Ekonomika
Koncen Hyundai ja naozaj reálne najväčším konkurentom koncernu VW v budúcnosti. Stačí si spomenúť, kto vedel o nejakej značka Hyundai pred 5 rokmi - o Kii ani nehovoriac ...
Koncern má zatiaľ obrovský náskov v Európe a určite sa to nezmení za pár rokov. Ale je nepochybné, že tandem Hyudai/Kia už "tlačí" a koncern už je nútený reagovať ...
Vzhľadom na konzervatizmus zákozníkov a vyložene domáce prostredie pre Škodu je dosť nereálne očakávať zmenu na prvom mieste v Čechách (určite nie v krátkom čase). Ale Kórejci budú určie stále nepríjemnejšou konkurenciou ....
Veľa napovie úspech resp. neúspech v strednej triede - i40/Optima. Ak tu prerazia Kórejci - o čom ja osobne nepochybujem - tak len vtedy začne naozajstná "vojna" ...
Pozitívne je, že tak či tak - zarobia zákazníci : ) - a i tí koncernoví ....
Koncern má zatiaľ obrovský náskov v Európe a určite sa to nezmení za pár rokov. Ale je nepochybné, že tandem Hyudai/Kia už "tlačí" a koncern už je nútený reagovať ...
Vzhľadom na konzervatizmus zákozníkov a vyložene domáce prostredie pre Škodu je dosť nereálne očakávať zmenu na prvom mieste v Čechách (určite nie v krátkom čase). Ale Kórejci budú určie stále nepríjemnejšou konkurenciou ....
Veľa napovie úspech resp. neúspech v strednej triede - i40/Optima. Ak tu prerazia Kórejci - o čom ja osobne nepochybujem - tak len vtedy začne naozajstná "vojna" ...
Pozitívne je, že tak či tak - zarobia zákazníci : ) - a i tí koncernoví ....
Jediný výsledek bude v tom, že se auta budou rozpadat čím dál dřív, bude se šetřit úplně na všem a kupci ojeti se budou věšet na lustrech. Zatím se korea z naprostých šuntů dostala na solidní úroveň, ale jakmile není pod cenou, prodeje jí klesají o desítky procent. Zkusila si to takle loni Kia po faceliftu Ceedu a prodeje padaly. To, co předvádí s cenama Renault je zoufalost, navíc to nevede k velkému zvýšení objemu prodejů. Takže můj názor je takový, že trh se posune akorát o několik cenových pater dolů, což stejně člověka pravidelně kupujícího auta nemusí zajímat už jenom z toho důvodu, že za starou plečku dostane o to míň.
Ranault jen reaguje na realitu českého trhu. Jinde jde o drahou značku. A realita českého trhu je taková, že kdo chce něco prodat musí jít s cenou dolů. Jinak dopadne jako Mazda,.... Cenu si může držet jen Škoda a VW. Ostatní mají ceníky nízko nebo dělají akce. Ve výsledku Je Renault, Citroen, Peugeot a Ford za stejné peníze.
Letošní prodeje v Evropě
VW Group - 2 170 000
KIA + Hyundai - 460 000
Ještě 200 000 kousků a dohoní FIAT. Jen moc nechápu, proč bych měl být odvázanej z Kie nebo Hyundaie. Snad jen kdybych pro dělal, bych to pochopil.
VW Group - 2 170 000
KIA + Hyundai - 460 000
Ještě 200 000 kousků a dohoní FIAT. Jen moc nechápu, proč bych měl být odvázanej z Kie nebo Hyundaie. Snad jen kdybych pro dělal, bych to pochopil.
Hm, to je vskutku férové porovnanie, dať oproti dvojici automobiliek celú skupinu VW, ktorá má v užšom ponímaní 4 automobilky a v širšom tuším 7. 😉
Skús tentokrát napr. Hyundai vs. Škoda, nech je to 1 k 1.
Skús tentokrát napr. Hyundai vs. Škoda, nech je to 1 k 1.
Nástup Ceed-u rozhýbal cenníky všetkých značiek a určite zarobili všetci zákazníci "bežných" vozidiel nižšej strednej triedy ...
Taká Škoda išla s Octaviou poriadne dole ...
Samozrejme sa nájdu pochybovači o kvalite či zárukách, ale Hyundai nie je najaká firma Janko Hraško s.r.o. ktorá predá 100 aút a zatvorí bránu ...
Kórejci musia presviedčať stále a žiadny črep nemá dlhodobo šancu uspieť v Európe.
Taká Škoda išla s Octaviou poriadne dole ...
Samozrejme sa nájdu pochybovači o kvalite či zárukách, ale Hyundai nie je najaká firma Janko Hraško s.r.o. ktorá predá 100 aút a zatvorí bránu ...
Kórejci musia presviedčať stále a žiadny črep nemá dlhodobo šancu uspieť v Európe.
oné tuná hej nikdo nezarobil ferko, leda tak kia/hundaj získáním trhu. když si někdo koupí v roce 2007 za 589 900Kč Octaviu Ambiente Combi 1.9TDI/77kW a v roce 2010 chce měnit, najednou stojí 1.6TDI /77kW (navíc s ESP, hlavovými airbagy, koženým paketem, 2DIN radiem, tempomatem, dálkovým zamykáním, koly z lehké slitiny, loketní opěrou) 479 900Kč. Během tří let padla cena o 110 000Kč přímo (o pětinu) a výbava by stála cca 75 000Kč. Podívej se na ceny jetých Octavií, pokud máš přehled za nějakou dobu, těžko budeš skákat radostí, protože ve výsledku jsou oba trhy spojité nádoby a je to pak vcelku (ne vždy) šul nul.
Nahoře už to dochází tak daleko, že se tu diskutují bulvárové testy, které mají k testům na AUTO.CZ stejně daleko, jako zdejší plakátovci ke garáži.
Ano, GOLF R, jakkoli je to neporovnatelný vůz s méganer R.S. předvedl, že Renault prostě nemá co proti Volkswagenu postavit. Víme sice všichni, že se renaultovci třesou před konkurentem předmětného méganu, totiž před SCIROCCO R, který je jedinou možnou realistickou alternativou do testu, museli si tedy vypůjčit čtyřkolku, čtyřdvířko v hatchbacku a postavit proti němu tvrdé coupé, pak je na okruhu trochu šance.... Je neuvěřitelné, co v zájmu zachování alespoň jakého si zdání konkurence Volkskswagenu je možné... Notabene se k takové bulvaritě udajně sníží jezdec rallye. Je to k pláči.
Tedy ale, kontrapoduktivně jistě chápeme, že Renault si dokonale naběhl - civilní hatchback od VW na haldexu ztratil na závodním okrujhu jen dvě sekundy na sportovní chloubu
renaultu. Umíš si vůbec dokázat představit, jak by asi dopadlo poměřitelné klání mezi méganem a ROCCO R? Za druhou zatáčkou by tam museli renaulti hodit ručník.
Avšak jedno pozitivum z testu nepochybně zjistit lze. Ani přes úpornou snahu se testéři nemohli vyhnout zmíňce kvalitě Golfu, ano ano, padla tam totiž ta vůbec nejdůležitější věta pro potenciální kupce - GOLF je ve všem kultivovanější. Jistě, jak by také nebyl, nejlepší kompakt světa...
BRAVWO VOLKKSWAGEN- PORSCHE :yes:
Ano, GOLF R, jakkoli je to neporovnatelný vůz s méganer R.S. předvedl, že Renault prostě nemá co proti Volkswagenu postavit. Víme sice všichni, že se renaultovci třesou před konkurentem předmětného méganu, totiž před SCIROCCO R, který je jedinou možnou realistickou alternativou do testu, museli si tedy vypůjčit čtyřkolku, čtyřdvířko v hatchbacku a postavit proti němu tvrdé coupé, pak je na okruhu trochu šance.... Je neuvěřitelné, co v zájmu zachování alespoň jakého si zdání konkurence Volkskswagenu je možné... Notabene se k takové bulvaritě udajně sníží jezdec rallye. Je to k pláči.
Tedy ale, kontrapoduktivně jistě chápeme, že Renault si dokonale naběhl - civilní hatchback od VW na haldexu ztratil na závodním okrujhu jen dvě sekundy na sportovní chloubu
renaultu. Umíš si vůbec dokázat představit, jak by asi dopadlo poměřitelné klání mezi méganem a ROCCO R? Za druhou zatáčkou by tam museli renaulti hodit ručník.
Avšak jedno pozitivum z testu nepochybně zjistit lze. Ani přes úpornou snahu se testéři nemohli vyhnout zmíňce kvalitě Golfu, ano ano, padla tam totiž ta vůbec nejdůležitější věta pro potenciální kupce - GOLF je ve všem kultivovanější. Jistě, jak by také nebyl, nejlepší kompakt světa...
BRAVWO VOLKKSWAGEN- PORSCHE :yes:
Dole máš porovnání SCIROCCA R a Megana RS a čekám na tvou reakci. A ty napíšeš, že se Renault - fans bojí toto srovnání nahodit. To opravdu čteš jen co se ti hodí ?
Je prinajmenšom úsmevné, že tu často vychvaľuješ testy (ku ktorým samozrejme nemám ani ja výhrady), ktoré písali 28-30 roční redaktori bez väčších skúseností mimo motoristické médium, zatiaľ čo test takmer štyridsiatnika s aktívnou rallye-praxou v mienkotvornom denníku odpíšeš jednoducho ako bulvár. A to len preto, že Ti jeho výsledok nehrá do karát.
Inak prečo predpokladáš, že technicky obdobné Scirocco s rovnakým motorom, len bez 4WD by to Meganu RS nandalo?
Pointa testu je jasná: o 20 koní slabší Megane je rýchlejší ako Golf R nielen v tvrdej Cup verzii, ale i v komfortnejšej Lux verzii. A to všetko pri cene o cca. 7500 eur (!) nižšej. To je fiasko, čo?
A keď je u Teba strata o 20 koní silnejšieho auta, naviac štvorkolky v rozsahu 2 sekundy na slabšiu predokolku zanedbateľná... To sa blíži svojou hĺbkou výrokom typu "dnes sú všetky autá rovnako dobré". 😉
Inak prečo predpokladáš, že technicky obdobné Scirocco s rovnakým motorom, len bez 4WD by to Meganu RS nandalo?
Pointa testu je jasná: o 20 koní slabší Megane je rýchlejší ako Golf R nielen v tvrdej Cup verzii, ale i v komfortnejšej Lux verzii. A to všetko pri cene o cca. 7500 eur (!) nižšej. To je fiasko, čo?
A keď je u Teba strata o 20 koní silnejšieho auta, naviac štvorkolky v rozsahu 2 sekundy na slabšiu predokolku zanedbateľná... To sa blíži svojou hĺbkou výrokom typu "dnes sú všetky autá rovnako dobré". 😉
Srovnání SCIROCCA s Meganem jsem dal a přešel ho bez reakce a dál píše, že chce srovnání těchto aut.
