Subaru: Tajemný koncept a nová firemní filozofie
Subaru přišlo o možnost dál tvořit část své identity, když se stáhlo ze seriálu Mistrovství světa rally. Pro příští budování image značky se ale místo toho chystá moderní udržitelná strategie Confidence in Motion (česky důvěra v pohybu).
Slovo confidence značí důvěru zákazníků v produkty Subaru a odhodlání automobily držet se nekonvenčních konstrukčních řešení. Motion zase značí pohyb ve smyslu inovací, reagujících především na požadavky na výkon a šetrnost k životnímu prostředí.
Slogan Confidence in Motion se stává s okamžitou platností hlavním heslem Subaru. Ztělesnění této nové filozofie představí automobilka na autosalonu v Los Angeles, který začíná 17. listopadu. Zatím bezejmenná studie má krátkou sportovně střiženou siluetu, zřejmě s pohonem předních nebo všech kol. Možná se jedná vizi o nástupce Imprezy, možná o něco jiného…