Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Průměrná spotřeba nových aut v EU loni klesla, v ČR ale rostla

Česko a Rumunsko byly jediné dvě země EU, kde se spotřeba a tedy i průměrné emise prodávaných aut zvýšily.
Zpět na článek
5. 11. 2010 07:46
5. 11. 2010 07:58
5. 11. 2010 09:11
5. 11. 2010 09:14
5. 11. 2010 08:57
neregistrovaný "Hauz"
5. 11. 2010 10:38
Avatar - Slavek-TDM
5. 11. 2010 07:40
At zije byrokracie
Neni nad to, urcit si metodiku vypoctu produkce toho nebezpecneho CO2 tak, aby se do aut musely montovat slozite systemy na jeho potlaceni a prumerna spotreba benzinu/nafty neklesla (spotrebni dan je nejlepsi doping pro kazdou statni kasu). Navic, kolik nejen bruselskych environmentalistu se dokaze na podobnych picovinach prizivit... :no: A jeste se to plebs poda tak, aby si mysleli, ze koupi noveho auta s malym papirovym objemem CO2 zachrani svet (viz Frantici).
Rozbalit vlákno
2
5. 11. 2010 08:30
Re: At zije byrokracie
:yes: :yes: >:D
5. 11. 2010 09:27
Re: At zije byrokracie
No máš asi bohužel pravdu. :-|
5. 11. 2010 07:46
Ekologie
Tohle mě už fakt štve: zase PR kecy o tom, že se sníží emise CO2. Všichni moc dobře ví, že vyrobením 1 auta se spotřebují tuny CO2. To normální staré auto jen tak neprojezdí.
Rozbalit vlákno
0
5. 11. 2010 07:58
auto.cz
Nejekologičtější jsou sice Fiaty, ale zde na fotkách trůní pětimetrová kreatura s potenciálem přinejmenším 160g/km. :yes:

Jasně, hlavně mi sem napiš, že je to GL se spotřebou 3l/200km..na papíře.
Rozbalit vlákno
2
5. 11. 2010 09:11
Re: auto.cz
tu máš, a už se nezlob [odkaz]
5. 11. 2010 09:14
Re: auto.cz
Hm.., díky. Pochutnal jsem si. ;-)
neregistrovaný "Hauz"
5. 11. 2010 08:57
Expertka z PWC
Nechápu "expertku" z PWC. Pokud jsem si všiml dobře, titulek mluví o nově prodaných autech, takže stáří vozového parku na to vliv určitě nemá. Spíš to bude tím, že se u nás změnil poměr prodaných malých aut a střední třídy ve prospěch větších aut a tím pádem i aut s motory s větší spotřebou. Nopak kde se prodávala auta podpořená šrotovným, šlo převážně o malá auta (viz. v Německu např. Fabia). Takže díky za super erudované shrnutí paní Šafková :-)
Rozbalit vlákno
0
5. 11. 2010 10:38
hmm
vypatlanci honící se za emisema "škodlivýho" plynu CO2
já když to někde vidím tak bych vraždil
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Peto02
5. 11. 2010 13:12
Re: Produkcia CO2
Tak akoze v produkcii CO2 su auta nic napriklad oproti Lodiam a to uz nehovorim o Uholnych elektrarnach ktorych je naviac v USA, ktore produkuje snad polku CO2 na celom svete. Nechapem proco by na tuto sprostu CO2 lobby mali doplacat prave automobily... Len pre porovnanie si skuste pricitat tento clanok o navacsej kontajnerovej lodi Maersk.

[odkaz]

Jasne tam pisu ze za rok vyprodukuje tato jedna lod tolko CO2 ako 63tis aut BMW 1!
5. 11. 2010 14:01
Re: Produkcia CO2
o to nejde
jde o to že CO2 není škodlivý právě naopak je prospěšný
dýchají ho totiž rostliny naše potrava ;-)
takže čím víc CO2 tím lépe
Avatar - twistedTSD
6. 11. 2010 10:10
Re: Produkcia CO2
no právě, toto dnešní honění se za neškodným CO2 mě neskutečně vytáčí...
Avatar - twistedTSD
6. 11. 2010 10:06
Re: Produkcia CO2
:yes: :yes: nápodobně
Avatar - Ricardo
5. 11. 2010 11:12
Nebude to tím,
že Češi přestali kupovat tříválce a dávají přednost lepším autům se silnějšími motory?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
6. 11. 2010 10:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 11. 2010 13:37
Tak by ma zaujímalo,
keď tak nasilu tlačia na tie emisie u áut, či to má globálne nejaký zmysel, či sa produkcia skleníkových plynov celosvetovo zmenšuje. Pretože na iných producentov CO2 sa tak netlačí - rafinérky, elektrárne, letecká a námorná doprava...len na koncového užívateľa, malý človek je najlepšia dojná krava...
Rozbalit vlákno
0
5. 11. 2010 17:55
Vysvětlení...
...je jednoduché. Češi nekupují Fiaty a davají přednost šestiválcům ostatních značek :yes:
Rozbalit vlákno
0