Pánové, našel jsem geniální text, pro autora :yes: pobavilo mě to:
"Ráno sebou zmítám u rohlíku a horkýho kafe. Vylil jsem si ho na tanga. Ten pošuk, co mě každý ráno z plazmy vítá v tomhle nekonečným ráji pro šťastný, mi připomněl, jestli jsem si kafe udělal napůl na kamnech a napůl v mikrovlnce. To víš že jo, ty šašku... Sjedu výtahem do přízemí a zdravím hochy od lana. Maj to dobrý, pět pater za ně maká elektřina, zbytek spouštěj v teplejch zvolna sami. Dole to dnes ani nedrclo... asi nemaj škytavku. Sednu do auta a nakopnu to. Jedu po hlavní, ale kdo tohle dneska řeší... semafor nejde, je pod mrakem a sluneční baterie jsou na tom asi jako já ve fiťáku, silný touhy a nulový výsledky. U pumpy je pěkná mela, maník se splet´a do baterií si nastříkal pět litrů nafty. Baflo mu to přesně ve chvíli, kdy zastrčil elektrickou zástrčku do hrdla nádrže... Fakule jak z Vesuvu. Sakra to je pech, chyt´sem ji bioodpadem z helikoptery rovnou přes sajtnu... smrdí to jak sousedovo robobrouk... chodí s nim ven a dováděj spolu jako dřív v kynologickým kroužku, než jim vejbor pro ochranu zdrojů zatrh´ tyhle biorozkoše...
Po šichtě mám rande. Nesmím si zapomenout náhradní baterie do robertka... Minule jsem to s ním dobouchal jen tak tak. Nenechám se přece zahanbit."
Vzaté dookola, nakoniec to ani nemusí byť až taký najhorší pohon - de facto dva valce supluje elektrika, a pochybujem, že by v Audi reálne pustili do sveta auto tejto triedy bez minimálne primeraných výkonov a parametrov.
Ja si myslim, ze v zemich jako je UK ve mestech jako Londyn je to idealni pohon pro sluzebni auta a za X let to bude patrit k norme.
S luzebni "firemni auta" jez se nakupuji ve velkem pro firmy, ktere vzdy maji ridice a vesmes smysl techto aut je nahrazovat taxiku "vyzvedavat klientu z letiste, na jednani, obchodni vecere, charitativni akce, v provozu zadna vykona jednotka se neda vyuzit a nema opodstatneni.
Pokud firma kupuje auto aby nahradila taxi tak je to dokonalý ekonomický nesmysl, když si vezmu splátky leasingu, mzdu šoféra (i s odvody), palivo a další výdaje tak dospívám k tomu že se firmě takto držet auto jednoznačně nevyplatí.
Ja mluvim o Londynu, ne o firmach Hromadka & spol.
V londyne je mnoho firem, bankovnich, financnich domu a instituci jez maji sluzebni auto pro lidi jez ridi tyto spolecnosti.
Takova firma ma sofera za 35 000 liber rocne, Tady se bavime o lidech na nejvyssich funkcich jez mluvi peti jazyky a rocni bobusy jdou v radu milionu ...
Pakliže hovoříš o těchto firmách které nemají zapotřebí sledovat náklady pochybuji že tam někdo bude řešit jestli má to auto máloobjemový hybrid nebo plnotučný osmiválec. ;-) Leda že se ta firma chce prezentovat jako "zelená" firma.
Ja bych teda radeji videl hybridy s plne elektrickym pohonem a k tomu spalovaci motor s generatory. Idealne turbinu nebo 2, aby to znelo jako Batmobil >:D
Jinak mi hybrid obecně dává větší smysl s velkoobjemem. Ve městě to úžasně sráží spotřebu (nebo jen jízdou na elektriku) - viz test LS600h.
U menších motorů mi naopak přijde jako zátěž. Auris, Insight atd. - to jsou auta, do kterých patří čistě elektrické motory a ne hybridní. Pod potřebou vysokého výkonu totiž dost ždímají baterie a spotřeba roste (nechci, aby moje hybridní auto jezdilo na okresce jako sousedův dvoulitr).
Malá auta - jen elektrika
Velkoobjemy - hybrid umožňující krátkou jízdu jen na elektriku
Je to cele postavene na hlavu podle mne jde jen o to aby melo audi v kazde sve rade jeden eko hybrid model jako ostatni znacky prodeje urcite nebudou slavne ruku na srdce kdo by do toho sel pri koupi nove A 8 myslim ze 80 % sahne po jine motorizaci.Spis mireno na politiky jako image hybrid model
Audi A8 Hybrid s dvoulitrovým čtyřválcem by mělo najít zákazníky hlavně ve Francii, Nizozemsku a Velké Británii – zemích, kde jsou auta zatížena vysokou mírou zdanění odvozenou od udávaných emisí CO2.Pekne poucne napsane pro nas. Doufam ze tato hruza a trestani lidi za to ze si poridily vuz jiny vycuhujici z rady napr spotrebou nebo objemem nepride k nam...je to konec svobody jednotlivce a nastup postupne totality .to se taktez muzi dockat obcan v limuzine motor 1.O- 3 valec kde obcas budou muset pri rozjezdu zaslapat :-)