživo neviděl, a své masturbační fotopraktiky zkoušej na někoho jiného. Ano, inspirací pro DS byl nepochybně BROUK, VW BROUK :yes
< Re: Re: ČIKO Datum: 09.02. 11:19Autor: GTI
Nemusím, pokud ovšem píšeme o DS, pak ta vizuální inspirace je snad zřejmá, navíc to není nic hanlivého, naopak, je to pro citroen vyznamenání.
Osobně bych přivítal, kdyby tu někdo (myslím, žes velmi povolaný) zde rozebral dobu po DS. Myslím v citroenu. To by bylo jisto jistě velmi zajímavé a pro zdejší onanisty i poučné.
< Re: Re: Re: Re: ČIKO Datum: 09.02. 11:51Autor: GTI
Urvi Broukovi zadní blatníky a slisuj ho o deset čísel... Samozřejmě, že DS je jiný vůz (i velikostně) ale ta nit tam prostě je...
< Re: Re: Re: Re: Re: ČIKO Datum: 09.02. 12:09Autor: dCi
Ale ano, ale to je jak by si hledal společnou nit u Fordu T a Mondea. Brouk je přísně účelová klícka (teď to nemyslím nijak hanlivě), nemá ani za mák lehkomyslné rozevlátosti DS. Rvu blatníky, kapku lisuji a... ne. Nevím, nevidím, společných znaků je tak málo až... viz první věta.
< Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČIKO
Datum: 09.02. 12:13Autor: GTI :-) Já to tam vidím. Jinak souhlas s tou lehkomyslnou rozevlátostí (v pozitivním významu)... tos strefil parádně :yes
< Re: Re: ČIKO Datum: 09.02. 11:52Autor: GTI
Již jsem to zde psal - urvi broukovi zadní blatníky, slisuj ho o deset čísel...
Píšeme o majetném člověku, který chce auto ve třídě mini, na to při diskuzi nezapomínej. Dvouose seřiditelný volant je velmi podstatná věc, jak jinak by sis chtěl dokonale seřídit sezení? Někdo má ruce krátké, někdo dloiuhé...
ja teda nevim, ale tady si ocvidne portirecis - vyzdvihujes jeho vnitrni prostor, i vzadu, ale majetny si snad nekoupi takove prditko, aby vzadu nekoho vozil, na to x6 nebo cokoliv jineho. Navic kdyz uz bych chtel prostor a velke auto z teto oblasti a byl majetny, koupim si mini, tohle je opravdu nic nez hooodne penez za zadnou muziku.
a ten tvuj nastavitelny volant, to je snad nejvetsi pakarna, cos tu nadhodil, najdi mi nekoho, pro koho je toto meritko pro nakup auta.
Suma sumarum, dneska je to tvuj vrchol trapnosti a ubohosti, radeji si jed nekam procistit hlavu
OK. Je jasné, že třeba Fiat500 a Fox míří na úplně jiné cílové skupiny, a ti kteří vyzdvihují jednoho či druhého by si měli uvědomit, že oba mají své kvality (byť v různých oblastech).
Pochop, v tom neúspěchu se mýlíš. V Německu porakticky nezažiješ ve městech chvilku aby na tebe neštěkala z každého rohu liška... opravdu. Já uznávám, že ta cena (zejména zde) neodspovídá možnostem kupců, ano, tak to jistě ja a proto se tu fox už neprodává, ale tam, kde jde o solventnější krajiny, tedy zejména v Německu nemá fox problém. Vycházej prosím z toho, že VW do třídy neinstaloval toho nejvšestranějšího, nýbrž právě jen a než ten klenot v podobě klasického devoudveřového hatchbacku. Připadá mi, že mě nečteš. V tom je totiž ten VW trik pro toho, kdo do té třídy vidí...
Milici... :-) zde pozor, musím bránit foxe. U brouka jasně, tam snad mimo Klaudia a Tatry jsme všichni věděli, že jde o fór roku (a také dokonale zabral). Osobně jsem na ten slogan diskuzně hrdý, má to styl a každý si to zapamatoval. Tohle se podaří opravdu jednou za rok. Mám-li být upřímný, pasuju ten slogan až k výšinám, někam k Dinarovu (geniálnímu) "šustotu speedu na hajzlíku" před tím smekám.
Ovšem to poštívání u foxe, to je trochu jiná parketa. Jde totiž o to, že zejména jisté aktuálně-býčí generace nerady vnímají zkušenostní pravdy života. Znáš to - beran proti zdi a tak dále, prostě mladí horkodušní býčci s ferrari ve vočích. Takže je potřeba trochu přitlačit na pilu faktů. Výbava, konfigurace, testík atd.
To poštívání chápej jako potřebnou formu v níž jsou zabalena než a jen supermainstreamová fakta. Snad jsem to podal srozumitelně ;-)
jeden za druhým jezdí v Reichu maximálně u nějakého dealera - ze skladu do skladu
přesně jak píšeš, příliš drahý na svou třídu. Cena neodpovídá designový a už vůbec ne technickým kvalitám.
Nejvíc zarážející je to v kontrastu s ostatními modely VW - GURU, APOŠTOL, POLO, TRANSPORTER, TOUAREG, tomu říkám úspěch :yes:
Fox je trapas a propadák. Můžeš to nazývat jak chceš, ale smysl ukrytý za těmi dvěma slovy zůstává 8-s
Zde se neprodává fox žádný, není už v nabídce. Příliš drahý na svou třídu. Jak píši, klenot pro majetné. V Německu jezdí jeden za druhým. A právě ten "suv" je dost populární. Moc mu to i sluší.
Nejmenovaný kolega nám zde rozpoutal bouřlivou diskusi, pro všechny, kteří dosud nepochopili o co jde, si dovolím ocitovat část jednoho jeho příspěvku z diskuse pod VelSatisem:
" Měl bys rozlišovat, kdy šprýmuji (přebouchaný brouk), kdy poštívám (mistr elegance) a kdy píši pravdu. Ano, Velsatis není nic jiného, než nafouknutý hatch...".
Přísp.č.209, 18.11. 22:09. :-)
- sériově dodávaný posilovač řízení s proměnným odporem dle rychlosti
- 7 airbagů...
- Hill holder
- ESP
- Prosklená střecha (sériově od určité verze)
- až 170 koňový motor
- zabudované handsfree s hlasovým ovládáním
- funkční palubní počítač
- 6° převodovka
Ano, přesně - klenot, stylovka pro majetné. Součástí toho je i ten dvouose seřiditelný volnat. Samozřejmě nejen on, také vnitřní konfigurace, praktičnost (posuvná, sklopná sedadla vzadu, výhled z vozu. Můžeš mi věřit. Vsadím se, žes u foxe nebyl blíž než na dvacet metrů.
Že je pro majetné snad je zřejmé, kde si cenově stojí.
už to nehul! Klenot, stylovka pro majetné? Stylovka čím? Seřiditelným volantem?
