Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru: Tajemný koncept a nová firemní filozofie

Subaru na autosalonu v Los Angeles odhalí koncept sportovního auta a také představí novou firemní filozofii „Confidence in Motion“.
Zpět na článek
4. 11. 2010 09:14
4. 11. 2010 11:21
4. 11. 2010 11:49
4. 11. 2010 13:19
4. 11. 2010 16:02
4. 11. 2010 18:24
4. 11. 2010 09:14
SAFRA...
Na čo je dobré vymýšľať vždy nejakú filozofiu, a podľa nej linkovať celé dianie značky? Tak ako sú rozdielni zákazníci tej-ktorej kategórie vozidiel, rovnako rozdielna musí byť ich filozofia. Prečo majú rozdielne autá pre rozdielnych ľudí kompletne vyznávať jednu filozofiu? Však je to na hlavu.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - ryman
4. 11. 2010 11:21
Re: SAFRA...
:-O co ti na tom příjde na hlavu? většina firem má svoji filosofii.. "das auto", "createur d automobile" nebo právě "confidence in motion".. nevidím na tom nic nesmyslného. jako nástroj k odlišení se na trhu, oslovení zákazníka.. slogany, hesla a firemní filosofie jsou klasickými formami marketingové komunikace. a zrovna v případě subaru bych postupoval opatrně s tvrzením, že jejich zákazníci jsou kompletně rozdílní.. ;-)
4. 11. 2010 11:49
Re: SAFRA...
Prečo si myslíš, že čo je zaužívané, je nabetón dobré? Ja som dôvod prečo sa mi to nepáči, popísal, nevyvrátil si mi to.
Avatar - Plautus
4. 11. 2010 13:19
Re: SAFRA...
Viem, že proti tomu stáli brojíš, ale je potrebné zmieriť sa s tým, že v časoch, keď technika sa dostáva na podobnú (nechcem napísať rovnakú, i keď vzhľadom na ďalší text i to je pravdou) úroveň u mnohých značiek, čo je do veľkej miery ovplyvnené práve i unifikáciou tej techniky v rámci koncernov /či kooperujúcich automobiliek/, to už inak ani nejde. Odlišnosť bude (hlavne ak sa naplnia slová automobilových "mágov") daná hlavne "kabátom"...
Filozofia vždy bola, je a bude, len faktory, ktoré ju ovplyvňujú sa menia tak, ako sa menia časy...
Avatar - ryman
4. 11. 2010 16:02
Re: SAFRA...
nikde jsem neřekl, že to co je používané je automaticky dobré. jen jsem konstatoval, že je to běžná praxe. nic jsem ti ani vyvracet nechtěl. jen si myslím, že jsi napsal kravinu, což bych zrovna od tebe nečekal.. :-|
4. 11. 2010 18:24
Re: SAFRA...
Možno kravina, možno nie - koľko z tých filozfií je natoľko silných, že fungujú? Sú to len obchodnícke drísty, ktoré môžu mať konečnom dôsledku antiproduktívny dopad. Napríklad jednotný dizajnový jazyk naprieč triedami považujem za debilinu prvého stupňa - super pre prémiu, nie pre spotrebné vozy. A najmä o dizajne to vo väčšine prípadov je.
Avatar - Slavek-TDM
4. 11. 2010 10:52
Zde je vice fotek
Snad se redakce auto.cz nebude zlobit:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
4. 11. 2010 12:06
Re: Zde je vice fotek
:yes: :yes: :-)
4. 11. 2010 13:06
Re: Zde je vice fotek
že by to byl ten společný projekt s Toyotou? poladěný motor 2.0R a zadní náhon jako "laciné" driftovací nářadí pro mladé Japonce ;-) ?
Avatar - Slavek-TDM
4. 11. 2010 13:38
Re: Zde je vice fotek
Jelikoz uz koncept jezdi, asi v tom bude novy boxer ve spojeni s elektromotory. Uvidime, ale nejakou zasadni zmenu smeru neocekavam...
Avatar - Subaru4ever
4. 11. 2010 14:01
Re: Zde je vice fotek
Společný projekt s Toyotou (FT-86) to nebude. Jak již trefně uvedli na Autowebu, dle siluety má studie motor před přední nápravou, což Toyota FT-86 a jeho Subbrácha mít nemají.

Mimo jiné ta mula, co je k vidění v odkazu od Slávka, mi nejvíc pasuje na Imprezu Coupe :-)
5. 11. 2010 17:05
Re: Zde je vice fotek
A kde tedy bude mít sportovní Toyota motor?
6. 11. 2010 19:07
Re: Zde je vice fotek
díky za odkaz, kdyby to byla Impreza "coupe", byl by to od Subaru hezký vánoční dárek
4. 11. 2010 12:11
Confidence in motion - proč ne?
Vždyť je to geniálně jednoduché.... A v jednoduchosti je síla. Jenom subaru jako jejich fanda přeju, aby to beze zbytku přenesli i do nových modelů. Z toho bočního pohledu to vypadá dobře - tedy dává to tušit boční linie alá současná gen. sti. Maska - ta mne zajímá nejvíc - zda půjde v současném, nebo trhnou kormidlem - právě nestálost v dlouhodobějším horizontu, co se přední identity týče, byla achilovou patou značky. No a uvidíme záď - snad to nebude nic alá Hyundai - ale bude to osobnost. Diskutovat o podvozku a motorech snad nemá ani smysl.....
Rozbalit vlákno
0