Novinky
Takovou jednu čerstvou info.
Né že bych byl z Twinga nějak unesenej, ale je fakt, že má něco do sebe.
A tenle prcek má za říjen jenom ve Francii přes 6000 kousků nového majitele. Absolutně bezkonkurenční a to nemluvím o měsícíh jako květen či snad červenec, kdy jich šlo kolem 10000 z prodejen. A to vše ještě navíc za podstatně vyšší cenu, než je stanovena např. u nás.
PS: Pořád to ale nestačí na na široko daleko jedinou mega star mezi malými vozy, totiž Fox aliaz Lupo!
Né že bych byl z Twinga nějak unesenej, ale je fakt, že má něco do sebe.
A tenle prcek má za říjen jenom ve Francii přes 6000 kousků nového majitele. Absolutně bezkonkurenční a to nemluvím o měsícíh jako květen či snad červenec, kdy jich šlo kolem 10000 z prodejen. A to vše ještě navíc za podstatně vyšší cenu, než je stanovena např. u nás.
PS: Pořád to ale nestačí na na široko daleko jedinou mega star mezi malými vozy, totiž Fox aliaz Lupo!
>😁 >😁 >😁
To jsem se zasmál, když je Fox aliaz Lupo mega star mezi malými vozy, tak proč nejsou vidět na našich silnicích? Větší pravděpodobnost je, že uvidím ferarri než foxa!
To jsem se zasmál, když je Fox aliaz Lupo mega star mezi malými vozy, tak proč nejsou vidět na našich silnicích? Větší pravděpodobnost je, že uvidím ferarri než foxa!
No a vo tom to je doktore.
Ale počkej, až na tebe dojde řada a dostaneš jednou pro vždy lekci, která že to automobilka vládne světu a kokrétně které že její autíčka dle kategorií. 😲
Ale počkej, až na tebe dojde řada a dostaneš jednou pro vždy lekci, která že to automobilka vládne světu a kokrétně které že její autíčka dle kategorií. 😲
Tohle nemůže fungovat už z principu, na kterém jsou sportovní mutace konfigurovány. Totiž základem musí být především zesportovnatelný vůz. Twingo je klasická malá kára pro holky. Ukaž mi v tom chlapa a za každýho máš u mně panáka režný.
Reanult se kroutí jako mistr Houdini, místo aby Twingo nechal tam kde je mu fajn, v holčičím klíně, loví v šatně té klubů....
Kokpit je doslova k pláči. Rozuměj mi dobře, tohle prostě nemůže být ve sportovním autě, jako klasika pro ty holky, je to naopak pěkný, a kdejaká dlouhonohá francouzska má v Twingu pěknou brož. Jako sportovní náčiní je to však model až k lehkému pousmání.
Zde je namístě se zmínit o shora vysmívaném mistru elegance. Je známo, že jak v Evropě, tak především v Brazílii jsou vozy Fox laděné jak do cross tak do silničního sportovního dravečka. Tedy když už něco levného a pěkného v tomto segmentu, pak mistra elegance v tretrách, ostatně podívej se - [odkaz] ta bílá sportovní mutace je k pomilování, co?
TWINGO - pastelové barvy, blištivý barbie vnitřek, pak ano, jako rozdivočelý krysařík říkám - NE! :-!
Reanult se kroutí jako mistr Houdini, místo aby Twingo nechal tam kde je mu fajn, v holčičím klíně, loví v šatně té klubů....
Kokpit je doslova k pláči. Rozuměj mi dobře, tohle prostě nemůže být ve sportovním autě, jako klasika pro ty holky, je to naopak pěkný, a kdejaká dlouhonohá francouzska má v Twingu pěknou brož. Jako sportovní náčiní je to však model až k lehkému pousmání.
Zde je namístě se zmínit o shora vysmívaném mistru elegance. Je známo, že jak v Evropě, tak především v Brazílii jsou vozy Fox laděné jak do cross tak do silničního sportovního dravečka. Tedy když už něco levného a pěkného v tomto segmentu, pak mistra elegance v tretrách, ostatně podívej se - [odkaz] ta bílá sportovní mutace je k pomilování, co?
TWINGO - pastelové barvy, blištivý barbie vnitřek, pak ano, jako rozdivočelý krysařík říkám - NE! :-!
Obávám se, že Twingo RS by si s tou tvou liškou laděnou v brazílii utřelo pozadí a odhodilo pryč. Jediné auto v této třídě, které může Twingu RS po sportovní stránce jakž takž stíhat je Fiat 500 Abarth. Pokud tuhle pravdu o autech nevíš, vrať se zpět na automobilovou základku a makej na sobě. :no:
GTI trochu soudnosti. Twingo od Renaul Sportu je dnes pojem. Pokud to nevíš odhoď motoristický bulvár a podívej se na nejlepší autoweby. Na druhou stranu chápu, že tě moc sportovní auta nezajímají a nemáš o nich asi moc přehled.
Pogo, můžem tu psát o laguně a hledat odpověď na to, zda-li je to špičkový vůz. Můžem tu pitvat donekonečna kýčovitost cešestky, ale prosím tě, mohl bys mi nějak blížeji přiblížit kde jako je to Twingo tím pojmem? Pojmem byl R8 gordini, ale to je bratru tak čtyřicet let...
Hlavní, co lze Reanultu u těchto pseudosporťáčků vytýkat je právě to, že dělá ty rozběsněné krysaříky, místo aby se pokusil o nějaký respektuhodný sportovní vůz v respektuhodné třídě. Bohužel Renault nemá ani jeden model, z něhož by se dal udělat čistokrevný sporťák, ostatně i ten mégane vypadá v ostré verzi jako velká pomýlená. Prostě, jestliže dělám kabiny pro baletky a baleťáky, nemohu současně očekávat, že se mi podažří zaujmout eurodrzky tím, že probarvím volant do modra...
Podívej se, jak vypadá vevnitř POLO GTI, GOLF, GTI... ta auta jsou uvnitř přesně konfigurovaná na rychlé jezdce. a konfrontuj to s kokpitem sportovního Clia a Mégana. Nejde to, nefunguje to.
Navíc Twingo (bože)... auto od narození konfigurované pro holky, a oni ho zabíjejí tímhle horním červíkem. Chápeš, ta filosofie, to je prostě z principu špatně. Píše se mi to těžce, ale i ten Fiat (proboha) to umí v tomhle subsegmentu lépe.
Jenom mi prosím nedávej příklad, že mégane RS si dal caymana na severní smyčce k obědu 😄 to bys mě dojal.
Tedy závěr - Renault nemá v rodovém kódu současných modelů zakódovanou potenciální mutaci na sportovní verze, Renault koncipuje (vizuálně) auta pro nesportovní jedince.