Jako fakt mám pocit, že jediný smysl dnešního představení je trumfnout počet příspěvků pod nikoho nezajímajícíh VelSatisem...nebo pak už jde skutečně o zdraví....
Fox je ve třídě reprezentant klasického hatchbacku, přece nemůžeš kontrovat Agilou/splash to jsou vozy tak trochu jého subsegmentu, nemyslíš? Mimochodem, často tu tuhle dvojici dávám za příklad toho nejaktuálnějšího ve třídě. Fox míří jinam - klenot, stylovka pro majetné...
Tak skús vysvetliť, prečo väčšina áut v triede ponúka okrem 3 dverí aj 5, alebo výhradne 5? Výhradne trojdverákov je skutočne menšina, aj to ide skôr o štýlovky typu Mini, Twingo, F500, Ka. Splash, Panda, i10 a pod. sú trochu o inom...
Aj keď dozadu dáš najviac nákupnú tašku alebo psa, vždy je to praktickejšie s dverami, ako sklopeným operadlom. ;-)
P.S. se ti opravdu povedlo. Ono za 280 tisíc Kč za malý hatchback s paketem optických /raději znovu OPTICKÝCH/ doplňků je síla.
VW si uvědomil, že jeho marže nemůže být "nelidová" a musí něco "přidat". A tak vám nadělit 15" kola, lakované plastové díly, kryty zpětných zrcátek a boční ochranné lišty!!!! Pozor - standardem jsou i přední mlhovky!!!!! Pozor i na hliníkové pedály!!!!!!!
Některým (ti co znají konkurenci) to přijde k smíchu, jiným (zjednodušeně "koncernistům") to přijde fantastické, zvlášť když toto auto je koncernově KVALITNÍ.
BOŽE, dokonce i Renault Kangoo je o mnoho spolehlivější. Těžké to období pro koncern.
BOŽE, dokonce i Fiat Punto je spolehlivější než
48. VW Passat Variant
49. VW Fox
52. VW Polo
53. VW Touran
Pánové končíme. Diskuze se musí utnout, přece nechcete, aby tu kolegové překotně odvoláváali svá tvrzení, že emoce, které vyvolávají auta se řídí počtem příspěvků pod články.
Vždyť podle tohoto kriteria bychom museli foxe zařadit hned vedle Caymana,a to, uznavám, nemohu požadovat ani já. Zatím.
Všem upřímným (a slušným) kolegům přeji příjemný víkend. Valí se na nás osmihlavá saň. Třicátého listopadu vypukne... velká automobilová reVWoluce... AUDI A8... tam ovšem sázím na emoce své karty i já. A že to vypada na fullhaus, to snad tušíme všichni :yes:
Odbiehas od Tebou nastolenej témy, v ktorej som ja pokracoval. Takze vrátme sa k porovnaniu Lupo vs. Fox. Uz samotný fakt, ze mozes plnohodnotne porovnávat staré auto s novým, o niecom svedcí.
K Tvojim argumentom: najpriestrannejsie auto triedy: neviem porovnat, vo Foxe som nesedel, ale nie som si istý, ci Fox vyuzíva svoje danosti (rázvor, dĺzka) aspon tak dobre ako Splash. Nehovoriac o výlucne trojdverovej karosérii, ktorá ho proti konkurencii v triede znevýhodnuje (i10, Splash, 107/C1/Aygo). Smozrejme podstatný nárast rázvoru a dĺzky oproti Lupu sa musel prejavit.
Výborné jazdné vlastnosti: podla testov patrilo Lupo k tomu najlepsiemu v danej dobe, co o Foxe testy rozhodne netvrdia.
Ostatné Tebou nezmienené kritéria: motory (Lupo 7 - Fox 1), prevodovky (Lupo 3 - Fox 1), výbavy, GTI verzia, 3L verzia,v tom vsetkom deklasuje staré Lupo Foxa. BTW Fox je jediným autom koncernu, ktoré pouzíva starú 40 kW verziu motora HTP (vsetci ostatní presli na 44 kW verziu).
O dizajne Foxa radsej pomlcím.
teraz sa už ani nedivím, že predávajú tolko GURU a APOŠTOLOV, keď borec čo predal napr. 2 Foxy za rok, musí zvládnúť 100 Apoštolov len za prvý polrok a to eště 3 mesiace z toho je na dovolenke :-!
ano, je vícero automobilek které se s jedním modelem snaží profilovat na celém světě, akorát že si vezmou za výchozí model z vyspělých trhů (EU, JAP) a ten pak zjednoduší (výbava/motory) pro rozvojové země.
O tom já přece nepíši. mě je také šumafuk co si myslíš ty o mně. Já tě ovšem v té souvislosti upozorňuji, aby ses tu choval slušně, že tu nelze prostě z principu komunikace psát o tvé blbosti, jakkoli se tu kde kdo může oprávněně domnívat, že ničím jiným v hlavě ani nedisponuješ.
Tedy příště uber na výrazivu a pokoušej se nadále o nějaké elegantní sťouchance. pokoušej se slušně.
Fox je nejprostornější auto třídy, které jede na výboreném motoru montovaném do aut o třídu větších. Má v obou osách seřiditelný volant, výborné jízdní vlastnosti a klasickou hatchback karoserii. je to premiant třídy. Já se nepotřebuji přemlouvat, takhle to je. Pokud chceš argumentovat kolínskou produkcí nebo pandou, ano, to je tvé měřítko vozu v této třídě.
P.S. Další pár dveří u mini potřebují nejvíc ti, co si jej "pletou" (obvykle z fin. důvodů) s rodinným vozem, tedy hodně uživatelů z "bývalé východní" Evropy
No ty si tady nula i bez slovníku... a mimochodem dost často ujedeš taky.
Mimochodem nechápu, proč se tak ztrapňuješ nad technologickou a prodejní automobilovou mrtvolou jakou fox bezesporu je.
Stačilo prostě napsat, že je to brazilský werk, který se do evropy tahá jen proto, aby v této třídě měl VW také co "nabídnout", ale že to konkurenci nesahá ani po paty, což potvrzují i mizerné prodeje nejen u nás, ale i v tom německu (vzhledem k tomu, že podobných prodejů jako Fox tam dosahují i jiná ne VW auta a o tom, že VW je v německu na domácím trhu netřeba diskutovat). A tím se diskuze mohla ukončit. zatímco ty (asi se rád bavíš a nebo si opravdu blb), tady začneš dávat svoji interpretací tragických výsledků z autobildu a podobně.
Řekl bych to takhle... Všichni sme k tobě vstřícní... ani sme to sem enchtěli zatahovat,a le ty si sem přišel s příZpěvky, které s normálním náhledem na to auto opravdu neměly, ale vůbec nic společného.
Buď začni diskutovat ty normálně s reálným pohledem na svět a nebo di do * a neodvolávej se tady na nějaké slovníky a neposílej diskuzní kolegy do nějakých mezí. Sám s těmi mezemi máš velké, velké problémy.
