Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

VW Jetta v Evropě: Technika, fotografie, ceny

66 komentářů

chester
vazne uz nie sme zvedavi na stale a stale sa opakujuce predky vw :no:
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak se na ty články nekoukej, nebo pak nebreč v diskuzích.
PetrPu
máš pravdu ale co už Vw na to nejak doplatí >😒]
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Oproti končící Jettě je tohle přeci jen obrovský skok vpřed, co se týká designu. Za sebe říkám, že ostřejší tvary Jettě více sednou, než ty nafouklé oblinky současné verze.
Klaudius
Ani by som nešiel do detailov - ostré, menej ostré tvary...ani mi kupodivu neprekáža opäť ten istý predok ďalšieho VW - je to predsa limuzína odvodená od Golfa. Každopádne, z Volkswagenov je to jednoznačne najkrajšie auto. Super proporcie, uhladené, ale jednoznačné línie, niet čo dodať. Pekné, sympatické auto na každý deň, určite by sa zaň nehanbil žiadny referent ani menší manažér. Volkswagenu tentoraz :yes: . Kam sa vizážou hrabe posledný Passat...
dederon00
s kladiusom musim iba suhlasit. jetta je jednoznacne top dizajn auto z koncernu vw. disponuje najvyvazenejsimi proporciami, radost nan pozerat. hanbi sa, passat!!!
Dr.Ozd
520 tisíc v základu?Za tohle?Za auto nižší střední třídy a navíc z Mexika?Případné ojedinělé kupce bych okamžitě odvážel k dr.Chocholouškovi.
Avatar - white label
white label
Prodejce VW s tímto jménem (dr. Chocholoušek) neznám, kde má autosalon?
webpaja
Občas mám pocit, že na Hornopolní >😒]
Avatar - white label
white label
Já tušil, že ho musí znát i někdo další, než jen jeho kolega Dr. Ozd... 😉 >😒]
webpaja
Si piš >😒] Minule jsem dostal vynadáno, že jsem koupil někde jinde...takovým tím bodrým, masouzenářským způsobem...len ta sekera chýbala >😁
Petrko
Myslíš Auto Hell er?
webpaja
😉
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
520 za Passata přece >😁 >😁 Jsi to nepoznal? >😒]
Avatar - iudex
iudex
Tak pri priamom porovnaní dizajnu vynoveného Passatu a tohto menšieho brata u mňa dizajnom s prehľadom víťazí Jetta. Je to síce v zásade to isté v ružovom, ale menšiemu sedanu to akosi viac pristane. V málopočetnej triede kompaktných sedanov je to zrejme jednoznačný dizajnový víťaz.
V hľadiska predajnosti to ale bude zrejme presne naopak a predpokladám u nás zanedbateľné predaje. Ak si totiž cieľová skupina takýchto sedanov pozrie cenovku Jetty a potom pozrie trebárs na hlavnej stránke porovnávané Fluence a Cruze, asi horko zaplače (základný dízel o 280000 Kč! drahší) a poobzerá sa inam: buď k mainstreamovej konkurencii, alebo priplatí za väčšie auto z vlastnej stajne VW (Passat).
Avatar - -TEAC-
-TEAC-
Cena opravdu přemrštěná :no: Pro mě hezčí než větší bráška :yes:
webpaja
Golf s baťohem to měl v Evropě vždy těžké a asi ani teď tomu nebude jinak, ačkoliv jinak bude převyšovat konkurenci. Vidím to na ceny pod 400k do roka. A do dne 😉
_Teddy_
Dizajn je jedna vec ktora je na tom aute asi dobra. Ale ta cena, to je viac ako premrstene. Zaklad za 20900€? Tak to je hooodne optimisticky nastrel...
Klaudius
Ale nie až tak v Nemecku. U nás budú ceny podstatne priaznivejšie, dočkaj času...
_Teddy_
no aj v nemecku mas passat za 24400€, a to sa mi zda teda podstatne lepsi kauf, ako henta jetta. (ked uz chceme zostat u koncernu). A to uz ani neuvravim ze ten passat v "trendline" ma 1.4tsi a vybavu asi ako jetta v "comfortline" s 1.2tsi (pricom v stupni "comfortline" uz jetta stoji rovnakych 23400€). Skratka tu cenu fakt nechapem...
Klaudius
4000 € je stále dosť podstatný rozdiel.
ub
...tak bych řekl Škoda Octavia 😄 ovšem za tu cenu - ani špatným omylem.
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Redakce by si měla dávat pozor, zda píše o passatu, nebo o Jette. Ehm, teda, o čem se tu vlastně píše? Jaksi to nemohu rozeznat >😁 >😒] :no:
Avatar - kari.laz
kari.laz
[odkaz]
Avatar - iudex
iudex
>😒]
XTad
Passat se sice nepovedl, ale tohle je dobry. Sice nechutne predrazeny, ale hezky.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Tak když se Passat nepovedl, musí tomu nasadit nějakou vyšší cenu, aby jim Jetta dorovnala ztráty >😁 Vždyť na první pohled to nikdo nepozná.
PetrPu
Vw umí jen předraženě 😉
Avatar - white label
white label
Předražené je to, co se (k vůli nadměrně vysoké ceně) neprodává a s tím VW obvykle problém nemá..., naopak jiní mají problém prodat dostatečné množství i přes relativně nízkou cenu...
webpaja
To u Jetty a Bory ne vždy platilo 😉
Avatar - iudex
iudex
A Phaetona a Beetla a Foxa. 😉
:yes: :yes: >😁
Avatar - Righ
Righ
Trefa. :yes:
Avatar - Rysguf.
Rysguf.
tak jak moze stat Jetta cez 20 000? >😁