Hlavní, co lze Reanultu u těchto pseudosporťáčků vytýkat je právě to, že dělá ty rozběsněné krysaříky, místo aby se pokusil o nějaký respektuhodný sportovní vůz v respektuhodné třídě. Bohužel Renault nemá ani jeden model, z něhož by se dal udělat čistokrevný sporťák, ostatně i ten mégane vypadá v ostré verzi jako velká pomýlená. Prostě, jestliže dělám kabiny pro baletky a baleťáky, nemohu současně očekávat, že se mi podažří zaujmout eurodrzky tím, že probarvím volant do modra...
Podívej se, jak vypadá vevnitř POLO GTI, GOLF, GTI... ta auta jsou uvnitř přesně konfigurovaná na rychlé jezdce. a konfrontuj to s kokpitem sportovního Clia a Mégana. Nejde to, nefunguje to.
Navíc Twingo (bože)... auto od narození konfigurované pro holky, a oni ho zabíjejí tímhle horním červíkem. Chápeš, ta filosofie, to je prostě z principu špatně. Píše se mi to těžce, ale i ten Fiat (proboha) to umí v tomhle subsegmentu lépe.
Jenom mi prosím nedávej příklad, že mégane RS si dal caymana na severní smyčce k obědu 😄 to bys mě dojal.
Tedy závěr - Renault nemá v rodovém kódu současných modelů zakódovanou potenciální mutaci na sportovní verze, Renault koncipuje (vizuálně) auta pro nesportovní jedince.
Jenze Megos RS (a vlastne kterekoli RS) si se vsemi konkurenty na silnici vytre pozadi.
Interier je velkou slabinou, ale to je jako kdybych si stezoval, ze Skyline vypada vevnitr jak Primera a ze v Lambu je blba navigace.
Interier je velkou slabinou, ale to je jako kdybych si stezoval, ze Skyline vypada vevnitr jak Primera a ze v Lambu je blba navigace.
Pravděpodobně jsi ještě nejel na silnici, nevytíral si pozadí a nevíš, co je to hothatch. Ano, RS je bestie. A ty by sis koupil kompaktní bestii? Nikoliv, koupil by sis to, co je nejlépe odladěné pro každodenní ježdění, to jest Focus ST resp. GOLF GTI.
Musím ti dát malou silniční lekci - hothatch si nekupuješ kvůlivá vytírání pozadí kdekomu, hothatch si kupuješ pro svou radost. Škoda, že to nevíš.
Musím ti dát malou silniční lekci - hothatch si nekupuješ kvůlivá vytírání pozadí kdekomu, hothatch si kupuješ pro svou radost. Škoda, že to nevíš.
Abych řekl pravdu, tak se mi moc nechce reagovat. Podle mě moc dobře víš, jaká auta RenaultSport dělá a víš jaký má tato divize v motoristické veřejnosti respekt. Nic lepšího v mainstreamu nenajdeš. Asi také dobře víš, že máš jak u Twinga, Cllia i Megana s více verzí. RenaultSport nedělá jen ty nejostřejší verze a můžeš si vybrat. Třeba i v podstatě civilní GT. Už jsem ti dával odkaz na PCOTY 2010. Mezi TOP20 máš i to Twingo. Je to na Autoe😜ressu, který je vše možné, jen ne autobulvár. Je to spousta srovnávaček a testů. Tak si to nastuduj a zkus se dostat do obrazu. Tam snad také pochopíš, že auta z RenaultSportu nejsou tuningové hračky na parádu. Hlavní jejich předností je jízda a zábava za volantem. Žádné kudrdlinky, jen maximální vzrušení. A že si kupují Twingo holky, proč ne / i ta moje měla Twingo, když jsme se poznali /? Proč by se nemohla s Cupem vyblbnout. A GT je i na normální pohodové ježdění.
zbytečné cokoliv rozumného vytahovat. Oponovat nějako domistikovanou šelmou, která má k sportovnímu náčiní asi tak daleko jako Zetor, jasně definuje mentální úroveň autora těch blábolů.
Ale jak všichni odborníci víme - v Reichu na dálnicích jsou antouškové v Lagunách dennodenně školeni v dlouhém táhlém skoroprémiovými drzkami s třídenním strništěm ve Foxech >😁
Ale jak všichni odborníci víme - v Reichu na dálnicích jsou antouškové v Lagunách dennodenně školeni v dlouhém táhlém skoroprémiovými drzkami s třídenním strništěm ve Foxech >😁
Jasny, jako bych to videl.
Laguna v levym, 200 km/h, dojizdi mistra elegance, problikava ho, Fox tukne do brzdy, ridic v Lagune panikari, zpomaluje a drzek ve Foxu vyuziva situace, podrazuje na 4, rozbesnenych 40 kilowattu zrychluje na stovku a mizi v provozu. Doma si pak na blatnik muze prikreslit po vzoru letcu Luftwaffe dalsi znak porazeneho Renaultu. >😒]
Laguna v levym, 200 km/h, dojizdi mistra elegance, problikava ho, Fox tukne do brzdy, ridic v Lagune panikari, zpomaluje a drzek ve Foxu vyuziva situace, podrazuje na 4, rozbesnenych 40 kilowattu zrychluje na stovku a mizi v provozu. Doma si pak na blatnik muze prikreslit po vzoru letcu Luftwaffe dalsi znak porazeneho Renaultu. >😒]
Sportovní malý subkompakt?
Takto ano - [odkaz]
Takto ne - 8-s 8-s >😁 [odkaz]
chceš snad ještě další přiklad, nebo ti tahle subkompaktní sprcha stačí?
Takto ano - [odkaz]
Takto ne - 8-s 8-s >😁 [odkaz]
chceš snad ještě další přiklad, nebo ti tahle subkompaktní sprcha stačí?
A nyni prakticky test na silnici od zdejsich testovacich kapitanu😒br />
[odkaz]
Ono to zase tak zly nebude, schvalne si precti, co pisi o interieru. >😒]
Cituji: Renault, když si dá záležet, umí vykouzlit krásné věci. Interiér mezi takové věci patří. Atraktivní, nikterak komplikované, ale přitom ani fádní tvary, špičkové materiály, skvělé slícování, to vše vás čeká v novém Cliu Sport.
Ono to zase tak zly nebude, schvalne si precti, co pisi o interieru. >😒]
Cituji: Renault, když si dá záležet, umí vykouzlit krásné věci. Interiér mezi takové věci patří. Atraktivní, nikterak komplikované, ale přitom ani fádní tvary, špičkové materiály, skvělé slícování, to vše vás čeká v novém Cliu Sport.
A který interiér z těch dvou přitahuje více tebe?
Popravde ten z Pola. Clio uz svuj vek holt nezapre.
Oceňuji estetickou upřímnost. Osobně je to pro mne doslovné nebe a dudy. Nepopírám současně, že jízda s Cliem (civilním) je v mnohém příjemná, popravdě velmi překvapí svou přívětivostí, lehkým ovládáním.
