Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Dacia Sandero 1,2 16V: Nový motor pro Dacie

14 komentářů

horvatex
O 2Kw menši výkon a zrýchlenie sa zhorší o 1,5sek ? To je trochu blbosť.
Proč blbost? Ten motor má nejspíš úplně jinou převodovku.
Avatar - White_line
White_line
Jako by to nebylo jedno... Dacie si lidé nekupují na sprinty, ale na přesun z A do B...
Avatar - Anonym
Anonym
stejně jako fobky hatapky, dobrej konkurent za trošku jinou cenovku 😄
chytrak1
mylis se. Cenovka je sice jakstaks dobrá, ale konkurent to dobrej neni. Naopak je to konkurent otresnej. Proste pekac jak se patri. :no:
Krysso
Nemyslím, že by byla cenovka nějak zázračná, ale jak vidno bláznů je dost, Fábii potkáš na každýn rohu. Kdo by to byl před pár lety řek, že se Fabka nebude brát ani jako konkurence Rumunů. Škoda by ji měla prodávat jen v Číně a Indii, tam by jim mohla stačit
Avatar - Anonym
Anonym
No zato hurvajz, to je designová úchvatnost a za základní cenu je to nabušeno výbavou, viiid >😁 😄 😄 😄
Avatar - Glaukos
Glaukos
všude cpát Fábii HTP, baví tě to?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Anonym
Anonym
Baví, je to přímý konkurent tohoto. Samotní představitelé VW řekli, že šáde není konkurencí pro VW a další německé značky ale pro Renault a Peugeot. smůůůla co 😄
Avatar - Meridiano
Meridiano
Výmenou zastaralej 1,4 za novšiu 1,2 došlo pre Dáciu k výraznému kroku dopredu hlavne v Európe. Nižšia forma poistenia, lepšia efektivita motora a tým aj spotreba robia z modelu Sandero 1,2 16V jeden z najlepších modelov triedy low end.(Za môjho predpokladu, že napr. Škoda low endom nikdy nebola) Myslím, že zrýchlenie pri tejto motorizácii riešiť nikto nebude. Prioritne je tento model určený do mestských aglomerácii a tam sa od neho nebudú očakávať nejaké diskotékové jazdné výkony. Výrobca sa síce snaží naznačovať jeho ambície na všestranné využitie , ale svojou konštrukčnou jednoduchosťou na to nie je stavaný. Na záver: Som rád , že Renault opäť trošku pustil do Dácie pre ňu inovatívne technológie , ktoré ju posúvajú stále o krok ďalej. :yes:
ryccardo
No zase tak inovativní ten motor není, počítám, že je to ten samej co už používá renault delší dobu v Cliu, ale je fakt, že je to aspoň krok dopředu. Když už jsme u těch inovací, teď po novým roce se má v Dusteru objevit i automatická převodovka od Nisanu, tak jsem zvědavej co za to budou chtít a jak to bude fungovat.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Já si na rozdíl od ostatních myslím, že hlavně u dieselu je to krok špatným směrem. Dacia má být především levná a jednoduchá. Když už i Logan/Sandero má filtr pevných částic... Ojetiny po třech letech provozu nebo 150 000 km budou neprodejné vzhledem k tomu, že cena orpavy za filtr pevných částic přesáhne zbytkovou cenu vozu...
Vím, že vzhledem k Euro5 je to krok neodvratný, ale rozhodně se mi to nelíbí.
U benzínu je situace příznivější.
Nicméně mě především zaráží výrazný rozdíl v dynamice u benzinu 1,6. Téměř 1,5s na dva koně dolů, to mi přijde opravdu dost. Jestli bude i jiné zpřevodování... uvidíme.