Ekonomika
Je fajn že tohle je auto pro všechny. Kdo chce levné auto, může mít verzi Generation. Kdo chce nadupaný kočár se všemi extras, není problém, Renault to umí. Tomu říkám lidový vůz 😄
Pravda. Jediná chyba Generation je nedělené zadní opěradlo. Což by v mém případě znamenalo stejně nutnost brát Authentique.
I v době takto výhodných cen aut nižší střední třídy jsou něktří zákazníci schopni koupit jako jediné auto do rodiny např. Fabii a jí podobné mrňky.
tak zas základní Fabie je zase o skoro 50tis. levnější. To v této cenové relaci dělá 20%.
když doplníš jen chybějící výbavu základní Fabie x Megan Generation, tak možná budeš na stejné částce 😉
jasně, a když doplním dalších 50tis tak si koupím rovnou Golfa, ale takhle to nemůžeš brát. Prostě když má někdo 200tis na auto, tak pro něj dalších 50tis bude asi docela problém.
Samozřejmě to máš vždy tak, že za lépe vybavenou nižší třídu máš třeba základ té vyšší, který vetšinu té výbavy má taky.
Samozřejmě to máš vždy tak, že za lépe vybavenou nižší třídu máš třeba základ té vyšší, který vetšinu té výbavy má taky.
ok, je to tak... ale tady jsou cenovky nižší a nižší střední až nezvykle blízko, samozřejmě, že ne jenom v porovnání s Fabií...
ono to vždy tak nějak +/- bylo, těch cca 50tis. Předtím byly subkompakty za 250-300tis a kompakty pak za 300-350tis.
vždy to prostě závisí od toho, kolik máš peněz. Líp se vybírá když máš těch 250tis, než když jen 200tis. >😒]
vždy to prostě závisí od toho, kolik máš peněz. Líp se vybírá když máš těch 250tis, než když jen 200tis. >😒]
Tak co toho Megana prodávat s prázdnou nádrží a bez záruky, pak by mohl být za těch 200 >😒] >😁
Bez záruky by nevydělávali na garančkách a naopak by museli zdražit >😁
je to absurdní ale je to tak.... nechcete záruku? no tak to budete mít dražší >😁 Nezbude, než vylít všechny ty provozní náplně, na oleji v motoru by se mohlo hodně ušetřit….
Když má někdo 200 tisíc, nemůže je mít na auto ale na večeře... Žiješ v podivném bludu. S dvěma sty tisíci se můžeš zajímat leda tak o bazarovou močku za padesát tisíc. Zeptej se večer tatínka, jak se to v životě dělá s penězi. Zatím asi odtušuješ z kapesného a ze svého investičního úkolu, nastřádat si na novou stavebnici merkur...
Tady máš menší přehled nových aut do 200000, ty plakátový kovboji s dvaceti milionama v kapsev malých použitých bankovkách.
[odkaz]
>😁
[odkaz]
>😁
Nějak si nerozumíš. Je rozdíl si koupit aiuto za dvě stě tisíc, a mít na auto NEŽ dvě stě tisíc... >😁 Ve své slepotě se asi domníváš, že lidé si kupují auta za cenu představujícví výši jejich úspor ve spořitelně... 8-s >😁 :no:
tak vidíš, na auto za 200tis musíš mít minimálně těch 20 mega v použitých bankovkách pod polštářem >😁
Když mám NA auto 200 tisíc, to znamená, že mám právě na to auto vyhrazených 200 tisíc, zbylé, třeba 3 míče můžu mít vyhrazené, třeba na barák 8-s
jenže to si pak, jako správný světák, raději koupíš roční kupon na MHD a za zbylých cca 195tis půjdeš na večeři >😁
Vyhrazené peníze na auto? >😁 Co je to za nesmysl? To si jako vyhrazuješ poeníze na plazmu, na boty, na holku? Ajak ot jako děláš, to máš obálky s nápisem - auto, plazma, holka?
Jo, tak nějak to bude, vyhradíš si na auto dvě stě tisíc a tři milióny na barák... >😒] Pozdravuj vodníka... >😒] :yes:
Jo, tak nějak to bude, vyhradíš si na auto dvě stě tisíc a tři milióny na barák... >😒] Pozdravuj vodníka... >😒] :yes:
Chápu, že to můžeš jen těžko pochopit. Zkus si představit, že ti tatínek s maminkou celý rok házeli do prasátka penízky, nemyslím ty čokoládový, ale ty opravdový. Až přijde ten tvůj velkej den, jako že ti bude 8, tak si to prasátko rozbiješ… na jednu hromádku si dáš celých 25 korun na zvejky, no a za zbylých 241 korun si koupíš Merkura v hračkářství u vás v ulici… je to tak lepší? 8-s 😉
Už je mi jasné, odkud vítr fouká... >😁 :yes: Ber ovocný, budou ti chutnat...
Sice auto už mám, ale za tuhle cenu tam zajedu a vezmu hned dva :yes:
Pro mnohé zdejší diskutéry je cenová politika Renaultu odrazem jejich kvality, spolehlivosti, zpracováním atd. Lidé, kteří mají určitý rozhled a pro něž nekončí zájem o auta při konfigurátoru Škody (vlasntě pro některé ano. Můžeme děkovat dnešní medicíně, že infarkt už není tolik smrtelný) ví! Ostatní "znalci" trhu a většinou majitelé 8 let staré Fábie, nebo 10 let staré Octávky si v životě nepřipustí, že za nemalé peníze, které investovali do předraženého automobilu mohli mít, technologicky novější, kvalitnější, o hodně vybavenější a minimálně stejně spolehlivý automobil například od Renaultu. V kontextu s nově oživenou sociální Octavii tour technologicky někde na přelomu tisíciletí a výbavou v první polovině 90. let, vypadá tento stejně drahý Megane jako auto z jiného světa!
Znalí lidé vědí, že tento model má jaksi úplně jiné prodeje (vs Octavia) po celé Evropě a za úplně jiné ceny, než u nás v ČR. Ti hloupější z nás vezmou drahou, nevybavenou Škodu, ti ještě víc hloupí poté budou tvrdit, že cena jejich auta je opodstatněná lepší kvalitou, výbavou a já nevím jakýma nesmyslama. Ono stačí jen otevřít oči a potlačit v sobě tu národní hrdost, která jaksi není na místě...leda by se jedinec hrdě hlásil k německému národu, pak je národní hrdost opodstatněná. Každý máme svou možnost volby. Já volim srdcem a rozumem, já za svoje peníze chci auto, né jeho parodii.
Takže bravo RENAULT hlavně za to, že z lidí nedělá blbce a na nic si nehraje ... on to totiž nepotřebuje.
Znalí lidé vědí, že tento model má jaksi úplně jiné prodeje (vs Octavia) po celé Evropě a za úplně jiné ceny, než u nás v ČR. Ti hloupější z nás vezmou drahou, nevybavenou Škodu, ti ještě víc hloupí poté budou tvrdit, že cena jejich auta je opodstatněná lepší kvalitou, výbavou a já nevím jakýma nesmyslama. Ono stačí jen otevřít oči a potlačit v sobě tu národní hrdost, která jaksi není na místě...leda by se jedinec hrdě hlásil k německému národu, pak je národní hrdost opodstatněná. Každý máme svou možnost volby. Já volim srdcem a rozumem, já za svoje peníze chci auto, né jeho parodii.
Takže bravo RENAULT hlavně za to, že z lidí nedělá blbce a na nic si nehraje ... on to totiž nepotřebuje.
Otevřeně říkám, koupil jsem škodu, dle tebe "předraženou", protože ji považuji za kvalitnější vůz než Reanaul Megane Generation v tesilu. Se svou volbou nemám žádný problém, jsem spokojený.
Zapoměl jsi napsat, to patří folkloru kritiků koncernu, jak jsi volil ty, co znamená volba auta "srdcem a rozumem"?
Zapoměl jsi napsat, to patří folkloru kritiků koncernu, jak jsi volil ty, co znamená volba auta "srdcem a rozumem"?
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mozna proto, ze kvalita a spolehlivost jsou dve ruzna slova.
Musíš ale uznat že má pravdu, znám v okolí spoustu lidí co mají Octavii jen proto že si myslí že je to spolehlivé české auto a jsou na to levné díly a hlavně to má velkej kufr. Ještě do nedávna Škodovky byly za přemrštěné ceny, ale to je celkem logické když je poptávka a lidi jsou ochotní za to ty peníze koupit. Dnes už jsou ceny Škodovek poměrně solidní, Fabia dostala solidní motor (1,2TSI) takže bych s tím neměl problém ani já, Ale pár let zpět bych o Škodovce ani neuvažoval.
hlavně je Adamikos hodně silný (a bohužel v některých věcech i zaslepený) fanoušek Renaultu.
technologicky současná Oktávka Tour zdaleka není na přelomu tisíciletí, byla uvedena v roce 2004. Cena / vs. výbava je otázka pro každého, jestli mu to za to stojí. V každém případě, Škodovka na cenách výrazně zapracovala, a třeba Fabia je má doslova vynikající.
Já bych doporučil, aby jsme se na to podívali obráceně. Představte si, že jsem ve Francii a máme volit Škodovku. Taky bude spousta argumentů proti - cizí značka, menší servisní síť, tradice, a image Škody samotné.
Prostě fakt je, že Renault je tady cizák, pověst nemá žádnou superbombašpicovou, neopraví ti to možná každý Franta na dvorku a pod. 😉
technologicky současná Oktávka Tour zdaleka není na přelomu tisíciletí, byla uvedena v roce 2004. Cena / vs. výbava je otázka pro každého, jestli mu to za to stojí. V každém případě, Škodovka na cenách výrazně zapracovala, a třeba Fabia je má doslova vynikající.
Já bych doporučil, aby jsme se na to podívali obráceně. Představte si, že jsem ve Francii a máme volit Škodovku. Taky bude spousta argumentů proti - cizí značka, menší servisní síť, tradice, a image Škody samotné.
Prostě fakt je, že Renault je tady cizák, pověst nemá žádnou superbombašpicovou, neopraví ti to možná každý Franta na dvorku a pod. 😉
Máš pravdu tohle je lokální problém, který je prakticky všude jen jiné značky. Clio se ve Francii prodává jak šílený a tady se plácá u dna prodejních tabulek. Pokud mám zůstat u koncernu tak nechápu jak někdo může dát přednost Fábii před Ibizou, technika stejná a v případě zadní nápravy v Ibize ještě lepší, design který auto opticky posouvá o jednu velikostní třídu víš a ceny jsou ještě o něco lepší.
Je pravda, že ibiza a Polo jsou povedený auta, ale mě konkrétně se líbí i Fabia. Nemám s ní problém. A po Faceliftu je super. Jde o vkus každého jednotlivce. Ale je taky pravda, že fabii kupují hodně i firmy a věřím, že Škoda dokáže nabídnout lepší cenu než Ibiza, nebo Polo.
Polo vs. Ibiza - ačkoliv to může být pod plechy karoserie skoro to samé, je tu pár rozdílu😒br />
- interiér - Ibiza je proti Polu jak o generaci zpět
- dizajn - konzervativnější Polo zaujme větší skupinu zákazníků
- image - to že je Seat v koncernu, neznamená, že jeho jméno má stejný zvuk jako VW
- a pak klasické fintičky - Polo bude mít určitě víc motorizací, převodovek a jejich vzájemných kombinací, některé prvky výbavy a pod.
😉
- interiér - Ibiza je proti Polu jak o generaci zpět
- dizajn - konzervativnější Polo zaujme větší skupinu zákazníků
- image - to že je Seat v koncernu, neznamená, že jeho jméno má stejný zvuk jako VW
- a pak klasické fintičky - Polo bude mít určitě víc motorizací, převodovek a jejich vzájemných kombinací, některé prvky výbavy a pod.
😉
Takže když se mi Auta od Renaultu nelíbí a koupím si proto třeba Golfa, nebo Octávku, tak jsem podle tebe hloupý, protože jsem si nekoupil, to, co ty považuješ za automobilový vrchol?
Pro mne ze všech větších automobilek dělá v poslední době zaručeně nejhnusnější auta Renault (můj pohled, nikomu ho nenutím). Až na předfaceliftované Clio, které je super tam nenacházím model, který by se mi líbil. A proto, že se mi nelíbí a koupím si něco jiného, tak jsem hloupý?
Na dnešní době je krásné to, že si člověk může vybrat.
Pro mne ze všech větších automobilek dělá v poslední době zaručeně nejhnusnější auta Renault (můj pohled, nikomu ho nenutím). Až na předfaceliftované Clio, které je super tam nenacházím model, který by se mi líbil. A proto, že se mi nelíbí a koupím si něco jiného, tak jsem hloupý?
Na dnešní době je krásné to, že si člověk může vybrat.
Často tu na diskuzích čítávám, že na Západě je mégane mnohem dražší, než zde, dokonce dražší než Golf. Mám se tedy podle tvé logiky domnívat, že tam ty blce (jak píšeš) Renault programově z lidí dělá?
Masivní cílená reklama dělká z lidí tupé stádo.
O výrobcích škoda auto to platí dvojnásob.
O výrobcích škoda auto to platí dvojnásob.