P.S. VW kokpity umí báječně, a to nikoliv jen materiálově, ergonomicky, ale též stylem, a to je právě to o čem nahoře píši, Renault to jsou uvnitř auta pro baleťáky z národního... třeba Laguna, ano, dobré, komfort, horizontální linie... jenže holt to není nic pro chlapa.
P.S. VW kokpity umí báječně, a to nikoliv jen materiálově, ergonomicky, ale též stylem, a to je právě to o čem nahoře píši, Renault to jsou uvnitř auta pro baleťáky z národního... třeba Laguna, ano, dobré, komfort, horizontální linie... jenže holt to není nic pro chlapa.
Me se moc libi prave ten Sport/RS (priznavam, ze az na uzasne sedacky pouze zvenku).
[odkaz]
Nedokazu tam najit jedinou chybnou linku, faceliftem to zase podelali.
S interiery mas pravdu, treba u te Laguny je uzasne zpracovany a kvalitni, bohuzel vsak rozplacly a proste "podivny". Kazdy den si rikam, jak by to bylo hezke mit tam interier z nove A4. ;-\
[odkaz]
Nedokazu tam najit jedinou chybnou linku, faceliftem to zase podelali.
S interiery mas pravdu, treba u te Laguny je uzasne zpracovany a kvalitni, bohuzel vsak rozplacly a proste "podivny". Kazdy den si rikam, jak by to bylo hezke mit tam interier z nove A4. ;-\
To jo. To Clio takto vypadá báječně a souhlasím, že lifting ho bohužel zazdil dokonale. To tou "podivností" jsi to vystihl, přesně tenhle pocit jsem měl za volantem laguny i já. Přitom opět -jízda velmi vyspělá, velmi jsem to chválil.
AUDI je mistr kokpitů, takovejch těch chlapskejch. Zrovna jsem si dnes na silnici říkal, že nepotkávám takřka vůbec A5 sportback, nechápu proč. A to se na nás valí majstrštyk v podobě A7. Paja tu někde psal, že ho snad dnes jede a že napíše na blog, tak jsem zvědavej jak to zhodnotí.
AUDI je mistr kokpitů, takovejch těch chlapskejch. Zrovna jsem si dnes na silnici říkal, že nepotkávám takřka vůbec A5 sportback, nechápu proč. A to se na nás valí majstrštyk v podobě A7. Paja tu někde psal, že ho snad dnes jede a že napíše na blog, tak jsem zvědavej jak to zhodnotí.
Myslim, ze to je tim, ze je u nas liftback u stredni a vyssi stredni zafixovan jako neco podradneho. V Praze jsem ho snad jeste nevidel, moc to nechapu, siluetu ma z dnesnich triprostorovych aut snad nejkrasnejsi.
Na druhou stranu v Drazdanech jich potkavam pomerne dost (ale porad radove mene, nez kombiku a sedanu A4).
Na druhou stranu v Drazdanech jich potkavam pomerne dost (ale porad radove mene, nez kombiku a sedanu A4).
Já čekal, že se budou prodávat více, možná to chce čas. Ty se pohybuješ často v Drážďanech? Rád tam jezdím.
Snad jo...
V Drazdanech pracuji a behem stredni jsem tam bydlel. Je to nadherne mesto, pro me je prochazka po trzich a okolo Semperoper a Fuerstenzugu synonymem Vanoc. Uz se nemuzu dockat. :yes:
V Drazdanech pracuji a behem stredni jsem tam bydlel. Je to nadherne mesto, pro me je prochazka po trzich a okolo Semperoper a Fuerstenzugu synonymem Vanoc. Uz se nemuzu dockat. :yes:
😄 Já též. Dnes tu hlásili v radiu, že pro nedohodu vlády s odbory však budou nákupní střediska v neděli zavřena, a to až do vánoc, obchodníci prý skřípou zubama. Náměstí před Alt marktem je již vydlážděné, takže by letošní trhy mohly mít pěknou atmosféru. Často stávám tam nad Labem na té vyhlídce u staré brány a oceňuji ty "Benátky severu", fakt působivé. Chystám se také s dětma do té skleněné továrny jak tam vyrábí Phaetona, je to prý pěkná exkurse.
A neměl by si s dětma začít u něčeho menšího? Co třeba POLOexkurze. 😉 >😁
Ty obchody mě mrzí, chtěli jsme tam s manželkou a rodiči o adventu na nějaký ten svařák, mandle a procházku. Vloni byla před Vánoci šílená zima, tak to snad bude letos lepší.
Teď mě napadá, zkus někdy vzít kluky (jestli jsou v tom správnym věku) do Muzea hygieny, myslím, že se jim tam bude líbit. A i pro dospělé je to prima. VW továrna je krásná, pokud jsou po tobě do aut, budeš mít problém je odtamtud odtrhnout. 😄
Teď mě napadá, zkus někdy vzít kluky (jestli jsou v tom správnym věku) do Muzea hygieny, myslím, že se jim tam bude líbit. A i pro dospělé je to prima. VW továrna je krásná, pokud jsou po tobě do aut, budeš mít problém je odtamtud odtrhnout. 😄
Vůbec nepotkáváš? To se divím, každou druhou (cca) A5 co v Praze vidím, je právě Sportback. A musím říct, že vypadá náramně, pokud už jsem to někde nepsal. Opravdu jich vídám dost. A řekl bych, že kdo nemá potřebu sedanu, nebo většího místa na bagáž, ten by ji měl dát před novou A6 přednost.
To jo, ale porovnej to s poctem A4, opravdu tech Sportbacku je malo.
Zase buďme spravedliví (čímž nechci obhajovat interiér Clia) a stavme během srovnání soupeře na jednotnou startovní čáru. Počítačem do dokonalosti vyretušovaná studiová fotka versus narychlo spíchlá fotka z autosalonu?
Nenašel jsem reálnou fotku interiéru Pola GTI, takže jenom pro příklad hážu soupeře z jiných třídních vod😒br /> Takto ano - [odkaz]
Takto ne - 8-s 8-s >😁 [odkaz]
Nenašel jsem reálnou fotku interiéru Pola GTI, takže jenom pro příklad hážu soupeře z jiných třídních vod😒br /> Takto ano - [odkaz]
Takto ne - 8-s 8-s >😁 [odkaz]
Prohodili se ti smajlíci... >😁 Hlavně ten klacek od řazení, to je dílo pro frigidní holky, ne? >😁
Vraťme to ke Cliu. Tebe z těch dvou kabin více přitahuje která?
Vraťme to ke Cliu. Tebe z těch dvou kabin více přitahuje která?
