Design
Brandon Walsh
0
bielu farbu a je z toho hotove PIMP car >😁
Přejít do diskuze
Odolnost proti EMP je dana tim, ze to letadlo ma komplet avioniku postavenou z vakuovych elektronek.
Na wikipedii je toho hromada, dokonce velmi kvalitne zpracovana, zbytek mam z knizky o Belenkove uteku do Japonska, tam bylo popsano, jak Americani rozebirali Foxbata na kusy. 😄
Na wikipedii je toho hromada, dokonce velmi kvalitne zpracovana, zbytek mam z knizky o Belenkove uteku do Japonska, tam bylo popsano, jak Americani rozebirali Foxbata na kusy. 😄
Ruskej neonacistickej problem je v tom, ze jsou nackove i nekteri vysoce postaveny policajti a vubec jsou tim prolezly vsechny represivni slozky.
To jo.. Půlka opustí na protest sál a ty tu začneš jako Nikita bubnovat do stolu. >😒]
No ono to bude tak na půl. Gorbačov musel říct "a dost", protože ho k tomu donutila situace. Ale věřím tomu, že kdyby tam byl Brežňev, že to bude na krev. Buďme rádi, že to dopadlo aspoň takhle, neb nebydlíme daleko. Gorbačov to nemyslel zle v tom, že viděl v jakejch srackách ta zem je, ale bylo příliš pozdě, aby s tím šlo něco smysluplnýho dělat. Zvlášť v zemi, kde měla (má) větší moc armáda. To mělo vliv na to, že jakýkoliv "udobřování" se západem (aby nebyly takový náklady na zbrojení) muselo zkrachovat na vnitřních tlacích š***k armády a nesmíme zapomínat na tajné složky. A bez omezení armády, aby se ušetřilo na civilní potřeby ta perestrojka prostě nešla. Do toho Černobyl... A díky tomu je Čína tam kde je, protože určitý uvolnění podnikání chtěl i Gorbačov, jenže právě existence studený války byla důvodem, proč to nešlo. Čína taky rapidně vzrostla až s kolapsem svazu a pádem železný opony, tudíž koncem studený války.
Jo, ten Koroljov, to byla hlava, to je s tím Braunem nepochybně největší hlava svého oboru v druhé půli dvacátého století.
No jo, škoda, že knihy o těch osmdesátých letech holt budou vycházet až my tu už nebudem, teda já určitě...
No jo, škoda, že knihy o těch osmdesátých letech holt budou vycházet až my tu už nebudem, teda já určitě...
Napsal jsem to špatně. Nemyslel jsem ekonomicky úspěšný, měl jsem napsat, obdobně (ne)úspěšný jako Concorde.
Vždyť já vím, že víš. Jen jsem nechtěl, aby tu vypukl nějaký zbytečný flame. Jsem tu jako OSN. >😁
Jistěže byl o něj zájem jak na Západě, tak Východě. Měl znalosti, technologie. A na morálku kašlaly obě strany. Tedy oficiálně ne, ale účel světí prostředky.
Amíci měli von Brauna se svým výzkumem. Rusové měli pár von Braunových kresličů, nějaký šrot co Amíci ve von Braunových továrnách zapomněli, a stalin s Berjou jsi vzpomněli, že někde na Sibiři v gulagu zapomněli jakého si Koroljova. Koroljov přišel viděl, šel vlastní cestou a vyhrával co se dalo. Nic víc, nic míň.
Na kolena nedostal SSSR chlast, ale neochota, respektive přísné utajování všeho před všemi. Takže to co se vyvinulo ve vesmírném nebo zbrojním průmyslu se nepromítlo do civilní sféry, která si to musela vyvinout za další těžké peníze. V USA to bylo jinak. Takže se neuzbrojovali jako SSSR. A ten kdo si myslí, že SSSR by padlo, kdyby Gorbačov neřekl "a dost", tak je ....
Amíci měli von Brauna se svým výzkumem. Rusové měli pár von Braunových kresličů, nějaký šrot co Amíci ve von Braunových továrnách zapomněli, a stalin s Berjou jsi vzpomněli, že někde na Sibiři v gulagu zapomněli jakého si Koroljova. Koroljov přišel viděl, šel vlastní cestou a vyhrával co se dalo. Nic víc, nic míň.
Na kolena nedostal SSSR chlast, ale neochota, respektive přísné utajování všeho před všemi. Takže to co se vyvinulo ve vesmírném nebo zbrojním průmyslu se nepromítlo do civilní sféry, která si to musela vyvinout za další těžké peníze. V USA to bylo jinak. Takže se neuzbrojovali jako SSSR. A ten kdo si myslí, že SSSR by padlo, kdyby Gorbačov neřekl "a dost", tak je ....