Velmi cením tvou úctu k čtyřicátníkům... 😄 zde bych však testéras i luvil, ten nepochybně testuje, co mu přehodí, ostatně za to je placený, tedy nezbylo mu než testovat čtyřkolovou hatchbackovou verzi Golfa s vrcholnou sportovní derivací coupé od Renultu...
Testy na AUTO.CZ nemůžeš přece srovnávat s předmětným bulvárem, nebo sna chceš test stavbět do zdejší roviny testů? To bys mě rozesmál.
Skutečnost, že Mégane nedokázal Golfu ujet svědčí jen a jen o jednom, i přes svůj hendykep, Golf mistrovsky se***val a potvrdil, že o to, oč je "civilně" přívětivější, viz, ta kultivovanost, o to je Mégane ve svém segmentu méně vyvinutější. Chtělo by to kvalitní test mezi R.S a ROCCO R.
Testy na AUTO.CZ nemůžeš přece srovnávat s předmětným bulvárem, nebo sna chceš test stavbět do zdejší roviny testů? To bys mě rozesmál.
Skutečnost, že Mégane nedokázal Golfu ujet svědčí jen a jen o jednom, i přes svůj hendykep, Golf mistrovsky se***val a potvrdil, že o to, oč je "civilně" přívětivější, viz, ta kultivovanost, o to je Mégane ve svém segmentu méně vyvinutější. Chtělo by to kvalitní test mezi R.S a ROCCO R.
Dávat to sem 3 x nebudu. To bych byl za de....
Dal jsi to sem kvůlivá těm komentářům tam?... >😁 Koukám, že jinde mají podobné "starosti" jako my... >😁 😉
Nahoře píši, že by to chtělo KVALITNÍ test... Pogo, kapiš?
Nahoře píši, že by to chtělo KVALITNÍ test... Pogo, kapiš?
Znáš renomovanější autoweb než Autoe😜ress ? Zkusím se podívat do Vlasty. Ta tě snad uspokojí.
Nie, pokiaľ to nebude Svět motorú či autobild a jediný správny víťaz, môžeš sa i strhať. Alebo možno naznačený smer je správny (Báječná žena a spol.), kde hľadať test, kde Megane RS prehrá. >😒]
Hledej, tohle je kratochvilné čtení pro plakátovce. Hlavně se vyhýbej podivuhodnostem v podobě porovnávání dvoukolek a čtyřkolek.
Takže pohon oboch náprav je zrazu nevýhodou? Chudák Golf, takto ho v konkurenčnom boji znevýhodniť a on potom chudák nestíha NA VLHKEJ TRATI dohnať o 20 koní slabší hatch... 😲
Pohon obou náprav na takto pojatém testu je samozřejmě nevýhodou, kdyby si to rozdali na sněhu, asi bys tu zplakal. Asi určitě vid, ale to tebe přece nezajímá, ty uznáváš jen slovakiaring... >😁
Všimol si si podmienky testu? Bola hmla a vlhká vozovka. Kde inde by mala štvorkolka ukázať svoje prednosti, ak nie na ceste so zhoršenou adhéziou?
ale nebol tam sneh! Veď predsa 90% pretekov na okruhoch sa jazdí v snehu! Už mi to pripomína legendárne argumenty legendárnej legendy "prečo Ceed a nie Oktávia" >😒]
a najdi něco v češtině. v angličtině se s tím GTI nepopere. tudíž je to k ničemu
A mám taký pocit, že ani testom v slovenčine vôbec nerozumie. 😉
pokud ten test neudělají testéři auto.cz, kteří znají ty správné nuance a mají to spravný voko, ať už designový, či jakýkoliv jiný, tak je to všechno zbytečný 😄
a nemrkej na mě nebo nás gti označí za buzny >😁
a nemrkej na mě nebo nás gti označí za buzny >😁
Na VLASTA.CZ. jsem podobnej test cetl a nekdo s nickem ge-te-i tam daval palce nahoru, az se z nej hulilo. Megane nicmene prohal, "moc drnca". >😒]
Ale GTI, zase mluvis o vecech kterym nerozumis. Sam se popisujes jako jezdce klidneho, dbajiciho na bezpecnost - chvalyhodna myslenka - coz v zapeti degradujes vyrokem o caste jizde s loktem na okne. Takze se kochej designem, studuj linky, vybavu a cenovy jemnocit, ale prosim, nemontuj se do diskuze mezi chlapy co umi skutecne ridit 😉
Takze kdyz uz OT, tak BRAVO MEGANE RS, potvrdil svou pozici nejostrejsiho z ostrych hatchbacku.
Takze kdyz uz OT, tak BRAVO MEGANE RS, potvrdil svou pozici nejostrejsiho z ostrych hatchbacku.
v klasické verzi je golf bezersporu vyspěejší, o tom není slov, nicméně tady? docela jsem to čekal a renault si zaslouží palec nahoru 😄 třeba to bude pro vw motivace postavit ještě lepší golf 😄 ale stejně....... SAAB je nej >😁 >😁
Tady není co provnávat, celý test je záměrně postavený tak, aby jako mégane vyhrál. Akorát holt ty dvě sekundy, to je dokonale nářez pro megana... Kdo by si tohle tipnul, haldexová čtyřkolka dokonale sekunduje coupé bestii od renaultu. Neuvěřitelné.
Kéž by ten saab byl jednou zase nej...
Kéž by ten saab byl jednou zase nej...
Ano, dve sekundy strata na auto SLABŠIE o 20 koní, tomu sa hovorí nárez... Ale jedine tak hydinový nárez. >😒]
No takže to shrnem milý GTI (kdysi to slavná přípona jedné slavné snačky), pojdmě hezky popořadě, ať nám něco neuteče, nebude to pro tebe jednoduché a rovnou Ti říkám, že mým úmyslem není nějak vyvracet tvoji VELMI pokroucenou představu o kvalitách automobilů. Moc dobře sám víš, že automobil dělá hlavně jeho řidič, ten mu určuje směr a rychlost, takže se budu držet čistě továrních verzí automobilů, je pochopitelné, že v rukou opravdu šikovného řediče je klenot každé auto.
Renault Sport vs VW edice GTI, R
Twingo R.S. - 1.6 16v 133 Hp vs Fox? >😁 >😁
Clio R.S. - 2.0 16v 203 Hp (atmosfericky plněný) vs Polo GTI 180 Hp
-Clio je nekompromisní, drzý, lehce neupravený rebel, který nemá sebemenší problém s uhlazenějším elegánem pro rádobyjezdce - Polem... a na to mu stačí 6 let starej motor, proč vylepšovat to, co je nejlepší.
Megane R.S. 2.0 16v 250 Hp vs Golf GTI
-deficit skoro 50 Hp je znatelný, zpětná vazba, podvozková vyspělost na straně Meganu, Golf GTI je soupeř pro Clio, Megane má jakci jiné, vyšší cíle.
Megane R.S. vs Golf R - o tom bylo již dost napsáno dnes, když přihlédnu k ceně, je Megane JASNÝ vítěz
Megane R.S. vs Shirocco R - totéž, co Golf R. Jo jinak podle tvých příspěvků sem pochopil, že verze "R" je defakto civilní rychlý přemisťovač bez sportovních ambic, ok s tím souhlasím, nechápu, jak se vůbec může VW snažit o určitou konkurenci Renault Sport, je to marný, ale hodně marný boj, když jejich fandům nezbývá nic jinýho, než vyzdvihovat civilnost jejich sportovních verzí..to jako Chocholoušek hadra >😁 >😁 Normálně uvažující člověk se ani nemusí moc o auta zajímat, aby věděl, že automobilka, která figuruje ve Formuli 1 (ano je pod divizí Renault Sport), dodává motory do GP2, má vlastní formulovou sérii (formule Renault 3,5), pořádá WSR (World series by Renault), má programy na výchovu jezdců (Heikki Kovalainen, Robert Kubica, Fernando Alonso a plno jiných) a je aktivní v Rally (Clio R3, Twingo R3) musí být ve sportu tak trochu někde jinde, než nějakej VW, po kterým v motosportu neštěkne ani pes, ale za to GTI nemůžeš, ty můžeš dát snít o nejcivilnějčím a zároven nejsportovnějším autě by VW, předpokládám, že toho máš plnej barák, včetně pořádnýho oltáře... takže šup šup..hezky desekrát "Golfe náš, jenž byls na nebesích,..." však to znáš... on ti potom snad odpustí tvůj hřích snažit se dávat do jedné roviny produkty Renault Sport a VW GTI !!!
Jinak se ti vůbec nedivím, že tě tolik štve nedvláda Meganu..ale mohu tě ujistit, že stejně jak tebe to štve, tak mě to těší.
BRAVO RENAULT SPORT !!!!
Renault Sport vs VW edice GTI, R
Twingo R.S. - 1.6 16v 133 Hp vs Fox? >😁 >😁
Clio R.S. - 2.0 16v 203 Hp (atmosfericky plněný) vs Polo GTI 180 Hp
-Clio je nekompromisní, drzý, lehce neupravený rebel, který nemá sebemenší problém s uhlazenějším elegánem pro rádobyjezdce - Polem... a na to mu stačí 6 let starej motor, proč vylepšovat to, co je nejlepší.
Megane R.S. 2.0 16v 250 Hp vs Golf GTI
-deficit skoro 50 Hp je znatelný, zpětná vazba, podvozková vyspělost na straně Meganu, Golf GTI je soupeř pro Clio, Megane má jakci jiné, vyšší cíle.
Megane R.S. vs Golf R - o tom bylo již dost napsáno dnes, když přihlédnu k ceně, je Megane JASNÝ vítěz
Megane R.S. vs Shirocco R - totéž, co Golf R. Jo jinak podle tvých příspěvků sem pochopil, že verze "R" je defakto civilní rychlý přemisťovač bez sportovních ambic, ok s tím souhlasím, nechápu, jak se vůbec může VW snažit o určitou konkurenci Renault Sport, je to marný, ale hodně marný boj, když jejich fandům nezbývá nic jinýho, než vyzdvihovat civilnost jejich sportovních verzí..to jako Chocholoušek hadra >😁 >😁 Normálně uvažující člověk se ani nemusí moc o auta zajímat, aby věděl, že automobilka, která figuruje ve Formuli 1 (ano je pod divizí Renault Sport), dodává motory do GP2, má vlastní formulovou sérii (formule Renault 3,5), pořádá WSR (World series by Renault), má programy na výchovu jezdců (Heikki Kovalainen, Robert Kubica, Fernando Alonso a plno jiných) a je aktivní v Rally (Clio R3, Twingo R3) musí být ve sportu tak trochu někde jinde, než nějakej VW, po kterým v motosportu neštěkne ani pes, ale za to GTI nemůžeš, ty můžeš dát snít o nejcivilnějčím a zároven nejsportovnějším autě by VW, předpokládám, že toho máš plnej barák, včetně pořádnýho oltáře... takže šup šup..hezky desekrát "Golfe náš, jenž byls na nebesích,..." však to znáš... on ti potom snad odpustí tvůj hřích snažit se dávat do jedné roviny produkty Renault Sport a VW GTI !!!