Neměj obavu, neprohodili, ta bé-šestka na fotce je varianta R36, což je na haló, které svým motorem (zaslouženě) ve střední třídě působí odpudivý hnus. Chápu, tam jde o něco jiného, 300 koní, palba :yes: No ale moment, varianta Clio RS/Gordini, to haló, které svým motorem a podvozkem (zaslouženě) v malých autech působí, 200 koní, palba :yes: Chápeš?
Jinak kabina se mi líbí více v Polu, o tom žádná. Ale pořídil bych Clio.
Jinak kabina se mi líbí více v Polu, o tom žádná. Ale pořídil bych Clio.
Pořídil bys POLO, můžeš si být jistý 😄 POLO GTI je v této karosářské generaci fantastické a svými ostrými karosářskými liniemi ke sportovní mutaci přímo předurčené.
To se pleteš, příteli, zrovna zvenku mi Polo nic neříká. Na rozdíl od Golfu nemá žádnou image ;-\
Nevěřím ti, že se ti Clio zvenku líbí více než POLO GTI (současné).
Clio RS (současné) se mi zvenku opravdu líbí mnohem víc než Polo GTI (současné). Věřím (byť jsem zkoušel jen jednoho z nich), že Clio RS je lepším vozem, nežli Polo GTI. Clio RS má mnohem přitažlivější image než Polo GTI. A ano, Polo GTI má hezčí interiér, než Clio RS. Moje názory, věř tomu nebo ne 😄
Zkus se svézt v Cliu RS a pak něco piš. Ono porovnávat Polo GTI, což je takový sporťák asi jako Cesna mezi stíhačkami, s Cliem RS, legendárním HH, jen dle dvou fotek interiérů je výkon hodný školáčka. 8-s
Mimochodem interiér Clia RS je srovnatelný s Polem a Polo má navíc jen to, že je o nějaký ten rok novější, zatímco Clio je na konci své životní dráhy...
Takže :no: :no:
Mimochodem interiér Clia RS je srovnatelný s Polem a Polo má navíc jen to, že je o nějaký ten rok novější, zatímco Clio je na konci své životní dráhy...
Takže :no: :no:
Tak jsem pátral v historii a zjistil jsem, že nejrychlejší verze VW Fox byla prodávaná našem trhu. Byla osazena motorem HTP a překvapivě excelovala v kategorii "propad" a tím se tohle vozidlo stalo auto největším propadákem dekády. Inu každý kraluje v něčem >😒]
Měl bych tu ještě pohledový dvojtestík z kompaktní třídy😒br />
Takhle ano - [odkaz]
Ovšem takhle? 8-s >😁 8-s Takhle ne - [odkaz]
Ten žlutej otáčkoměr je jak pěst na voko, co? A vůbec, tam nesedí takřka nic, sedadla k volantu, celková kompozice přístrojovky k volantu, neuvěřitelné...
Je to ovšem poměrně pochopitelné, jak píši, Volkswagen má v základech již skrytou estetickou potenci ke sportovním úpravám, Renault, to jsou jistě dobrá auta, ovšem pro velmi... jemnější povahy 😉 co úprava to kýč.
Takhle ano - [odkaz]
Ovšem takhle? 8-s >😁 8-s Takhle ne - [odkaz]
Ten žlutej otáčkoměr je jak pěst na voko, co? A vůbec, tam nesedí takřka nic, sedadla k volantu, celková kompozice přístrojovky k volantu, neuvěřitelné...
Je to ovšem poměrně pochopitelné, jak píši, Volkswagen má v základech již skrytou estetickou potenci ke sportovním úpravám, Renault, to jsou jistě dobrá auta, ovšem pro velmi... jemnější povahy 😉 co úprava to kýč.
No a na závěr rána do vazu, aktuální dvojtestík ostré verze od Renaultu a nijak neupravený mistr elegance... >😒]
Ano, i toto je prý možné - [odkaz]
Avšak takto se to má dělat - [odkaz]
Totiž, styl, to je oč tu běží. Mistr elegance je tu ve své základní konfiguraci a svým jemně sportovním praktickým šmrncem strčí doo kapsy i nejodladěnejší renaultovský produkt sportovního světa minivozů...
Ano, i toto je prý možné - [odkaz]
Avšak takto se to má dělat - [odkaz]
Totiž, styl, to je oč tu běží. Mistr elegance je tu ve své základní konfiguraci a svým jemně sportovním praktickým šmrncem strčí doo kapsy i nejodladěnejší renaultovský produkt sportovního světa minivozů...
No nejlépe to umí samozřejmě vyladit Brazilci, to je pravda, to pak Fox vypadá konečně koukatelně a elegance mu nechybí, dokonce sportovnost za volantem jistě seděla:
[odkaz]
PS: Péťo, ty už se mnou nemluvíš? 😒 Nebo se mě bojíš? >😒]
[odkaz]
PS: Péťo, ty už se mnou nemluvíš? 😒 Nebo se mě bojíš? >😒]
No nevím, co je v interiéru golfu o tolik lepší? A než začneš poučovat, neboj, už jsem v něm seděl. By byl hřích nezkusit G >😁 Seděl jsem i v Megane RS interiér by nebyl důvod koupit jedno z nich. Osobně mi příjde nejpovedenejší interiér u AR giulietta :yes:
To už musí byť fakt nejaká závažná chyba zraku, to nevyzerá ani na slepotu človeče. Farebný veselý Renault voči čierno-čiernemu traktoru od VW...
Poraďte niekto, sú na to lieky?
Poraďte niekto, sú na to lieky?
Jsou jsou, sice na to nakonec stejně končí slepotou, která se už v tomto případě začíná projevovat, ale na glaukom je léčbka
ale má pořádnou traumu z toho Renaultu co? 😉
Tak ale zrovna ten Fox je zevnitř megahumus 😄
A interier Renaultu v provedeni Gordini se ti libi?
Libi, vid.
Jasneze libi.
Ty, nebo ronault byste radeji porodili klubko ostnateho dratu, nez priznat, ze je hnusny, bez ladu a skladu, pohozene budiky co ani nedokazi udrzet jednotny styl (fonty, rucky...), a potahy volantu a saltry jak z vyprodeje v lidlu.
Renault gordini v soucasne podobe je megahumus. :no:
Libi, vid.
Jasneze libi.
Ty, nebo ronault byste radeji porodili klubko ostnateho dratu, nez priznat, ze je hnusny, bez ladu a skladu, pohozene budiky co ani nedokazi udrzet jednotny styl (fonty, rucky...), a potahy volantu a saltry jak z vyprodeje v lidlu.
Renault gordini v soucasne podobe je megahumus. :no:
Uklidni se a necpi mi, co jsem nikde nepsal, chlapče.
no, vzhledem k prodejům Twinga bych předpokládal, že interiér problémem není. V této třídě se totiž jaksi spíš vyžaduje něco míň "konzervativního"
jinak mě se to taky nelíbí 😉
jinak mě se to taky nelíbí 😉
Pokud si někdo myslí, že Twingo RS je auto pro holky a celá divize Renault Sport z Dipee nevyrábí čistokrevné sportovní vozy ale auta pro baleťáky, tak to nemá pravdu. Vždyť Renault sport je pojem. Stačí si přečíst testy a podívat se na videa na internetu. Chápu, že někomu se nelíbí interiéry RS, že Vw je má propracovanější, ale na mě působí jejich interiéry chladným dojmem a ne každý má potřebu oblizovat plasty za jízdy, zvlášť když si chce užít sportovnější jízdu.
Takže kdo chce HH, tak si koupí Renault sport a pokud se někomu nelíbí jejich interiéry a líbí se jim retro potahy sedadel, tak ať se plácne přes kapsu a koupí si třeba GTi. Je to věc vkusu každého z nás, proto se vyrábí tolik rozdílných automobilů.
Já volím Renault sport :yes:
Takže kdo chce HH, tak si koupí Renault sport a pokud se někomu nelíbí jejich interiéry a líbí se jim retro potahy sedadel, tak ať se plácne přes kapsu a koupí si třeba GTi. Je to věc vkusu každého z nás, proto se vyrábí tolik rozdílných automobilů.
Já volím Renault sport :yes:
Ono je to popravde receno trochu slozitejsi. Po precteni testu jsem si take myslel, ze je Megos RS jako komplex vlastnosti neprekonatelny ale po zapujceni na vikend me to nejak preslo.
Auto je to opravdu rychle, to co predvadi motor nad 4900 otacek je neco neskutecneho, podvozek je uzasny, ale Renaultu se zase podarilo celek pokazit drobnymi detaily.
Vzadu se dela lidem spatne, protoze temer neni videt ven. Parkovat se s tim neda, alespon, ze davaji v serii zadni parkovaci senzory. Mel jsem neCupovou verzi, takze ve vlasenkach hodne hrabe vnitrni kolo. I pres klasicky podvozek je to auto hodne tvrde, cesta po Praze je utrpeni. Prevodovka je kapitola sama pro sebe, nejvic nastve, kdyz se pri vyjezdu ze zatacky trefis presne do te mezery mezi 1 a 3. Za ty dva dny se mi to stalo snad petkrat, pritom s jinymi auty problem nemam.
V Golfu je prave vyhoda v tom, ze radici paka je presne na tom miste, kam ti v zapalu spadne ruka, ze poloha za volantem je delana pro normalni postavu a ne pro orangutana a hlavne v tom, ze se to auto da pouzivat dnes a denne.
Takze v kostce je Megane daleko daleko lepsi "sportak", definici moderniho HH vsak zustava Golf GTI. Rikam to nerad, ale je to tak.
PS: minuly vikend jsem se projel v Alpach v Integrale Evo, na tuhle dvacet let starou "popelnici" nema zadny RS, GTI, R ani ST. Je to neco uzasneho, skoda, ze dnes nikdo nevyrabi podobne auto.
Auto je to opravdu rychle, to co predvadi motor nad 4900 otacek je neco neskutecneho, podvozek je uzasny, ale Renaultu se zase podarilo celek pokazit drobnymi detaily.
Vzadu se dela lidem spatne, protoze temer neni videt ven. Parkovat se s tim neda, alespon, ze davaji v serii zadni parkovaci senzory. Mel jsem neCupovou verzi, takze ve vlasenkach hodne hrabe vnitrni kolo. I pres klasicky podvozek je to auto hodne tvrde, cesta po Praze je utrpeni. Prevodovka je kapitola sama pro sebe, nejvic nastve, kdyz se pri vyjezdu ze zatacky trefis presne do te mezery mezi 1 a 3. Za ty dva dny se mi to stalo snad petkrat, pritom s jinymi auty problem nemam.
V Golfu je prave vyhoda v tom, ze radici paka je presne na tom miste, kam ti v zapalu spadne ruka, ze poloha za volantem je delana pro normalni postavu a ne pro orangutana a hlavne v tom, ze se to auto da pouzivat dnes a denne.
Takze v kostce je Megane daleko daleko lepsi "sportak", definici moderniho HH vsak zustava Golf GTI. Rikam to nerad, ale je to tak.
PS: minuly vikend jsem se projel v Alpach v Integrale Evo, na tuhle dvacet let starou "popelnici" nema zadny RS, GTI, R ani ST. Je to neco uzasneho, skoda, ze dnes nikdo nevyrabi podobne auto.
Napsal jsi to výborně :yes: To víš, zde se to mele, někdo to má projeté a je tu ovšem i mnoho těch, co po nocích jen onanujou pod plakátem mégana RS. Představujou si, když se dozví, že na Severní smyčce to nandal estéčku, že to musí být nejlepší kára k životu, aniž by sami byli schopni si uvědomit, že auto nebudou používat na té smyčce nýbrž k cestám do práce...
Je to přesně tak jak jsi to napsal - nadšení z RS vychladne po jednom víkendu a člověk se rád vrátí do svého geteička nebo estečka... :yes😒br />
Na plakátech je svět aut něco úplně jiného než ve skutečnosti. To ale diskuzní hoši pocítí až tehdy, když vejdou do prodejny aut... 😄
Je to přesně tak jak jsi to napsal - nadšení z RS vychladne po jednom víkendu a člověk se rád vrátí do svého geteička nebo estečka... :yes😒br />
Na plakátech je svět aut něco úplně jiného než ve skutečnosti. To ale diskuzní hoši pocítí až tehdy, když vejdou do prodejny aut... 😄
neprotiřečíš si trošku - kritizuješ přílišnou sportovnost u Meganu RS (tvrdost, nevhodnost pro dlouhé cestování ve 4 a pod.) a na druhou stranu pak vychválíš Evo, vůči kterému musí být ten Rencek nesportovní, měkké a pohodlí podporujícím prvky narvané auto pre metrosexuály >😒]
Protiřečim, máš pravdu.
Jenže ta Delta je něco neskutečného, 300 koní v lehkém autě, dva plný samosvory, tenké sloupky, přímé řízení, oheň z výfuku atakdál.
Oproti tomuhle je každé dnešní auto s vyjímkou X-Bow a jemu podobných hračkou pro holky.
Ale je pravda, že bych to Evo nechtěl ani jako první, ani jako druhý auto, řve to, odskakuje a neustále se přehřívá.
U nás v Česku kvůli ekonomické situaci bohužel lidi kupují hotchache i jako první vůz do rodiny, tam je Megoš skoro nepoužitelný třeba i kvůli té krásné, ale ukrutně nepraktické karoserii. Je to něco jako Civic Type-R, který mě manželka právě kvůli těm samým vlastnostem donutila prodat.