To můžeš. Nejdůležitější je člověk, co v tom sedí. Koneckonců, zabít můžeš i tím Twingem. I když, je to Renault... >😒]
Tatra tu spustil ty svoje častušky, tak jsem se jako tichá většina musel ozvat. Ale přiznal barvu, názorově je na té správné straně, jen má rád ruský mašinky... no, to mu snad tolerovat mohu, ne? 😄
Zajmavější je to pod Twingem... 😄
Zajmavější je to pod Twingem... 😄
No exaktně to porovnat taky neumím, to bych asi seděl někde v Pentagonu nebo v Kremlu.
Uvidíme co další generace..
Uvidíme co další generace..
Vím co myslel, ale o tom se nepřu. Nemám proč se o tom přít. A navíc se o tom může přít jen blázen.
O tom radaru jsem zaslechl, ale nebyl jsem si po takové době, zda se to týkalo Migu 25. S tím EMP, to je pro mě nová informace. Je k tomu nějaký zdroj informací?
Hezky se čte, když píšeš, že v politických postojích bychom se shodli. To je samozřejmě k pochvale. Jenže já se u tebe nějak nemohu rozhodnou k tomu, zda ti to mám věřit. Po mnohých diskuzních zkušenostech se mi totiž opravdu těžce otáčí názorový kompas směremk tobě. Dobře, beru však na zřetel, žes to tu o sobě nyní veřejně prohlásil a je-li to tak opravdu, pak tě chválím.
O von Braunovi, víme, o toho byl zájem jak na Západě tak na Východě. Naštěstí těch hvězdných válek nebylo zapotřebí. Na kolena je dostala jejich národní anamnéza - chlast.
O von Braunovi, víme, o toho byl zájem jak na Západě tak na Východě. Naštěstí těch hvězdných válek nebylo zapotřebí. Na kolena je dostala jejich národní anamnéza - chlast.
Já myslím, že GTI to tentokrát myslel v kontextu toho, čím je ta vyspělost vykoupena. A to bylo za studené války neporovnatelné. Jak zaznělo v Obecné škole. My jsme slovani, ale západní. Západní.
T-90 vs Abrams.. o tom už bylo popsáno tolik forumů. V poušti bych chtěl sedět v Abramsu, ve střední Evropě bych radši bral tu T-90. Ale nejradši mám stejně Leclerc 😉
Vrtulníky - Ka-50 byla začátkem devadesátých let pecka. Rychlý, obratný, těžko zničitelný stroj. To samé Mi-28. Ale oba byly porovnatelné s AH-64A a vývoj se jim podařilo dotáhnout v době, kdy byl zaváděn Longbow. A co umí Ka-52 a Mi-28N v porovnání s Longbow ví málokdo (já teda ne). Ale když jsem viděl postřelovací zkoušky kokpitu Mi-28N.. krása. Ale co umí elektronika?
Vrtulníky - Ka-50 byla začátkem devadesátých let pecka. Rychlý, obratný, těžko zničitelný stroj. To samé Mi-28. Ale oba byly porovnatelné s AH-64A a vývoj se jim podařilo dotáhnout v době, kdy byl zaváděn Longbow. A co umí Ka-52 a Mi-28N v porovnání s Longbow ví málokdo (já teda ne). Ale když jsem viděl postřelovací zkoušky kokpitu Mi-28N.. krása. Ale co umí elektronika?
Komory tu nikde nikdo neobhajuje. To zas ne. A pokud by se k tomu člověk postavil opravdu s nelidským odstupem, tak ani z technického hlediska na nich nic, ale vůbec nic zajímavého nebylo. Vždyť udusit tolik lidí, ať už jakýmkoliv způsobem, to je akt jak ze starověku. Nutno říct, že Němci se v technice vždy chovali efektivně, tuto hroznou část historie nevyjímaje, s ohledem na tu dobu bohužel, s přihlédnutím k tomu, o jakých autech se tu dnes může bavit, bohu dík.
Rakety V, byly, jsou a budou technologickým úspěchem své doby a s jejich historií by měl navždy zůstat svázán fakt, za jakých podmínek vznikaly.
EDIT: to bylo na GTI
Rakety V, byly, jsou a budou technologickým úspěchem své doby a s jejich historií by měl navždy zůstat svázán fakt, za jakých podmínek vznikaly.
EDIT: to bylo na GTI
Nemyslím si, že by to bylo ekonomicky úspěšné. Concorde byl ekonomicky výnosný paradoxně až těsně před svým vyřazením. Ceny paliva, malá obsaditelnost danou konstrukcí, velká hlučnost dosti limitovalo jejich použití.
Jak Concorde tak Tu-144 se časem staly vysloveně politickou záležitostí typu "my na to máme"
Jak Concorde tak Tu-144 se časem staly vysloveně politickou záležitostí typu "my na to máme"
Zajímavé, to sem ani nevěděl, no amerčani to spíš umí dotáhnout, to samé třeba T-90 versus Abrams.
Jak vidíš vrtulníky? Mě přijde, že ve své době Kamov 50tka neměl konkurenci, ale američani mohutně dotahují, třeba nasazení Longbow...
Jak vidíš vrtulníky? Mě přijde, že ve své době Kamov 50tka neměl konkurenci, ale američani mohutně dotahují, třeba nasazení Longbow...
Tu-144 by bývalo mohlo být úspěšný, pokud by v sovětským svazu byla tržní demokracie. >😒] Tak bych to řekl já. Protože na ty jejich vzdálenosti by se celkem hodilo. Ale to by tam musela být třída podnikatelů jako na západě. Těch pár lidí s politbyra, pro ty se to opravdu nevyplatilo. Zas na druhou stranu, oni by byli schopni to dotovat i pro lety obyčejných smrtelníků, jen aby mohli říct, že v SSSR lítá nadzvukově každý kdo chce. 😄
Viz výše. Obhajuji techniku nikoliv politiku. Na politiku mám shodný názor jako ty. A o tom to celé je.
A světe div se Amerika natolik obdivovala V2, že von Braunovi odpustila i jeho nacistickou minulost 😉
P.S.: nežer tolik tu propagandu. technická vyspělost USA se začala výrazněji projevovat až v osmdesátých letech, a to jen někde. Viz Izraelské porovnávací testy. Někde muselo USA vojenské technologie SSSR pracně skupovat po celém světě. 😉
Kupříkladu v oblasti Hvězdných válek mělo vývoj SSSR stejně daleko jako USA 😄
A světe div se Amerika natolik obdivovala V2, že von Braunovi odpustila i jeho nacistickou minulost 😉
P.S.: nežer tolik tu propagandu. technická vyspělost USA se začala výrazněji projevovat až v osmdesátých letech, a to jen někde. Viz Izraelské porovnávací testy. Někde muselo USA vojenské technologie SSSR pracně skupovat po celém světě. 😉
Kupříkladu v oblasti Hvězdných válek mělo vývoj SSSR stejně daleko jako USA 😄
Myslíš rok 69?
Pro to už se nachází logické vysvětlení. Oblast bojů by se měla nacházet v oblasti věčně zamrzlé půdy. Tou dobou Sovětský svaz dost e😜erimentoval s termobarickými bombami.. a co vysoké teploty dokáží udělat s ledem a lidským masem víme všichni..
Pro to už se nachází logické vysvětlení. Oblast bojů by se měla nacházet v oblasti věčně zamrzlé půdy. Tou dobou Sovětský svaz dost e😜erimentoval s termobarickými bombami.. a co vysoké teploty dokáží udělat s ledem a lidským masem víme všichni..
Kdyby tu byl nějakej druhej takhle slepej a omezenej jako ty, tak by třeba zase bezostyšně obdivoval plynové komory nebo rakety V1, V2. Na tahle témata musíš opatrně,Tatro, a i když je tu tvůj bezmezný obdiv ke všemu komunistickému obecně znám, snaž se držet své úchylky na řetězu.
Rozdíl mezi USA a Ruskem je ten, že oba dva sice umí doletět na Měsíc, akorát že v té Americe žije čtvrtmiliarda s životní úrovní střední třidy a v Rusku ta čtvrmiliarda živoří hlady. Technická, technologická vyspělost "Západu" byla je a bude stále očividná. Vyjádřeno poměrem, pak na jeden kalašnikov připadá tisíc raketoplánů.
Rozdíl mezi USA a Ruskem je ten, že oba dva sice umí doletět na Měsíc, akorát že v té Americe žije čtvrtmiliarda s životní úrovní střední třidy a v Rusku ta čtvrmiliarda živoří hlady. Technická, technologická vyspělost "Západu" byla je a bude stále očividná. Vyjádřeno poměrem, pak na jeden kalašnikov připadá tisíc raketoplánů.
Se stealth opět opatrně .. za SSSR byly spuštěny programy vývoje nátěrů pohlcujících elektromagnetické záření (ty Rusové prodávají), tvarování trupu... Ale jak si se ekonomicky zhroutili (díky Bohu).
Třeba málokdo ví, že slavný americký program F-35 stojí na zakoupeném prototypu a dokumentaci Jaku 141.
[odkaz]
Třeba málokdo ví, že slavný americký program F-35 stojí na zakoupeném prototypu a dokumentaci Jaku 141.
[odkaz]
Ano, to jsem měl na mysli, byť takto jsem to nemohl prezentovat, kvůli absenci potřebných znalostí. Takže díky za doplnění (bez nutnosti hledání na netu, kde je taky lecos). To, že má obdobnou aerodynamickou koncepci, to by mě do srovnávání nenapadlo nikdy započítávat. Právě proto jsem byl proti porovnání Su 27 a F-14, protože mimo toho že mají obě dvě směrovky, dva motory s mezerou mezi, tak jsou naprosto jiný. Na Migu 25 je ta snaha o řiditelnou raketu vidět, oproti 15ce působí méně propracovaně. Ale ty ohromný hranatý vstupy nasávacích kanálů jsou prostě super. I když mě se možná ještě víc líbí Foxhound. A taky je mi sympatická Su-15, u nás poměrně málo známá, v porovnání s ostatními sovětskými stíhačkami. To je ta mrcha, co sundala korejský Jumbo.