Jetta by mala zacinat rovnako na podobnej hranici, ale nie s rozdielom 150 000 pri obdobnej vybave a motorizacii 😡 To by bolo nepredajne na nasich trhoch.
Avatar - iudex
iudex
Veď aj bude.
Klaudius
Čo blbnete, chlapci, však je to cena na nemeckom trhu, nie na našom. Ja tipujem základ okolo 15 litrov, alebo aj pod.
Avatar - iudex
iudex
Je jasné, že tá cena 20t eur je mimo, na našich trhoch toľko Jetta stáť nebude. Či to bude ale pod 15t, nie som si veľmi istý, predsalen aj minulá Jetta bola značne drahšia ako Golf a nemá dva najslabšie motory Golfu (1,4 16v a slabšiu 1,2 TSI), takže trvám na svojom, že cena na našich trhoch spraví Jettu veľmi ťažko predajnou. Rozhodne to nebude cenová konkurencia Octavie (ako by to z identickej triedy a techniky vyplývalo).
Avatar - iudex
iudex
Edit: súčasná Jetta je v základe za 18410 eur; neverím preto, že by nová generácia stála 15t či dokonca menej. :-!
Avatar - Rysguf.
Rysguf.
Preto sa nepredava tak dobre

Nechapem tu cenovu politiku, ved predajcovia musia vediet ze ludia skor pojdu bud do oktavie alebo do passata ak chcu sedano-idne vyzerajuce vozidlo od koncernu... hmmm
zino
Ak v budúcnosti chystá škoda menší sedan (medzi Fabiou a Octaviou), tak si dovolím tvrdiť, že vznikne automobil, ktorý Jettu kompletne potopí na európskom trhu. A to aj napriek tomu, že vzhľadom na techniku by Jette mala byť priamou konkurenciou Octavia Sedan. No nechajme sa prekvapiť s čím teda príde Škoda.

Na druhej strane je nová Jetta veľmi pekná (škoda toho suchého interiéru - opäť), ale tá jej cena. Som zvedavý aké budú ceny na našich trhoch.
Avatar - iudex
iudex
Myslím, že sa môžeme odraziť od cien súčasnej Jetty; tá v základe motorom 1,6MPI stojí 18410 eur. Nepredpokladám, že nová generácia s modernejším motorom bude moc lacnejšia, skôr naopak. A táto cena je jednoducho pre naše trhy príliš vysoká.
zino
A práve o tom hovorím. Ak Škoda príde s novým sedanom, ktorý by teda mal byť menší ako Octavia a tak aj lacnejší, napriek tomu pravdepodobne nebude ten automobil o nejaké brutálne čísla menší. A vzhľadom na cenu, ktorú odhadujem, že u novej Škody budú podstatne nižšie v porovnaní s cenou novej Jetty, si tak koncern postaví k vlastnému autu dve obrovské konkurencie. Teda okrem stávajúcej Octavie sedan aj nový chystaný model. A ak si niekto myslí, že pre neho bude pár milimetrov stáť za tie peniaze. Je jasné už teraz, čo sa bude viac predávať a to ešte nikto ani netuší ako by mala nová Škoda vôbec vyzerať. No a povedzme si ako teraz VW reaguje na Superb pri porovnaní predajov s novým Passatom. Čo nastane potom? VW zruší Škodu, lebo si z nej vypestuje najväčšieho konkurenta?

