Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bezpečnost

Zpět na článek

Crash test Geely CK1: Bez bodů od Latin NCAP (video)

43 komentářů

Avatar - pelikoš
pelikoš
jak se píše čínsky kamikadze >😒] >😁
_Teddy_
Geely 😄
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Motornaklíně >😁
webpaja
To jsou strašlivý záběry!!! ;-\
Franke
A za 3/4 roku si to koupilo 274tis sebevrahů. A vypadá to, že Geely je automobilka extrémů, vyrábí nejbezpečnější (Volvo) a také nejnebezpečnějš (CK1)í vozy ve své třídě...
krovakus
Tak Volvo nastesti nevyrabi pani ingeneeri z Geely. Geely je "pouze" vlastnikem. Alespon doufam, ze to tak je a radeji nepremyslim o nejaky jiny moznosti.. :-!
IPace
Volvo jiz davno neni nejbezpeccnejsi, to mozna kdyzi bejvavalo, dneska je to normalni prumer
Martin_
Moc by mě zajímalo co je teda ten nadprůměr nebo špička. Že by tatra 815?
Tomu přece sám nevěříš >😒]
IPace
treba jakakoliv znacka co nabizi luxusni tridu a tedy jeji vozi v teto tride, namatkou Mercedes, Audi, BMW, a budou i dlasi 😄
Avatar - ManInBlack
ManInBlack
Výsledek tohohle destruction testu mě vůbec nepřekvapil. Ale v manuálu k autu mají určitě jednoduché řešení - prostě s tím nebourejte >😁 Ale já bych v tomhle nejel ani s touhle užitečnou radou.
Petrko
že koupi při tohoto auta dostanete okamžitě bezplatnou celoživotní permanentku klubu sebevrahu.
Subaru.in
Spise kdyz si sjednavas zivotni pojisteni bude otazka😒br />
Mate ridicak: ano
Vyrobce: Geely

Bohuzel nase zivotni pojisteni se nevztahuje na majitele vozu techto znacek... >😁
supersoul
Po prázdninové návštěvě Ukrainy se už nedivím, že tam jsou čínská auta tak populární. I přes tyhle bezpečnostní "problémy" lze za cenu jen o málo vyšší než cena Lady 2105 (pořád se tam prodává), která na tom s bezpečností bude úplně podobně nebo ještě hůř, koupit relativně moderně vypadající čínské auto, ve kterém můžete mít i nějaké ty komfortní prvky - např. o klimatizaci si v případě Lady můžete nechat jenom zdát, zatímco v čínských autech je minimálně za příplatek. Zároveň tam je malá konkurence ze strany trhu ojetin, protože ty jsou tam hodně drahé, takže pak není divu, že jsou lidé šťastní, že si mohou koupit něco "lepšího" než Lada. Bezpečnost je pak prvek, který mnozí řeší až na posledním místě.
Avatar - strýček BOB
strýček BOB
Bravo, geelybeely :yes:
Avatar - R32
R32
Číňanov je toľko, že ani Gelly a spol ich demagografickú krivku nezastaví. Napadlo ma či by za tie prachy z EU fondov nemohli nakúpiť nejakú flotilu pre rómskych spoluobčanov, zníži sa vekový priemer vozového parku, odľahčilo by sa sociálke, prípadne by Gelly mohlo dodať aj konštrukčne jednosduchšiu verziu, pár súčiastok hore dole... >😒]
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - R32
R32
Máš recht, som čumel čo sa to ten sudca akože snaží dokázať, ten trest a to odškodné... rovno im mal napariť trest smrti sakra. Mali si chlapci zobrať radšej namiesto súdruha Molotova súdruha Kalacha >😒] , keď už majú bručať tak aspoň za niečo poriadne, ale psssst... 😉
Andy
Kdyby se tercem podobneho utoku stali Slovaci v Madarsku (nebo treba na jiznim Slovensku) a utocnici byli Madari resici "slovenskou otazku", prisel by ti trest spravedlivy? Pokud bys teoreticky do spolecnosti zavedl reseni problemu minority jeji exterminaci, driv nebo pozdeji se to obrati proti tobe, protoze i ty jsi, jako my vsichni, soucasti nejake minority, (pri duslednem uplatnovani tohoto pravidla by zustali na zivu jen dva lide, tam by uz neslo rozhodnout, kdo je minorita). A odpoved na otazku, kterou te svrbi prsty, abys ji uz napsal, kdyz jsem tak chytrej, jak bych to resil ja? Predevsim neuplacet nemotivujicimi socialnimi davkami, ktere lze utratit za cokoliv a naopak stimulovat mladou generaci k vyssimu vzdelani stedrymi prospechovymi stipendii pouze pro Romy, protoze neverim, ze jina cesta, nez vdelani a budovani vlastnich pozitivnich vzoru (ne uspesny pasak, dealer, lichvar, ale romsky lekar, pravnik, podnikatel). Ale stalo by to penize, trvalo by to nekolik generaci, navic by to nepomohlo vsem. Presto jsem presvedcen, ze by se to vyplatilo. Priklady tu jsou.
Dušan10
Nie je náhoda, že mnohé automobilky ponúkajú na našich trhoch modely s "vykuchanou" bezpečnosťou výbavou ...