Tak to je jiná, už sem se lekl 😄
Ruskou vojenskou techniku uznávám, takže o tom se hádat nemusíme, auta to byla jiná... komedie >😁
Ruskou vojenskou techniku uznávám, takže o tom se hádat nemusíme, auta to byla jiná... komedie >😁
těžko říct jestli by to prodávaly.. třeba Jak-40 se měl licenčně vyrábět v USA s motory Garret a americkou elektronikou. A to se bavíme o začátku sedmdesátých let. Ale jak to plánovali s Tu-144.. Spíš mi to připadá jako program Buran. Tam si taky spočetli, že je Space Shuttle ekonomický nesmysl, ale politbyro praštilo do stolu a program Buran dál pokračoval.
Spíš sem myslel komplexní systémy, třeba LOAL odpalování u Hellfire, radar Logbow nebo Stealth obecně.
Na druhé straně něco jako je Škval pokud vím nikdo nemá a AT rakety mají rusové taky na špičce :yes:
Na druhé straně něco jako je Škval pokud vím nikdo nemá a AT rakety mají rusové taky na špičce :yes:
OT: Na Foxbatu jsou zajimave jeste dve veci, je to jedno z mala letadel schopnych prezit v letuschopnem stavu EMG puls po vybuchu jaderne bomby a ve sve dobe melo nejsilnejsi radar o vyzarovacim vykonu cca 600 kilowattu.
Krasny stroj.
Krasny stroj.
Myslíš, že by to sověti prodávali na západní trhy, a že by o něj byl zájem?
Co se týká pádu na pařížským aerosalonu, tak jsem četl i verzi, že byl problém s motory, protože do paliva přidali množství aditiva, aby to nečoudilo víc, než "konkurenční" Concorde.
Co se týká pádu na pařížským aerosalonu, tak jsem četl i verzi, že byl problém s motory, protože do paliva přidali množství aditiva, aby to nečoudilo víc, než "konkurenční" Concorde.
Jmenovala. Než zabili tsara. A nyní? Od pádu zdi a implementaci tržní ekonomiky do vojensko-mafiánského prostředí se toho moc nezměnilo. Sovětsky šokující je tak trefný, že bych to zařadil i do slovníku.
No to nevím.. R-24 je Izraelci označována jako lepší než AIM-7 dodávaná ve stejném období. Na R-73 neměli velmi dlouho odpověď. MiG-23ML byla označována minimálně jako stejně dobrá v porovnání s F-16A/B, kterou navíc překonával střeleckým systémem.
Prostě je třeba odhodit jak ruskou, tak americkou propagandu a zavrtat se do pramenů. Je jich dost.
Prostě je třeba odhodit jak ruskou, tak americkou propagandu a zavrtat se do pramenů. Je jich dost.
K pláči jsou spíš miliony objetí, přečti si dějepis. Rusové by měli chodit kanálama, nemají sebereflexi, narozdíl od němců 😉
doporučuji si vyhledat srovnávací testy izraelských pilotů s ukořistěnou technikou. Pravda bývá uprostřed 😉
Přece nechceš rusy obhajovat? Sorry, ale s tím nemáš šanci, do toho bych se moc nepuštěl.
Radši zůstaňme u techniky, spoustu jejich techniky ocením od kalašnikova přes Kamov až po ponorky...
Radši zůstaňme u techniky, spoustu jejich techniky ocením od kalašnikova přes Kamov až po ponorky...
ano.. a já třeba můžu říct, že F-16 je opajcovaný MiG Je-8 z roku 1963 a F-15 je opajcovaný MiG-25....
i když chápu, že v rusofobních mozcích existuje kapitalistická fyzika a komunistická fyzika.
i když chápu, že v rusofobních mozcích existuje kapitalistická fyzika a komunistická fyzika.
Muscle car - to je dobré přirovnání. Rusové měli výkonne motory a dobrou aerodynamiku a američani spíš vynikali chytrou technikou, třeba jejich rakety vzduch/vzduch a vzduch/země byly a jsou nejlepší
Ano, cena paliva a vzrůstající ekologické hnutí je zabily. Třeba připomenout, že Concorde létaly i přes státy, ale velice brzy přes ně mohly létat jen podzvukovou rychlostí. Čímž se staly značně neekonomické. A Tu-144 cena paliva i nadměrný hluk dohonily i v SSSR.
Bohužel. Psal jsem toho víc, ale vyznělo to ve stejném duchu. Přitom je smutný, že tam maj i geniální mozky, který by si zasloužili pozornost, lidi který jsou intelektuálně na výši. Bohužel si počkáme 50 let, než se snad něco změní s nástupem globalizované generace. Mám ale obavu, aby všudypřítomně vštěpovaný silný patriotizmus a dnes ještě přežívající kult Stalina se nezměnil ve smrtící mix s tržní ekonomikou. Je to země stálých paradoxů. Jak vůbec mohou existovat neonacisté v Rusku? V zemi, která zaplatila svoji existenci krví tolika svých lidí? Jistě, takoví se najdou všude, ale ruští neonacisté jsou snad nejextrémnější ze všech. Je to zem, kde se stále vládne silou, a přesto si s nimi neumí poradit. Zarážející. Snad jednou dorazí zítřek i do Moskvy, abychom se nemuseli bát, že k nám přijde jejich včerejšek, kdy se za výlohou knihkupectví nesměli objevit tři knihy vedle sebe. Chtěl bych žít, Dál od Moskvy, Ve stínu mrakodrapů.