Na to máš samozřejmě, můj milý Tatro, právo, přesto si zde nemůžeme dovolovat psát slovníkem, který jsi nahoře užil. Ty jsi zatim mladý a máš potíže s orientací ve světě, ale věř mi, že je to v podstatě poměrně jednoduché - diskutovat zde se musí (musí) především slušně.
Koneckonců, kdybych tu měl já psát podle toho, co si o tobě myslím a za co tě považuju, tak na mě přijde mravnostní policie 8-s >:D
Presviedcas sám seba a asi sa Ti to nedarí, ked musís namiesto objektívneho porovnávania uplatnit Goebbelsovskú metódu. Fox je jeden (uznávam, nie velmi castý) príklad auta, ktoré je horsie ako jeho predchodca.
Ale zapadá. Dopouštíš se notoricky diskuzně známého syndromu dohánění starých modelů. Fox je sice "původem" z Jižní Amertiky, to ale není vlastnost příznačná jen pro foxe. Koneckonců, jsou automobilky, které se (byť ne moc úspěšně) snaží profilovat s jedním mmodelem na celém světě...
Fox má špičkovou motorizaci, špičkové jízdní vlastnosti a špičkový design. Je to nejlepší auto třídy. Myslím to ve smyslu uživatelského.
Myslím, ze Up bude ovela skor ideovým nástupcom Lupa a naopak Up uz na prvý pohlad zdiela viac spolocného s Lupom ako s Foxom: [odkaz]
a porovnaj: [odkaz]
Mírni výrazivo tatro, přestáváš být diskuzně elegantní, tenhle tvůj slovník je tu snad vyhrazen jen primitivům rozměru kosforta. Pokud hodláš diskutovat s tímo slovníkem, jsi pro mne nula.
Můžem se tu slušně kočkovat, pomáhá to mozku, ale abych tu o tobě psal ve spojitosti s tvou blbostí, to už by přesáhlo kolegiální meze slušnosti :no:
GTI vyssie nacal tému Lupo a Fox ako jeho pokracovatel. To je velký omyl.
Lupo bolo klasické a plnohodnotné mini, na ktorom sa dalo ocenit vsetko, cím VW boduje i v iných triedach: výber motorov, prevodoviek, výbav... Pokial si spomínam, malo Lupo celkom siroký výber motorov, od 1,0 az po 1,6 16v vo verzii GTI a dva dízle, z toho verzia 1,2 TDI 3L predbehla dobu a dnesnú módu eco/blue/green verzií. A z hladiska dizajnu predstavovala presne to, co ludia od malého mestského autícka ocakávali. Milý, prítazlivý vzhlad, ktorý najma zeny (ako hlavná cielová skupina druhého auta v rodine urceného do mesta) ocenovali. Zabila ho len a výlucne vysoká cena.
Fox nan v nicom nenadvazuje, je to proste lacná snaha zaplnit dieru v ponuke a to bez vacsích nákladov. Preto do ponuky VW v Európe vobec nezapadá.
Nie je to celkom to isté - pri tom kupé je niečo navyše, kdežto u Foxa ako MPV niečo dosť podstatné chýba. Objem bez dverí nestačí, rovnako ako by nestačili dvere bez objemu. ;-)
Lupo bolo kvalitne spravené vozítko - horšie to bolo s nasadenou cenou, a tiež s handicapom iba troch dverí. Ak vie VW dávať góly v triede kompaktov a v strednej triede, vyššie a nižšie mu to proste nefunguje. Uvidíme, ako sa zapíše Up! (teda ak mu ponechajú to meno), ten by mal byť konečne praktický, aj s dostatočným počtom dverí. Ako na tom bude skutočne po praktickej aj technickej stránke, necháme sa prekvapiť.
dĺžka............3825 vs. 3415 (-410)
šírka............1640 vs. 1615 (-25)
výška............1524 vs. 1465 (-59)
rázvor...........2450 vs. 2340 (-110)
hmotnosť..........978 vs. 905 (-73)
objem motora.....1189 vs. 998 (-200)
max.výkon kW.......40 vs. 50 (+10)
0-100 km/h.......17,5 vs. 14,9 (-2,6)
max.rýchlosť......148 vs. 157 (+9)
priem.spotreba....5,9 vs. 4,6 (-1,3)
emisie............139 vs. 107 (-32)
Z toho vyplýva, že rozmermi je Fox skôr už subkompakt, takže by bolo divné, keby voči trojčatám z Kolína neponúkal viac miesta. Ale čo sa ostatných vlastností týka, ťahá skôr za kratší koniec.
To přece není argument. Ty jsi nepochopil angažmá VW v této třídě, a to letité angažmá. Klenot, originál. Jel jsi v LUPU alias... Seat Arosa? To všechno jsou démanty třídy, stylovky, spous s foxem, samozřejmě. Co ten volant ve dvou osách, to bys nechtěl?
Hrubý objem je snad pro každý "van" velmi podstatný, minimálně stejně jako těch 5 dveří...
Takže, když může být pětidveřové kupé, proč by nemohlo být i třídveřové minimpv. Obojí je sice velmi podobný protimluv (a v pdstatě nesmysl), ale princip/(ne)logika "vzniku nové kategorie" by byly v obou případech vlastně stejné... ;-)
Ze bol Lupo slusný voz, dokazuje i fakt, ze je vo vyysie spomínanom rebrícku 100t km najlepsí zo vsetkých zúcastnených Volkswagenov. Ale asi si u VW povedali, ze nám stací aj lowend z Brazílie... 8-s
to je zaverecna skuska/fuska. Predstav si, ze ides robit obchodnika ku konkurencii a v zivotopise uvedies, ze si predal lisku, pripadne aj viac kusov. Deklasujes ostatnych zaujemcov o toto miesto
Jo co Honda Jazz či Yaris??
Myslím že nejsou o moc dražší a jsou kvalitnější o třídu výš a cena je o nějakých 50t víš a to je na pováženou,dát za Foxe 300000 je blbost a když koukneš na příplatky jsi na ceně Jazzu
vidno precizne spracovanie (vid obrazok s komentarom o nerovnakej medzere na dverach batozinoveho priestoru), alebo ze by lisku niekto potlacil od chvosta ???
Však má tiež rozmery subkompaktu, takže by bolo blbé, keby 4 dospelé osoby nezvládol.
