Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Jetta v Evropě: Technika, fotografie, ceny

Volkswagen chystá uvedení nové Jetty na evropské trhy. První cena v Německu bude 20.900 Euro, asi 520 tisíc korun.
Zpět na článek
27. 10. 2010 09:57
27. 10. 2010 13:06
27. 10. 2010 15:03
27. 10. 2010 10:09
27. 10. 2010 13:50
27. 10. 2010 16:50
27. 10. 2010 10:21
27. 10. 2010 10:44
27. 10. 2010 10:51
27. 10. 2010 11:00
27. 10. 2010 11:05
27. 10. 2010 15:35
28. 10. 2010 06:39
27. 10. 2010 11:59
27. 10. 2010 12:34
27. 10. 2010 12:50
27. 10. 2010 15:04
27. 10. 2010 15:15
27. 10. 2010 15:20
27. 10. 2010 15:25
27. 10. 2010 20:49
neregistrovaný "RayBan"
28. 10. 2010 11:32
27. 10. 2010 15:22
27. 10. 2010 15:28
27. 10. 2010 15:55
27. 10. 2010 17:51
27. 10. 2010 19:48
27. 10. 2010 21:13
28. 10. 2010 19:27
28. 10. 2010 19:32
28. 10. 2010 21:18
28. 10. 2010 06:51
27. 10. 2010 09:57
uz dost!!!!
vazne uz nie sme zvedavi na stale a stale sa opakujuce predky vw :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - kari.laz
27. 10. 2010 13:06
Re: uz dost!!!!
Tak se na ty články nekoukej, nebo pak nebreč v diskuzích.
27. 10. 2010 15:03
Re: uz dost!!!!
máš pravdu ale co už Vw na to nejak doplatí >:-[]
Avatar - Blue Sun
27. 10. 2010 10:09
Jetta
Oproti končící Jettě je tohle přeci jen obrovský skok vpřed, co se týká designu. Za sebe říkám, že ostřejší tvary Jettě více sednou, než ty nafouklé oblinky současné verze.
Rozbalit vlákno
2
27. 10. 2010 13:50
Re: Jetta
Ani by som nešiel do detailov - ostré, menej ostré tvary...ani mi kupodivu neprekáža opäť ten istý predok ďalšieho VW - je to predsa limuzína odvodená od Golfa. Každopádne, z Volkswagenov je to jednoznačne najkrajšie auto. Super proporcie, uhladené, ale jednoznačné línie, niet čo dodať. Pekné, sympatické auto na každý deň, určite by sa zaň nehanbil žiadny referent ani menší manažér. Volkswagenu tentoraz :yes: . Kam sa vizážou hrabe posledný Passat...
27. 10. 2010 16:50
Re: Jetta
s kladiusom musim iba suhlasit. jetta je jednoznacne top dizajn auto z koncernu vw. disponuje najvyvazenejsimi proporciami, radost nan pozerat. hanbi sa, passat!!!
27. 10. 2010 10:21
Uááá.
520 tisíc v základu?Za tohle?Za auto nižší střední třídy a navíc z Mexika?Případné ojedinělé kupce bych okamžitě odvážel k dr.Chocholouškovi.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - white label
27. 10. 2010 10:44
Re: Uááá.
Prodejce VW s tímto jménem (dr. Chocholoušek) neznám, kde má autosalon?
27. 10. 2010 10:51
Re: Uááá.
Občas mám pocit, že na Hornopolní >:-[]
Avatar - white label
27. 10. 2010 11:00
Re: Uááá.
Já tušil, že ho musí znát i někdo další, než jen jeho kolega Dr. Ozd... ;-) >:-[]
27. 10. 2010 11:05
Re: Uááá.
Si piš >:-[] Minule jsem dostal vynadáno, že jsem koupil někde jinde...takovým tím bodrým, masouzenářským způsobem...len ta sekera chýbala >:D
27. 10. 2010 15:35
Re: Uááá.
Myslíš Auto Hell er?
Avatar - Johny.Rico
27. 10. 2010 11:59
Re: Uááá.
520 za Passata přece >:D >:D Jsi to nepoznal? >:-[]
Avatar - iudex
27. 10. 2010 10:43
MENŠÍ JE LEPŠÍ(?)
Tak pri priamom porovnaní dizajnu vynoveného Passatu a tohto menšieho brata u mňa dizajnom s prehľadom víťazí Jetta. Je to síce v zásade to isté v ružovom, ale menšiemu sedanu to akosi viac pristane. V málopočetnej triede kompaktných sedanov je to zrejme jednoznačný dizajnový víťaz.
V hľadiska predajnosti to ale bude zrejme presne naopak a predpokladám u nás zanedbateľné predaje. Ak si totiž cieľová skupina takýchto sedanov pozrie cenovku Jetty a potom pozrie trebárs na hlavnej stránke porovnávané Fluence a Cruze, asi horko zaplače (základný dízel o 280000 Kč! drahší) a poobzerá sa inam: buď k mainstreamovej konkurencii, alebo priplatí za väčšie auto z vlastnej stajne VW (Passat).
Rozbalit vlákno
6
Avatar - -TEAC-
27. 10. 2010 11:07
Re: MENŠÍ JE LEPŠÍ(?)
Cena opravdu přemrštěná :no: Pro mě hezčí než větší bráška :yes:
27. 10. 2010 11:29
Re: MENŠÍ JE LEPŠÍ(?)
Golf s baťohem to měl v Evropě vždy těžké a asi ani teď tomu nebude jinak, ačkoliv jinak bude převyšovat konkurenci. Vidím to na ceny pod 400k do roka. A do dne ;-)
27. 10. 2010 11:40
Re: MENŠÍ JE LEPŠÍ(?)
Dizajn je jedna vec ktora je na tom aute asi dobra. Ale ta cena, to je viac ako premrstene. Zaklad za 20900€? Tak to je hooodne optimisticky nastrel...
27. 10. 2010 14:02
Re: MENŠÍ JE LEPŠÍ(?)
Ale nie až tak v Nemecku. U nás budú ceny podstatne priaznivejšie, dočkaj času...
27. 10. 2010 15:46
Re: MENŠÍ JE LEPŠÍ(?)
no aj v nemecku mas passat za 24400€, a to sa mi zda teda podstatne lepsi kauf, ako henta jetta. (ked uz chceme zostat u koncernu). A to uz ani neuvravim ze ten passat v "trendline" ma 1.4tsi a vybavu asi ako jetta v "comfortline" s 1.2tsi (pricom v stupni "comfortline" uz jetta stoji rovnakych 23400€). Skratka tu cenu fakt nechapem...
28. 10. 2010 15:29
Re: MENŠÍ JE LEPŠÍ(?)
4000 € je stále dosť podstatný rozdiel.
27. 10. 2010 11:45
Nevidět ty světla...
...tak bych řekl Škoda Octavia :-) ovšem za tu cenu - ani špatným omylem.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Johny.Rico
27. 10. 2010 11:57
Ten Passat má nějakou malou cenu :-D
Redakce by si měla dávat pozor, zda píše o passatu, nebo o Jette. Ehm, teda, o čem se tu vlastně píše? Jaksi to nemohu rozeznat >:D >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - kari.laz
27. 10. 2010 13:12
Re: Ten Passat má nějakou malou cenu :-D
[odkaz]
Avatar - iudex
27. 10. 2010 13:25
Re: Ten Passat má nějakou malou cenu :-D
>:-[]
27. 10. 2010 12:34
pekny
Passat se sice nepovedl, ale tohle je dobry. Sice nechutne predrazeny, ale hezky.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Blue Sun
27. 10. 2010 12:50
Re: pekny
Tak když se Passat nepovedl, musí tomu nasadit nějakou vyšší cenu, aby jim Jetta dorovnala ztráty >:D Vždyť na první pohled to nikdo nepozná.
27. 10. 2010 15:04
Re: pekny
Vw umí jen předraženě ;-)
Avatar - white label
27. 10. 2010 15:15
Re: pekny
Předražené je to, co se (k vůli nadměrně vysoké ceně) neprodává a s tím VW obvykle problém nemá..., naopak jiní mají problém prodat dostatečné množství i přes relativně nízkou cenu...
27. 10. 2010 15:20
Re: pekny
To u Jetty a Bory ne vždy platilo ;-)
Avatar - iudex
27. 10. 2010 15:25
Re: pekny
A Phaetona a Beetla a Foxa. ;-)
neregistrovaný "RayBan"
27. 10. 2010 20:49
Re: pekny
:yes: :yes: >:D
Avatar - Rysguf.
27. 10. 2010 13:36
ved Golf Variant stoji v SR od 14 000 Eur s DPH
tak jak moze stat Jetta cez 20 000? >:D