Jenže ta Delta je něco neskutečného, 300 koní v lehkém autě, dva plný samosvory, tenké sloupky, přímé řízení, oheň z výfuku atakdál.
Oproti tomuhle je každé dnešní auto s vyjímkou X-Bow a jemu podobných hračkou pro holky.
Ale je pravda, že bych to Evo nechtěl ani jako první, ani jako druhý auto, řve to, odskakuje a neustále se přehřívá.
U nás v Česku kvůli ekonomické situaci bohužel lidi kupují hotchache i jako první vůz do rodiny, tam je Megoš skoro nepoužitelný třeba i kvůli té krásné, ale ukrutně nepraktické karoserii. Je to něco jako Civic Type-R, který mě manželka právě kvůli těm samým vlastnostem donutila prodat.
jasně, Delta Integrale musí být maso 😄
Ono s těma HH je to komplikovanější - předně asi neexistuje žádná definice, jak by přesně měl HH vypadat. Má preferovat jen sportovní jízdní vlastnosti, nebo to má být univerzál pro každodenní použití. A skombinovat tyto dva směry do jednoho celku, a zároveň být v obou nejlepší je asi prakticky nemožné.
Golf je asi nejlepší v té druhé kategorii a nikdo to nezpochybňuje.
Renault se v této generaci zaměřil na tu první kategorii, kdo chce praktický, ale zároveň silnější vůz pro každodenní použití má na výběr Megane GT (i v kobmíku).
A ano, Rencek má stále velkou schopnost zabít velice povedený celek ***skými detaily, to souhlasím. Jejich fofrklacky (a třeba i ten nový automat v EDC) to je fakt k neuvěření!
Ono s těma HH je to komplikovanější - předně asi neexistuje žádná definice, jak by přesně měl HH vypadat. Má preferovat jen sportovní jízdní vlastnosti, nebo to má být univerzál pro každodenní použití. A skombinovat tyto dva směry do jednoho celku, a zároveň být v obou nejlepší je asi prakticky nemožné.
Golf je asi nejlepší v té druhé kategorii a nikdo to nezpochybňuje.
Renault se v této generaci zaměřil na tu první kategorii, kdo chce praktický, ale zároveň silnější vůz pro každodenní použití má na výběr Megane GT (i v kobmíku).
A ano, Rencek má stále velkou schopnost zabít velice povedený celek ***skými detaily, to souhlasím. Jejich fofrklacky (a třeba i ten nový automat v EDC) to je fakt k neuvěření!
Volis Renault sport?
To znamena, ze jezdis v Cliu RS? Nebo v Megane RS?
Nejezdis.
Nebot na nej nemas.
A az na nej mit budes +- kolem 600 - 800 tisic, tak ti rucim za to, ze se budes seredne rozmyslet co koupit a milerad prevleknes kabat a utratis ty prachy za neco jineho nez za renault sport.
To znamena, ze jezdis v Cliu RS? Nebo v Megane RS?
Nejezdis.
Nebot na nej nemas.
A az na nej mit budes +- kolem 600 - 800 tisic, tak ti rucim za to, ze se budes seredne rozmyslet co koupit a milerad prevleknes kabat a utratis ty prachy za neco jineho nez za renault sport.
máš nějaké čísla prodejů?
Clio RS vs. Polo GTI?
Megane RS vs Golf GTI vs Focus ST vs M3 MPS vs R-type vs. Astra OPC?
Abychom to teda posoudili na základě tvrdých čísel a ne jen z našich dojmů 😉
Protože pak taky můžu napsat, že Clio RS jsem potkal snad už v každé barvě co ho dělají, Polo GTI ani jedno, Fiestu ST asi 2x, a Corsu OPC 1x. Ale to jen můj soukromý list a možná se těch OPC prodá v reálu víc než všech ostatních dohromady 😉
Clio RS vs. Polo GTI?
Megane RS vs Golf GTI vs Focus ST vs M3 MPS vs R-type vs. Astra OPC?
Abychom to teda posoudili na základě tvrdých čísel a ne jen z našich dojmů 😉
Protože pak taky můžu napsat, že Clio RS jsem potkal snad už v každé barvě co ho dělají, Polo GTI ani jedno, Fiestu ST asi 2x, a Corsu OPC 1x. Ale to jen můj soukromý list a možná se těch OPC prodá v reálu víc než všech ostatních dohromady 😉
Jen pro silné nátury - 8-s 8-s >😁 [odkaz]
Zde jeden "konkurenční" exklusivní příklad vrcholného stylu - [odkaz]
Nezbývá než vyjádřit opravdu upřímnou soustrast a popřát do nového desetiletí lepší voči.
BRAVWO VOLKSWAGEN PORSCHE :yes:
Zde jeden "konkurenční" exklusivní příklad vrcholného stylu - [odkaz]
Nezbývá než vyjádřit opravdu upřímnou soustrast a popřát do nového desetiletí lepší voči.
BRAVWO VOLKSWAGEN PORSCHE :yes:
Člověče, proč spamuješ? Vždyť úplně to samé si začal ve vlákně NEBE A DUDY? K čemu ti je to dobré? ;-\
Nyní akcentuji STYL kokpitu, to totiž velmi důležitý rys aut, ausgerechnet u sportovních odvozenin. Ty snímky velmi přesvědčivě dokládají především absenci jakéhokoliv stylu, jakékoliv filosofie při konfigurování sportovní kabiny. Naproti tomu u Volkswagenu ( :yes: ) je dotažené úplně vše - od sedadel, vzorku užité látky, přes fantastický volant, po v dané třídě doslavoa sportovní axklusivní přístrojový panel, včetně překrásné kompozice řadičky.
Tedy, abys to pochopil, nahoře šlo o anketu, co se komu více líbí, co koho více oslovuje, zde v tomto příspěvku už jdeme takříkajíc na dřeň, zde posuzujeme STYL.
Mimochodem, také vnímáš tu jednotu, tu klasu kabiny VOLKSWAGENU POLO GTI? Je to fantastické, co.
Tedy, abys to pochopil, nahoře šlo o anketu, co se komu více líbí, co koho více oslovuje, zde v tomto příspěvku už jdeme takříkajíc na dřeň, zde posuzujeme STYL.
Mimochodem, také vnímáš tu jednotu, tu klasu kabiny VOLKSWAGENU POLO GTI? Je to fantastické, co.
Samozřejmě, tvary interiéru, které má mimochodem třeba to Clio či Megan naprosto v pořádku, (jen nesmíš vytáhnout fotku dělanou mobilem na autosalonu proti vyretušované fotce z propagačního materiálu), jsou samozřejmě to nejpodstatnější na sportovním voze. Třeba takový transit díky svému kufru je nejlepší sportovní vůz, který svou prostorností zadupe do země i 911 Turbo. Samozřejmě 911 Turbo je ale nejlepší dodávka, protože má nejlepší zrychlení.
