Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Průměrná spotřeba nových aut v EU loni klesla, v ČR ale rostla

17 komentářů

Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
no právě, toto dnešní honění se za neškodným CO2 mě neskutečně vytáčí...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
:yes: :yes: nápodobně
Provocateur
...je jednoduché. Češi nekupují Fiaty a davají přednost šestiválcům ostatních značek :yes:
aristokrat
o to nejde
jde o to že CO2 není škodlivý právě naopak je prospěšný
dýchají ho totiž rostliny naše potrava 😉
takže čím víc CO2 tím lépe
Klaudius
keď tak nasilu tlačia na tie emisie u áut, či to má globálne nejaký zmysel, či sa produkcia skleníkových plynov celosvetovo zmenšuje. Pretože na iných producentov CO2 sa tak netlačí - rafinérky, elektrárne, letecká a námorná doprava...len na koncového užívateľa, malý človek je najlepšia dojná krava...
Avatar - Peto02
Peto02
Tak akoze v produkcii CO2 su auta nic napriklad oproti Lodiam a to uz nehovorim o Uholnych elektrarnach ktorych je naviac v USA, ktore produkuje snad polku CO2 na celom svete. Nechapem proco by na tuto sprostu CO2 lobby mali doplacat prave automobily... Len pre porovnanie si skuste pricitat tento clanok o navacsej kontajnerovej lodi Maersk.

[odkaz]

Jasne tam pisu ze za rok vyprodukuje tato jedna lod tolko CO2 ako 63tis aut BMW 1!
Avatar - Ricardo
Ricardo
že Češi přestali kupovat tříválce a dávají přednost lepším autům se silnějšími motory?
aristokrat
vypatlanci honící se za emisema "škodlivýho" plynu CO2
já když to někde vidím tak bych vraždil
ryccardo
No máš asi bohužel pravdu. 😐
A2
Hm.., díky. Pochutnal jsem si. 😉
RS
tu máš, a už se nezlob [odkaz]
Nechápu "e😜ertku" z PWC. Pokud jsem si všiml dobře, titulek mluví o nově prodaných autech, takže stáří vozového parku na to vliv určitě nemá. Spíš to bude tím, že se u nás změnil poměr prodaných malých aut a střední třídy ve prospěch větších aut a tím pádem i aut s motory s větší spotřebou. Nopak kde se prodávala auta podpořená šrotovným, šlo převážně o malá auta (viz. v Německu např. Fabia). Takže díky za super erudované shrnutí paní Šafková 😄
sir
:yes: :yes: >😁
A2
Nejekologičtější jsou sice Fiaty, ale zde na fotkách trůní pětimetrová kreatura s potenciálem přinejmenším 160g/km. :yes😒br />
Jasně, hlavně mi sem napiš, že je to GL se spotřebou 3l/200km..na papíře.
Koubes84
Tohle mě už fakt štve: zase PR kecy o tom, že se sníží emise CO2. Všichni moc dobře ví, že vyrobením 1 auta se spotřebují tuny CO2. To normální staré auto jen tak neprojezdí.
Avatar - Slavek-TDM
Slavek-TDM
Neni nad to, urcit si metodiku vypoctu produkce toho nebezpecneho CO2 tak, aby se do aut musely montovat slozite systemy na jeho potlaceni a prumerna spotreba benzinu/nafty neklesla (spotrebni dan je nejlepsi doping pro kazdou statni kasu). Navic, kolik nejen bruselskych environmentalistu se dokaze na podobnych picovinach prizivit... :no: A jeste se to plebs poda tak, aby si mysleli, ze koupi noveho auta s malym papirovym objemem CO2 zachrani svet (viz Frantici).