Jetta by mala zacinat rovnako na podobnej hranici, ale nie s rozdielom 150 000 pri obdobnej vybave a motorizacii :-/ To by bolo nepredajne na nasich trhoch.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - iudex
27. 10. 2010 13:52
Re: ved Golf Variant stoji v SR od 14 000 Eur s DPH
Veď aj bude.
27. 10. 2010 14:04
Re: ved Golf Variant stoji v SR od 14 000 Eur s DPH
Čo blbnete, chlapci, však je to cena na nemeckom trhu, nie na našom. Ja tipujem základ okolo 15 litrov, alebo aj pod.
Avatar - iudex
27. 10. 2010 14:14
Re: ved Golf Variant stoji v SR od 14 000 Eur s DPH
Je jasné, že tá cena 20t eur je mimo, na našich trhoch toľko Jetta stáť nebude. Či to bude ale pod 15t, nie som si veľmi istý, predsalen aj minulá Jetta bola značne drahšia ako Golf a nemá dva najslabšie motory Golfu (1,4 16v a slabšiu 1,2 TSI), takže trvám na svojom, že cena na našich trhoch spraví Jettu veľmi ťažko predajnou. Rozhodne to nebude cenová konkurencia Octavie (ako by to z identickej triedy a techniky vyplývalo).
Avatar - iudex
27. 10. 2010 15:29
Re: ved Golf Variant stoji v SR od 14 000 Eur s DPH
Edit: súčasná Jetta je v základe za 18410 eur; neverím preto, že by nová generácia stála 15t či dokonca menej. :-!
Avatar - Rysguf.
27. 10. 2010 17:41
Re: ved Golf Variant stoji v SR od 14 000 Eur s DPH
Preto sa nepredava tak dobre