Už aj tak, keď porovnám moje vlastne pocity z nových áut od 3 najpredávanejších značiek spadajúcich pod koncern VW, tak na základe toho by som ich podľa dojmov zoradil nasledovne😒br />
1. Audi
2. Škoda
3. VW
bojler_
Dívám se, že 80% diskutujících je opět ze Slovenska, zajímavý jev. Pokud VW u nás, případně na Slovensku Jettu nezabije cenama, jaké měla současná verze, tak neváhám. Ještě letos byla v ceníku od nějakých 520ti se starým 1.6/75kW a cenově odpovídala Octavii ještě před prvním zlevněním na jaře 2008. Takže pokud se VW nerozhodne Jettu zaříznout, bude mít dřív nebo později minimálně jednoho zákazníka. Jenom je škoda, že tady nepadla jedna zajímavá věc - jakou podvozkovou platformu ta nová Jetta asi tak má 😉
webpaja
Zajímavý jev je, že pokud by ses na Jettu v showroomu opravdu zeptal, tak dostaneš slevu takovou, že začneš na 400k... 😉
Bruno Ferari aliaz Mike Gaucher
Jenom lehounce bych si dovolil osvěžit paměť všem kritikům připomenutím diskuse o konkurenčním Fluence od Rencka, V době jeho uvedení na trh byl místními bardy předem odsouzen k neúspěchu a to ze dvou důvodů. Protože to je produkt od alliance
Renault-Nissan, což je záruka nekvality a protože je Fluence vyráběn v Turecku, další známka šlendriánu.
V případě produkce koncernu VW je vše jinak. Jetta od VW je jak víme německý výrobek, tedy předem na věky daná a zaručená kvalita a mexická pracovní síla je samozřejmě také na mnohem vyšší úrovni než ta turecká. Z toho vyplývá jediné.
Opět absolutně bezkonkurenční vůz. Ale proč je tedy tak levný že?
GTI
Jsi tu jediný diskutér, který sám sobě vyvrací argumenty v jediném svém příspěvku... >😁

Přece nemůžeš srovnávat novou Jettu, klenot supermainstreamového (doslova) světa, klenot který přijede s vůbec tím nejlepším, co lze v dané třídě mít, se záměrnou lowendovou produkcí renaultu, programově zaměřenou na úplně jiné společenské vrstvy, než Jetta.

Pouč se alespoň z toho, s jakou konkurencí je Fluence srovnávána těmi, kdo tomu rozumí. Nahoře máš test, tak čti.
Bruno Ferari aliaz Mike Gaucher
Problém jsi sám sobě gti.
Já můžu srovnávat co chci a nikdo, rozumíš NIKDO mně nebude říkat co mohu a nemohu srovnávat.
Navíc ty sám jsi parléř všech tesařů ve srovnávání nesrovnatelného, naprosto záměrně, cíleně.

Pakliže dle tvého tvrzení nabízí Jetta to njelepší co může nabídnout, tak je mi koncernu VW skutečně dost líto. Proč třeba nenabízejí v rámci výbavy dsg?

Nezapomeň. Neexistuje super střední proud, čili ani nemůže existovat klenot v dané třídě.
Jediným klenotem v automobilovém světě je DIAMANT. Osvěž si paměť. Ostře broušený DIAMANT.
Máš-li soudnost, nemůžeš jinak než souhlasit.

Můj první příspěvek jsi vůbec nepochopil. Přečti min. ještě jednou!
GTI
No, zde snad každý, každý Bruno ti může říkat, co můžeš srovnávat a co ne, tedy pokud tu nehodláš být za prosťáčka z evropských hotelů.

Alberte... do klubu... >😁 Jo, jo, síla reklamy je mocná co? 😉
Avatar - white label
white label
No jo, reklama je jedna věc, ale v reálu s tou "orientální" károu nejezdí Albert do klubu, ale spíš Kuba do Albertu... 😲 😉
GTI
>😁 :yes:
Bruno Ferari aliaz Mike Gaucher
Ano, každý mi může říkat co mohu a nemohu srovnávat, stejně jako já mohu každému říkat to samé. Ovšem záleží na formě.
Tvůj styl hospodské úrovně, vnucovaný jako všeobecná a jediná možná pravda je naprosto neakceptovatelná, nátlaková, která velmi často nenese žádné znaky adekvátní odbornosti.
Takového stylu jsem si za komančů užil až dost a nehodlám to v dnešní době přehlížet.