Tak to pardon, těch uvozovek jsem si nevšiml. Už mám z těch "kopií" temno před očima. Navíc jak jsem si na idnes přečetl, že Tatra T810 je kopie Renaultu.. mamma mia.
S tou Mirage to fáma je i není. Na videozáznamu byla vidět. Ono by bylo logické, aby si Francie očíhla konkurenci.
S tou Mirage to fáma je i není. Na videozáznamu byla vidět. Ono by bylo logické, aby si Francie očíhla konkurenci.
Pěkná diskuze, ale opajcovali toho dost, to se přece ví. Na druhou stranu je fakt, že ve vojenský technice měli i hodně svýho vývoje. Třeba Kamov Ka-50, SU-37 jsou perly...
No ony neměly ani stejný účel. MiG-25 měl vzlétnout vysokou rychlostí (až M2,8 s výzbrojí) se dostat k cíli (bombardér, průzkumný letoun), odpálit své těžké PLŘS a odletět. Tedy přepadový stíhač. Kvůli předpokládaným obřím výrobním sériím a prezenční vojenské službě byl postavený prakticky celý z nerez oceli, která odolávala stejným teplotám jako titan (ten byl nepoměrně dražší).
Neměl se zaplétat do vzdušných soubojů. F-15 byla reakcí na MiG-25, ale jeho cílem bylo vybojovat vzdušnou nadvládu, tedy boj se stíhačkami. U F-15 byla požadována maximálka jen M2,5, takže ač má obdobnou aerodynamickou koncepci jako MiG-25 jsou zvoleny v konstrukci převážně hliníkové slitiny.
Neměl se zaplétat do vzdušných soubojů. F-15 byla reakcí na MiG-25, ale jeho cílem bylo vybojovat vzdušnou nadvládu, tedy boj se stíhačkami. U F-15 byla požadována maximálka jen M2,5, takže ač má obdobnou aerodynamickou koncepci jako MiG-25 jsou zvoleny v konstrukci převážně hliníkové slitiny.
proto jsem psal "kopie" do uvozovek. Obecně se to ruskýmu konkordu říká 😉 S Mirage to je myslim dodnes spíš fáma, něco jako důkaz jsem nikdy nikde neviděl, navíc rusáci si černý skřínky apod. sbalili do trezoru.
Co se týče neohrabanosti, to byl právě problém, který odstranili při ukázkovém letu a kvůli tomu se zřítil.
Ale tim se samozřejmě nehodlám pouštět do hádky, jelikož rozhodně nejsem informačně nabitý v leteckém průmyslu 😉
Co se týče neohrabanosti, to byl právě problém, který odstranili při ukázkovém letu a kvůli tomu se zřítil.
Ale tim se samozřejmě nehodlám pouštět do hádky, jelikož rozhodně nejsem informačně nabitý v leteckém průmyslu 😉
No a já to tak bral, potvrdil jsem, že se mi nezdá že to jsou kopie atd. Nebo si to myslel přesně naopak? To bych řekl, že ne.
F-15 vs Mig 25? Mě se zdá, že ač stejný účel, tak F-15 těžila z modernější elektroniky, zatím co Mig 25 jsou spíš takovej muscle car... Nebo je to taky mýtus?
F-15 vs Mig 25? Mě se zdá, že ač stejný účel, tak F-15 těžila z modernější elektroniky, zatím co Mig 25 jsou spíš takovej muscle car... Nebo je to taky mýtus?
😄 Je to zoufalé, zabíraj přes polovinu globusu a nejsou schopni ani pořádně usušit ryby... Já četl nahoře, jak jsi to výborně zhodnotil, obdobné pocity mám já. Veškerá láska končí u staré ruské literatury. To, co přišlo potom je jenom tragedie jak pro ně, tak pro Evropu. Stovka miliónů mrtvých po celé Evropě, z toho více jak polovina lidí vlastních. Strašné. A dnes aby ses před výletem do Karlových Varů učil azbuku...
:yes: Trh pro nadzvuková letadla nebyl jelikož se dostaly na svět ve špatnou chvíli, zdražila ropa a nadzvukové letouny nemohly být úsporné už z podstaty.
jedna z verzí je, že se vyhýbalo Mirage, která tam neměla co dělat.
Co si představuješ pod slovem neohrabaný netuším, byl to dopravák ne stíhačka.
Trh pro nadzvukové dopravní letadla nebyl. BOAC i Air France si museli Concorde taky odebrat "pod nátlakem". Boeing od toho upustil úplně.
Byl to analog, ne kopie. Najdi si Boeing 2707, vypadá podobně jako Concorde, je to tedy kopie? Už si prostě uvědomte, že fyzika platí na celém světě stejně..
