Na čo je dobré vymýšľať vždy nejakú filozofiu, a podľa nej linkovať celé dianie značky? Tak ako sú rozdielni zákazníci tej-ktorej kategórie vozidiel, rovnako rozdielna musí byť ich filozofia. Prečo majú rozdielne autá pre rozdielnych ľudí kompletne vyznávať jednu filozofiu? Však je to na hlavu.
:-O co ti na tom příjde na hlavu? většina firem má svoji filosofii.. "das auto", "createur d automobile" nebo právě "confidence in motion".. nevidím na tom nic nesmyslného. jako nástroj k odlišení se na trhu, oslovení zákazníka.. slogany, hesla a firemní filosofie jsou klasickými formami marketingové komunikace. a zrovna v případě subaru bych postupoval opatrně s tvrzením, že jejich zákazníci jsou kompletně rozdílní.. ;-)
Viem, že proti tomu stáli brojíš, ale je potrebné zmieriť sa s tým, že v časoch, keď technika sa dostáva na podobnú (nechcem napísať rovnakú, i keď vzhľadom na ďalší text i to je pravdou) úroveň u mnohých značiek, čo je do veľkej miery ovplyvnené práve i unifikáciou tej techniky v rámci koncernov /či kooperujúcich automobiliek/, to už inak ani nejde. Odlišnosť bude (hlavne ak sa naplnia slová automobilových "mágov") daná hlavne "kabátom"...
Filozofia vždy bola, je a bude, len faktory, ktoré ju ovplyvňujú sa menia tak, ako sa menia časy...
nikde jsem neřekl, že to co je používané je automaticky dobré. jen jsem konstatoval, že je to běžná praxe. nic jsem ti ani vyvracet nechtěl. jen si myslím, že jsi napsal kravinu, což bych zrovna od tebe nečekal.. :-|
Možno kravina, možno nie - koľko z tých filozfií je natoľko silných, že fungujú? Sú to len obchodnícke drísty, ktoré môžu mať konečnom dôsledku antiproduktívny dopad. Napríklad jednotný dizajnový jazyk naprieč triedami považujem za debilinu prvého stupňa - super pre prémiu, nie pre spotrebné vozy. A najmä o dizajne to vo väčšine prípadov je.
Společný projekt s Toyotou (FT-86) to nebude. Jak již trefně uvedli na Autowebu, dle siluety má studie motor před přední nápravou, což Toyota FT-86 a jeho Subbrácha mít nemají.
Mimo jiné ta mula, co je k vidění v odkazu od Slávka, mi nejvíc pasuje na Imprezu Coupe :-)
Vždyť je to geniálně jednoduché.... A v jednoduchosti je síla. Jenom subaru jako jejich fanda přeju, aby to beze zbytku přenesli i do nových modelů. Z toho bočního pohledu to vypadá dobře - tedy dává to tušit boční linie alá současná gen. sti. Maska - ta mne zajímá nejvíc - zda půjde v současném, nebo trhnou kormidlem - právě nestálost v dlouhodobějším horizontu, co se přední identity týče, byla achilovou patou značky. No a uvidíme záď - snad to nebude nic alá Hyundai - ale bude to osobnost. Diskutovat o podvozku a motorech snad nemá ani smysl.....