S tým majstrom elegancie už konči, si tu jediný, kto tomu verí... ;-)
Lupo bylo slušný minivůz v evropských standardech. To že mu dali cenu pomalu na úrovni nižší střední je čistý izmus >:-[]
A nepoučili se... Naimportujou tady nějaký lowcost z jižní Ameriky, cena opět atakuje nižší střední, a diví se že jim váznou prodeje... Osobně si myslím, že je blázen kdo za tu samou cenu (nebo spíš nižší) nevzal 3dv POLO. Kdo chtěl mít supermini do města kvůli rozměrům, ten přece o přerostlé obtloustlé Lišce nemohl seriozně uvažovat. Při nejlepší vůli je to na hranici kategorií supermini a mini, ale do první to řadí jenom kvůli POLU
Sedni si do Foxe, pak vlez do některého z kolínských trojčat. Tam uvidíš, co je rozdíl třídy. Tedy pkud se tam vůbec vlezeš a budeš schopen nastavit sedadlo do pohodlné pozice - fakt je tam málo místa. Kolíňáci jsou jako poskládaný z lega. Jsou to vlastně jen kusy plastu nacvaklé na plechu. Provedení iteriéru je doslova katastrofa. Tenký plechy na celým autě, a prostě levnost je citit z každého kousku. Design mají sice ok, ale zbytek 8-s .
Áno, to máš pravdu, pokiaľ ide o názov. Ale MPV musí vykazovať aj nejaké praktické atribúty, čo klasický trojdverák rozhodne nespĺňa. Čiže hrubý objem nie je to, čo robí minivan minivanom. ;-)
jen dve veci k clanku o foxu:
1) "vice stylu" pro fox netreba. fox ma jiny ucel a jine uplatneni. fox je volkswagen pro latinskou ameriku. jinde pozbyva smysl.
2) kdyby vw projevil vetsi kus proziravosti s LUPEM, nemuselo u nas jezdit tolik jarisu a spol.
kolik že to stojí 20 prasklých žárovek vs 1 prasklá hlava válce?
O té hlavě jakoustakous představu mám. Sousedovi to právě na jeho POLObohu cca před měsícem taky měnili. Naštěstí to uhrál na skrytou vadu (ojetina od autorizovaného dealera) jinak by si za tu cenu mohl nakoupit žárovek a vyzdobit barák jak Grisvoldovi ;-)
Jo a podle mechanika v servisu (autorizovaném, ne nějaký pepa z garáže) tohle není raritní závada ;-)
Mrkni se do Německa, oni ti to tam už vysvětlí. A přečti si podrobně ten test na který odkazuju, pak bys mohl pochopit. Mimochodem, ve dvou osách seřiditelný volant. To jsou právě ty "maličkosti" které může přehlížet kniplteam, ale v životě hrají rozhodnou roli. Proto je tolik potřebný ten mozek.
Aha... >:D No ještě před půl rokem byla alfa poslední, na 36 místě. Ale když budem mít výdrž, pak až bude test tisícího auta, budeš tu moci napsat že alfa je vlastně na špici... Pokud tedy budem správně počítat ty prasklé žárovky, viď...
nádodou, prodejce který dokázal nějakému nešťastníkovi místo POLOboha s celkem slušnou základní výbavou vnutit Mistra v purehardcore formě, musel být fakt machr :yes:
To je v pořádku, takhle já to mám dlouhé roky a podle tvého měřítka jsem už vlastně nesmrtelnej >:D , přesto to s těmi sny o diamantových autech nepřeháněj. Z patra do patra totiž v tomto světě výtahy nejezdí...
tiež sa mi zdá. predsa len aklimatizovat živočíšny druh z rovníkového pásma na mierne EU klíma neni žiadna sranda. Ano, rozmnožovanie už trochu viazne, ale aspoň ten jeden kus prežil >:-[]
Tak to je nabídka, která se neodmítá! Naštěstí jen proto, že se tu ani nenabízí, jinak by si dealeři VW nejspíše vyslechli dost nadávek na svou soudnost...
Tak jsme se to zase pěkně všchno dozvěděli, Capajevko jezdí tramvají s Peterem Dvorským na operu, Beaumont si nalepil na kufr svého auta nápis - fox, mistr elega(lfa)nce - a kuko tradičně roní slzy touhy za diamantovými auty. Nic nového pod sVWuncem.
Pravdou je, že mimo knipl teamu, bazarových obžebrávačů a několika kolegů, kteří ví, se tu objevil kolega, který vpravdě řešil výběr vozu předmětné kategorie. Ten příspěvek si přečtěte. Je mi sice jasné, že výhledově bude každý diskutér sedlat přinejmenším Maybacha, ale není od věci si přečíst, jak je to, když rozumný člověk o-prav-du vybírá auto ve třídě mini. Ve hře byl fox, smart. Smart u něho vyhrál. U tebe zatím vyhrává knipl plejstejšnu, případně plot bazaru na sídlišti. Život ovšem není monitor a svět aut není o bazarové almužně.
Vlastne nie je relevantné nic, ani úroven bezpecnosti zistená testami NCAP, ani spolahlivost zistená testami na 100t km... Teda povedz otvorene, ze autá rozdelujes podla najsubjektívnejsieho mozného hladiska páci-nepáci a hotovo, ostatné fakty sú vzduch.
Jak si zaslouží: na Octavii I. jako podprůměrnou (43. místo), na Octavii II jako velmi dobrou, nadprůměrně spolehlivou (6. místo). Ostatně nářky na spolehlivost Octavie II jsem (narozdíl od VW) ve svém okolí prakticky neslyšel, a to jich ve firmě máme několik.
Nemení, tak isto ako sa nemení váha vzduchu na motoroch TDI PD. >:-[]
Samozrejme mozes slaboducho argumentovat jedným kusom, ktorý sa nevydaril a 999 999 podarenými kusmi, ale ide o to, ze Fox mal "tú smolu", ze sa mu to stalo práve v teste a podobnú "smolu" mali aj Passat, Polo ci Touran.
Pokud bys to tu četl déle, věděl bys, že tu vždy píši, a to bez ohledu na umístění kohokoliv, že ani předmětná ani jiná statisktika, koneckonců ani počet hvězdiček nění směroplatné pro hodnocení vozu. Zejména když ten první ze stovky testovaných měl závadu jednu a ten poslední tři.
Ad.: "To není tabulka - nejlepší-nejhorší, to je výčet závad během sto tisíc km."
A kto je teda najhorsí, ak nie ten, kto mal pocas 100000km najviac závad?
V com je podla Teba relevancia testu spolahlivosti na 100 000 km, ak nie v zistení, aké je auto spolahlivé, rozumej ako casto sa mi pokazí, ako casto ma nechá v stichu, kolkokrát s ním musím do servisu? V teste to bolo jasné: Fox siel v priemere kazdý druhý mesiac do servisu. Co viac dodat? 8-s
Klid kuko, víš přece, že nahoře žádám bazarové obžebrávače, aby se pokusili v sobě zapudit své milieu a povznesli se do výše objektivní diskuze. Evidentně s tím máš problém.
A jaká fakta to jsou? To není tabulka - nejlepší-nejhorší, to je výčet závad během sto tisíc km. Nic jiného to není. Kdyby si vzali na test od každého modelu souseda, byla by první třeba laguna a poslední focus.