Konec vysílání pro obyvatele Kocourkova u Mostu.
Konec vysílání pro obyvatele Kocourkova u Mostu.
Pokud jde jen o celkovou "estetiku"/pojetí těchto dvou rozdílných interiérů, tak samotná kvalita fotky (včetně retuší) na to má celkem malý vliv, ale hlavně ten interiér Gordini přece nebyl zjevně focený "mobilem"... 😉
Myslím, že jsme oba zkoušeli stejný interiér Clia RS a z mé strany nějaké výhrady vzhledem k třídě a věku Clia nebyl. Pokud příjde Clio IV, tak náskok Polo GTI dorovná, o tom nemusí být řeč. Vem si jak vypadá interiér C3 vs 207 vs Clio a těch pár let rozdílu tam poznat je.
Porovnáme-li fotoaparáty a hlavně podmínky focení těch dvou fotek, tak je to jako by to někdo fotil tím mobilem 😉
Porovnáme-li fotoaparáty a hlavně podmínky focení těch dvou fotek, tak je to jako by to někdo fotil tím mobilem 😉
Celkově proti CRS nemám vůbec nic, naopak, ale "úprava" interiéru CRS ve stylu Gordini je podle mě zřetelně "kýčovitá"...
Jinak Polo GTI a CRS nemám celkově vůbec potřebu srovnávat, jsou to jiné světy, pro jinou cílovou skopinu...
CRS může nabídnout právému zájemci o něj, něco, co mu za méně dokonalý interiér může stát...
Jinak Polo GTI a CRS nemám celkově vůbec potřebu srovnávat, jsou to jiné světy, pro jinou cílovou skopinu...
CRS může nabídnout právému zájemci o něj, něco, co mu za méně dokonalý interiér může stát...
:yes:
Jen ještě k exteriéru Gordini, ty bílé pruhy mi tam nakonec vadí nejméně (aspoň mají určitou historickou návaznost), nesrovnatelně "tuzingověji" působí třeba ten bílý rámeček v předním nárazníku a vrcholem "Mattelovské kýče" je kombinace s modrým lakem na hliníkových kolech... 8-s
[odkaz]
Tak nějak si opravdu spíš představuju optický "garážový tuzing", i když ten zpravidla bývá (technicky) v podstatně horším provedení...
[odkaz]
Tak nějak si opravdu spíš představuju optický "garážový tuzing", i když ten zpravidla bývá (technicky) v podstatně horším provedení...
Je třeba se na tohle auto dívat pohledem potenciálního kupce. Třeba ty nejsi cílová sorta kupců, ani já ne. Ty bys tíhnul spíše k Meganu RS a já Cliu RS, které ve verzi Gordini je "ochuzeno" o tyhle plastové barevné potrhlosti. Twingo RS je spíše pro "stylového" mladého jižana, francouze, itala, který auto protáhne pár pobřežními vlásenkami a chce na to lovit mladé prvničky... K samotnému Twingu se dá dokoupit nepřeberné množství nálepek, polepek, symbolů, dekorů atd., to k téhle třídě tak nějak patří.
Má cenu s tebou vůbec diskutovat? Naposledy, pokud chceš konkurenty srovnat, použij stejná měřítka.
Clio RS: [odkaz]
Jinak každý z konkurentů má uvnitř svůj styl. Kde je Clio originální, tam je Polo pouhou kopií Golfu GTI. Přesto mi je svou propracovanou funkčností interiér Pola bližší.
Clio RS: [odkaz]
Jinak každý z konkurentů má uvnitř svůj styl. Kde je Clio originální, tam je Polo pouhou kopií Golfu GTI. Přesto mi je svou propracovanou funkčností interiér Pola bližší.
Díky za snímek :yes: Zde je to snad ještě zřetelnější. VOLKSWAGEN POLO GTI, to je oproti Cliu jako když posuzuješ profesinála s amatérem... Neuvěřitelné.
Přitom se zdá, že udělat kokpit přece nemůže být žádná velká fuška. No, na příkladu Clia je vidět, že jsou ti, co se snad ani nesnaží...
POLO GTI vyniká o to více, oč větší rozpaky má člověk z clia.
Přitom se zdá, že udělat kokpit přece nemůže být žádná velká fuška. No, na příkladu Clia je vidět, že jsou ti, co se snad ani nesnaží...
POLO GTI vyniká o to více, oč větší rozpaky má člověk z clia.
Není zač. Popravdě ale příliš nechápu smysl té tvojí potřeby tak radikálně diferencovat dva odlišné styly do bipolárních soudů (profesionál - amatér, u Clia se snad ani nesnaží). Jistě, Polo GTI má lépe vypadající interiér, ale Clio RS není uvnitř žádná katastrofa, ba naopak jde o nadprůměr. Navíc jak už jsem psal výše, vzhledem k ostatním kvalitám (lepší podvozek, lepší motor, lepší vnější vzhled, podobné užitné vlastnosti) bych Clio RS před Polem vždy upřednostnil.
S tim vnejsim vzhledem a uzitnymi vlastnostmi si dovolim nesouhlasit.
Clio je pouze a jedine tridverove, kdezto Polo je petidver (za priplatek, ale je).
Spotreba Clia pujde nekam k 10 litrum a i kdyz se budes opravdu hodne snazit, na dvoulitru ji asi moc nesrazis. Minimalne (odhaduji) tak 8,5, ale to budes jezdit jako s hnojem.
U Pola (Fabie RS, Ibizy ) to vidim tak o 1 - 1.5 litru nize.
Clio je pouze a jedine tridverove, kdezto Polo je petidver (za priplatek, ale je).
Spotreba Clia pujde nekam k 10 litrum a i kdyz se budes opravdu hodne snazit, na dvoulitru ji asi moc nesrazis. Minimalne (odhaduji) tak 8,5, ale to budes jezdit jako s hnojem.
U Pola (Fabie RS, Ibizy ) to vidim tak o 1 - 1.5 litru nize.
A co teprve, když udělají hypersportovní diesel GTD, to půjde spotřeba dolů :yes: 8-s 8-s
Bavíme se o Cliu RS a Polu GTI, nikoliv o já nevím třívalcích v základu. Takže jak jsem psal, užitné vlastnosti jsou podobné a na vnější vzhled mám svoji hlavu.
...coz jsme vlastne trochu odbocili.
V clanku jde predevsim o modely Gordini a ten vnitrek Gordini mi prijde jako nedodelany vesnicky tuning.
Ne ani tak designem, ktery je vlastne stejny jako u puvodniho auta, ale materialy a barvami - to je proste hruza a des.
Tim tuplem, ze puvodni interier Clia nevypada nijak zle. :no:
V clanku jde predevsim o modely Gordini a ten vnitrek Gordini mi prijde jako nedodelany vesnicky tuning.