Nechapem tu cenovu politiku, ved predajcovia musia vediet ze ludia skor pojdu bud do oktavie alebo do passata ak chcu sedano-idne vyzerajuce vozidlo od koncernu... hmmm
27. 10. 2010 15:22
VW vs. Škoda
Ak v budúcnosti chystá škoda menší sedan (medzi Fabiou a Octaviou), tak si dovolím tvrdiť, že vznikne automobil, ktorý Jettu kompletne potopí na európskom trhu. A to aj napriek tomu, že vzhľadom na techniku by Jette mala byť priamou konkurenciou Octavia Sedan. No nechajme sa prekvapiť s čím teda príde Škoda.

Na druhej strane je nová Jetta veľmi pekná (škoda toho suchého interiéru - opäť), ale tá jej cena. Som zvedavý aké budú ceny na našich trhoch.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
27. 10. 2010 15:28
Re: VW vs. Škoda
Myslím, že sa môžeme odraziť od cien súčasnej Jetty; tá v základe motorom 1,6MPI stojí 18410 eur. Nepredpokladám, že nová generácia s modernejším motorom bude moc lacnejšia, skôr naopak. A táto cena je jednoducho pre naše trhy príliš vysoká.
27. 10. 2010 15:55
Re: VW vs. Škoda
A práve o tom hovorím. Ak Škoda príde s novým sedanom, ktorý by teda mal byť menší ako Octavia a tak aj lacnejší, napriek tomu pravdepodobne nebude ten automobil o nejaké brutálne čísla menší. A vzhľadom na cenu, ktorú odhadujem, že u novej Škody budú podstatne nižšie v porovnaní s cenou novej Jetty, si tak koncern postaví k vlastnému autu dve obrovské konkurencie. Teda okrem stávajúcej Octavie sedan aj nový chystaný model. A ak si niekto myslí, že pre neho bude pár milimetrov stáť za tie peniaze. Je jasné už teraz, čo sa bude viac predávať a to ešte nikto ani netuší ako by mala nová Škoda vôbec vyzerať. No a povedzme si ako teraz VW reaguje na Superb pri porovnaní predajov s novým Passatom. Čo nastane potom? VW zruší Škodu, lebo si z nej vypestuje najväčšieho konkurenta?

Už aj tak, keď porovnám moje vlastne pocity z nových áut od 3 najpredávanejších značiek spadajúcich pod koncern VW, tak na základe toho by som ich podľa dojmov zoradil nasledovne:

1. Audi
2. Škoda
3. VW
27. 10. 2010 17:51
Oné tuna hej
Dívám se, že 80% diskutujících je opět ze Slovenska, zajímavý jev. Pokud VW u nás, případně na Slovensku Jettu nezabije cenama, jaké měla současná verze, tak neváhám. Ještě letos byla v ceníku od nějakých 520ti se starým 1.6/75kW a cenově odpovídala Octavii ještě před prvním zlevněním na jaře 2008. Takže pokud se VW nerozhodne Jettu zaříznout, bude mít dřív nebo později minimálně jednoho zákazníka. Jenom je škoda, že tady nepadla jedna zajímavá věc - jakou podvozkovou platformu ta nová Jetta asi tak má ;-)
Rozbalit vlákno
1
28. 10. 2010 06:44
Re: Oné tuna hej
Zajímavý jev je, že pokud by ses na Jettu v showroomu opravdu zeptal, tak dostaneš slevu takovou, že začneš na 400k... ;-)
Srovnání
Jenom lehounce bych si dovolil osvěžit paměť všem kritikům připomenutím diskuse o konkurenčním Fluence od Rencka, V době jeho uvedení na trh byl místními bardy předem odsouzen k neúspěchu a to ze dvou důvodů. Protože to je produkt od alliance
Renault-Nissan, což je záruka nekvality a protože je Fluence vyráběn v Turecku, další známka šlendriánu.
V případě produkce koncernu VW je vše jinak. Jetta od VW je jak víme německý výrobek, tedy předem na věky daná a zaručená kvalita a mexická pracovní síla je samozřejmě také na mnohem vyšší úrovni než ta turecká. Z toho vyplývá jediné.
Opět absolutně bezkonkurenční vůz. Ale proč je tedy tak levný že?
Rozbalit vlákno
9
27. 10. 2010 19:48
Re: Srovnání
Jsi tu jediný diskutér, který sám sobě vyvrací argumenty v jediném svém příspěvku... >:D

Přece nemůžeš srovnávat novou Jettu, klenot supermainstreamového (doslova) světa, klenot který přijede s vůbec tím nejlepším, co lze v dané třídě mít, se záměrnou lowendovou produkcí renaultu, programově zaměřenou na úplně jiné společenské vrstvy, než Jetta.

Pouč se alespoň z toho, s jakou konkurencí je Fluence srovnávána těmi, kdo tomu rozumí. Nahoře máš test, tak čti.
Re: Srovnání
Problém jsi sám sobě gti.
Já můžu srovnávat co chci a nikdo, rozumíš NIKDO mně nebude říkat co mohu a nemohu srovnávat.
Navíc ty sám jsi parléř všech tesařů ve srovnávání nesrovnatelného, naprosto záměrně, cíleně.

Pakliže dle tvého tvrzení nabízí Jetta to njelepší co může nabídnout, tak je mi koncernu VW skutečně dost líto. Proč třeba nenabízejí v rámci výbavy dsg?

Nezapomeň. Neexistuje super střední proud, čili ani nemůže existovat klenot v dané třídě.
Jediným klenotem v automobilovém světě je DIAMANT. Osvěž si paměť. Ostře broušený DIAMANT.
Máš-li soudnost, nemůžeš jinak než souhlasit.

Můj první příspěvek jsi vůbec nepochopil. Přečti min. ještě jednou!
27. 10. 2010 21:13
Re: Srovnání
No, zde snad každý, každý Bruno ti může říkat, co můžeš srovnávat a co ne, tedy pokud tu nehodláš být za prosťáčka z evropských hotelů.

Alberte... do klubu... >:D Jo, jo, síla reklamy je mocná co? ;-)
Avatar - white label
27. 10. 2010 22:57
Re: Srovnání
No jo, reklama je jedna věc, ale v reálu s tou "orientální" károu nejezdí Albert do klubu, ale spíš Kuba do Albertu... :-O ;-)
Re: Srovnání
Ano, každý mi může říkat co mohu a nemohu srovnávat, stejně jako já mohu každému říkat to samé. Ovšem záleží na formě.
Tvůj styl hospodské úrovně, vnucovaný jako všeobecná a jediná možná pravda je naprosto neakceptovatelná, nátlaková, která velmi často nenese žádné znaky adekvátní odbornosti.
Takového stylu jsem si za komančů užil až dost a nehodlám to v dnešní době přehlížet.

S tím prosťáčkem prosím pomalu.
Abych tě přeci jen uklidnil. Fluence natěstí není auto pro mne a nemám s ním nic společného.
Jen jsem chtěl srovnat dvě stejný mucky, které si nemjí zas tak moc co vyčítat. S tím rozdílem, že jedna se tváří jako průměrně kvalitní střední proud určený pro pohodáře za slušnou škváru, ovšem ta druhá je jako smradlavej bezdomovec v ukradených pajcovaných šatech od Armaniho z vietnamského trhu. Korunu všemu dávává svým obřím řetězem z kočičího zlata.
28. 10. 2010 19:32
Re: Srovnání
To, že na tebe dělá fluence dojem smradlavého bezdomovce je možná proto, že Renault to auto projektoval jako lowendovou produkci. Tak jako ty bych ovšem fluence nehodnmotil, je to levnej vozejk, jakýsi kompaktní základ renaultu ve třídě. Auto vizuálně nepovedené, ale nikoliv k zatracování tvým stylem.