Jinak se ti vůbec nedivím, že tě tolik štve nedvláda Meganu..ale mohu tě ujistit, že stejně jak tebe to štve, tak mě to těší.
BRAVO RENAULT SPORT !!!!
tak poslední dobou se i VW celkem snaží v motorsportu - Audi mezi sportovními prototypy, Touragy na Dakaru, Leony ve WTCC, nebo i Fabky v IRC. To jen abychom mu nekřivdili 😉
jde spíš o to, že řada RS a třeba GTI/R vyznávají trošku jinou filozofii. Každý si může vybrat, co mu víc vyhovuje.
jde spíš o to, že řada RS a třeba GTI/R vyznávají trošku jinou filozofii. Každý si může vybrat, co mu víc vyhovuje.
Odlišná filozofie? To není pravda, to že Škoda a jejich verze RS jsou tak trochu parodie na tuto zkratku ví úplně každej. Proč je Škoda RS na úrovni verzí GT od Renaultu? Proč sportovní verze VW nedosahují kvalit (vlastností) sportovních verzí od Renault Sport? Filozofie? Někdo tady moc pěkně poznamenal, že jde o soutěž, o image a prestiž! Každej chce být nejlepší, ale jen Renault Sport má to výsadní právo to o sobě tvrdit! A je to díky zkušenostem, díky letům praxe a velké vůli... Psal si zastoupení celého koncernu v motosportu a tak zde dávám protipol celé aliance Renault - Nissan
Renault - již jsem psal + Megane Trophy a Clio Cup v Jižní Americe
Nissan GT-R - asijský šampionát sportovních vozů, formule Nissan v asii, účast v americkém šampionátě sportovních vozů, Dacia - závodyna ledě (co vím, tak nic jinýho nemaj, snad možná nějakej nároďák v Loganech)
Renault - již jsem psal + Megane Trophy a Clio Cup v Jižní Americe
Nissan GT-R - asijský šampionát sportovních vozů, formule Nissan v asii, účast v americkém šampionátě sportovních vozů, Dacia - závodyna ledě (co vím, tak nic jinýho nemaj, snad možná nějakej nároďák v Loganech)
klíd, ja s tebou nejsem ve sporu, jen jsem trošku korigoval podle mého názoru silné tvrzení, že VW nemá nic v oblasti motorsportu. Možná nemá zdaleka takovou tradici jako Renault, ale poslední dobou se taky aktivizuje. Buďme objektivní, ok? 😉
a ta filozofie tam rozdílná je - současná generace RS od Renaultů jde docela tvrdě po tom být nejlepší v "sportovních" disciplínách. VW dělá vždy auta víc univerzální. Tipnul bych si, že tobě víc vyhovuje první přístup, mě právě ten druhý. Proto mě třeba víc osloví Oktávka RS, nebo Megane GT. Ale to je věc osobních preferencí.
a ta filozofie tam rozdílná je - současná generace RS od Renaultů jde docela tvrdě po tom být nejlepší v "sportovních" disciplínách. VW dělá vždy auta víc univerzální. Tipnul bych si, že tobě víc vyhovuje první přístup, mě právě ten druhý. Proto mě třeba víc osloví Oktávka RS, nebo Megane GT. Ale to je věc osobních preferencí.
Tak samozřejmě se VW angažuje, nutno podotknout, že Audi v DTM si taky nevede špatně, ale na koncern, který má více značek a je větší než aliance Renault - Nissan je to zastoupení v motosportu relativně malé, ale možná to podtrhuje tvoji myšlenku o přístupu VW... jednoduše nemá takové sportovní ambice, jako např. Renault, je otevřenější masám, jak designem, tak přístupem k jejich sportovním verzím. Každej máme svoji značku, takžej máme svoji filozofii a tak to má být, ale popravdě mě dost vadí lidi, co neumí uznat porážku (viz diskuze MRS vs GR) a furt dokola překrucují fakta a hledají stébla na uchycení. Ten GTI má podle některých příspěvků velmi hezký styl psaním, pomalu dar řekl bych, ale nesmí se jednat o VW, protože ten člověk za ně bojuje takovým způsobem, až to není zdravý, leda by za to byl placený, ale to snad ani VW nemá zapotřebí...nevím, co si o tom mám myslet....
"Umíš si vůbec dokázat představit, jak by asi dopadlo poměřitelné klání mezi méganem a ROCCO R? Za druhou zatáčkou by tam museli renaulti hodit ručník."
[odkaz]
Stačí? máš rocco R vs megane rs a výsledok? megane si vytrel * s roccom a nakoniec ho porovnávali s tvojim s uber PORSCHE.
úbohé GTI, maximálne úbohé :no:
[odkaz]
Stačí? máš rocco R vs megane rs a výsledok? megane si vytrel * s roccom a nakoniec ho porovnávali s tvojim s uber PORSCHE.
úbohé GTI, maximálne úbohé :no:
Tohle je diskuse, která jen demaskovala všechny ty uhrovité mládence, kteří drží v ruce ohmataný volant od 15 let starého rendlíku a sní svůj sen o tom, jak vystupují na bednu vítězů o kousek výš, než ten hnusný řidič ještě hnusnějšího VW.
Život je nicméně poněkud jiný, bežné osobní auto není sportovní náčiní a slouží především k přepravě osob z bodu A do bodu B. Ti, kteří o životě už něco vědí, tohle všechno dobře rozeznávají a mají proto poněkud jiné priority = konzervativní design, kvalitu, prostornost, úspornost, spolehlivost, dotažení v detailech - a v neposledním řadě bezproblémost. A tihle lidé si nikdy rendlíka nekoupí.
No a proti tomu je pár marketingových manažerů, kteří jsou placeni za to, aby těm uhrovitým mládencům dali pocit vítězů a připoutali je k úžasnému zlevněnému produktu firmy rendlík a syn. Podobnost s tímhle článkem [odkaz] je v tomto případě nikoli náhodná... :-!
Život je nicméně poněkud jiný, bežné osobní auto není sportovní náčiní a slouží především k přepravě osob z bodu A do bodu B. Ti, kteří o životě už něco vědí, tohle všechno dobře rozeznávají a mají proto poněkud jiné priority = konzervativní design, kvalitu, prostornost, úspornost, spolehlivost, dotažení v detailech - a v neposledním řadě bezproblémost. A tihle lidé si nikdy rendlíka nekoupí.
No a proti tomu je pár marketingových manažerů, kteří jsou placeni za to, aby těm uhrovitým mládencům dali pocit vítězů a připoutali je k úžasnému zlevněnému produktu firmy rendlík a syn. Podobnost s tímhle článkem [odkaz] je v tomto případě nikoli náhodná... :-!
klid ádo 😄 možná by to chtělo přečíst znovu..... vím-s přibívajícím věkem je stařecká demence stále obvyklejší 😄 ale napovím Ti 😄 tenhle test nebyl srovnáním normálních verzí, kde je třeba konzervativní design vítán, tohle bylo srovnání nejsportovnějších verzí daného modelu a tam se jaksi očekává dravý design 😄 renault byl prostě lepší-smiř se s tím a jdi si snít svůj mokrý sen o passatu 2.0TDI 4 motion 😄 Daniel Vincens, 22 let Brno. SAAB 93
Kdyz pominu GTIho, tak mi prijde, ze vie lidi ma mokre sny, kdykoli tady muzou v diskuzi zprasit koncern >😁 Jinak ten test rika asi tohle: pri pro me uplne nezajimavem srovnani dvou aut mimo kupni silu vetsiny mistnich virtualnich zavodniku bylo auto neurcene pro bezne jezdeni od Renaultu o 2 vteriny rychlejsi nez pro bezne jezdeni nepouzitelne auto od Volkswagenu. Proste jako prvni auto by si ho do rodiny koupil nejakej *, co vymeta levej pruh v Oktavce v metle na hlinach....
nemam koncern rad a nestydim se za to 😄 ale mas naprostou pravdu, s tim, ze pro vetsinu lidi jsou tyhle verze naprosty zbytny modely..... :yes:
A keby si čítal pozorne, dozvieš sa i pikošky typu: Golf R není hothatch"... >😒]
Na Slovensku možná áno, tam jak je vidět, mohou testovat proti sobě čtyřkolku s dvoukolkou a všichni si tam jenom medí...
Dožeň mezery ve vzdělání, pak teprve se pokoušej o humor. Takhle si tu jen kálíš do tepláků.
Dožeň mezery ve vzdělání, pak teprve se pokoušej o humor. Takhle si tu jen kálíš do tepláků.
Ne Ado, ta OT diskuze je o malym, pro tebe nepochopitelnym, kousku automobiloveho trhu, kde se automobilky predhaneji, kdo postavi rychlejsi, zabavnejsi, presnejsi a ovladatelnejsi derivat beznyho hatchbacku, kterejch ma ale dlouhodobej dopad napr. na image znacky i modelu. Kdyby si byl schopen vystrcit hlavu z vlastni ulity a nejakou zahadou by se te dotklo neco jako "rozhled", pochopil bys.
Tak jsem pres CTRL + F hledal postupne "Bugatti Veyron", "Ferrari" a "Porsche" a kde nic, tu nic.... o cemz ze je ta diskuze? >😁 >😁 >😁
O hatchbackoch, Krisposi, o hatchbackoch. Tam akosi nenájdeš Bugatti. 😉
Aha, tak to jo..... já se v tom dělení nevyznám.... vím jenom, že moje nové auto bude třídveřové a bohužel z ekonomických důvodů bude v dýzlu, protože Paroubek nevyhrál volby a tudíž ten benzín zadarmo nebude.... >😁 >😁 >😁
Tridverovej diesel? Z ekonomickejch duvodu? Dost zvlastni kombinace ktera malokdy dava realne smysl. Co mas v merku?
Tak to třídvéřko je spíš můj rozmar neboť preferuji malá auta a dýzl je nutnost, protože s důchodem 11 000 měsíčně se nedá živit ani 1.4 TSI >😁 V merku mám testovací jízdy na Volvo C30, Golf GTD, Audi A3..... původně jsem přemýšlel ještě o Sciroccu, ale do něj by bylo zločinem cpát dýzl...
A kolik rocne najedes? Nafta se muze jevit jako ekonomicka, kdyz ale zapoctes vsechny naklady, nemusi to tak byt..
Za svuj prvni rok jsem dal neco kolem 10 000, ale od unora do cervence jsem neridil, neb jsem byl v nemocnici.... predpokladany najezd rocni bych chtel zvysit nekam ke 20 000 km, protoze jezdim rad a navic se chystam znovu dat na studia. Navic neumim jezdit moc ekonomicky, rad prislapnu plyn kdyz mam volno misto ***ni se v 110-kou v pravym pruhu. Tzn. ze se Sciroccem bych jezdil za cca. 9 litru, s dieselem to bude nekde kolem 6 a to uz je pro me rozdil....