Ne ani tak designem, ktery je vlastne stejny jako u puvodniho auta, ale materialy a barvami - to je proste hruza a des.
Tim tuplem, ze puvodni interier Clia nevypada nijak zle. :no:
Já bych tedy řekl, že zrovna u sportovní auta je styl kokpitu naprosto ZANEDBATELNÝ. Moc nechápu, o čem se tu tak dlouho dohadujete, komu se který vnitřek líbí víc. Tahle auta jsou přece o tom, jak JEZDÍ. A tam je věc jasná: Renaulty jsou ostřejší, rychlejší, zábavnější, místy by se dalo říct až trochu divoké. VW dělá hot hatche mnohem civilnější. Někde tak na půl cesty jsou Fordy ST a Fiaty Abarth, nejsilnější Alfy už jsou spíš bližší Renaultu, ale mají přeplňované motory.
Mimochodem, z těch zmiňovaných bych dal asi přednost vnitřku Fiatů Abarth (500 a Punto Evo), ale fakt mi to přijde naprosto nepodstatné.
[odkaz]
Mimochodem, z těch zmiňovaných bych dal asi přednost vnitřku Fiatů Abarth (500 a Punto Evo), ale fakt mi to přijde naprosto nepodstatné.
[odkaz]
Tu větu o tom, že kokpity šporťáků jsou zanedbatelnou skutečností, bys měl napsat do Ferrari, tam budou valit bulvy... >😁 Prosím tě, co to tu plácáš za nesmylsy, jak Volkswagen tak Renault dělali opravdu co mohli a ty jim to shodíš ze stolu. Ještě že je to jen takovej tvůj plakátovej pokřik...
Jinak ten odstrašující snímek jsi sem dal jistě jako negativní příklad "tudy z nudy ne", to se ti naopak povedlo :yes: co se týká vnitřku, tak popravdě napišme, že to sice nedosahuje geniálnosti POLO GTI, ale oproti cliu je to přístrojovka se stylem.
Jinak ten odstrašující snímek jsi sem dal jistě jako negativní příklad "tudy z nudy ne", to se ti naopak povedlo :yes: co se týká vnitřku, tak popravdě napišme, že to sice nedosahuje geniálnosti POLO GTI, ale oproti cliu je to přístrojovka se stylem.
Seděl jsi někdy ve Ferrari, Lambu, Corvettě? To jsou sporťáky a primární je tam přehlednost a snadná ovladatelnost. Samozřejmě je to ve Ferrari nebo v Lambu všechno ze špičkových materiálů (kůže, uhlíková vlákna, hliník...), ale že by někdo moc řešil milimetrové spáry, to ani náhodou. O Corvettě nebo Lotusu ani nemluvě, tam se na zpracování interiéru nebo nějaké designové hrátky kašle zcela otevřeně, jde o funkci.
Samozřejmě něco jiného jsou luxusní GT jako Maserati, Bentley atd., tam je samozřejmě interiér velmi důležitý.
Punto udělalo faceliftem (z Grande na Evo) obrovský skok, vyrovnalo se špičce po stránce materiálů (třeba Polu, Fiestě...) a přitom mu zůstala výhoda na danou kategorii mimořádné prostornosti, kde mu konkuruje nanejvýš příbuzná Corsa. Platí to samozřejmě i o Abarthu.
Samozřejmě něco jiného jsou luxusní GT jako Maserati, Bentley atd., tam je samozřejmě interiér velmi důležitý.
Punto udělalo faceliftem (z Grande na Evo) obrovský skok, vyrovnalo se špičce po stránce materiálů (třeba Polu, Fiestě...) a přitom mu zůstala výhoda na danou kategorii mimořádné prostornosti, kde mu konkuruje nanejvýš příbuzná Corsa. Platí to samozřejmě i o Abarthu.
Áno, toto je síce diskusia a tá je teda určená na to aby sa tu diskutovalo, o tom niet pochýb. Len ja stále nechápem, prečo sa tu vždy všetci musia hádať, čo je krajšie. To bude totiž vždy silne subjektívna záležitosť. Takže ak sa niekomu páči Renault, bude sa mu páčiť Renault. Ak sa niekomu páči VW, bude sa mu páčiť VW. A ak sa niekomu bude páčiť jedna palubovka, nemusí sa druhému, nie? Je to, vždy to bol a vždy to bude čisto subjektívny názor každého človeka.
Je to rovnaké, ako keď mne rozum stál nad tým, komu sa môže páčiť taká Multipla od Fiatu, ale jednoducho sa niekomu to auto páčilo a tak nech... Však je to jeho vec, budem mu to brať? 😉
Je to rovnaké, ako keď mne rozum stál nad tým, komu sa môže páčiť taká Multipla od Fiatu, ale jednoducho sa niekomu to auto páčilo a tak nech... Však je to jeho vec, budem mu to brať? 😉
tak tak
ale samozřejmě Renault na sobě za poslední roky výrazně zapracoval, a se spolehlivostí je si nezadá s ostatními mainstreamovými značkami, v některých oblastech je na tom i nadprůměrně :-!
Ceny se vždy odvíjejí od reálné situace na konkrétním trhu. Renault zvolil agresivní a transparentní cenovou politiku, chce prodávat a daří se mu to (i ta proklínaná Laguna je v rámci svého segmentu relativně stabilní). Importéři některých značek sice dělají, jakoby si mohli dovolit prémiové ceny (i když pak jen člověk veme za kliku a procenta z ceny padají a padají) a pak prodávají na kusy. Ať si každý probere sám, jak mu to víc vyhovuje.
Twingo je parádní, v tomto segmentu můj jasný favorit. Jedinou pihou na kráse je ten šílený interiér....
P.S. K tej spoľahlivosti noviniek uvidím. Švagor ide dnes pre Fluence. Sestra ale kúpila X5, tak neviem, v čom sa chcem previesť skôr. >😒]
predpokladám, že ráno si sa holil do práce, takže dnes vyzkúšaj Fluence, a v nedeľu, so správným trojddňovým strniskom a výrazom eurodrzka X5ku :-!
mne tá nafta nevadí, lepšie povedané chápem ju, Renault predsa znovuoživil Gordini nie ako vyslovene hard-core športovú značku (na to už má teraz RS), skor ako lajfstajlovú a individualistickú odnož športových modelov. Ber to ako niečo v štýle Golf GTD. Proste pre niekoho, kdo chce akože športovať a zároveň jazdiť za 4.15749 litra.
a na Fluence sa nemá čo kaziť. Rokmi osvedčené motory, žiadne módne výstrelky, proste skladačka z osvedčených komponentov. Ledaže by začal hrdzavieť >😒]
U nás to je totéž. Lidi chtěli sportovní Fabii I, ale neuživili by benzín, tak najednou tady byla Fabia RS TDI