S tím prosťáčkem prosím pomalu.
Abych tě přeci jen uklidnil. Fluence natěstí není auto pro mne a nemám s ním nic společného.
Jen jsem chtěl srovnat dvě stejný mucky, které si nemjí zas tak moc co vyčítat. S tím rozdílem, že jedna se tváří jako průměrně kvalitní střední proud určený pro pohodáře za slušnou škváru, ovšem ta druhá je jako smradlavej bezdomovec v ukradených pajcovaných šatech od Armaniho z vietnamského trhu. Korunu všemu dávává svým obřím řetězem z kočičího zlata.
GTI
To, že na tebe dělá fluence dojem smradlavého bezdomovce je možná proto, že Renault to auto projektoval jako lowendovou produkci. Tak jako ty bych ovšem fluence nehodnmotil, je to levnej vozejk, jakýsi kompaktní základ renaultu ve třídě. Auto vizuálně nepovedené, ale nikoliv k zatracování tvým stylem.

Jetta je naproti tomu výkladní skříň kompaktního (super)mainstreamu. Jiný svět.

Příště se tu pouštěj jen do toho, co nese alespoň stopu reality, možná pak tvé diskuzní okolí nebude napadat to tvé prosťáčkovství.

A někdy si taky zajdi do tý hospody, vždyť se tu z tebe stává v té fluenci stejnej panák jako v tý reklamě 8-s 😉
Klaudius
Chcelo by to trošku menej vzletných slov, ale vpodstate máš pravdu. Jetta je proste spravená a orientovaná iným smerom, než aký je v Európe trend. Bežne je sedan v nižšej strednej triede usadený o krok dolu - najmä čo sa týka cien. Určenie: krajiny s nižšou kúpyschopnosťou obyvateľstva, v ktorých je sedan zvlášť v obľube. Napríklad v Turecku stále prevláda názor, že auto, ktoré nie je sedan, vlastne nie je poriadne auto. Jetta vykročila opačným smerom. Je pridanou hodnotou k aktuálnemu Golfu, nie lacnejšou alternatívou pre menej náročné trhy.
webpaja
Na jednu stranu souhlas, že montovna v Mexiku zní stejně dobře jako kvalitní víno z Aljašky, ale DSG se kromě 1,2TSI (a tam asi brzo bude taky) dodává ke všemu. Samozřejmě, že Fluence je někde jinde a to zejména technologicky, ale jeho teritorium je ve value 4 money při koupi 😉
Avatar - theolli
theolli
Avatar - theolli
theolli
[odkaz]
Klaudius
A prečo chodíš písať zrovna sem, keď ti zadrháva mozog? 😲
Avatar - white label
white label
Jako 70-ti letý "theollog" už má přece na podobné "stařecké třesy" pomalu nárok... 😉 >😒]
Avatar - theolli
theolli
Jenže to nejsou "třesy" ono je to k zamyšlení jak bídně "němci" dopadli. Vím že většině se takové věci špatně čtou,svádí to na třesy,mozog atp ale ono na tom něco bude.
Avatar - white label
white label
Klid horkokrevníku, to byla jen neškodná narážka na zdvojený příspěvek... 😉

Jinak ano, někomu se špatně čte kritika kvality německé produkce, jiným zase (jindy) kritika té japonské..., tak už to prostě chodí... 😄
Osobně bych info tohoto typu (obecně) nepodceňoval, ale ani nepřeceňoval...
Avatar - theolli
theolli
Rozumný názor,souhlasím jenže já jsen nechtíc jednou vložil bez odkazu a podruhé jsem to napravil,snad se tolik nestalo.
Avatar - white label
white label
Nestalo se vůbec nic, ale z něčeho si tu srandu dělat "musíme" a zrovna teď je docela okurková sezona, tak berem všechno... >😒]
Klaudius
Myslíš, že to nie je nič vážnejšie...?
Avatar - white label
white label
Na svůj věk poněkud vznětlivý, už dříve se u něj projevovaly problémy se sebeovládáním, ale jinak snad relativně v normě... 😐 😄
Avatar - theolli
theolli
>😁 ,však mě znáš nejde o to kolik ti je ale na kolik se citíš a to se citim moc mladě a po všech stránkách,neboj 😉
Avatar - theolli
theolli
Kvůli tobě joudo,nechceš jít oxidovat na auto.sk?? To bylo pro ty,co umí číst.