Tech 20 tis je docela malej najezd, ale myslim ze tam uz by se to z ciste financniho hlediska tak za 2 roky vyplatit mohlo. Taky si vyjasni na jak dlouho tohle konkrteni auto kupujes, naftovy motory jsou obecne drazsi i na beznou udrzbu, nehlede na to, ze jsou uz ze sve podstaty nachylnejsi na zavazny poruchy a nasledne hodne drahy vymeny/opravy, ktery muzou kazdej usetrenej litr anulovat.
Takováhle provokace hned po ránu, to bylo nechutně prohnané, Iudexi >😁 >😁 >😁 Zabavil jsi pulku mistnich diskuteru na cely den :yes:
Tak tak, dokonce jsem kvuli tehle taskarici presunul par nedulezitych povinosti >😁 A chudak GTI, dneska vylozene slape vodu...
mně to už poslední dobou ani moc nebaví. Místo zajímavé diskuze se to furt změní, kvůli jednomu individuu, v zaspamovaný maglajz. To že ze sebe dělá vola je mi šumák, to každý podle jeho příspěvků pozná velice rychle, akorát je to celý nepřehledný a k věci je čím dál míň příspěvků
ani nechci domyslet, co by se dělo, kdyby v tom testu vyhrál o 2 sekundy ten Golf😒br />
"Ano přátelé, už i na Slovensku to vědí! G, G jako GURU, ve své nejHOT a nejHATCH mutaci R to nandal dizajnové kreatuře ze země žabích stehýnek a kalvadosu. Ano, plakátoví a bazaroví kovbojové teď budou hystericky řvát, ale pravda je jen jedna. Stejná na Slovensku, stejná v Čechách, stejná na celém světě. Já si to nevymyslel. To jsou slova vyježděných testerů, majících na RZtách pospátku naježděno víc než ty za celý život! Tohle nejsou Novinky.cz, tohle jsou slova opravdových mistrů volantu. Ti, co auto vidí, co auto slyší, co auto cítí! Jinak to ostatně ani dopadnout nemohlo. Bravo Porsche GURU R..."
No, a realita je, jak všichni víme, kapánek jiná než mokré sny.... 😉
ani nechci domyslet, co by se dělo, kdyby v tom testu vyhrál o 2 sekundy ten Golf😒br />
"Ano přátelé, už i na Slovensku to vědí! G, G jako GURU, ve své nejHOT a nejHATCH mutaci R to nandal dizajnové kreatuře ze země žabích stehýnek a kalvadosu. Ano, plakátoví a bazaroví kovbojové teď budou hystericky řvát, ale pravda je jen jedna. Stejná na Slovensku, stejná v Čechách, stejná na celém světě. Já si to nevymyslel. To jsou slova vyježděných testerů, majících na RZtách pospátku naježděno víc než ty za celý život! Tohle nejsou Novinky.cz, tohle jsou slova opravdových mistrů volantu. Ti, co auto vidí, co auto slyší, co auto cítí! Jinak to ostatně ani dopadnout nemohlo. Bravo Porsche GURU R..."
No, a realita je, jak všichni víme, kapánek jiná než mokré sny.... 😉
Jasné a vtipné. :yes:
Vo formálnej logike sa tomu hovorí argumentum a contrario. Ale márna nádej, adresát to aj tak neprijme.
Jednou vetou: Megane RS je na okruhu rýchlejší ako o 20 koní silnejší Golf R nielen v ostrej cupovej verzii, ale i v luxusnejšej Lux verzii. Bodka.
Týmto by som off-topic tému najrýchlejší hothatch z mojej strany ukončil. :-!
Vo formálnej logike sa tomu hovorí argumentum a contrario. Ale márna nádej, adresát to aj tak neprijme.
Jednou vetou: Megane RS je na okruhu rýchlejší ako o 20 koní silnejší Golf R nielen v ostrej cupovej verzii, ale i v luxusnejšej Lux verzii. Bodka.
Týmto by som off-topic tému najrýchlejší hothatch z mojej strany ukončil. :-!
Nebuď tak krutý vůči iudexovi, ano, napsal dnes nesmyslný príspěvek, neuvědomil si, že jsou tu lidé, kteří o autech ví i trochu více, to ovšem neznamená, že tu ze sebe budeš dělat nějakého nadnárodního hrdinu a šmahem ho zapuzovat. osobně jsem přesvědčen, že iudex moc dobře ví, na jaký bulvár tu odkázal, a že se krásně baví tím, jak například tobě to zvedá motoristické diskuzjní sebevědomí.
Iudexovi by ses měl omluvit.
Iudexovi by ses měl omluvit.
GTI neni to nic osobniho, ale jestli je tu nekdo, kdo si potrebuje casto a hodne zvedat, bohuzel asi nejen diskuzni sebevedomi, jses to ty 😉 Viz tve "ritolezectvi" lidem ktere nazyvas "kapitani ceskeho autoprumyslu". Ale kazdy jsme nejaky, nekdo se zrcadli v garazi, nekdo v rodine, nebo treba v praci.. 😉
Zkus si trochu více porozumět. A pozdravuj mariánka, ten bude těma tvejma kapitánama dokonale uhranutej. Domníval se totiž , že si tu z něho dělám legraci... >😁
Testík je krutej, co, stavět na bulváru a ještě nevědět co je R.S. a co je GOLF R ( :yes: ) to tě zatím staví do fronty jen anež se sobě... podúrovňovejma.
Testík je krutej, co, stavět na bulváru a ještě nevědět co je R.S. a co je GOLF R ( :yes: ) to tě zatím staví do fronty jen anež se sobě... podúrovňovejma.
proč se zdejší diskuse jmenuje "diskuse k článku", když tu zcela mimo jeho obsah Pogo tančí svůj nikdy nekončící a stokrát recyklovaný renoltí tanec, kde se dozvídáme, že a) Renault je drahá značka, b) megane rs je nejlepší hothatch. První vyvolává úsměv, u druhého lze adjektivum nejlepší změnit zcela v klidu na nejostřejší, a pak je nutno souhlasit. Dále nám Iudex sděluje, že na Slovensku mají okruh, sláva, ale to už taky není nová informace.
Pokud jde o porovnání megane RS s golfem R, pak proč ne, názvy obou modelů mají svůj původ v HB nižší střední, ale nemůžu nesouhlasit s GTI, že v tomto případě je srovnání trochu mimo mísu, a pokud se někdo považuje za odborníka, který "bere auta na okruhy", pak mám o jeho odbornosti mírné pochyby, spíše bych řekl, že onen test je poplatný tomu, co byli testeři schopni sehnat. Jednak třídveřový megane je mnohem více kupátkem, a pak golf R je čtyřkolkou právě z důvodu jeho zaměření se jinam než mezi HH, kde má na vrcholu potravinového řetězce VW své místo zmiňované scirroco R, které právě z tohoto důvodu čtyřkolkou není, a svým designem mnohem více odpovídá třídveřovému megane. Ano, logické srovnání by bylo megane rs vs. scirocco r, ze kterého v některých testech vychází lépe megane v některých scirocco (Autocar např.). Ale v zásadě, chlapci milí, je to jedno, tahle auta jsou z hlediska svých schopností ve vztahu k jejich využití jak na okruhu tak na silnici tak daleko za schopnostmi běžných "pilotů" (ty diskusní nevyjímaje), že bavit se tu o tom, jestli je některý z nich na dvouminutovém okruhu o vteřinu rychlejší, a tudíž lepší a král ...atd., je opravdu než blábolením diskusní omladiny. Při pořízení těchto aut nepůjde u reálného kupce při rozhodování o nic jiného než o osobní sympatie k té které značce, obecně u toho co se dneska nabízí jako vrchol tzv. HH, nelze šlápnout vedle. 😉
Pokud jde o porovnání megane RS s golfem R, pak proč ne, názvy obou modelů mají svůj původ v HB nižší střední, ale nemůžu nesouhlasit s GTI, že v tomto případě je srovnání trochu mimo mísu, a pokud se někdo považuje za odborníka, který "bere auta na okruhy", pak mám o jeho odbornosti mírné pochyby, spíše bych řekl, že onen test je poplatný tomu, co byli testeři schopni sehnat. Jednak třídveřový megane je mnohem více kupátkem, a pak golf R je čtyřkolkou právě z důvodu jeho zaměření se jinam než mezi HH, kde má na vrcholu potravinového řetězce VW své místo zmiňované scirroco R, které právě z tohoto důvodu čtyřkolkou není, a svým designem mnohem více odpovídá třídveřovému megane. Ano, logické srovnání by bylo megane rs vs. scirocco r, ze kterého v některých testech vychází lépe megane v některých scirocco (Autocar např.). Ale v zásadě, chlapci milí, je to jedno, tahle auta jsou z hlediska svých schopností ve vztahu k jejich využití jak na okruhu tak na silnici tak daleko za schopnostmi běžných "pilotů" (ty diskusní nevyjímaje), že bavit se tu o tom, jestli je některý z nich na dvouminutovém okruhu o vteřinu rychlejší, a tudíž lepší a král ...atd., je opravdu než blábolením diskusní omladiny. Při pořízení těchto aut nepůjde u reálného kupce při rozhodování o nic jiného než o osobní sympatie k té které značce, obecně u toho co se dneska nabízí jako vrchol tzv. HH, nelze šlápnout vedle. 😉
😄 Je to neuvěřitelné, ale zde se jako berná mince bere bulvární test aut, jejichž světy se nekříží už z principu pohonu.
Ten Slovakiaring >😁 , ten tu ještě pár diskuzních cen získá...
Ten Slovakiaring >😁 , ten tu ještě pár diskuzních cen získá...
to je zajímavé, že milionkrát recyklovaný tanec místního světáka, plný blábolů, vyslovených lží, překrucování a vytrhávání z kontextu ti nevadí ...
90% lidí není schopno využít ani limity bežných podvozků, o to v tom testu ale vůbec nejde. Porovnávají se tam dva modely, které jsou s jistými omezeními přímou konkurencí, a porovnávají je tam lidi, kteří se k těm limitům umí výrazně přiblížit. Předpokládám, že většina lidí, co si koupí RS, GTI, R-Type a pod, čas od času na ten okruh zavítá. A myslím, že pro tento typ lidí ten test co to důležitého odhalil. 2sekundy v běžném provozu nic neznamenají, ale na tom okruhu je to celkem dost. Zejména v souvislostech konkrétního testu.
90% lidí není schopno využít ani limity bežných podvozků, o to v tom testu ale vůbec nejde. Porovnávají se tam dva modely, které jsou s jistými omezeními přímou konkurencí, a porovnávají je tam lidi, kteří se k těm limitům umí výrazně přiblížit. Předpokládám, že většina lidí, co si koupí RS, GTI, R-Type a pod, čas od času na ten okruh zavítá. A myslím, že pro tento typ lidí ten test co to důležitého odhalil. 2sekundy v běžném provozu nic neznamenají, ale na tom okruhu je to celkem dost. Zejména v souvislostech konkrétního testu.
Nejde o to v tom testu, jde o to ve zdejší diskusi, jen si to po sobě, vás, přečti.