Co si představuješ pod slovem neohrabaný netuším, byl to dopravák ne stíhačka.
Trh pro nadzvukové dopravní letadla nebyl. BOAC i Air France si museli Concorde taky odebrat "pod nátlakem". Boeing od toho upustil úplně.
Byl to analog, ne kopie. Najdi si Boeing 2707, vypadá podobně jako Concorde, je to tedy kopie? Už si prostě uvědomte, že fyzika platí na celém světě stejně..
Kriste pane Tatro. Leť. Ale k optikovi. Vždyť ta srovnání stíhaček si nadhodil ty. Já psal, že podobnost mezi Su27 a F-14 žádnou nevidím. U Mig 29 a F-15 jsem nadhodil jen podobnost a i tam jsem psal, že se nedomnívám, že jde o kopírování. Naopak u Mig 25 jsem ani netušil,
že bych ji mohl srovnávat s F-15. Mě se zdá, že F-1sdsds3,+-
že bych ji mohl srovnávat s F-15. Mě se zdá, že F-1sdsds3,+-
myslim, že TU-144 je dost špatná "kopie" Concordu. Bylo neohrabaný, oficiálně ho radši ani neprodávali a to nemluvim o jeho úspěšném startu, když se při prvním letu zřítilo 😉 (ano, vim, že spadlo hlavně kvůli machrování a vypnutí určitých systému)
prosím netrap mou duši >😁
Podobnost Tu-144 a Concorde je dána pouze tím, že měli stejné zadání a tudíž museli dojít k podobným závěrům. Jinak jsou diametrálně odlišné, viz křídla, viz kachní koncepce, viz uložení motorů atd. atd.
T-4 vs XB-70 je richtig to samé
Su-27, MiG-29 vs F-14/F-15 ... to už se nedá ani komentovat.
Tou efpatnactkij jsem myslel právě MiG-25, která má stejnou aerodynamiku jako F-15 jen vzlétla o deset let dříve. Prostě fyziku neoblbneš.
Buran je taky diametrálně odlišný od Space shuttle.
Podobnost Tu-144 a Concorde je dána pouze tím, že měli stejné zadání a tudíž museli dojít k podobným závěrům. Jinak jsou diametrálně odlišné, viz křídla, viz kachní koncepce, viz uložení motorů atd. atd.
T-4 vs XB-70 je richtig to samé
Su-27, MiG-29 vs F-14/F-15 ... to už se nedá ani komentovat.
Tou efpatnactkij jsem myslel právě MiG-25, která má stejnou aerodynamiku jako F-15 jen vzlétla o deset let dříve. Prostě fyziku neoblbneš.
Buran je taky diametrálně odlišný od Space shuttle.
Dobře si to vystihl. Medvěděv si může říkat co chce, jak by se mu krásně trůnilo v Skový kládě, ale Putin zavelel. D Ber to z tý lepší stránky. Zatím co korejci nás dotahují, Kia je krok zpět, Hyundai dva. Tak rusové (proč se švábům říká rus??) jsou o padesát. Vpravo nahoře na stránce, kde obvykle jsou odkazy na články, je kolonka Ke značce Zil, pod ní prázdno jak na stepi a pod tím, když budeš mít štěstí, reklama na VW. Tak si říkám, jestli by ten hnědý Caddy nebyl lepší. Nebo Phaeton.
>😒] >😒] No vzhledem k tomu konceptu, co předvedl Martin, Aston Martin, tak by to ani takovej skok nebyl.
Já věřím i tomu, že odpařili ten kopec s číňanama. Někde jsem to četl, myslím, že jsem se k tomu doklikal přes HAARP.
Ragoval jsem, když tvůj příspěvek měl podobu: "Ale s Tu-144 kopírovali dobře, že? Dokonce to stihli udělat rychleji než Britové s Francouzi. A světe div se i trochu jinak to vypadá, a má i jinou konstrukci (gotické křídlo vs dvojitá delta)"
Neber to tak vážně, já si nemyslím, že by zrovna měli potřebu všechno kopírovat. U Tu-144 je celkem jasný, stejně jako u T-4, že vzhledem k zadání museli dospět k podobné koncepci. Jinak dle wiki se občas objevuje i označení Su-100, proto jsem to pomotal. Jinak F-14 a Su27 se mi zdají jako diametrálně odlišné, už jen tím, že F-14 je primárně určen pro provoz na letadlových lodích. F-15 a Mig 29, tam už se jistá podobnost dá najít, ale i tak si nemyslím, že by to byla kopie, nebo napodobenina. Největší metal je stejně fofrtrubka Mig 25, popř. 31. Ty mi přijdou jako naprosto úchvatná letadla, takové "ameriky" ve vzduchu, něco ve smyslo No replacement for displacement.