Jetta je naproti tomu výkladní skříň kompaktního (super)mainstreamu. Jiný svět.

Příště se tu pouštěj jen do toho, co nese alespoň stopu reality, možná pak tvé diskuzní okolí nebude napadat to tvé prosťáčkovství.

A někdy si taky zajdi do tý hospody, vždyť se tu z tebe stává v té fluenci stejnej panák jako v tý reklamě 8-s ;-)
28. 10. 2010 21:18
Re: Srovnání
Chcelo by to trošku menej vzletných slov, ale vpodstate máš pravdu. Jetta je proste spravená a orientovaná iným smerom, než aký je v Európe trend. Bežne je sedan v nižšej strednej triede usadený o krok dolu - najmä čo sa týka cien. Určenie: krajiny s nižšou kúpyschopnosťou obyvateľstva, v ktorých je sedan zvlášť v obľube. Napríklad v Turecku stále prevláda názor, že auto, ktoré nie je sedan, vlastne nie je poriadne auto. Jetta vykročila opačným smerom. Je pridanou hodnotou k aktuálnemu Golfu, nie lacnejšou alternatívou pre menej náročné trhy.
28. 10. 2010 06:51
Re: Srovnání
Na jednu stranu souhlas, že montovna v Mexiku zní stejně dobře jako kvalitní víno z Aljašky, ale DSG se kromě 1,2TSI (a tam asi brzo bude taky) dodává ke všemu. Samozřejmě, že Fluence je někde jinde a to zejména technologicky, ale jeho teritorium je ve value 4 money při koupi ;-)
Avatar - theolli
28. 10. 2010 10:07
Ha ha,německá preciznost se nějak zadrhává
Rozbalit vlákno
0
Avatar - theolli
28. 10. 2010 10:08
Ha ha,německá preciznost se nějak zadrhává
[odkaz]
Rozbalit vlákno
10
28. 10. 2010 21:08
Re: Ha ha,německá preciznost se nějak zadrhává
A prečo chodíš písať zrovna sem, keď ti zadrháva mozog? :-O
Avatar - white label
28. 10. 2010 21:14
Re: Ha ha,německá preciznost se nějak zadrhává
Jako 70-ti letý "theollog" už má přece na podobné "stařecké třesy" pomalu nárok... ;-) >:-[]
Avatar - theolli
28. 10. 2010 21:19
Re: Ha ha,německá preciznost se nějak zadrhává
Jenže to nejsou "třesy" ono je to k zamyšlení jak bídně "němci" dopadli. Vím že většině se takové věci špatně čtou,svádí to na třesy,mozog atp ale ono na tom něco bude.
Avatar - white label
28. 10. 2010 21:24
Re: Ha ha,německá preciznost se nějak zadrhává
Klid horkokrevníku, to byla jen neškodná narážka na zdvojený příspěvek... ;-)

Jinak ano, někomu se špatně čte kritika kvality německé produkce, jiným zase (jindy) kritika té japonské..., tak už to prostě chodí... :-)
Osobně bych info tohoto typu (obecně) nepodceňoval, ale ani nepřeceňoval...
Avatar - theolli
28. 10. 2010 21:29
Re: Ha ha,německá preciznost se nějak zadrhává
Rozumný názor,souhlasím jenže já jsen nechtíc jednou vložil bez odkazu a podruhé jsem to napravil,snad se tolik nestalo.
Avatar - white label
28. 10. 2010 21:32
Re: Ha ha,německá preciznost se nějak zadrhává
Nestalo se vůbec nic, ale z něčeho si tu srandu dělat "musíme" a zrovna teď je docela okurková sezona, tak berem všechno... >:-[]
28. 10. 2010 21:24
Re: Ha ha,německá preciznost se nějak zadrhává
Myslíš, že to nie je nič vážnejšie...?
Avatar - white label
28. 10. 2010 21:28
Re: Ha ha,německá preciznost se nějak zadrhává
Na svůj věk poněkud vznětlivý, už dříve se u něj projevovaly problémy se sebeovládáním, ale jinak snad relativně v normě... :-| :-)
Avatar - theolli
28. 10. 2010 21:32
Re: Ha ha,německá preciznost se nějak zadrhává
>:D ,však mě znáš nejde o to kolik ti je ale na kolik se citíš a to se citim moc mladě a po všech stránkách,neboj ;-)
Avatar - theolli
28. 10. 2010 21:16
Re: Ha ha,německá preciznost se nějak zadrhává
Kvůli tobě joudo,nechceš jít oxidovat na auto.sk?? To bylo pro ty,co umí číst.