A debatovat s tebou o těch dvou autech nebudu, jel jsem je obě, ty ne, o tom jsem přesvědčen, protože pak bys je proti sobě nestavěl. Stačí dvě minuty v megane rs a stejné dvě minuty v golfu R, abys pochopil, že tady stavěl každý něco jiného. A to pořád doufám, že se nepohybuješ v rovině diskusních hlupáků, kteří nechápou, že automobilky typu renaultu či VW staví svá auta přesně tak jak chtějí. To není žádný hokus pokus. Tzn. golf R se chová přesně tak jak VW chtěl, megane RS stejně tak. Myslet si, že výsledky jsou takové proto, že Renault neumí udělat auto s lepším jízdním komfortem potažmo VW neumí naladit své auto více do ostra je možné v debatě na dětském pískovišti, bohužel mi to tady často tak přijde. 😉
A debatovat s tebou o těch dvou autech nebudu, jel jsem je obě, ty ne, o tom jsem přesvědčen, protože pak bys je proti sobě nestavěl. Stačí dvě minuty v megane rs a stejné dvě minuty v golfu R, abys pochopil, že tady stavěl každý něco jiného. A to pořád doufám, že se nepohybuješ v rovině diskusních hlupáků, kteří nechápou, že automobilky typu renaultu či VW staví svá auta přesně tak jak chtějí. To není žádný hokus pokus. Tzn. golf R se chová přesně tak jak VW chtěl, megane RS stejně tak. Myslet si, že výsledky jsou takové proto, že Renault neumí udělat auto s lepším jízdním komfortem potažmo VW neumí naladit své auto více do ostra je možné v debatě na dětském pískovišti, bohužel mi to tady často tak přijde. 😉
Souhlas, kazdej kdo neni jen teoretik tak vi, ze jsou obe auta opravdu dost jiny. V cem se ale nelisi, a to je i duvod proc je po celym svete navzajem porovanavaji a proc ted opet dostal Golf na zadek je - marketing. VW proste dela auta jaky dela a pritom se jim snazi dat image skutecne ostrych hatchbacku. No a tenhle test jen potvrdil jak to skutecne je, ostrejsi a zabavnejsi hatch je Megane RS. Na druhou stranu, urcita kompromisnost Golfu muze byt (a podle prodeju taky je), pro radu lidi hledajici spis jen to image, klad.
Takže Golf opět "dostal na zadek", ale dál se prodává líp, to je záhada, co? 😉
Zřejmě si lidi testy "zábavnosti"! vozů čtou celé a nejen jejich pořadí, ale hlavně pro většinu není u auta určeného primárně do běžného provozu (což je i HH nesporně především) minimální rozdíl v tzv. zábavnosti ničím zásadním při rozhodováním o koupi. V testech se totiž také zpravidla dočte "detaily" typu: v Meganu RS vrzalo sedadlo řidiče a vík👋dveře kufru (už u nového auta)...
Pokud se někdo dívá na hh jako na jakýsi "lidový supersport", určitě volí raději MeganaRSCup (ideálně "vykuchat" a přidat vnitřní ochranný rám), kdo chce ale HH s filosofií (jemu vlastní) zábava v běžně/denně použitelném a v tomto směru celkově vyváženém voze a chce se občas (např. po vyložení rodiny) "zábavně" projet po prázdné okresce, ten volí raději Golf GTI/R se kterým není ani cesta po městě, nebo delší cesta po dálnici vůbec žádným problémem...
Prostě většinu zákazníků, ochotných zaplatit cenu za podobný "zábavný" hb, nezajímá zdaleka jen hledisko "zábavnosti", které má navíc dost i Golf GTI/R (viz testy i osobní zkušenost)...
Zřejmě si lidi testy "zábavnosti"! vozů čtou celé a nejen jejich pořadí, ale hlavně pro většinu není u auta určeného primárně do běžného provozu (což je i HH nesporně především) minimální rozdíl v tzv. zábavnosti ničím zásadním při rozhodováním o koupi. V testech se totiž také zpravidla dočte "detaily" typu: v Meganu RS vrzalo sedadlo řidiče a vík👋dveře kufru (už u nového auta)...
Pokud se někdo dívá na hh jako na jakýsi "lidový supersport", určitě volí raději MeganaRSCup (ideálně "vykuchat" a přidat vnitřní ochranný rám), kdo chce ale HH s filosofií (jemu vlastní) zábava v běžně/denně použitelném a v tomto směru celkově vyváženém voze a chce se občas (např. po vyložení rodiny) "zábavně" projet po prázdné okresce, ten volí raději Golf GTI/R se kterým není ani cesta po městě, nebo delší cesta po dálnici vůbec žádným problémem...
Prostě většinu zákazníků, ochotných zaplatit cenu za podobný "zábavný" hb, nezajímá zdaleka jen hledisko "zábavnosti", které má navíc dost i Golf GTI/R (viz testy i osobní zkušenost)...
Zadnou zahadu nevidim, kriterium v testu na kterej index odkazuje nejde o prodeje. Ano, v tomto testu dostal Golf "na zadek", protoze proste neni na okruhy tak uplne stavenej, coz se nam ale tak trochu snazi tvrdit VW svym marketingem. Opet nic proti, VW neni charita, ze. Jinak s tebou uplne souhasim.
A múžeš dát nějaký konkrétní příklad, kdy marleting VW tvrdí, že je Golf GTI/R "úplně stavěnej na okruhy", nebo kde slibuje s takovým vozem (homologovaným pro běžný provoz) nějaké okruhové rekordy (ve své třídě)?
A jeje, zase zaciname slovickarit. Psal jsem ze neni "tak uplne stavenej" na okruhy, cimz myslim, ze ho VW vic ladi na komfortni notu, narozdil od Megane RS, kterej je proste ostrejsi, tz. i lip prizpusobenej na okruhovy jezdeni.
A ze ho marketaci jasne vidi i na okruhu muze demonstrovat treba tahle reklama [odkaz]
A ze ho marketaci jasne vidi i na okruhu muze demonstrovat treba tahle reklama [odkaz]
máš problém spracovat text nebo reaguješ na někoho jiného? Ano, nejel jsem ty dvě auta, ani se na to nechystám, prostě mě nijak zvlášť nevzrušují. Ale víckrát jsem napsal, že ty auta mají rozdílnou filozofii, a proto je na každém, ať zváži, co preferuje. Osobně možná nechápu smysl R-ka v rámci modelové palety mezi GTI a Sciroccem, ale když to dokážou prodat, proč ne.
Ten "bulvární" test myslím velice trefně vystihl oba vozy. Jejich silné i slabé stránky. Nic víc nic míň. Akorát jeden ňouma nepřenesl přes srdce, že nevyhrál (díky jasně nastaveným preferovaným kritériím) jeho favorit. A možná nejsou 100% ze stejné kategorie, ale jsou si velice blízko, a právě test taky poukázal na fakt, že rozdíl mezi nimi je větší, než by se na první pohled mohlo zdát.
Ten "bulvární" test myslím velice trefně vystihl oba vozy. Jejich silné i slabé stránky. Nic víc nic míň. Akorát jeden ňouma nepřenesl přes srdce, že nevyhrál (díky jasně nastaveným preferovaným kritériím) jeho favorit. A možná nejsou 100% ze stejné kategorie, ale jsou si velice blízko, a právě test taky poukázal na fakt, že rozdíl mezi nimi je větší, než by se na první pohled mohlo zdát.
Jseš nějak alergickej na fakta. Když chce GTI nějaký jiný test z bulváru,, tak mu ho dám. Když chce GTI test s SCIROCCEM, dám ho. Když píše, že je Renault šrot proto, že je levnej, v pohodě to vyvrátím. Hodím sem odkazy a fakta. A pak můžu vesele číst dojmy, na kterých se moje věčně reciklovaná fakta nijak neodrazila. Chtělo by to asi trochu víc reciklovat.
Když nosíš PETky do žlutýho kontejneru, tak děláš moc dobře pro přírodu = recykluješ 😉
Do kontejneru je nosím, ale na barvu si nepamatuju a venku už je asi tma. Ale asi bude žlutej jako ten Megane.
zase dostal na kožich.... ještě nevylízal staré rány a už se zase práší z kožichu....
GTI, je neoddiskutovatelný fakt, že šíro je super, ale na M RS prostě nemá....ani duchem, ani ničím jiným. Za sebe říkám, že pokud budu chtít drzka, tak je volba jednoznačně pro Megoša.... to auto je fakt třída. Jinak nejsem antifauvé....naopak... jen mě se.rou s těmi jejich "tahy" s interiéry starých praků do nových modelů..... etot vsjo.... a už se tu nerozčiluj. Máš žílu na čele, že bys s ní mohl dělat formy na lešeňové trubky...... 😉 je škoda, že např. do ROCCA dali interiér z obyčejného golfa, který navíc nezaznamenal změn oproti dřívější verzi..... stejně tak Passat..... kdybych mě nynějšího pašíka a chtěl nové auto, nového passata, tak bych určitě nechtěl lézt do kabiny, kde jsem strávil poslední např. 3 roky.... je to hnus tohle jejich vydrbávání se zákazníky.... mám kamaráda, který neměl v životě jiné auto než pašíka - vždy to nej.... prostě tvoje kopie.... ale teď když viděl, že jediná změna je v tom, že místo výstražného blinkru jsou hodiny, tak řekl, že tohle je už i na něj moc a at si tu holotu strčí....
GTI, je neoddiskutovatelný fakt, že šíro je super, ale na M RS prostě nemá....ani duchem, ani ničím jiným. Za sebe říkám, že pokud budu chtít drzka, tak je volba jednoznačně pro Megoša.... to auto je fakt třída. Jinak nejsem antifauvé....naopak... jen mě se.rou s těmi jejich "tahy" s interiéry starých praků do nových modelů..... etot vsjo.... a už se tu nerozčiluj. Máš žílu na čele, že bys s ní mohl dělat formy na lešeňové trubky...... 😉 je škoda, že např. do ROCCA dali interiér z obyčejného golfa, který navíc nezaznamenal změn oproti dřívější verzi..... stejně tak Passat..... kdybych mě nynějšího pašíka a chtěl nové auto, nového passata, tak bych určitě nechtěl lézt do kabiny, kde jsem strávil poslední např. 3 roky.... je to hnus tohle jejich vydrbávání se zákazníky.... mám kamaráda, který neměl v životě jiné auto než pašíka - vždy to nej.... prostě tvoje kopie.... ale teď když viděl, že jediná změna je v tom, že místo výstražného blinkru jsou hodiny, tak řekl, že tohle je už i na něj moc a at si tu holotu strčí....
Takje to dohodnuté, bude se to konat s prvním sněhem, rozdá si to megane R.S. s Golfem R. Golf R je sice čtyřkolka, ale na tohle se v jistých testech nehledělo, nemusí se nutně hledět ani na tom nadcházejícím sněžném.
Osobně bych v tom klání raději viděl ROCCO R, ale ctím objektivizační tendence zdejší plakátové ligy, že holt padni komu padni. Rezignujeme tu sice na to, nestydět se za diskuze, ale máš recht, čtyřkolka nebo dvoukolka, to se na plakátu stejně nepozná.