To vies, ked Tvojho mandanta videli 4 svedkovia, ako nakopal poskodeného, nezostáva Ti nic iné len skúsit spochybnit ich zrakové schopnosti. Ze sa zhovadís, je uz druhá vec. >:-[]
Před několika měsíci byl také v Autocaru (tištěném českém vydání) srovnávací test tuším osmi nebo devíti malých aut. Fox skončil poslední nebo předposlední (teď ten časopis nemám u sebe).
Nikoliv, je to zcela jinak. Přečti si ta kritéria pořádně. Jednotlivé závady jsou bodově hodnoceny podle závažnosti. Nejvíce "trestných" bodů dostane auto (právem) v případě, že zůstane někde "viset" na cestě a musí být odtaženo. Méně pak za závady nebránící v jízdě, ale vyžadující neplánovanou návštěvu servisu. Za drobnosti typu žárovek body nejsou buď vůbec nebo jen málo.
To, o čem mluvíš ty se spíš týká statistik jako TUV, kde se řeší momentální stav vozu na německé obdobě STK s ohledem na bezpečnost provozu. Tam opravdu nikoho nezajímají dřívější opravy, jestli auto jde nastartovat a jestli už svou posádku desetkát nechalo stát někde na krajnici...
Opomínas jeden podstatný fakt, ze v zozname nie sú tri autá, ale uz cca. 70 áut a 53 miest, testovacie kritériá sú rovnaké pre vsetkých a autá znacky VW sa umiestnili:
Lupo na 22 mieste, ako jediný VW v prvej polovici (predchodca Foxu, co nieco vypovedá o kvalite jehonástupcu),
vsetky ostatné VW az v 2. polovici, resp. na jej úplnom konci:
etalón triedy C Golf na 35. mieste,
etalón triedy D Passat na 48. mieste,
etalón segmentu B Polo na 52. mieste,
a Touran na 53. mieste.... z 53!!!
PRE LEPSIE POCHOPENIE OPAKUJEM: Passat 48. z 53, Polo 52. z 53, Touran 53. z 53.
To sú fakty, nic viac netreba dodat.
nevím teda jestli chodí k soudům, ale jestli tam nějaký soudce poslouchá podobnou argumentaci a udrží se nesmát, měl by dostat speciální prémii k platu >:-[]
Známý evergreen amatérů. Představ si, že když ty testy začínaly byl kdysi i ten, který byl na třetím místě... poslední. To je něco, viď... :-)
To předmětné není tabulka o premiantech a propadácích nýbrž načtené závady každému jednomu testovanému modelu. Kdyby tedy například Alfě GT třináctkrát praskla žírovička vnitřního osvětlení kufru skončila by na posledním místě. A kdyby třeba tomu foxovi měnili "jen" jednou celou karoserii, skončilo by s jedinou závadou na místě prvním. Ach jo, Beaumonte.
Nie chyba je urcite v tom, ze to bol test v Auto Bilde, to je jeden protinemecký a proti VW stvavý plátok, ktorý jednostranne a zaujato skresluje fakty len s cielom, aby Fox a akýkolvek VW bol na tom tak zle.
No tak to sem si říkal, že přeci jen je to městské auto a jak psal Recesista, je to auto do města... A než takové auto ve městě tyhle kilometry najede, myslím, že nejeden náročný zákazník bude brát toto orpavdu jako běžnou opravu... ;-)
Supermini je něco je exkluzivní třída. I zde platí, čím méně prodaných vozů tím lépe. Neb prodávat umí každý. Ale přesvědčit zákazníky o tom, že Fox MISTR ELEGANCE, si nemají koupit je umění hodné mistra. A tím bezesporu VW je!
teda od diskutéra tvého formátu bych čekal kvalitnější příspěvek, než populistické pranýřování se na vlně polobulvárních hospodských povídaček.
O čem vypovídá test jednoho vozu z celé produkce na 100tis KM? O ničem.
U Lišky to byl evidentně smolný kus, jeden z milionů...
U Tourana to byl evidentně smolný kus, jeden z milionů...
U Apoštola to byl evidentně smolný kus, jeden z milionů...
Facelift je pekný, konečne sa na FOXa dá pozrieť. Starší čo som minule videl v meste je škaredší ako Sandrero. Technika ostala stále rovnaký odpad.
Na druhej strane, stačí aby ho VW zlacnil tak o 120 000 a nemusí vyvíjať konkurenta pre Dacie. >:-[]
Kto chce nutne takéto auto, nech si kúpi faceliftovanú felíciu z bazáru. Ušetrí 200 000. Výbavou a motorom to bude stále iný level ;-)
>:D Sám ne... Ono nejde o počet příspěvků, ale o jejich obsah... Takhle rozsáhle a do hloubky se tu dlouho už nepsalo. Je to samozřejmě dobře, vždyť velké procento národa by na toho Foxe vydělávalo velmi obtížně... Právě proto je potřeba vnášet do této třídy vědomí.
a keď pojdeš na tú operu, v podzemných garážach sa pri tebe budú pristavovať diamantový kovboji s Baworákmi a Audinami a pokorne sa pýtať, či by si mohli do tvojho krásavca na chvílu posadiť :-!
Dělat Foxu nějakou rádobysportovní designovou úpravu se současnou motorizací mi přijde jako naprostý nesmysl. OK, kdyby tam zkusili dát nějaký slušný motor (třeba základní 1.4 TSI se 120 koníky), šestistupňovou převodovku a pohráli si s podvozkem a interiérem, ocenil bych to jako zajímavý pokus o konkurování Twingu nebo Pandě 100HP. Ale aktuální snahy o "vylepšení" Foxe mi připomínají rčení o hřebelcování mrtvých koní... :-)
Mizerný výsledek Foxe v testu na 100.000 km nepřekvapuje, VW má (opět resp. stále) problémy se spolehlivostí, srovnejme opět zmiňovanou Pandu a její 17. místo z 53. v testech AutoBildu:
[odkaz]
Nad ničím nemasturbuju, jen vím, kdo umí auta. Jinak samozřejmě Smart je také varianta. Ovšem pro toho, kdo jezdí sám či ve dvou, Fox převeze s přehledem čtyři dospělé lidi, to jsi přehlédl. Kolínská produkce je dobrá, ovšem styl karoserie, tím snad nebudeme proti mistru elegance vůbec argumentovat...
a krásne ešte vyniká ten cenový jemnocit - Liška je sice najlacnejšia, plus šrotovné a až vďaka týmto dvom argumentom sa najnáročnejším zákazníkom na svete, kde kúpa auta nie je doživotie o chlebe a vode, otvorili oči a začali kupovvať to NAJlepšie :-!;-)
Je tu známou pravdou, že většina diskutérů má pouze na ten nejtrapnější diskuzní kýč - to nejlepší auto má přece tatínek v garáži, všechno ostatní je brak, nedej bože, kdyby se tu mělo chválit auto o korunu dražší než je právě to tatínkovo, to se ve světě postproletářského ráje nepromíjí. V posledně uvedeném kontextu to chápu pouze částečně, vždyť nahoře píši, že Fox je nejlevnější auto. Aha... už mi to došlo... ono je nejlevnější u toho nejlepšího. Je ještě plno levnějších, ovšem ti holt nejsou nejlepší, co? No, v tomhle je nutno si stěžovat na tatínka, nikoliv na mně.