Neber to tak vážně, já si nemyslím, že by zrovna měli potřebu všechno kopírovat. U Tu-144 je celkem jasný, stejně jako u T-4, že vzhledem k zadání museli dospět k podobné koncepci. Jinak dle wiki se občas objevuje i označení Su-100, proto jsem to pomotal. Jinak F-14 a Su27 se mi zdají jako diametrálně odlišné, už jen tím, že F-14 je primárně určen pro provoz na letadlových lodích. F-15 a Mig 29, tam už se jistá podobnost dá najít, ale i tak si nemyslím, že by to byla kopie, nebo napodobenina. Největší metal je stejně fofrtrubka Mig 25, popř. 31. Ty mi přijdou jako naprosto úchvatná letadla, takové "ameriky" ve vzduchu, něco ve smyslo No replacement for displacement.
Jo tohle jim šlo. Tak on jim šla i jejich XB-70, tedy T-100. Škoda, že už si zareagoval, ještě jsem to upravoval a rozšiřoval, no moje chyba. Psal jsem něco o přestěhování naší země k Gibraltaru a o prodání díry Němcům na jezero. 😉 >😁
Ale s Tu-144 kopírovali dobře, že? Dokonce to stihli udělat rychleji než Britové s Francouzi. A světe div se i trochu jinak to vypadá, a má i jinou konstrukci (gotické křídlo vs dvojitá delta, jinak umístěné motory a tak by se dalo pokračovat).
Potom je dobrá ta kopie F-14, zvaná Su-27. Nebo efpatnactkij, která vzlétla deset let před vzletem F-15. Takových plků mezi lidmi je ..
Potom je dobrá ta kopie F-14, zvaná Su-27. Nebo efpatnactkij, která vzlétla deset let před vzletem F-15. Takových plků mezi lidmi je ..
No jo, kopie Concorde, "konkordskij" >😁 ;-\ Pro mě je Rusko zapovězená země. Jediné, co se mi od nich líbí, je studenoválečná technika, jak ta pozemní, tak letecká. Jinak děs běs, v Praze se už mluví rusky, není ulice, kde bych na ten příšernej jazyk (subjektivní věc) nenarazil a nezaslechl ho. Do toho ty jejich mařeny a vůbec styl jejich oblíkání a vnímání a to i u mnoha z mladší generace. ^-+
Někde jsem četl, že tu linku a výrobní dokumentaci prodal Packard v rámci poválečné euforie za symbolický 1 dolar, protože měl už do výroby připravený nový model.
Podľa mňa to auto sa príliš snaží splniť limuzínovitý stereotyp dneška- dáme veľké kolesá alá RR, k tomu zadný previs dlhý ako celý éčkový mercedes atď ;-\
A vôbec, vyzerá to ako keď deti kreslia auto..grafickým spracovaním zase ako odfláknutá domáca úloha študenta dizajnu :no:
A vôbec, vyzerá to ako keď deti kreslia auto..grafickým spracovaním zase ako odfláknutá domáca úloha študenta dizajnu :no:
Designera by měli zatřelit. Nic jednodušího jsem neviděl a to by nebylo naškodu, kdyby to bylo alespoň pěkné, ale tohle bude koukatelné pouze za hluboké noci .>😁 >😁 >😒] . :no: :no: :no: :no: :no: :no:
To si snad někdo dělá pr... Tohle ukázat Putinovi, tak počítám, že nechá potopit i auroru...
Málo platné, Rusko je opravdu země, kde včerejšek teprve bude a zítřek se nikdy nekoná...
P.S. Člověk se málokdy při prohlížení snímků aut rozřehtá na celé kolo... 8-s >😁
Málo platné, Rusko je opravdu země, kde včerejšek teprve bude a zítřek se nikdy nekoná...
P.S. Člověk se málokdy při prohlížení snímků aut rozřehtá na celé kolo... 8-s >😁
Konečně je tu ten pravý Apoštol!!! RollsoHummer...... ti rusáci...a pohonná jednotka: 12- švábák ..... s náhonem do kufru.... >😁
Kombinace Renaultu Magnum a Lady 2105 je fascinující, nicméně tento sovětsky šokující stroj má s realitou opět pramálo společného.
Viděl bych to spíš že okolo roku 2020 se objeví nová prezidentská limuzína ve formě opancéřovaného a prodlouženého Sebringu... ale zase proč se nepoplácat po ramenou již dnes 😉
Viděl bych to spíš že okolo roku 2020 se objeví nová prezidentská limuzína ve formě opancéřovaného a prodlouženého Sebringu... ale zase proč se nepoplácat po ramenou již dnes 😉
a víš, že 50% toho vtipu se zakládá na pravdě? Během Velké vlastenecké byly na hranicích s Čínou rozmístěny vyzbrojené traktory
[odkaz]
😉
[odkaz]
😉
Mě to spíš přijde tipicky ruské - tmavé skla, černá barva a impozantní rozměry (kol)
Takže doma se to bude líbit, něco jako Buran na kolech >😁
Takže doma se to bude líbit, něco jako Buran na kolech >😁
Zpráva: 2 čínské tanky napadly ruský Zil, ten palbu opětoval a po zneškodnění obou tanků v klidu odlétl >😁 :yes:
lagonda v imperialnom have
toto nemoze mat s akoukolvek realitou nic spolocne, uz len kvoli bezpecnosti a pancierovaniu to nemoze mat strechu co by neuniesla ani nosic na lyze a dvere co vyzeraju ako z papundeklu. ziadne seriozne design studio by nemohlo vypustit do sveta takuto kreaturu nejakeho frikulina 😊))
toto nemoze mat s akoukolvek realitou nic spolocne, uz len kvoli bezpecnosti a pancierovaniu to nemoze mat strechu co by neuniesla ani nosic na lyze a dvere co vyzeraju ako z papundeklu. ziadne seriozne design studio by nemohlo vypustit do sveta takuto kreaturu nejakeho frikulina 😊))
Vypadá to sice jako lehký tank křížený s Batmobilem ale na druhé straně mně to nějak fascinuje, ty linie jsou tak čisté že že má člověk pocit jako by posadili katedrálu na kola a nebo udělali s klavíru auto.
