Novinky
Anonym
0
No že to tam nedává(al) Lexus, BMW, MB či Cadillac.....
Přejít do diskuze
Či to nebude tým, že americkí zákazníci na žužlanie plastov zvysoka prcajú a tak sa tomuto trendu dlhodobo prispôsobujú aj výrobcovia, hm? 😉
Oni to vylepšují. Ten původní interiér je ostudou MB, který když už tam nacpal své vlastní starší díly, tak mohl udělat něco i s interiérem, halt asi enstál o konkurenci svých modelů no.
Jinak nemohl být problém tam dát něco lepšího a kvalitněšjího. No aspon že to jde opticky vylpešit.
Jinak nemohl být problém tam dát něco lepšího a kvalitněšjího. No aspon že to jde opticky vylpešit.
myslím novou 6,4 ku, co mát být. Ted je v SRT8 6,1 ka. navíc ta 6,4 má mít i vypínání válců, což současná 6,1ka nemá (dosud ONLY 5,7 )
Jo to je, když tam vrzneš ještě to Cold Air Intake, tak to má naprosto libovej zvuk. Sem na to tuhle v kopci dupnul a to byl koncert.....nádhera :yes:
nemůžeš srovnávat americké ceny a evropu, kdyby jsi v Challengeru seděl, tak pochopíš, co se mi na interiéru nelíbí - plasty a zpracování
wau, ono to má manuálnu prevodovku >😁 poteší
btw čo sa vám nepáči na interiéri? Za tú cenu sa u nás predáva polo basicline s motorom tsi a to ste ešte radi ak vyjde na druhý pár dverí >😒]
btw čo sa vám nepáči na interiéri? Za tú cenu sa u nás predáva polo basicline s motorom tsi a to ste ešte radi ak vyjde na druhý pár dverí >😒]
Má být nová verze SRT8 s novým HEMI 6,4 a o výkonu mezi 450-500 HP.
Ale ona stačí bohatě i 5,7 HEMI, ta spon tolik nebaští.
Ale ona stačí bohatě i 5,7 HEMI, ta spon tolik nebaští.
Interiér má být taky nový, ve stylu už představených modelů jako GrandCherokee, Town country, 200C, Charger, Durango a Journey.
Kdyby "spravily" interiér (lepší plasty a zpracování, design mi až tak nevadí) a aspoň o tisícovku snížily cenovku, tak by v prodejích hned poskočil nahoru
Ac jsem chevroletak, challenger je vzhledove jasny vitez, proste muscle jak ma byt 😄 Ale ten interier, to je ekl...