Ve světě dospělých to chodí jinak, tam platí objektivita a padni komu padni. A jestli je Fox špičkové auto třídy, musím to tu dokázat napsat, i když mi třeba hnije stoletej žigulík před sousedovo garáží.
Naučte sami sebe nepoměřovat se s auty a pište objektivně. Ano, Fox je špičkový produkt své třídy. Popravdě, jestli chce někdo toho nejlepšího (uznávám, že -logicky- i s cenovkou na slušné výši) bere výhradně Foxe.
P.S. A zdejší bazarové kovboje, jakožto tu z nejméně záviděníhodných kategorií šoférů, bych velmi zřetelně požádal, aby si na diskuzi nepouštěli neodpovědně veřejně žilou do holínek.
Neboť - lepší nový Fox, nežli obžebraná laguna z pátého kolena. Tohle ale poznáš až ti mistr naloží do dlaně první almužnu, tehdy definitivně prozřeš a pochopíš, že BMW 5 GT a ty jste dva na sobě zásadně nezávislé světy... a právě proto buď hrdý a silný, a nikdy nevyhandluj svůj život za živoření bazarového žebráka v pangejtu silnic. Cenu máš jenom jako originál. A ten se v bazaru vyprofilovat nedá... Držím ti palce. V novém Foxovi ti to jednou bude slušet. Můžeš mi věřit, vždyť budeš... originál.
"...Uzivatel GTI si pravdepodobne neuvedomuje, ze svojmu oblubenemu koncernu tu na webe auto.cz robi neskutocnu medvediu sluzbu..."
Na tom nieco bude. Pretoze to jeho hodnotenie testu je tak skreslene, ze som si povazoval za povinnost dat sem link na online verziu toho testu. A po jeho precitani si kazdy moze spravit vlastny nazor, ci ten test naozaj dopadol tak skvele, ako nam tu GTI navrava. Podobnu medvediu sluzbu spravil kedysi pri teste Passata, tiez ho tak vychvalil, az sme si ten test nasli... :-)
Ja neviem, bolo to treba tomu GTI-mu? Vytiahne sem nejaky test a vychvali FOXika do nebies a pritom dufa, ze si ten test ludia nenajdu, neprecitaju a vsetko zhltnu?
Podrobne a objektívne napísané. Obávam sa vsak, ze do správnych usí sa to nedostane a ak, tak to tadial iba prevanie. ;-)
A k typickým a vsade vyzdvihovaným výhodám VW: moznost výberu motorov, karosérií, prevodoviek, výbav... KDE TO JE? Jedna verzia karosérie, jeden (sic!) motor, jedna prevodovka, proste NIC nie je na výber. 8-s
Ovládej se, prosím, hloupoidní vulgarismy sem tahají jen nýmandi. A pokud už chceš psát bez háčků a čárek, pak alespoň dodržuj základní interpunkci. ;-\
Presne tak. Hned druhá veta v podnadpise clánku hovorí za vsetko: "Über 100.000 km nervte der Fox mit zahlreichen Mängeln." Co dodat? Snád len GTIho známe: "to treba tesat do kamena"! >:-[]
Vice stylu? ... to uz prece ani nejde, kdyz je to mistr elegance. A ty hliniky, no hruza, proc se VW takhle trapne podbizi zakaznikum a nenechal tam ty elegantni plechace??? Ikona ma zustat ikonou! A 3x hanba VW CZ ze nam tenhle skvost na kolech odmita prodat!!!
GTI, uz minule som pisal, ze ked sa odvolavas na daky test, hod sem link! Nech si citatelia mozu na jednej strane precitat tvoju interpretaciu vysledkov, ale na druhej strane aj povodny clanok. Takze tu je:
[odkaz]
A aky je nazor redaktorov? Tu ho mame strucne zhrnuty:
"Der billigste VW heißt Fox – ein cleveres kleines Auto. Über 100.000 km nervte der Fox mit zahlreichen Mängeln. Nach Polo, Touran und Passat reiht sich auch der VW Fox in die hintersten Ränge der Zuverlässigkeits-Hitliste ein."
Priblizny preklad: Najlacnejsi VW sa vola Fox - sikovne male auto. Vyse 100tisic kilometrov nas Fox nas*eral mnohymi nedostatkami. Po Pole, Tourane a Passate sa aj VW Fox zaradil na posledne priecky v rebricku spolahlivosti.
A coze tak dopalilo redaktorov? Aaale, "malickosti" typcke pre VW, koli ktorym stal kazdych 20tisic km (8 tyzdnov) v servise:
Servo vypadlo po 15000km (prave cestou na prvu servisnu prehliadku), 45000 vadny elektronicky kluc, pri 53tisic km stroboskopicke kino v kokpite (vypadol centralny display), potom opat vadny kluc pri 83tisic, po 91 tisic vymena brzdoveho oblozenia vpredu (asi normalne u VW), po dalsich 200km vadny termostat s naslednym prehriatim (na tejto poruche sa trapilo niekolko servisov, kym nieco nasli), pritom sa menila aj hlava (nie, sofer nemenil svoju hlavu aj ked uz bol na to tiez skoro zrely, vymienala sa prehriata hlava motora!), pri 100 tisic vadny katalyzator (dalsi "lacny" spas)...
K tomu par malickosti, ze sa presedeli sedadla (ja viem, "fatalna" chyba ako u Avensisu), kyve sa radicka, hrkocu klucky na dverach. Co dodat? Snad len to, ze vysledok je "typisch volkswagenisch!" Zaverecne umiesnenie? Priecka 49 z 53... :-)
Veľká bublina na malom podvozku - toľko povie prvý pohľad. Trochu neforemné, ako kozľa na dlhých tenkých nohách ale budiž, účel svätí prostriedky (Honda City I detto).
Priestor za volantom je príjemne veľký, interiér je širší ako vo Fabii. Dizajn tradične strohý, ale plasty netradične hrubé a nie tak kvalitné ako od osobného VW očakávame, hoci pomerne presné.
Pozdĺžne je to na mini s priestorom celkom dobré, aj keď celková dĺžka rozhodne mini nie je, patrí skôr o triedu hore:
dĺžka 3825 mm - Swift 3695(-130), Micra 371(-106), Panda 3578(-247).
Najobmedzujúcejším je absencia druhého páru dverí, čo tento model voči konkurencii silne degraduje, príliš veľké rozmery v triede mini tiež nemožno jednoznačne nazvať plusom, tu sú malé vonkajšie rozmery žiadúcejšie ako u vyšších tried.
Väčšie kolesá a doplnky vzhľadu pomohli, ale aj tak tento vozík od začiatku je, a aj ostane outsider. Stiahnutie z predaja v ČR tiež o niečom vypovedá, takže GTI, ak máš záujem ,nech sa páči, príď podporiť slovenskú ekonomiku, u nás je na sklade (síce trochu zaprášený, ale však to sa utrie, a bude ako nový ;-) )
Ale neváhaj, je to drak, 40kW na tonu váhy, to je ideál, akcelerácia slabo cez 17 sekúnd na stovku excelentná, v dlhom tiahlom to Pande 100 HP natrieš hocikedy... >:D
Ešte tak rozmýšľam, kde sú tie tradičné plusy VW - široké spektrum motorizácií a najmä výbav? Chcelo by to aspoň adaptívny podvozok a DSG.
Fox skrátka vznikol na juhu Ameriky, a tam aj patrí. Predávať ho v Európe bol omyl. Druhá vec je, či VW vôbec vie robiť malé autá, Arosa a Lupo, to sú tiež prepadáky, o ktorých sa radšej taktne mlčí. Uvidíme, ako sa vyfarbí Up!, či povesť VW v tomto smere konečne napraví (aj keď kvôli problémom a večnému odkladaniu začiatku výroby si ilúzie nerobím). Predpokladám, že po nástupe tohto vozítka Fox z Európy potichu zmizne...
MPV s tromi dverami? To je podobný nezmysel, ako štvordverové kupé...
Inak je fajn, že ho Nemci vyšperkovali aspoň sami pre seba, asi sa už ani oni nemohli ďalej pozerať na tú obludku...
každým článkem ukazuješ svých 17let,už se konečně svez pořádným autem a nemasturbuj doma nad časopisem Vw-scene,sorry za nekřestanských 280000 si koupit takovou mr....??? Co třeba Aygo,Smart??
toto som nečakal... VÁŽNE! Chlapci v Brazilii sa pochlapili. Úžasný optický paket, tie kolá mu svedčia ako * na šerbel! Interiér - to je kapitola sama o sebe. Perfektné retro. Jeden by sa tam cítil ako v 90tych minulého storočia. Konečne kultové auto a hodný nastupca Beetla. Mini s ktorým sa dá ísť doobeda na nákup a večer na operu. Až budem veľký, musí mať miesto v mojej garaži snoVW!!!
================
add 1: VW Fox
----------------
"Skutečnost, že jedním z nejpřitažlivějších je produkt koncernu Volkswagen, totiž model FOX tu překvapí asi málokoho."
Prosim kohokolvek, kto povazuje Fox (okrem GTI) za jedno z najpritazlivejsich aut triedy MINI, aby sa tu dobrovolne a bez hanby k tomu prihlasil. Zaroven prosim, aby ste alespon uviedli nejaky relevantny link (nie gti.blog.auto.cz, myslim naozaj relevantny, vseobecne uznavany), ktory by povodnu GTI vetu aspon z casti dokazoval.
-------------
"Fox je samozřejmě klasický Volkswagen, tedy vůz který prostě musí být ve všem v dané třídě na vrcholu.".
Opat: existuje nejaky dokaz/link (nemyslim "vseobecne pravdy/myty"), ktory by mi dokazoval ze ak vezmem lubovolny Volkswagen, tak je "...proste vo vsetkom v danej triede na vrchole..."?
---------------
"Shrneme-li, pak Fox svými vnitřními rozměry, uživatelskou přívětivostí a praktičností karoserie nemá ve své třídě vlastně konkurenta."
Nestudoval som ani technicke parametre vsetkych aut triedy Mini, ani som v nich nesedel. Takze neviem posudit vnutorne rozmery, uzivatelsku pritazlivost - budiz, nech je tak ako pise GTI. Ale prakticnost karoserie? Trojdverovej? V com nema tato 3dverova neprakticka karoseria konkurenta? V tom ze ma rozmerne dvere? No, nic ine mu ani neostava, ked sa chcu pasazieri dostat na zadne sedadla - iba neprakticke rozmerne dvere.
Nepraktickost uvedenej karoserie sa zvyrazni este viac pri zaparkovani auta v uzkej medzere medzi ostatnymi autami, kde rozmerne dvere su skor na pritaz a kym pasazieri napr. z Pandy su uz davno vonku, tak z Foxa vyjde horkotazko najprv vodic, potom pridrzi dvere, aby vystupujuci zo zadnych sedadiel slabo otvorenymi dverami neobuchali susedne auto...
------------
"Silnou zbraní Foxe je samozřejmě motorizace."
Na strankach VW je v casti FOX taka kolonka - "Fakty a ceny" Cenami (cenou) sa nejdem zaoberat, iba faktami (faktom). VW Fox ma v ponuke jedinu motorizaciu: 3 valcovy 1,2 40kW benzin.
Ked uz GTI v predchadzajucom prispevku 3krat porovnaval Pandu, dovolim si aj ja. Web FIAT Slovensko, Cennik a z neho FAKTY: 3v 1,1 40kW benzin, 4v 1,2 44kW benzin, 4v 1,4 16V 74kW benzin, 4v 1,3 51kW nafta, 4v 1,2 44kW CNG.
Takze este raz ta srandovna veta: "Silnou zbraní Foxe je samozřejmě motorizace."
---------------
"Ano, CROSS-FOX, to je pravá perla předurčená do strkanců v městkých uličkách, do parkovišťových soubojů o nejvýhodnější místo před nákupním střediskem."
Mozem opatovne poziadat o dokaz/link, aby som sa naozaj presvedcil ze CROSS-FOX je (nielen GTIm) povazovany za "pravu perlu"...
Alebo sa aspon prihlaste, prosim...
--------
"Stylová vnější akcentace SUV prvků učinila z Foxe miláčka silnic."
Zase, okrem GTI: Fox = "milacik silnic". Hlasi sa niekto...?
==========
add2: VolksWagen
Budem citovat z ineho vlakna: "...je výslednicí než logická motivace směřující do jedné z mnoha stovek překrásných prodejen Volkswagenu v Evropě."
Moze byt niekto fanda do starych Citroenov, americkych aut, nadsenec vysokootackovych japonskych Wankelovych agregatov a pod. Moze byt niekto fandom aut VW.
Pokial vsak niekto sklzne k tomu, ze obdivuje vsetko to, co ma hoc i len najmensi suvis ("...prekrasne predajne...") nielen z konkretnou znackou, ale aj s celym koncernom - potom mu uz niet pomoci.