Tak sice to ideově navazuje na krabice pro soudruhy z osmdesátých let (ty o tom budeš mít větší přehled), ale třeba kola jsou jak když z RR odpadla. 😉
bratranec "maluch" ma pravdu. Navyse je zvuk auta dost impresivny a je sucastou deja... v dabovanej verzii sa mohol stratit. Okrem toho, dialogy za vela nestoja, hoci je ich viac ako napr. vo filme Duel 😄, ktory tiez odporucam, je to absolutna klasika.
co sa titulkov tyka, skusk googlit
the car 1977 czech subtitles
co sa titulkov tyka, skusk googlit
the car 1977 czech subtitles
Nová definice pojmu papalášwagen. Medveděv přece nebude jezdit v medvědovi, žejo. :yes: Jednu přesně takovouhle bych potřeboval do obýváku.
konečně zas zajímavá studie, kdy to není ocumlanej bombon, ale hrdá, majestátní luxusní limuzína, pokud bude na úrovni vnitřní zpracování a bude moderní technika, tak to bude prestižní luxusní limuzína. Zil v minulosti uměl, i když vzorem byla samozřejmě vždy americké vozy, což ale nebylo naškodu. Za mě všechny palce nahoru, je to krásné :yes:
ruskí dizajnéri sú frajeri... máloktorá štúdia ma dokáže nejak extra zaujať, ale toto mi doslovne podlamuje nohy... :yes😒br />
nu což, tá hrdosť im jednoducho nedovolí nakúpiť nemecké limuzíny ako štátne autá... >😁
nu což, tá hrdosť im jednoducho nedovolí nakúpiť nemecké limuzíny ako štátne autá... >😁
1. vidět v tom konceptu jakoukoliv inspiraci Rolls Roysem chce hodně silnou dávku fantasie.
2. ZIS 101 a ZIS 110 nemohly vypadnout jako z oka Packardům, protože to JSOU Packardy Super Eight různých generací. Stalin Packardy miloval, několik jich vlastnil a v čemkoliv jiném odmítal jezdit. Takže ZIS s americkým Packardem spolupracoval, což nebylo nic neobvyklého. (každá sovětská automobilka měla svého "patrona", který dostával peníze za vyvinutí, respektive kontrolu vývoje automobilů v SSSR). U 110 ovšem o legalitě kopie jsou pochybnosti. Na tom se obě strany nemohou shodnout. ZIS hodlal koupit (a údajně koupil) celou výrobní linku u Packardu. Tento to popírá, respektive nenašel se o tomto kontraktu záznam.
3. limuzíny ZIL jsou stále v nabídce společnosti AMO ZIL
2. ZIS 101 a ZIS 110 nemohly vypadnout jako z oka Packardům, protože to JSOU Packardy Super Eight různých generací. Stalin Packardy miloval, několik jich vlastnil a v čemkoliv jiném odmítal jezdit. Takže ZIS s americkým Packardem spolupracoval, což nebylo nic neobvyklého. (každá sovětská automobilka měla svého "patrona", který dostával peníze za vyvinutí, respektive kontrolu vývoje automobilů v SSSR). U 110 ovšem o legalitě kopie jsou pochybnosti. Na tom se obě strany nemohou shodnout. ZIS hodlal koupit (a údajně koupil) celou výrobní linku u Packardu. Tento to popírá, respektive nenašel se o tomto kontraktu záznam.
3. limuzíny ZIL jsou stále v nabídce společnosti AMO ZIL
Ten film bych rád viděl, nevíš, jestli ho dávali i naše televize a jak se jmenoval v český verzi?
To je ale hrozná krabice.... >😁 Ale účel to plní. Bude se to dobře pancéřovat a bude to nepřehlédnutelné.
P.S. Taky mi to hodně připomíná ameriky 70. a 80. tých let
P.S. Taky mi to hodně připomíná ameriky 70. a 80. tých let
To teda koukám co ještě dnes může vzniknout. Všechny čtyři palce co mám dávám dolů a jdu na vzduch, udělalo se mi nějak zle... :no: :no: :no: :no: