Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A8 se čtyřválcem: Ano, jako hybrid

Pod kapotu Audi A8 si brzy najde cestu čtyřválcový motor. Zážehový dvoulitr bude spolu s elektromotorem tvořit hybridní pohon.
Zpět na článek
12. 11. 2010 08:42
HYBRIDNÍ RÁJ (letní repete) [GTI, www.auto.cz, 2007]
Pánové, našel jsem geniální text, pro autora :yes: pobavilo mě to:

"Ráno sebou zmítám u rohlíku a horkýho kafe. Vylil jsem si ho na tanga. Ten pošuk, co mě každý ráno z plazmy vítá v tomhle nekonečným ráji pro šťastný, mi připomněl, jestli jsem si kafe udělal napůl na kamnech a napůl v mikrovlnce. To víš že jo, ty šašku... Sjedu výtahem do přízemí a zdravím hochy od lana. Maj to dobrý, pět pater za ně maká elektřina, zbytek spouštěj v teplejch zvolna sami. Dole to dnes ani nedrclo... asi nemaj škytavku. Sednu do auta a nakopnu to. Jedu po hlavní, ale kdo tohle dneska řeší... semafor nejde, je pod mrakem a sluneční baterie jsou na tom asi jako já ve fiťáku, silný touhy a nulový výsledky. U pumpy je pěkná mela, maník se splet´a do baterií si nastříkal pět litrů nafty. Baflo mu to přesně ve chvíli, kdy zastrčil elektrickou zástrčku do hrdla nádrže... Fakule jak z Vesuvu. Sakra to je pech, chyt´sem ji bioodpadem z helikoptery rovnou přes sajtnu... smrdí to jak sousedovo robobrouk... chodí s nim ven a dováděj spolu jako dřív v kynologickým kroužku, než jim vejbor pro ochranu zdrojů zatrh´ tyhle biorozkoše...
Po šichtě mám rande. Nesmím si zapomenout náhradní baterie do robertka... Minule jsem to s ním dobouchal jen tak tak. Nenechám se přece zahanbit."

[GTI, www.auto.cz, 2007]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
12. 11. 2010 08:54
Re: HYBRIDNÍ RÁJ (letní repete) [GTI, www.auto.cz, 2007]
co sa divime GTI len keca a keca a vobec ho netrapi ze tie jeho hlupe kecy nikoho nezaujimaju.

GTI je kecos skoda citat jeho prispevky
12. 11. 2010 09:34
Re: HYBRIDNÍ RÁJ (letní repete) [GTI, www.auto.cz, 2007]
Načo reaguješ na príspevky, ktoré nemáš šancu ani pochopiť?
Avatar - white label
12. 11. 2010 09:12
Kdo to četl pozorně a celé...
....tomu asi došlo, že je to celé hlavně proto, aby se (ekologický) vlk nažral a ovce (rozuměj velkoobjemovější motorizace) zůstaly celé...
Rozbalit vlákno
14
12. 11. 2010 09:21
Re: Kdo to četl pozorně a celé...
Jen jestli bude tato premisa platná i za 5 let ;-\
Avatar - white label
12. 11. 2010 09:27
Re: Kdo to četl pozorně a celé...
Jak dlouho to ještě takhle půjde je otázka...
12. 11. 2010 09:35
Re: Kdo to četl pozorně a celé...
Vzaté dookola, nakoniec to ani nemusí byť až taký najhorší pohon - de facto dva valce supluje elektrika, a pochybujem, že by v Audi reálne pustili do sveta auto tejto triedy bez minimálne primeraných výkonov a parametrov.
12. 11. 2010 10:23
Re: Kdo to četl pozorně a celé...
Ja si myslim, ze v zemich jako je UK ve mestech jako Londyn je to idealni pohon pro sluzebni auta a za X let to bude patrit k norme.

S luzebni "firemni auta" jez se nakupuji ve velkem pro firmy, ktere vzdy maji ridice a vesmes smysl techto aut je nahrazovat taxiku "vyzvedavat klientu z letiste, na jednani, obchodni vecere, charitativni akce, v provozu zadna vykona jednotka se neda vyuzit a nema opodstatneni.
12. 11. 2010 10:33
Re: Kdo to četl pozorně a celé...
Pokud firma kupuje auto aby nahradila taxi tak je to dokonalý ekonomický nesmysl, když si vezmu splátky leasingu, mzdu šoféra (i s odvody), palivo a další výdaje tak dospívám k tomu že se firmě takto držet auto jednoznačně nevyplatí.
12. 11. 2010 11:43
Re: Kdo to četl pozorně a celé...
Ja mluvim o Londynu, ne o firmach Hromadka & spol.

V londyne je mnoho firem, bankovnich, financnich domu a instituci jez maji sluzebni auto pro lidi jez ridi tyto spolecnosti.

Takova firma ma sofera za 35 000 liber rocne, Tady se bavime o lidech na nejvyssich funkcich jez mluvi peti jazyky a rocni bobusy jdou v radu milionu ...

Jedna z takovych rirem je www.fandc.com
12. 11. 2010 13:26
Re: Kdo to četl pozorně a celé...
Pakliže hovoříš o těchto firmách které nemají zapotřebí sledovat náklady pochybuji že tam někdo bude řešit jestli má to auto máloobjemový hybrid nebo plnotučný osmiválec. ;-) Leda že se ta firma chce prezentovat jako "zelená" firma.
Avatar - Slavek-TDM
12. 11. 2010 14:23
Re: Kdo to četl pozorně a celé...
Ja bych teda radeji videl hybridy s plne elektrickym pohonem a k tomu spalovaci motor s generatory. Idealne turbinu nebo 2, aby to znelo jako Batmobil >:D
Avatar - positivemind
12. 11. 2010 09:49
Re: Kdo to četl pozorně a celé...
:yes: ano, ano, to samé si myslím o S250CDI

Jinak mi hybrid obecně dává větší smysl s velkoobjemem. Ve městě to úžasně sráží spotřebu (nebo jen jízdou na elektriku) - viz test LS600h.
U menších motorů mi naopak přijde jako zátěž. Auris, Insight atd. - to jsou auta, do kterých patří čistě elektrické motory a ne hybridní. Pod potřebou vysokého výkonu totiž dost ždímají baterie a spotřeba roste (nechci, aby moje hybridní auto jezdilo na okresce jako sousedův dvoulitr).

Malá auta - jen elektrika
Velkoobjemy - hybrid umožňující krátkou jízdu jen na elektriku
Avatar - dicky
12. 11. 2010 12:14
Re: Kdo to četl pozorně a celé...
Je to cele postavene na hlavu podle mne jde jen o to aby melo audi v kazde sve rade jeden eko hybrid model jako ostatni znacky prodeje urcite nebudou slavne ruku na srdce kdo by do toho sel pri koupi nove A 8 myslim ze 80 % sahne po jine motorizaci.Spis mireno na politiky jako image hybrid model
12. 11. 2010 12:41
Re: Kdo to četl pozorně a celé...
Neni to preci jenom stavene pro USA a podobne zamerene eko fanatiky? Radeji mit v zaloze nejaky takovy agregat nez pote koukat jak VW ujizdi vlak...

Myslim si, ze nikdo nevi jak zareaguji zakaznici na ten ci onen model nebo motorizaci... VW je hrozne opatrny zato jini zkousi cokoliv

Nasledny priklad:

Renault Avantime - prodejni propadak na celou caru
Nissan Juke - za prvni 4 mesice = 50 000 objednavek
12. 11. 2010 12:41
Re: Kdo to četl pozorně a celé...
Tak tak podobně jako převlečená Toyota od Astonu, tedy klička nad úředním šimlem :yes: Má pravdu ten chlapec :-)
Avatar - dicky
12. 11. 2010 13:30
Re: Kdo to četl pozorně a celé...
Audi A8 Hybrid s dvoulitrovým čtyřválcem by mělo najít zákazníky hlavně ve Francii, Nizozemsku a Velké Británii – zemích, kde jsou auta zatížena vysokou mírou zdanění odvozenou od udávaných emisí CO2.Pekne poucne napsane pro nas. Doufam ze tato hruza a trestani lidi za to ze si poridily vuz jiny vycuhujici z rady napr spotrebou nebo objemem nepride k nam...je to konec svobody jednotlivce a nastup postupne totality .to se taktez muzi dockat obcan v limuzine motor 1.O- 3 valec kde obcas budou muset pri rozjezdu zaslapat :-)
Avatar - positivemind
12. 11. 2010 14:32
Re: Kdo to četl pozorně a celé...
Těším se na den, kdy všichni zase převrátí, uznají, že globální oteplování je kravina a zase tu budou ty krásné motory :yes: