Novinky
Velmi tomu neverim. Ked ma Audi problem predstavit RS3, tak toto je len utopia... ;-\
Audi nemá problém představit RS3, ta je (s technikou z TTRS) naplánována už dlouhodběji na rok 2011, modely RS se zpravidla vždy objevují ke konci výrobního cyklu konkrétní generace... 😉
ved prave preto😒br />
1. tato generacia A3 nam o 1 rok definitivne konci - nedostatok casu na predaj...
2. naklady na vyvoj RS3 su minimalne (totozna s TTRS) v porovnani s nakladmi na vyvoj platformy pre RS1... 😲
2. naklady na vyvoj RS3 su minimalne (totozna s TTRS) v porovnani s nakladmi na vyvoj platformy pre RS1... 😲
Když tady tak čtu o super nadupané RS1, haldex, 220 Hp na 2.0 20v turbo. No ani si raději nechci představit, jak strašnej výprask by tato mašinka dostala od Clio 4 R.S. no motor můžeme použít klidně stejnej, pač atmosferických 203 Hp na 2.0 16v neumí v Evropě NIKDO. Ale možná bych pouvažoval o soft turbu na cca 230 Hp, no a pro masochisty bych tam dal activeDrive, aby ten rozdíl mezi králem HOT HATCH a nadupané prémiovce byl opravdu citelný... :-!
A1 RS je teprve na papíře a ty už víš, že by dostalo výprask od clia 4 RS. Poslední dobou je to tujak u vědmy. Samej věštec vidící do budoucnosti. >😁
No přiznám se, že šlo o lehkou provokaci. Teď zcela vážně, moc nerozumím lidem, který by za takto malé auto byli ochotni dát tolik peněz (a že levné to rozhodně nebude víme všichni), když můžou mít lepší auto (např. Clio R.S.) za podstatně míň peněz. A že to má znak AUDI v tomto segmentu vůbec nic neznamená.
Mě se líbí, jak ti napíše, že si vědma, hned to dementuješ a věštíš dál.
A v čem věštím milý Navtechu?
"když můžou mít lepší auto (např. Clio R.S.) za podstatně míň peněz"
To auto ještě ani neexistuje a ty už víš, že je Clio lepší? >😁 >😁 >😁
To auto ještě ani neexistuje a ty už víš, že je Clio lepší? >😁 >😁 >😁
Vedet na 100% to nemuze, ale je to vysoce pravdepodobny, souhlasim s nim. Pokud se tedy divame optikou ridice a jizdy (= podstata takhle extremnich HH). Viz nedavno desne diskutovanej vyprask Golfu R od Megana RS... 😉
Nesmíš se na to dívat jednostranně. Když dělali porovnání Golfu R a Fordu Focus RS, tak byl Golf rychlejší jak ve zrychlení tak i na okruhu na kterém to testovali a to nemluvím o oválu se zhoršenýma podmínkama (v testu konkrétně voda) A myslíš, že tím, že byl RS o malinko pomalejší, že je horší auto? Určitě není. Jako sportovní auto je určitě o něco lepší. jenže Golf zde boduje jeho všetronastí a univerzálností. Za určítých podmínek je o malinko pomalejší a za určitých podmínek je o malinko rychleší. Ale nezapomínej, že navíc Golf je ze všech těchto HH nejvíc civilizovaný a tudíž se z nich nejvíc hodí na běžné ježdění. Zkrátka každý má něco. Renault a Ford RS jsou prostě sportovní načinní, Golf je takový civilní sportovec, který si ale nezadá z žádným ze jmenovaných.
Zde to nechci uvádět jako nějaký jednostranný plus pro Golf, lae tak to prostě je. A proto napsat, že je pravděpodovné, že bude RS1 pmalejší je docela relativní. Navíc nikdo ještě neví, jaký bude mít doopravdy motor, podvozek a podobně. Takže na hodnocení by jsem počkal až bude co hodnotit.
Zde to nechci uvádět jako nějaký jednostranný plus pro Golf, lae tak to prostě je. A proto napsat, že je pravděpodovné, že bude RS1 pmalejší je docela relativní. Navíc nikdo ještě neví, jaký bude mít doopravdy motor, podvozek a podobně. Takže na hodnocení by jsem počkal až bude co hodnotit.
Souhlas, na Focus RS a spol. mam uplne stejnej nazor. Rozpor kterej mozna vidis vysvetluje u myho prispevku zavorka - u takhle extremnich HH. Tim myslim hlavne to, ze Clio RS, Fiesta ST atd. jsou uz natolik maly auta, ze argument univerzalnosti, deniho vyuzivani atd., narozdil od vetsich brasku (Focus, Golf..) z myho pohledu nema vyznam. Tudiz neni zadna prekazka pasovat Clio RS na krale, protoze je proste nejostrejsi, nejlip ovladatelny...coz jsou v teto "mikro HH tride" naprosto zasadni a takrka jediny parametry.
Podívej se kolik lidí má v rodině auto jako je fabia, fiesta, clio, 207 a podobně. A stačí jim to. To že to nepotřebuje na běžné ježdění nneí zase tak pravda. Ty pohledy se budou lišit u každého člověka. A jestli někdo požaduje auto jen pro zábavu, tak si koupí klidně nějaký ten nejostřejší malý HB. Pokud s tím ale bude jezdit do práce, nakupovat, na návštěvy a pod, tak bude určitě uvažovat i o něčem jiném.
Presne tak, zase se vlastne shodnem. Jen si jeste uvedom, ze fabiu, fiestu atd. jako jediny auto do rodiny kupuji spis financne slabsi, pro ktery jsou jejich ostry verze naprosto nedostupny. Neznam nikoho (a to jich znam opravdu hodne), kdo by tuhle nejmensi tridu HH pouzival jako jediny auto. Vlastne jo, jeden "blazen" prave s Cliem, ale to je desnej srdcar, co do toho pere vsechny svy skromny vydelky 😄
A jak můžeš vědět, že bude clio lepší? Výbavou? to asi ne. design, To je věc názoru každého. Jízdní vlastnosti? To těžko zjistíme, když to ještě nikdo netestoval. Motor? těžko říct, ikdyž v audi bue dvoulitr s turbem, takže parametrově bude nejspíše lepší, jaý bude reál si zase musíme počkat. Takže nevím, podle čeho pořád bereš tu jistotu, že to je horší než clio. A cena? Malé auto s pohonem 4x4 dvoulitrem v turbu a výkonem přes 200 koní s zcelajistě dobrou výbavou pod záštitou premiové značky. Přeci by jsi nechtěl, aby to cenově konkurovalo cliu.
A že dostane výprask od budoucího Clio 4 R.S. je velmi pravděpodobné. :-!
Správně, koncern je třeba nenávidět až do morku kostí.... nezapomeň ho každý den aspoň jednou v diskuzi shodit, jinak bude tvůj život moc smutný a neveselý >😒]
Nemám koncern rád. Ty máš rád Renault? Nikoho neshazuji, ale nesnáším lidi, co lžou (bohužel i nevědomky) a mají za to, že nic lepšího, než VW neexistuje. Já vím že jo.
Mě je Renault volnej 😄 Každý si vybírá auto podle svých požadavků a někomu holt vyhovuje ten VW.... vnucovat jim svou svatou "pravdu" tě degraduje na úroveň GTIho, nicméně on má aspoň styl....
To je jasný, tvé auto snů je clio 3 RS, tak jsem ani nečekal, že by jsi napsal něco jiného. Nezapomínej, že ta audi bude čtyřkolka s výkonem nejspíše kolem 220 koní. Takže na nějakou pravděpodobnost by jsem počkal až bude nějaké srovnání.
Mám rád reálné sny, mám rád segment Hot hatchů a mám rád produkty Renault Sport, protože jsou to nejlepší, co v daném segmentu můžes sehnat. Nikomu netvrdím, že se mnou musí souhlasit, mě stačí celkem bohaté zkušenosti z podobných aut a názor odborné veřejnosti.
No S1 (RS 1) bude určitě pekelně rychlý auto s vynikajícím zpracováním, luxusním "kokpitem" a dobrou technikou (haldex, TSFI). Ale samotný výrobce chce konkurovat Mini od BMW, proč nechce konkurovat Cliu, který je králem segmentu? Nebere ho tak? Je snad Renault Sport "pod úroveň" AUDI? I možná proto jsem trochu provokativně popsal jak ho Clio "přejede", ale velmi rád si počkám na reálné srovnání.
No S1 (RS 1) bude určitě pekelně rychlý auto s vynikajícím zpracováním, luxusním "kokpitem" a dobrou technikou (haldex, TSFI). Ale samotný výrobce chce konkurovat Mini od BMW, proč nechce konkurovat Cliu, který je králem segmentu? Nebere ho tak? Je snad Renault Sport "pod úroveň" AUDI? I možná proto jsem trochu provokativně popsal jak ho Clio "přejede", ale velmi rád si počkám na reálné srovnání.
Protože nebude konkurovat něčemu, co je rádo, že se drží v mainstreamu. Audi nemá zapotřebí klesnout tak hluboko, aby se porovnávalo s renaultem (tím nechci říct, že jeho renault sport auta nejsou skvělá). Audi se jako premiová značka srovnává s premiovou značkou. Tady konkrétně se zástupcem od BMW. Už jsi viděl, aby BMW napsalo, že chce udělat BMW 1Mcoupe, aby se srovnalo s meganem RS? Nenapsalo a víš proč, protože se nebude srovnávat s mainstreamovým renaultem.
Nic proti renaultu. Ale i přes tvé nesporné fandovství renaultu by jso mohl být trochu soudný.
Nic proti renaultu. Ale i přes tvé nesporné fandovství renaultu by jso mohl být trochu soudný.
Když se může technika Renaultů rovnat technice Mercedesu nebo BMW (v době, kdy v šampionátu působil) ve Formuli 1 a přitom tým RenaultF1 patří pod divizi Renault Sport, tak z mýho pohledu produkty Renault Sport snesnou srovnání s prémií. O klasické produkci se v případě Renaultu není o čem bavit, tam se Renault na prémii dívá s odstupem a nevěřím, že by tomu někdy bylo jinak.
Tobě něco napat, to je jak mluvit do dubu. Vzávám to. Renalt je nějlepsí na světě, ve vesmíru, a i v jiném vesmíru jestl nějaký je a nikdo lepší nikdy nebyl, není a nebude. A jestli někdy přiletí ufoni, tak si odvezou renaul, aby z něj okopírovali tu nejlepší technoléogii na celém světě, v celém vesmíru i jiném vesmíru jestli nějaký je.
Nic takového netvrdím, nejsem GTI, abych se modlil ke kusu plechu, ale když něco tvrdím, mám to podložené fakty (výsledky testů, motoristické úspěchy, atd). Ale jestli o tom chceš dikutovat, tak mi milý kari napiš, kde píšu, jak je Renault nejlepší ve vesmíru a nic lepšího neexistuje.
...jsou to nejlepší, co v daném segmentu můžes sehnat...
...který je králem segmentu...
...203 Hp na 2.0 16v neumí v Evropě NIKDO...
...rozdíl mezi králem HOT HATCH a nadupané prémiovce byl opravdu citelný...
...pro mne je CRS v těchto aspektech "the best"...
...který je králem segmentu...
...203 Hp na 2.0 16v neumí v Evropě NIKDO...
...rozdíl mezi králem HOT HATCH a nadupané prémiovce byl opravdu citelný...
...pro mne je CRS v těchto aspektech "the best"...
1. produkty Renault Sport jsou to nejlepší v segmentu, máš s tímto tvrzením problém? já ani odborná veřejnost ne (srovnávací testy např. časopis EVO, Top Gear, zde auto fun, sme, autoe😜ress, autobild a mnoho dalších - všude tam byl produk Renault Sport nejlepší, nebo k nejlepším patřil)
2. CRS je ve své třídě považován za nejlepší (nejagrsivnější, nejzábavnější) HH
3. Neznám sériový motor od evropského výrobce s tšmito parametry..napiš 😄
4. spekulace, jestli Renault Sport udrží nastolený trend může tomu tak být, ale ok beru zpět
5. pro mne a odbornou veřejnost JE CRS v těchto aspektech "the best" (ad 1.)
....ale stále nevidím žádný ódy o mezigalaktické dominanci Renaultu...
2. CRS je ve své třídě považován za nejlepší (nejagrsivnější, nejzábavnější) HH
3. Neznám sériový motor od evropského výrobce s tšmito parametry..napiš 😄
4. spekulace, jestli Renault Sport udrží nastolený trend může tomu tak být, ale ok beru zpět
5. pro mne a odbornou veřejnost JE CRS v těchto aspektech "the best" (ad 1.)
....ale stále nevidím žádný ódy o mezigalaktické dominanci Renaultu...
No nic, v tomhle vláknu končím.
Aha pán není schopen strávit fakta...fajn. ale je pravda, že člověku s nějakým "pokrouceným" názorem, že Renault je téměr lowend, asi opravdu nemá význam vysvětlovat, že svět končí dál než na hranicích mezi Německem a Francií a že jednoduše existují lepší výrobky než ty od VW, díky bohu profesionálové to vědí a dle toho srovnávací testy dopadají. Takže přeji hezký zbytek dne.
Tvoje fakta jsou, že někdo něco tvrdí. navíc to sem cpeš pod auto, které je jenom na papíře a už víš, že Renaul bude jasně lepší.
A jinak mám auto taky z Francie a do už třetí v řadě. Taže tu netluču někomu do hlavy že je VW nejlepší a už vůbec ne pod článkem o Audi.
To jenom ty tu pořád plácáš o Renaultu jak o nějakém kultu.
Proto tuto diskuzi pod tímto vláknem končím.
A jinak mám auto taky z Francie a do už třetí v řadě. Taže tu netluču někomu do hlavy že je VW nejlepší a už vůbec ne pod článkem o Audi.
To jenom ty tu pořád plácáš o Renaultu jak o nějakém kultu.
Proto tuto diskuzi pod tímto vláknem končím.
Fakta? Faktem je, že RCRS je nejostřejší Hothatch ve srovnání s Golfem R, Golfem GTI nebo Sciroccem R. Ovšem tvoje tvrzení, že Clio RS je lepší než doposud neexistující Audi A1 RS, není fakt, ale pouhá FIKCE.
Pokud by jsme clio vzali ve své třídě, kde není skoro žádná konkurence, až na Fabia RS, Ibiza Cupra, Polo GTI , Corsa OPC, tak tam by to bylo těžké srovnání.
Ale například v přímém směru je RS pomalejší než POLO GTI.
[odkaz]
Hlavně mě drtí, jak tu mele pořád renaul pod článkem o audi a ještě tu křičí, jak je CRS o hodně lepší než Audi RS1, přitom ta je jenom na papíře.
Ale například v přímém směru je RS pomalejší než POLO GTI.
[odkaz]
Hlavně mě drtí, jak tu mele pořád renaul pod článkem o audi a ještě tu křičí, jak je CRS o hodně lepší než Audi RS1, přitom ta je jenom na papíře.
na to že v té třídě není skoro žádná konkurence jsi jich vyjmenoval docela dost >😒] 😉
Tak nějaké tam jsou, ale o trojce z německa se dá spíše říct, že je to taková sportovně zaměřená odnož klasického auta, než čistokrevný HH. Kdežto CRS je opravdu dělané jen s ohledem na sportovnost.
jasně, je to podobně jako o třídu víc. Různé značky, různý přístup, různý výsledek. A ty pak máš možnost vybrat si, co ti nejlíp vyhovuje :yes:
Tak nějak. Jak jsem nyní psal v příspěvku výše, tak každý má něco. Když zaprší, tak bude Golf R rychlejší než Megane, protože má pohon 4x4. Když bue sucho, tak bude nejspíše o malinko pomalejší. Jde o to, co to auto má představovat. Když vyrobí skoro ryzí sportovní auto jako je FF RS, nebo Megane RS, tak je to super na okruhu, ale pro běžný provoz je o hodně přívětivjěší Golf R. Je to o tom, kdo co chce.
Jen žasnu,co je možné myslet vážně,nebo jsi tenhle elaborát mínil jako zábavnou vsuvku?Pokud ano,tak příště alespoň tlemící se smajlík,pokud ne,tak potěž bánbůh 8-s ...
Příteli, taky nenávidím koncerny, dokonce sdílím tvou vášeň pro pekelné francouzské hot hatche...a div se, jeden mi stojí pod okny. Ale je naprostý nesmysl divit se Audi, že nechce konkurovat Renaultu.
Mně to třeba vyznívá zcela logicky. Clio RS je totiž z naprosto jiného těsta, než takový Mini. Odlišují se absolutně jiným pojetím. A Audi prostě nemůže dělat auta, jako je Clio RS, protože má specifickou klientelu se specifickými potřebami. To je úplně mimo. Substituuješ prostě Nissan GT-R s 599 GTB.
Mně to třeba vyznívá zcela logicky. Clio RS je totiž z naprosto jiného těsta, než takový Mini. Odlišují se absolutně jiným pojetím. A Audi prostě nemůže dělat auta, jako je Clio RS, protože má specifickou klientelu se specifickými potřebami. To je úplně mimo. Substituuješ prostě Nissan GT-R s 599 GTB.
Souhlasím, celkové pojetí značek je někde jinde. Velký plus pro Renault Sport je, že snese srovnání s ostrými verzemi prémie, to je obrovský úspěch! A jaký klenot ti pod okny stojí? Jestli se teda mohu zeptat.
S tou klientelou si to trefil na hlavicku, ta u Audi hlavne nechce moc ridit, staci kdyz to jede rychle rovne >😒]
tak toho, že to pojede rychle do zatáčky by jsem se nebál. Už vzhledem k tomu, že to bude 4x4. Jestli to pojede pomaleji, nebo rychleji než Clio RS si musíme počkat, až to vyrobí.
Kdybych byl vysirka, tak napisu, ze do zatacky muze jet stejne rychle, ovsem narozdil od Clia ji opusti driv nez bylo v planu >😒] >😁 Ne vazne, vsadil bych zimni sadu gum, ze Clio bude ve velky vetsine pro tenhle typ auta beznych situaci rychlejsi, ale jiste to samozrejme budu tvrdit az si to zkusim.
A1 možna konkurovat Mini chce jenže Mini ne jen že je podstatně pohlednějši ale hlavně je lepšim autem.
A ty jsi je porovnával? A v čem je konkrétně to Mini lepší?
asi že nemá na kapotě znak Audi >😒]
Mini jsou super auta a dost se mi líbí, teda až na kombi a terénní odvozeniny. Ale určitě nebudu tvrdit, že je mini podstatně lepší auto, kdy je ještě nikdo ani nesrovnával. Je to prostě o tom, že je to Audi a někdo to nedokáže překousnout, tak prostě napíše jen tak plácnutou větu.
že na to ještě vůbec reaguješ. Přece víš, že každé nové Audi je horší než to staré BMW, každý nový frantík se stejně bude kazit a pod. :-!
Tak googlit snad umiš. Těch testu už bylo vicero a je jasne že MINI je pro chlapy kdežto A1 snad pro ženy ? Ani nevim nejsem žena ale takove Polo je podle mě podstatně pohlednějši a i vlastnosti Pola jsou spiše ženske. A1 je proti Polu tvrdši a docela nepohodlna a na sportovnost Mini zase straci navic z ne zrovna ukazkovym řizenim. Takže pro koho je A1 ?
Tak jestli je pro tebe mini pro chlapy, tak musíš být opravdu kus chlapa >😁
Asi by jsi mezi ty barbie blondýnky za volanty mini krásně zapadl >😁
Tak jsem ti vyyoutubil, jak dieselová Fabia RS porazila Mini. A víš v čem to je? Když vemeš základní mini, tak si nemá co s tou A1 co vyčítat. To že mini tu je delší dobu a má několik odvozenin a výkonových úprav je pravda, ale proto pracuje Audi na RS1
[odkaz]
Asi by jsi mezi ty barbie blondýnky za volanty mini krásně zapadl >😁
Tak jsem ti vyyoutubil, jak dieselová Fabia RS porazila Mini. A víš v čem to je? Když vemeš základní mini, tak si nemá co s tou A1 co vyčítat. To že mini tu je delší dobu a má několik odvozenin a výkonových úprav je pravda, ale proto pracuje Audi na RS1
[odkaz]
S těmi 20v(entily) si trochu zaspal dobu, to měla tak koncernová 1,8 v G4, nebo v O1,
současná T(F)SIčka už mají (pěkných pár let) 16v... 😉
současná T(F)SIčka už mají (pěkných pár let) 16v... 😉
Omlouvám se, myslel jsem, že neopustili 20v technologii ... děkuji za informaci. Přiznám se, že v motorech koncernu mám občas mezery...
Omlouvat se samo nemusíš, evidentně se zajímáš spíš o techniku Renaultu resp. RenaultSportu. CRS je ve své třídě "nejzábavnější" HH, ale to neznamená, že je automaticky obecně "nejlepší"..., protože existují i jíná hlediska hodnocení...
Ano existuje více pohledů na HH kategorii, já ovšem beru jako hlavní aspekt srovnání podstatu HH, tou je zábavnost, ostrost, zpětná vazba, podvozek atd, takže pro mne je CRS v těchto aspektech "the best", ten kdo tady hledá luxus, zpracování a jiné věci (které samozřejmě také svoji váhu při hodnocení mají), hledají sami sebe a nebo kompromis..já nechci kompromis, já chci to nejlepší v aspektech, které jsou pro HH zásadní.
Ale to oco je "nejlepší" pro jedince, není "nejlepší" pro všechny...
Aký je zmysel tohto auta? Odpoveď je jednoduchá: rovnaký, aký majú zmysel RS4, RS6 či trebárs Focus RS500. Nikto reálne toľko výkonu nepotrebuje a využije ho 1% majiteľov, aj to len na okruhu. Ale je tu ten hrejivý pocit, že mám to najvýkonnejšie/najrýchlejšie/najlepšie (?) v triede, to už nie je otázka práce s kalkulačkou, to je počúvanie hlasu srdca. A tak, ako sa zamýšľalo kopec ľudí nad nadsadenosťou ceny RS500, aj pri RS1 odpovedám, že čím extrémnejšie, tým pravdepodobnejšie, že sa to predá, a to i za cenu o tri triedy väčšieho auta.
O prínose k image výrobcu ("Vyrábame najvýkonnejšie auto v triede") ani nehovoriac.
Takže i keď na také auto nemám a nekúpil by som ho (hoci manželka po "normálnej" A1 pokukuje), som len rád, že sa podobné autá vyrábajú.
O prínose k image výrobcu ("Vyrábame najvýkonnejšie auto v triede") ani nehovoriac.
Takže i keď na také auto nemám a nekúpil by som ho (hoci manželka po "normálnej" A1 pokukuje), som len rád, že sa podobné autá vyrábajú.
Cenovka bude urcite vysoka - tak 1M bez priplatku je muj odhad...
[odkaz]