Uzivatel GTI si pravdepodobne neuvedomuje, ze svojmu oblubenemu koncernu tu na webe auto.cz robi neskutocnu medvediu sluzbu. Totiz, je potrebne mat cit pre sposob, akym nieco chvalit, poukazat na dobre veci. V jeho pripade sa tento cit stratil (resp. nikdy neexistoval) a tak povodne myslene oslavne choraly minaju svoj ciel a u ostatnych citatelov/diskujucich skor vyvolavaju min. nesuhlasne pokyvovanie hlavov (ak nie rovno huronsky smiech)
============
add 3: uzivatel GTI
"No a nyní variace na dané supermainstreamové téma, variace STYLE. Jistě, stylový šofér, stylový... vůz."
GTI, vsak vy ten VW FOX vlastnite?
Pokial ano tak to cele dava zmysel: supermainstream ..., stylovy vuz=stylovy sofer ..., jsi nez to..., milacek silni..., majstrstyk...
Ano, ano, uz mi to dava zmysel... Vy vlastne nepotrebujete svetu dokazat, ze VW je naj. Podstatnejsie je, aby svet pochopil kto je ten vodic, co soferuje ten majstrstyk, milacka silnic, stylovku, pravu perlu, majstra elegancie - VW FOX
Velký vnitřní prostor, špičková ergonomie, excelentní vlastnosti, prostě "stylovka" od VW. Nyní můžeme náš zájem o Foxe umocnit pohledem nikoliv statickým. Ano, v časopise AUTOTip č.10/2009 je aktuálně publikován článek - TEST 100.000 kilometrů s Foxem 1.2.
Už jen ta úvodní informace - sto tisíc kilometrů... to bere dech. S autem určeným do městské džungle byla ve velmi krátké době ujeta vzdálenost, jakou průměrný český řidič nenajede za deset let. Fox je největším autem své třídy, což je paradoxně současně jeho jediná nevýhoda, neb velké procento potenciálních zákazníků odlákává jeho rodný bratr, totiž POLO. Najisto ovšem můžeme postavit skutečnost, že ten, kdo foxe pořídí, získává třídní klenot.
A jak, že se s foxem žije? Nepochybně výborně, vždyť zkušenosti testovacích jezdců jsou velmi výmluvné - solidní úroveň dílenského zpracování, pohodlná sedadla, dostatek úložných prostor, přiměřeně tuhý podvozek.
Kvalitě foxe odpovídají jeho prodeje tam, kde koupě auta není chápána jako doživotí o chlebu a vodě... Tak například v Německu se v poslední době o foxe navýšil zájem. Napomohla tomu jistě i šrotbonusová norma, jakož i to, že Fox je v současnosti nejlevnějším vozem evropské automobilové produkční jedničky. Málo platné, pořídit auto od toho nejlepšího je opravdu to nejlepší, co může zájemce o vůz učinit. Připočteme-li k tomu ruku v ruce jdoucí prestiž, je výslednicí než logická motivace směřující do jedné z mnoha stovek překrásných prodejen Volkswagenu v Evropě.
A závady? Nic mimořádného, běžné bolístky kdejakého auta - vadný termostat, uvolněná aretace levých dveří, povrzávání kulisy řazení. Fox prostě absolvoval sto tisíc kilometrů na výbornou. Zařadil se tak po bok například BMW 130, Mercedes-Benz E, Ford S-Max, BMW 745, Alfa Romeo 147 či Peugeot 307, tedy po bok aut, která již stotisícový test také úspěšně absolvovala.
Test dokonale potvrdil, že u VW není "malých" aut. Jsou skutečně jen než malá... konta.
No konečně :yes: Nebude od věci odpoutat se na čas od kompaktních či střednětřídních ikon a soustředit se do semgentu MINI, do segmentu, který tu a tam nabízí i velmi přitažlivá auta. Skutečnost, že jedním z nejpřitažlivějších je produkt koncernu Volkswagen, totiž model FOX tu překvapí asi málokoho. Tak pojdme se na tu elitní lištičku podívat blížeji.
Fox je samozřejmě klasický Volkswagen, tedy vůz který prostě musí být ve všem v dané třídě na vrcholu. V tomto případě to platí dvojnásob. Tíživost užívání malých aut, totiž malý vnitřní prostor je u foxe setřena při prvním otevření rozměrných dveří. Ano, malé rozměry karoserie zavelely pro variantu jen jedněch dveří z každé strany. Jsou rozměrné, otevírají se ve velikém úhlu a nastupování do Foxe tak činí osádce jenom radost, vždyť vstupní otvor by mohl závidět Foxovi i kdejaký kompakt...
Také uvnitř nalezneme jen známého volkswagena - bezchybné zpracování, neokázalý, účelný a dotažený kokpit. Volant seřiditelný ve dvou osách (!), zadní sedadla dělená, sklopná a v podélném směru dokonce posuvná. Ergonomii, pocit vzdušnosti daný i výborně dimenzovanou výškou karoserie (154 cm) pak umocní i podélný prostor, který ocení zejména zadní pasažéři, jak by ne, vždyť rozvor činí neuvěřitelných 246,5 cm. Pro ilustraci, třídní konkurent, totiž fiat panda má rozvor jen 230,5 cm. Jsme-li na zadní lavici, přeměřme její hloubku, ano zcela regulerní sedák (50cm) jehož rozměry přesahují dokonce rozměry sedáků aut z třídního nebe (například Lexus IS má zadní sedák pouhých 40 cm, panda 46cm, grande punto 47 cm ). Vnitřní šířka vpředu, tedy rozměr rozměrů, činí u Foxe 140 cm (panda 131cm). To vše dělá z Foxe vskutku malé/velké auto.
Venkovní rozměry definují vlastně třídu MINI shora, vždyť délkou karoserie 384 cm by se Fox mohl směle řadit i mezi menší kompakty... Také ve vnější šířce karoserie je Fox premiantem (166 cm) a utíká tak například pandě o 7 centimetrů, což je vlastně rozdíl třídy.
Shrneme-li, pak Fox svými vnitřními rozměry, uživatelskou přívětivostí a praktičností karoserie nemá ve své třídě vlastně konkurenta. Silnou zbraní Foxe je samozřejmě motorizace. Vždyť dnes již legendární mladoboleslavské tříválce, vyznačující se zejména vynikající pružností a úsporností ve spojení se špičkovým volkswagenovským zpřevodováním dělají z Foxe opravdovou lištičku v městské džungli.
Ovšem dokonalým majstrštykem je variace na dané, tedy esuvé téma. Ano, CROSS-FOX, to je pravá perla předurčená do strkanců v městkých uličkách, do parkovišťových soubojů o nejvýhodnější místo před nákupním střediskem. Stylová vnější akcentace SUV prvků učinila z Foxe miláčka silnic. Čelní rám a rezerva efektně uchycená na zadním víku jsou estetickou lahůdkou v záplavě jednolitých, nejiskrnných produktů kategorie MINI.
No a nyní variace na dané supermainstreamové téma, variace STYLE. Jistě, stylový šofér, stylový... vůz.
Co tedy konstatovat na závěr? Snad jen, že se i v této kategorii potvrzuje, že u VW "není malých aut"... Jistě, jsou jen malá konta...