Jo, a příště pojede zcela produkční Golf 4x4 a rozdá si to na tom sněhu s latitůde. Aby jako už konečně bylo jsno, kdo je nejlepší...
P.S. Pánové, poděkujme kolegovi Iudexovi, poodhrnul doslovně renaultovský ubrus, měli jsme dnes výjimečnou možnost nahlédnout do toho, jak se připravují testy sportovních derivátů Renaultu. jen snad pro příště, přeci jenom, ty dvě sekundy to je o prsa, šel bych na jistotu, a dal bych méganu R.S. jako konkurenci rovnou Fabiii na HTP. Ať je to natuty a konečně už nás přestanou v garáži strašit ti volkswágni, kdo to má pořád číst - nejlepší, nejkrásnější, nejmilejší... vždyť i když je to obecně uznávaná pravda, jak k tomu příjdou ti, co si v garážích musí jen permanentně... lhát?
Osobně bych v tom klání raději viděl ROCCO R, ale ctím objektivizační tendence zdejší plakátové ligy, že holt padni komu padni. Rezignujeme tu sice na to, nestydět se za diskuze, ale máš recht, čtyřkolka nebo dvoukolka, to se na plakátu stejně nepozná.
Jo, a příště pojede zcela produkční Golf 4x4 a rozdá si to na tom sněhu s latitůde. Aby jako už konečně bylo jsno, kdo je nejlepší...
P.S. Pánové, poděkujme kolegovi Iudexovi, poodhrnul doslovně renaultovský ubrus, měli jsme dnes výjimečnou možnost nahlédnout do toho, jak se připravují testy sportovních derivátů Renaultu. jen snad pro příště, přeci jenom, ty dvě sekundy to je o prsa, šel bych na jistotu, a dal bych méganu R.S. jako konkurenci rovnou Fabiii na HTP. Ať je to natuty a konečně už nás přestanou v garáži strašit ti volkswágni, kdo to má pořád číst - nejlepší, nejkrásnější, nejmilejší... vždyť i když je to obecně uznávaná pravda, jak k tomu příjdou ti, co si v garážích musí jen permanentně... lhát?
Slabé a kŕčovité. Máš na viac.
nemá. Ledaže by si myslel, že má ešte rezervy sa viac strapniť. V tom je, sice neviem ako to robí, ale fakt neprekonateľný :yes:
Nemá. Už hodně dlouho nemá. Časy, kdy GTI byl na auto.cz pojmem, synonymem dobrého psaní, jsou dávno pryč.
Uf, je to skoda takhle zahazovat svou (rozumej jen a jen tvou, GTI) povest, svou latku tu podlezas uz soustavne dva roky, po dnesku uz niz jit nejde. Uz te ani nezarazi, ze se ti tu vsichni smeji, uz jsi opravdu jen sasula. Nerespektovat jasne fakta, prekrucovat a vymyslet si fakta sve, popr vytrhavat s kontextu, s tim bez do politiky ale neotravuj s tim slusne lidi
Zatím svět odtušuješ z faktů nezapomenutelných pohádek, které ti maminka předčítala a tys jim bezmezně věřil. Až budeš starší, tuhle dětskou vlaastnost opustíš a pochopíš, že horní bulvár není test, to je parodie testu. Přihlaš se tak za pět let, zatím jen šoupej nohama.
Naprostá pravda, GTI-ho opravdu nejde brát vážně. Zeptám se místních zkušenějších: dřív to někdy šlo?
ano, někdy psal zajímavě a k věci. samozřejmě VW byl vždy nejlepší, ale argumentovalo se věcně, s lehkostí a nadhledem. Ale to už pamatují snad jen ti nejstarší harcovnící....
Občas umí i pobavit, ale dneska holt není ve formě. Ale koukám, že už dorazil Mariachi, tak nás ještě nějaká ta zábavná hodinka nemine... >😁
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Na test se tesim, kdo bude ridit a kdo vezme auta? Snad to nebudou tvoji kumpani ze Zlatyho ventilku 😄
A ty 2s na kolo nezlehcuj, pri prumerne rychlosti150 km/hod na cele kolo je to rozdil pres 40m, coz je slusnej vyprask.
A ty 2s na kolo nezlehcuj, pri prumerne rychlosti150 km/hod na cele kolo je to rozdil pres 40m, coz je slusnej vyprask.
Počítám s tím, že jeden z šoférů bys mohl být ty. Souhlasíš?
Pokud to okolnosti dovoli, rad prijedu. Ani jedno z tehle aut ale nevlastnim, i kdyz s Meganem mam najezdeno par hodin na okruhu i mimo. Jestli tedy zajistis auta a okruh (tady bych samozrejme mohl pomoct), jsem pro 😉
Okruh? Ty se bojíš provozu? Normální jízda v horách na sněhu - padesát kilometrů, na co jiného bys také auto užíval, nebo ty snad s autem jezdíš jen do kruhu? >😁
Provozu se rozhodne nebojim, ale mimo uzavreny trate je pro me vzdycky nejdulezitejsi bezpecnost, takze test asi nebude o casech, ale o tom, jak se s cim na snehu bezne jezdi - vitez je znam predem >😒] Kazdopadne pozvani rad prijmam, pis prosim SZ, mail a dalsi kontakty nechci zverejnovat.
Kdyby se Ti místní kecálek náhodou opravdu ozval, dej nám ostatním vědět. Třeba bychom ho pak mohli alespoň občas brát vážně.
Ok, snazim se ale dodrzovat dohody, tz. kdyz se domluvime, a od GTIho to cekam skoro 100%, ze "zadny info ven", budu to respektovat 😉 Sam jsem taky zvedavej, hlavne jestli zrovna on zna majitele Meganu RS, pripadne se snizi k "potupne" navsteve dealera Renaultu a jeste po nich neco chtit 😄
Tak to vypadá, že u fordů už vyprodali sklady s fusiony, nebo čím to je? Jinak jsou výsledky logické, evropskou vlajku prodejů v ČR drží zosobnění mainstreamu pod značkou VW, evropský lowend zase drahý (pogovi) Renault. A českoslovenští korejci rostou a jedou, nesmrtelný koncept, více auta za méně peněz, bude fungovat vždy, a dnes už ani neznamená pořízení hyundaie nějaké výrazné kompromisy, přestože pro evropské oko nezastíněné sedmiletou cenovkou stále zůstává nestravitelný. 😉
bohužel, poslední dobou přebíráš světáckou argumentaci, a u tebe to mrzí obzvlášť. Pogo víckrát dal link na porovnání cen Renaultu v různých zemích. Ty zatím jen dookola opakuješ bláboly o lowendu....
Ano, je to právě tak a ne jinak...
edit - tedy až na ty ceny Renaultu, ty jsou lowendové především na našem trhu... 😉
edit - tedy až na ty ceny Renaultu, ty jsou lowendové především na našem trhu... 😉
Spousta keců v diskusi a pouhých osm příspěvků k tématu... smutné.
ked si mam vybrat jedneho CZ/SK redaktora na ktoreho testy sa tesim najviac, tak je to prave Rasto. A obzvlast sa tesim na jeho videotesty. Nic v zlom, ale kiezby GTI aspon scasti vedel tak dobre pisat o autach, ako na nich Rasto jazdi a testuje ich😊)
No tak jsem otevřel článek o prodejích na českém trhu(subaru mi udělalo radost) a co nevidím. Přímo Kurskou bitvu dvou značek.Je sice otázkou, kdo vyhraje a kdo bude ustupovat až k Wolfsburgu či Paříži, ale to je mi momántálně jedno - rád bych napsal k tomu jen tolik z vlastní zkušenosti - a pánové dovolí, že to nebude ani s jednou značkou, ale snad někteří pochopí. Jezdím s 230 koňovým vozem. Občas jsem se svezl i v silnějších vozech... Až jednou mne pozvali do Bělé pod Bezdězem na předváděčku Vojty Štajfa. Abych to shrnul - do té doby jsem si myslel, že umím jezdit rychle a jsem "dobrej". Od druhého kola s Vojtou, jsem mu do interkomu tvrdil, že jestli nezastaví, tak budu krmit rybičky..... Mělo mne varovat už jeho "Teď tomu strhnem trošku vzorek....." A po pečlivém rozboru tohoto Waterloo mých představ o mých jízdních vlastnostech a pár slovech s ostatními Vám napíšu jen tohle - Lidi, kteří skutečně autům rozumí a dokáží jejich potenciál využívat naplno - Ti dokáží odhalit podstatu vozu - jeho silné či slabé stránky - jednoduše proto, protože je to náčiní, se kterým nesou život na máry, pokud se něco zkurví(dámy prominou). Takže dovedou auto přivézt(taky přivést - jasně) na hranice jeho možností, kde se to zkrátka láme - a říct co a jak. A tady je potom náraz na hranice představ a reality. "Nám" - automobilovým "smrtelníkům" - jsou jejich schopnosti a zkušenosti na hony vzdáleny a my auta posuzujeme podle jiných měřítek. Takže těm našim mohou plně vyhovovat a dokonce je překonávat, neboť skutečným hranicím vozu se ani nepřiblížíme. To je rozdíl mezi hodnocením postpubertálních či ztatíkovatělých reportérů a klasických konzumentů a pak těch, kteří auta "vodí na hranu". takže pevně věřím tomu, že Golf je super kára a na jeho haldex fourth generation neřeknu jízlivého slova a tenhle vlčí šemík dokáže být lepším autem než Megane střela - ale za horizontem údálostí a našich reálných schopností se zkrátka ukáže megane vozem lepším. Ale na tu hranu si dovolím tvrdit - a nikdo se tu neuražte - se nikdo z nás zkrátka standartně nepodívá.....(závodníkům rallye píšícím zde příspěvky pod různými nicky se hluboce omlouvám a slibuji, že před předváděčkou už snídat nebudu....)....
Hyundai i30 i Kia Ceed jsou zvenku opravdu pěkná auta. Hlavně i30 v bílé se mi líbí opravdu hodně. Ale v jedné věci, alespoň podle mě, tyto auta na němce typu Astra nebo Golf nemají. A to interiér. Moc se mi u těchto korejců nelíbí, nevím proč, ale něco mi na tom nesedí. Škoda😞
Vítězem diskuse se stává .... opět GTI 😄 :yes: . Nenávidím koncern, nerad slýchám a čítám pravdy o něm, nerad jeho auty jezdím. Stejně tak v v 95% případů nesouhlasím s GTÍm. Jenže s ním nesouhlasím jenom proto, že jsou jeho moudrá slova zkalena tím žblebtáním "oponentů" kolem.
