Novinky
....tomu asi došlo, že je to celé hlavně proto, aby se (ekologický) vlk nažral a ovce (rozuměj velkoobjemovější motorizace) zůstaly celé...
Jen jestli bude tato premisa platná i za 5 let ;-\
Jak dlouho to ještě takhle půjde je otázka...
Vzaté dookola, nakoniec to ani nemusí byť až taký najhorší pohon - de facto dva valce supluje elektrika, a pochybujem, že by v Audi reálne pustili do sveta auto tejto triedy bez minimálne primeraných výkonov a parametrov.
Ja si myslim, ze v zemich jako je UK ve mestech jako Londyn je to idealni pohon pro sluzebni auta a za X let to bude patrit k norme.
S luzebni "firemni auta" jez se nakupuji ve velkem pro firmy, ktere vzdy maji ridice a vesmes smysl techto aut je nahrazovat taxiku "vyzvedavat klientu z letiste, na jednani, obchodni vecere, charitativni akce, v provozu zadna vykona jednotka se neda vyuzit a nema opodstatneni.
S luzebni "firemni auta" jez se nakupuji ve velkem pro firmy, ktere vzdy maji ridice a vesmes smysl techto aut je nahrazovat taxiku "vyzvedavat klientu z letiste, na jednani, obchodni vecere, charitativni akce, v provozu zadna vykona jednotka se neda vyuzit a nema opodstatneni.
Pokud firma kupuje auto aby nahradila taxi tak je to dokonalý ekonomický nesmysl, když si vezmu splátky leasingu, mzdu šoféra (i s odvody), palivo a další výdaje tak dospívám k tomu že se firmě takto držet auto jednoznačně nevyplatí.
Ja mluvim o Londynu, ne o firmach Hromadka & spol.
V londyne je mnoho firem, bankovnich, financnich domu a instituci jez maji sluzebni auto pro lidi jez ridi tyto spolecnosti.
Takova firma ma sofera za 35 000 liber rocne, Tady se bavime o lidech na nejvyssich funkcich jez mluvi peti jazyky a rocni bobusy jdou v radu milionu ...
Jedna z takovych rirem je www.fandc.com
V londyne je mnoho firem, bankovnich, financnich domu a instituci jez maji sluzebni auto pro lidi jez ridi tyto spolecnosti.
Takova firma ma sofera za 35 000 liber rocne, Tady se bavime o lidech na nejvyssich funkcich jez mluvi peti jazyky a rocni bobusy jdou v radu milionu ...
Jedna z takovych rirem je www.fandc.com
:yes: ano, ano, to samé si myslím o S250CDI
Jinak mi hybrid obecně dává větší smysl s velkoobjemem. Ve městě to úžasně sráží spotřebu (nebo jen jízdou na elektriku) - viz test LS600h.
U menších motorů mi naopak přijde jako zátěž. Auris, Insight atd. - to jsou auta, do kterých patří čistě elektrické motory a ne hybridní. Pod potřebou vysokého výkonu totiž dost ždímají baterie a spotřeba roste (nechci, aby moje hybridní auto jezdilo na okresce jako sousedův dvoulitr).
Malá auta - jen elektrika
Velkoobjemy - hybrid umožňující krátkou jízdu jen na elektriku
Jinak mi hybrid obecně dává větší smysl s velkoobjemem. Ve městě to úžasně sráží spotřebu (nebo jen jízdou na elektriku) - viz test LS600h.
U menších motorů mi naopak přijde jako zátěž. Auris, Insight atd. - to jsou auta, do kterých patří čistě elektrické motory a ne hybridní. Pod potřebou vysokého výkonu totiž dost ždímají baterie a spotřeba roste (nechci, aby moje hybridní auto jezdilo na okresce jako sousedův dvoulitr).
Malá auta - jen elektrika
Velkoobjemy - hybrid umožňující krátkou jízdu jen na elektriku
Je to cele postavene na hlavu podle mne jde jen o to aby melo audi v kazde sve rade jeden eko hybrid model jako ostatni znacky prodeje urcite nebudou slavne ruku na srdce kdo by do toho sel pri koupi nove A 8 myslim ze 80 % sahne po jine motorizaci.Spis mireno na politiky jako image hybrid model
Neni to preci jenom stavene pro USA a podobne zamerene eko fanatiky? Radeji mit v zaloze nejaky takovy agregat nez pote koukat jak VW ujizdi vlak...
Myslim si, ze nikdo nevi jak zareaguji zakaznici na ten ci onen model nebo motorizaci... VW je hrozne opatrny zato jini zkousi cokoliv
Nasledny priklad😒br />
Renault Avantime - prodejni propadak na celou caru
Nissan Juke - za prvni 4 mesice = 50 000 objednavek
Myslim si, ze nikdo nevi jak zareaguji zakaznici na ten ci onen model nebo motorizaci... VW je hrozne opatrny zato jini zkousi cokoliv
Nasledny priklad😒br />
Renault Avantime - prodejni propadak na celou caru
Nissan Juke - za prvni 4 mesice = 50 000 objednavek
Tak tak podobně jako převlečená Toyota od Astonu, tedy klička nad úředním šimlem :yes: Má pravdu ten chlapec 😄
Audi A8 Hybrid s dvoulitrovým čtyřválcem by mělo najít zákazníky hlavně ve Francii, Nizozemsku a Velké Británii – zemích, kde jsou auta zatížena vysokou mírou zdanění odvozenou od udávaných emisí CO2.Pekne poucne napsane pro nas. Doufam ze tato hruza a trestani lidi za to ze si poridily vuz jiny vycuhujici z rady napr spotrebou nebo objemem nepride k nam...je to konec svobody jednotlivce a nastup postupne totality .to se taktez muzi dockat obcan v limuzine motor 1.O- 3 valec kde obcas budou muset pri rozjezdu zaslapat 😄
"Ráno sebou zmítám u rohlíku a horkýho kafe. Vylil jsem si ho na tanga. Ten pošuk, co mě každý ráno z plazmy vítá v tomhle nekonečným ráji pro šťastný, mi připomněl, jestli jsem si kafe udělal napůl na kamnech a napůl v mikrovlnce. To víš že jo, ty šašku... Sjedu výtahem do přízemí a zdravím hochy od lana. Maj to dobrý, pět pater za ně maká elektřina, zbytek spouštěj v teplejch zvolna sami. Dole to dnes ani nedrclo... asi nemaj škytavku. Sednu do auta a nakopnu to. Jedu po hlavní, ale kdo tohle dneska řeší... semafor nejde, je pod mrakem a sluneční baterie jsou na tom asi jako já ve fiťáku, silný touhy a nulový výsledky. U pumpy je pěkná mela, maník se splet´a do baterií si nastříkal pět litrů nafty. Baflo mu to přesně ve chvíli, kdy zastrčil elektrickou zástrčku do hrdla nádrže... Fakule jak z Vesuvu. Sakra to je pech, chyt´sem ji bioodpadem z helikoptery rovnou přes sajtnu... smrdí to jak sousedovo robobrouk... chodí s nim ven a dováděj spolu jako dřív v kynologickým kroužku, než jim vejbor pro ochranu zdrojů zatrh´ tyhle biorozkoše...
Po šichtě mám rande. Nesmím si zapomenout náhradní baterie do robertka... Minule jsem to s ním dobouchal jen tak tak. Nenechám se přece zahanbit."
[GTI, www.auto.cz, 2007]
GTI je kecos skoda citat jeho prispevky