Česi a Slováci uprednostia väčší kufor pred bočnými airbagmi a klímu pred aktívnymi opierkami hlavy a pod.

A atomobilky vedia, že našinci kašlú na bezpečnosť a tak sa tomu prispôsobujú ... nuž čo chceme to máme, ale zároveň sa paradoxne vysmievame čínskym modelom, ktoré sú postavené pre tak isto nenáročných (resp. ešte menej náročných) zákazníkov ...
Avatar - kari.laz
kari.laz
Jenže automobilky nevyndavají pro náš trh výstuhy, aby se auto zmuchlalo jak papír od sekaný. Takže tvoje úvaha je naprosto zcestná.
_MT_
Tohle je prd. Čínani očividně udělali značný pokrok - ještě pár let zpět zajel kufr až do motorového prostoru >😁 Fakt zábava crash testy čínských aut sledovat.

Dušan má z části pravdu. Je řada trhů, kde prostě zákazníci na bezpečnost kašlou, ať už vědomě, nebo díky neinformovanosti. Otázka je, jestli to automobilka dělá schválně (pak budiž), nebo je to důsledek neschopnosti jejich inženýrů (což je tenhle případ, a pak je to špatně).
Stevee
to je skoro jak stodvaca 😄 urcite se najde blazen kterej si tam navari bezpecnostni klec >😁
Frantizsekk
120ka by dopadla lepsi
Stevee
to je fakt 😄
Toto auto sa mi javí ako ideálny darček pre svokru (tchýni) k jej okrúhlym narodeninám 😄
Frantizsekk
Na to pozor, aby Te s tim neprejela driv, nez se zabije.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - R32
R32
Sorry no podľa mňa trepeš blbosti. To kto kúpil Volvo nemá žiaden vplyv na kvalitu či spomínanú vysokú bezpečnosť aktuálnych modelov nakoľko Gelly sa stalo oficiálne majiteľom len pred nedávnom, takže nemalo možnosť absolútne zasiahnúť do aktuálnych modelov... Skrátka hodnotíš Volvo podľa jeho majiteľa a to nieje správne. V čom prosím ťa zaspalo Volovo dobu??? Volvo dostalo aktuálne ocenenie "Euro NCAP Award" za prínos k bezpečnosti za systém "City Safety". Čo v oblasti bezpečnosti priniesla tebou primiešaná Škoda? Twindoor? Nič proti Škode, ale skrátka je odkázaná na to čo dá koncern a v budúcnosti bude dávať menej aby sa Škoda nemiešala do VW.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Jsi krásně jednostranný. Číňani koupili Volvo. Konkrétně Geely. Ale to se nic neděje a Volvo zůstává stejné. Němci Koupili Škodu. Konkrétně VW ale to už je najednou špatně a Škoda vlastně jen čeká co jí kdo dá. Máš zajímavé pohledy na věc.
Avatar - R32
R32
Čítaš občas po sebe čo vlastne píšeš? Volvo ostáva rovnaké... a čo si akože za pár mesiacov čo ho Gelly vlastní čakal? Tam nastane skôr to, že know-how z Volva sa dostane aj do niektorých modelov Gelly. Schválne píšem niektorých nakoľko oni nepotrebujú EU trh, majú "problém" nasýtiť domáci trh plus nejaké tie menej náročné trhy v Azii alebo Afrike. Ak by Číňania chceli vyrobia auto ktoré by mohlo konkurovať kvalitou a bezpečnosťou zabehnutým značkám no už by neboli tak lacní. Kto by potom kupoval autá za cca rovnakú cenu s názvom ktorý ani nevieš vysloviť, bez histórie, skúseností, zabehnutej servisnej siete... No a to, že VW dáva diely pre Škodu nieje hádam žiadne tajomstvo a rozhodne to nieje ani hanba. Čo si budeme rozprávať, ak by Škoda nemala diely VW nebola by tak úspešná...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
tak ono je docela rozdíl 20 let (VW-škoda) a půl roku (geely-volvo). >😒] ...za tu dobu prakticky stejné opravdu zůstalo
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Uz to nehul... Se podivej na vysledky Octavky v EuroNCAP - je ostuda, ze si v dnesni dobe nekdo dovoli v evrope takove auto prodavat. Ani po faceliftu s jeji bezpecnosti nic neudelali.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Podívej se na výsledky ostatních aut a zjistíš že Škodovka je normální průměr.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
skoro o 10 bodů míň něž její stejně stará konkurence není moc průměr, nemyslíš?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
gld
Zábery sú to naozaj šokujúce, každý si tam v niekoľkých výstižných milisekundách môže pozrieť cenu za "nízku cenu" :-!

Ale na druhej strane, koľko z vás by sa zastavilo pred známeho felíciou s tým, že do toho ja z bezpečnostného hľadiska nesadnem..no vidíte, a s pasívnou bezpečnosťou si môžu byť felda a tento číňan kvit 😉
Avatar - Krispos
Krispos
Největší problém je vždy mezi pedály a volantem, dřívější auta ala S120 taky nemely o bezpecnosti ani paru a jezdilo se. A na Feldu mi nesahej!!! 😄
Avatar - kari.laz
kari.laz
jenže kolik se jezdilo a kolik jezdilo jiných aut. Tak maximálně desetina.
_Teddy_
ono ta felicia je jednak motoricky podstatne slabsia, a druha vec, vodic si je vacsinou aj vedomy toho, ze ten jeho prehrdzaveny tatos zrejme nema velmi pevnu karoseriu...

Na druhej strane henten cinsky zazrak vyzera byt novy. Clovek by necakal, ze pri takom naraze sa mu volant zaryje do rebier a motor skonci na jeho kolenach. Fujtajbl, to video je fakt brutus...
Avatar - gld
gld
50/90/130 dokážu ísť s prehľadom oba, takže tam by som moc rozdiel nevidel..a čakal-nečakal že sa v tom rozdrbe, to je subjektívna vec. Vo felde očakávaš, že sa v prípade nárazu zabiješ, tak vo finále to bude mať iný efekt ako v čínskom aute v ktorom to nečakáš? 😉 Vystrihnú a naložia ťa do báglu tak či tak..

Jediný zmysel toho auta mi príde na rozvojových trhoch, kde sa bezpečnosť nerieši vôbec
cuoresportivo
tím líp. Ještě by se mohlo víc rozšířit AIDS, tyfus, cholera, a taky nějaký to zemětřesení už dloho nebylo. Taky by mohlo trochu pršet, aby se jim protrhla přehrada.
Avatar - Ham.
Ham.
Dost dobrý na strašení zlobivých děti o 5 do 150 let.