Píše totiž krásně maskovaně. Když si přečtete jednotlivou větu, řeknete: "co to ten prostáček plácá?". Když si přečtete samotný příspěvek, řeknete: "už by ten klučina hloupá mohl přestat brát ten fet". Když si přečtete všechny jeho příspěvky v diskusi, nezbude než říct: "je mi toho chudáka líto". Když si ale pečlivě přečtete VŠECHNY GTÍho příspěvky ZÁROVEŇ s všemi příspěvky, na které reaguje, a které reagují na něho (tj. úplně celou diskusi), nezbude než konečně vzkřiknout: "vždyť on má vlastně pravdu, chlapík jeden šikovná!!!" 😄 :yes😒br />
V tom je jeho prozaická krása ... mainstreamový jedinec konzumního charakteru musí jeho tvorbu považovat za blábol a samotného autora za blázna, kdežto jedinci, který se do toho začte, a čte šifry mistrně ukryté mezi řádky, je vše hned jasné :yes: 😉 (možná se přeceňuji)
PS: Na GTÍho nejde útočit v obecné rovině, tam vždy průkazně vyhraje koncern. Na oba (GTÍho i koncern) se musí v jednotlivostech 😉 ... aneb jen v drobnostech, specialitách a nedokonalostech dlí rozmanitost a krása 😉 ... jaký že umělecký styl byl v historii ze všech nejdokonalejší, avšak proto zároveň většinou neobdivovaný ???
Píše totiž krásně maskovaně. Když si přečtete jednotlivou větu, řeknete: "co to ten prostáček plácá?". Když si přečtete samotný příspěvek, řeknete: "už by ten klučina hloupá mohl přestat brát ten fet". Když si přečtete všechny jeho příspěvky v diskusi, nezbude než říct: "je mi toho chudáka líto". Když si ale pečlivě přečtete VŠECHNY GTÍho příspěvky ZÁROVEŇ s všemi příspěvky, na které reaguje, a které reagují na něho (tj. úplně celou diskusi), nezbude než konečně vzkřiknout: "vždyť on má vlastně pravdu, chlapík jeden šikovná!!!" 😄 :yes😒br />
V tom je jeho prozaická krása ... mainstreamový jedinec konzumního charakteru musí jeho tvorbu považovat za blábol a samotného autora za blázna, kdežto jedinci, který se do toho začte, a čte šifry mistrně ukryté mezi řádky, je vše hned jasné :yes: 😉 (možná se přeceňuji)
PS: Na GTÍho nejde útočit v obecné rovině, tam vždy průkazně vyhraje koncern. Na oba (GTÍho i koncern) se musí v jednotlivostech 😉 ... aneb jen v drobnostech, specialitách a nedokonalostech dlí rozmanitost a krása 😉 ... jaký že umělecký styl byl v historii ze všech nejdokonalejší, avšak proto zároveň většinou neobdivovaný ???
Stručně pro rychločtenáře: "kopejte a plácejte kolem sebe jak chcete, GTI bude mít (téměř) ve všem vždy pravdu ... a to, že s ním nesouhlasíte, je tím, že nechcete"
😄 :yes:
Přeci jen jsem tě, za těch cca 6 let, co to tu čtu, docela poznal 😉
(Z)měnil jsi se hodně, ale nikdy sám od sebe. Přizpůsobuješ se "trhu". Diskutuješ tak, jak si o to říkají ostatní :yes😒br />
Jedno se ale nezměnilo: vždy je kolem toho pro pasivního čtenáře parádní bžunda >😁 :yes: >😒] (resp. všichni se hádají, jeden jim důstojně odpovídá a třetí se směje >😒] )
(Z)měnil jsi se hodně, ale nikdy sám od sebe. Přizpůsobuješ se "trhu". Diskutuješ tak, jak si o to říkají ostatní :yes😒br />
Jedno se ale nezměnilo: vždy je kolem toho pro pasivního čtenáře parádní bžunda >😁 :yes: >😒] (resp. všichni se hádají, jeden jim důstojně odpovídá a třetí se směje >😒] )
Tos neměl 8-s . ne fakt tos neměl 😉 Takhle vážně ne >😁 .Copak jsi zapomněl, že společný nepřítel stmeluje masu? Že ostrakizování je populární metodou? Že.......... a že......... a že..............
No nic no..... Takže máš za :yes: no....
A i ti, kteří jím pohrdají by si měli uvědomit, že schopnosti protivníka vypovídají i o schopnostech jich samých. A když navíc nutí přemýšlet - je to bonus. Jenže ono přemýšlení tak bolíííííííííííííííí.
Tak ještě jednou, kdybys nepochopil 😉 ........ :yes:
No nic no..... Takže máš za :yes: no....
A i ti, kteří jím pohrdají by si měli uvědomit, že schopnosti protivníka vypovídají i o schopnostech jich samých. A když navíc nutí přemýšlet - je to bonus. Jenže ono přemýšlení tak bolíííííííííííííííí.
Tak ještě jednou, kdybys nepochopil 😉 ........ :yes:
😄
Jsem se akorát dočetl, že budeš prodávat (měnit) Subaru 😢 . Plně chápu tvojí drahou polovičku. Máme doma mého starého a zároveň taťkova nového Outbacka a taťka i po roce pořád mrmlá, že si měl nechat toho (mého) starého !!! 😉
Forester tvé generace a motorizace se stihl za těch pár let stát legendou a jeho morální (a třeba i peněžní) hodnota během let jenom poroste :yes😒br />
PS: Chápu správně spojení "vyměnit za větší Subaru" tak, že pokukuješ po Oťasovi? ... PS: Rada číslo jedna: odmítni nákup nového Subaru na pneumatikách Yokohama Geolander. Jsou to ty největší šunty, který spatřily světlo světa :no:. Rada číslo dva: Jedině Lineartronic, manuál se k novému Outbacku bytostně nehodí. ... Pokud by tedy volba nepadla na verzi 3,6l, to musí být panečku jiná káva :yes: >😒]
Jsem se akorát dočetl, že budeš prodávat (měnit) Subaru 😢 . Plně chápu tvojí drahou polovičku. Máme doma mého starého a zároveň taťkova nového Outbacka a taťka i po roce pořád mrmlá, že si měl nechat toho (mého) starého !!! 😉
Forester tvé generace a motorizace se stihl za těch pár let stát legendou a jeho morální (a třeba i peněžní) hodnota během let jenom poroste :yes😒br />
PS: Chápu správně spojení "vyměnit za větší Subaru" tak, že pokukuješ po Oťasovi? ... PS: Rada číslo jedna: odmítni nákup nového Subaru na pneumatikách Yokohama Geolander. Jsou to ty největší šunty, který spatřily světlo světa :no:. Rada číslo dva: Jedině Lineartronic, manuál se k novému Outbacku bytostně nehodí. ... Pokud by tedy volba nepadla na verzi 3,6l, to musí být panečku jiná káva :yes: >😒]
tak všechno je za tu chvilku jinak 😄 . Měl jsem vyhlédnutého a předjednaného oťase H6 2006 - ale sešlo z toho. Ad á se nenašel kupec, který by to chtěl za cenu nad 300k - což mne trošku vnitřně uráželo, když vím, že neprodávám šunku a pak mne rozkmitli v auto ESA, kde bylo něco dojednáno a na místě začali cukat a hrát levou - tak jsem jim sdělil, že nejsem socka a odkráčel. A z toho nas..ní vzniklo rozhodnutí si Foryna nechat. Takže teď mám domluvenou už výměnu zadních brzd a "honím" podložky a pravděpodobně mu dám tažné. Vím, že k XTéčku se to moc nehodí, ale holt párkrát poveze dřevo Lesník jeden 😉 . Drahá byla nadšená z toho, že zůstane doma. Dohodli jsme se,že nástupce bude za tři čtyři roky 3,6 Oťas nebo Toyota Hilux v plný palbě. S těmi yoky máš recht - je to snad nejhorší možná volba pneu. Už je maj děti zakopaný na zahradě jako prolejzky. Mám tam na léto Nokiany HT SUV a zatím na ně nedám dopustit. V zimě taky nokiany......
ano, tohle možná bejvávalo. GTI r.2010 ale není GTI r.2005/6 😉
Asi ti na jeho rafinovanou zábavu nestačí mozek. Pochopit jeho genialitu maskovanou 27 000 příspěvky je dáno jen diskusní elitě, jež není líná použít mozek.
Právě že furt je. GTI stále má károvaný sedačky, 2litrový turbomotor, červenou linku na mřížce chladiče a totální sterilní dokonalost a dotaženost. Mezi V a VI "generací" samozřejmě je rozdíl jen ve faceliftu, ale ten facelift rozhodně nebyl krok špatným směrem 😉
Výsledok je tak nejak...očakávaný. 😉
Neřekl bych, že testovací jezdci z toho článku jsou takoví mistři volantu, že by po jedné dvou zatáčkách dokázali auto dokonale "přečíst" a vymačkat z něj 100%....
Výsledný rozdíl 2s na kolo dlouhé skoro 3minuty je tak spíš v mezích "statistické chyby".... 😉
Rasťo Chvála a jeho partia ma už ale viackrát presvedčili, že to čo napíšu, má k realite sakra blízko :yes:
Pri jezdeni jsem prepocital zuby x-krat, kdyz se podivas na nektere testy, nadavaji tam uplne stejne. 8-s
I kdyz mas pravdu, z velke casti to bude dalsi urban legend jako treba vrzajici Insignia, tezka 159 a pomala 147 GTA.
Jako jedine auto bych bral Golfika, jako vikendovku Megose. 😄 :yes:
shodneme se. Akorát že jako jediné auto bych raději vzal Grandtoura GT - 180 benzinových koní mi bohatě stačí 😉 ale v kategorii bez kufru bych se taky přiklonil ke Golfu, Megane 3 se mi prostě kromě kombíku fakt nelíbí ;-\
Jinak to samozřejmě muselo dopadnout tak jak přesně píšeš - logická volba mezi těmito dvěma je jen GOLF R.
Jakkoli je tedy test nesmyslný pak nejdůležitější jsou dvě informace, ta první je, že na Slovakiaringu byl mégane rychlejší o dvě sekundy... No a ta druhá, rozhodná informace je, že, cituji: "Golf je vo všetkom kultivovanejší" Kdo tráví většinu času za volantem na Slovakiaringu, tomu doporučuji mégana. Těm všem ostatním Golfa...
P.S. Testéři si holt neuvědomili, že takto nesmyslně pojatým "porovnávacím" testem dělají méganu než medvědí službu. Příště sem dávej alespoň odkazy na respektuhodné testy, nikoli na tento silniční bulvár.
Další odkaz je třeba What Car - kategorie - nová sportovní auta a HH.
* 1. Audi R8 Coupe
* 2. Renault Megane Coupe
* 3. Lotus Evora Coupe
* 4. Volkswagen Golf Hatchback
* 5. Renault Clio Hatchback
Hlavně pak nepiš něco o bulváru
Pokud ti jde o to, porovnat dva konkurenční modely, pak ti nezbyde nic jiného než vzít k tomu méganu Rocca. To dělají ti, jimž jde o objektivní výsledek, ale možná, že když příště dáme vedle sebe Clio Gordini a Fabii HTP, bude výsledek ještě přesvědčivější.
Takze bezny hatch se bude srovnavat Megos-Golf, kdyz zacne Golf prohravat, zacnem Megana srovnavat s necim jinym? Hochu hochu, je to nejake domotane, coz?
A nechod sem s vetou, ze je Golf kultivovanejsi, sproste vytrhavas z kontextu a ty to vis, prekrucujes, jak se ti to hodi
BRAVO RENAULT !!!
P.S. Zájdi občas na moje.auto.cz a zistíš, koľko ľudí s autom na okruhy chodí. 😉
Dívej, je mi jasný, že ty bs bral Golfa, je to rozhodně dobré auto, které nemá slabiny, ale v ničem nevyniká. Stejně tak tobě musí být jasný, že já bych šáhnul po Meganovi, kterej taktéž nemá slabiny, ale exeluje v jízdě a zpětné vazbě :-!
Každfý, kdo jezdí každý den po silnici si koupí z těchto dvou výhradně GOLF R. Na mne se nezlob, já ten nesmyslný test tu nezuveřejnil, stěžuj si na Iudexe.
Pokud by dosšlo ke srovnání s SCIROCCO R :yes: potom tu diskutujme až do rána. Takhlke je to než plakátová masturbace postpubertálních platonických jezdců.
Porovnávat lze jen s SCIROCCO R. Jenže toho se renaultovci bojí natolik, že si holt raději vypůjčí horního Golfa... Divým se, že si na test nevzali Golfa GTR... to by pak bylo ještě přersvědčivější...
The Result
1. Megane 250
2. Scirocco R
3. Audi S3
4. Focus RS
odkaz: [odkaz]
>😒]
jediný respektuhodný test je přece ten, v kterém vyhraje VW.
zase nám světák zas...re celou diskuzi svými bláboly, už aby tu vypustili nějaký článek o VW (třeba o nasazení silného TDI do Apoštola za 5 let >😒] ) aby se mohl vyplkat dosyta
myslím, že v současné generaci Meganu RS Rencek pochopil, že musím změnit filozofii modelu. Předchozí Megane 2 RS byl něco na styl Golfu GTI. Chtěl být i ostrý a zároveň si zachovat co nejvíc civilních předností. Bohužel, v tomto mixu Golfu nemohl konkurovat naplno, takže teď na to šli jinak.
Pasovat Golfa R za nejlepší vůz na každodenní ježdění je nesmyslné hledání pravého významu pro ten model. K čemu je pak v modelovém portfoliu verze GTI? Já měl za to, že to je právě ten civilní HH, který přes týden užíváš k plnému pohodlí, abys pak o víkendu zažil i trošku zábavy. R jsem bral jako nadřazený model pro fajnšmekry, kterým jde hlavně o ty víkendy a jsou kvůli tomu ochotni obětovat něco z pohodlí. Zjevně to ale VW tady trošku neukočíroval se svojí snahou o univerzálnost.
Tak či tak, Golf R je určitě velice dobrý vůz, otázkou jen zůstává, jestli nemohl být lepší. Myslím že potenciál k tomu má.
Nechápu, jak tu tímhle testem může Iudex šermovat. Na druhou stranu porovnávačka s Rocco R by byla jistě zajímavá.
To, ze ridice neznas ty, neni zadny argument, spis to jen vypovida o tvem "rozhledu".
Zaver testu je jednoznacny, a sice ze Meagne je rychlejsi a zbavanejsi a tudiz je jeho vitezem. To ze ty to nechapes, je tvuj problem.
Zábavnej jsi tu zatím než ty...
Když po tom tak toužíš, tak ti dávám test od hodně konzervativního Autoe😜ressu.
The Result
1. Megane 250
2. Scirocco R
3. Audi S3
4. Focus RS
odkaz: [odkaz]
Priste nez se zacnes k necemu vyjadrovat, zkus si alespon udelat cas na to, abys pochopil, o cem je rec. Vsichni tady mluvime o hodinkach a ty nam sem tahas holinky.
Za mlada jsem jedním hot-hatchem jezdil několik let a kultivovanost a pohodlí mi byly dokonale ukradené (však tam taky žádné nebyly 😉 ). Chtěl jsem být nejrychlejší na klikaté okresce a to ten můj tehdejší HH uměl dobře (mimochodem to nebyl ani VW, ani Renault).
Jinak Golf R samozřejmě hot-hatch je, jak jinak.
SME je mienkotvorný denník, žiadny bulvár. A Rasťo Chvála je skúsený rallye jazdec, žiadny pubescent, čo začal jazdiť včera. Prečítaj si aj iné jeho testy (zo samotného Slovakiaringu spravil niekoľko testov hothatchov) a potom pľuj.
Nebo ty bys raději nečetl porovnání přímých konkurentů - Scirocca R? Ty nevíš, že jenom tahle dvě auta jsou přímí konkurenti v motorech a v pohonech? Kam jsi schopen až ve své slepotě zajít? Ge clui Gordini a Fabii HTP?
Pochop, že z hľadiska trhového, veľkostného, výkonového zaradenia, skrátka z hľadiska prevažnej väčšiny relevantných hodnotiacich kritérií tieto autá sú konkurentmi.
P.S. To, že teraz, keď Ti to vyhovuje, radíš Megane vedľa Scirocca, čo inokedy z hľadiska kategórie či dizajnu popieraš, znamená, že ten Megane u Teba dizajnovo povyrástol?, prerástol bežný hatch nižšej strednej a konkuruje kupé nižšej strednej? 😉
O 0,2% !!!!
Masakr!
Joooo!!!
To byl for >😁
Sranda je, ze se tu hromada lidi snazi tvrdit, ze lepsi auto je to, ktere zajede na okruhu lepsi cas (a to pouze o 0,2% - 2:40,438 x 2:40,127).
Alebo sa podľa Teba HH má testovať pri 50-90-130 cestou do práce?
Okruh a cas na nem - to dela auto karou, nebo srotem.
Mimochodem - vem si svoje auto (pokud tedy neni jen 1:1😄 a jed na okruh.
A pak dej vedet, kolik kol ti trvalo, nez sis na SVOJE vlastni auto zvykl a o kolik sis v kazdem kole zlepsil cas.
V testu totiz meli toho casu zatracene malo, cituji😒br />
Z pôvodne plánovaných štyroch hodín máme na to však len hodinu, čo nám vystačí len na tri kolá s každým autom - uvádzacie kolo, merané kolo a chladenie.
Golf R vnímam ako najostrejšiu verziu modelového radu a nie ako hot hatch.
[odkaz]
:yes:
Megana testovali uz drive a nekolikrat, tudiz uz ho docela znali.
A ted si jeste rypnu😒br />
Pokud dotycny byvaly zavodnik nedokaze s 270 konovou ctyrkolkou s viceprvkem vzadu a s DSG (a dost mozna i s el. nastavitelnym podvozkem) natrit slabsi predokolku s jednoduchou napravou a manualem, tak se ani nedivim, ze uz nezavodi. :no:
A ridicske umeni si zpochybnil tester sam o sobe.
Zcela zamerne to nestavim jako Golf x Megane.
Stavim proti sobe ctyrkolku s 270 konmi proti predokolce s 250.
Viceprvek proti lesenovce.
DSG proti kvedlacce.
Adaptivni tlumice proti klasickym.
A byvaly profi zavodnik nedokaze tyto trumfy vyuzit k vitezstvi?
Stavim proti sobe ctyrkolku s 270 konmi proti predokolce s 250.
Viceprvek proti lesenovce.
DSG proti kvedlacce.
Adaptivni tlumice proti klasickym.
To vse pri srovnatelne velikosti, rozchodu, rozvoru, motoru vpredu napric, srovnatelne rozmery kol i podobne pneumatiky...
Jak ty ROZUMIS tomu, ze predokolka to nandala ctyrkolce, kor na vlhke trati?
Ja to beru jen jako jednoznacne fau😜as pro ridice.
Možná jde o to, že záleží jak ta technika funguje dohromady, ne pouze na dílčích parametrech... Ale jasně správný jezdec by to podle tebe musel zajet rychleji s 270koniky, ctyrkolkou a dsg i kdyby to auto vazilo 2,5 tuny.... :no😒br />
To se chce brečet, co zde dnes píšete za nesmysly a jak se ztrapnujete...
Golf R je udajne tezzsi o nejakych 80 kilo.
A tech 80 kilo dava dokupy dalsi par dveri (s elektrickymi okny), DSG, nastavitelny podvozek, slozitejsi zadni napravu a Haldex.
Ano, pri natolik hmotnostne a velikostne srovnatelnych vozech je pro testera fakt, ze nedokazal zajet s Golfem R lepsi cas, tim prislovecnym maslem na hlave.
Podívej, at si každý udělá názor sám, ale mě přijde svádět pomalejší čas Golfu na neschopnost jezdce jako krajní zoufalost. A jsem přesvědčený, že danému jezdci "nesaháš po kotníky"..... špatnou konstalaci hvězd bych strávil, ale tvůj argument to je vážně terno....
Ty si mozna myslis, ze nadrzuju Golfu, to ale neni pravda. To ty tak strasne chces, at Golfu nekdo natrhne zadek, ze nedokazes videt veci realne.
Je totiz uplne fuk, jestli ridim lepe nebo hur, nez testovaci jezdec, kazdopadne fakt, ze on nedokazal s vykonnejsi ctyrkolkou porazit slabsi predokolku na vlhke trati mluvi o jeho (ne)schopnostech jasne. To je ostuda.
Toho Loeba vynecham, tam sis vlastne odpovedel sam.
Test je psan hrube amaterskym zpusobem - zejmena doporucuji precist stat o ospravedlnovani ceny Golfu R, tam se autorska neschopnost ukazuje v plne parade.
Vubec jsem se nedovedel, co je ktere auto zac, jen jaky zajeli cas.
Na startovni caru se postavila ctyrkolka proti predokolkam (Lux a R).
Trat byla vlhka a na testovani bylo jen jedno kolo.
Jsem si jisty, ze pokud by mohl dotycny ridic (a treba i ten Loeb) odkrouzit v kazdem alespon 10 kol, dopadl by vysledek jinak. Minimalne by ctyrkolka byla rychlejsi nez predokolka v Lux verzi (bez samosvoru). Pri tom samozrejme predpokladam nestrannost autoru - jsou weby, kde VW nevyhraje, i kdyby bylo jedinym autem v testu.
Kazdopadne nezpochybnuji, ze Megane je v techto verzich hodne rychle auto a ze jeho podvozek umoznuje silu motoru na okruhu vyuzivat.
Jsem si ale taky jisty, ze na bezne silnici by ho pohon prednich kol, tvrdy podvozek a jednoducha naprava vzadu limitovaly natolik, ze by byl Golfem porazen.
Kazdopadne otazka zni jinak: Jsou ta 2% rozdilu v case na jednom okruhu v jednom (velmi amaterskem) testu dost na to, abych si koupil celkove horsi a v beznem zivote hure pouzitelne auto?
To at si rozhodne kazdy sam.
P.S.
Jsem si jisty, ze dotycneho testera by Loeb rozdrtil i v Meganu kombi 1,5 DCi.
Na zpatecku.