Pokud přistoupím na "logiku a racionalitu" tvého příspěvku, pak se zjevně podobně zase ty (svým výběrem vozu) hlásíš k francouzkému národu, což dělá z podstaty tvého příspěvku vlastně parodii, která si pouze hraje na něco hlubšího... 😲 :😉
tonny.p2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jasně, že toho jetýho, ten už bude mít vychytaný mouchy 😉
Skoro sedm let starý auto?
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jasne, a jazdil na ňom dôchodca len v lete do Lidlu. 😉
>😁 >😁 >😁 :yes:
A co když jo? S timhle důchodci stihnou slevy v Lidlu, Kauflandu a Penny i návštěvy u dětí během jednoho odpoledne a na Ordinaci muzou být doma. 😄
To aby ale důchodcům přidali speciální benzínový důchod, když by s tím měli závodit do lidlu.
Bohuzel na kombika se slevy asi nevztahuji, ten je taky za solidni penize ale ty nuzky me hatchem a kombikem se nechutne rozeviraji....
Znáš to sám, na diskuzi se to hemží diskutéry, co nenechají na golfu nit suchou. Ti poučenější pakj ví, že golf má vynikající karoserii, vynikající motory, vynikajicí kabinu a vynikající jízdu. Ti samozřejmě golfa chválí. Jak by ne, nejlepší mainstreamový hatchback světa.
Nahoře máš inspirativní sdělení, a konečně tedy můžeme renault také za něco pochválit. Jistě, mégane nemá samozřejmě nejlepší karoserii, nejlepší kabinu, nejlepší motory a nejlepší jízdu, to ostatně od něho čeká asi málokdo. On má ovšem zase jinou přednost, je pravděpodobně nejlevnějším mainstreamovým hatchbackem Evropy. A to se počítá. Lépe řečeno, to je některými počítáno jako vlastnost, která přebije i horní uvedené vlastnosti golfa.
A to je vše...
Nahoře máš inspirativní sdělení, a konečně tedy můžeme renault také za něco pochválit. Jistě, mégane nemá samozřejmě nejlepší karoserii, nejlepší kabinu, nejlepší motory a nejlepší jízdu, to ostatně od něho čeká asi málokdo. On má ovšem zase jinou přednost, je pravděpodobně nejlevnějším mainstreamovým hatchbackem Evropy. A to se počítá. Lépe řečeno, to je některými počítáno jako vlastnost, která přebije i horní uvedené vlastnosti golfa.
A to je vše...
Tak jsme si zase mohli přečíst každodenní dávku žvástů, kdo že je vlastně nejlepší. Hrozné. >😒]
Možná, žváste, že namísto tupých úsměvů bys tu mohl porovnat Mégana a Golfa. Začni dvouspojkou, adaptivním podvozkem, světově ocněnými motory, pohonem 4x4, pak to nasměruj k ergonomii, k materiálům, a samozřejmě i k cenám, prostě tyhle vozy dokonale porovnej. Ale pozor, aby se ti u toho nakonec nezatočila hlava. To, že Golf je třídní jedničkou Evropy, a popravdě i světa tu nevíš jenom ty :-!
V levnějších verzích vítězí Megane, v dražších Golf.
Jako vlastník Golfa říkám, že bych za Mégana neměnil, ale většina lidí to pořád vidí úplně jinak. Navíc struktura prodejů u Mégana a Golfu je trochu jiná, u VW se více prodávají lépe vybavené modely.
Pokud srovnám motory, u nafty mi těsně vítězí Renault, u benzínu nemá VW konkurenci (až na 2.0T z Megane RS). O výbavách se bavit nemusíme, katalogy koncernu jsou svou obsáhlostí pověstné. Je však otázka, kolik lidí si ten adaptivní podvozek, DSG a nějaké ty fičůry koupí. Většina českých G VI, které potkávám, jsou stejně 1.4i/1.4TSI/1.6TDI Trendline v metalíze, se základním rádiem a s manuálem.
Na druhou stranu je tohle specificky východoevropská situace, v Německu jsou ta auta obecně lépe vybavená a tady Golf získá nesmazatelnou výhodu.
Jako vlastník Golfa říkám, že bych za Mégana neměnil, ale většina lidí to pořád vidí úplně jinak. Navíc struktura prodejů u Mégana a Golfu je trochu jiná, u VW se více prodávají lépe vybavené modely.
Pokud srovnám motory, u nafty mi těsně vítězí Renault, u benzínu nemá VW konkurenci (až na 2.0T z Megane RS). O výbavách se bavit nemusíme, katalogy koncernu jsou svou obsáhlostí pověstné. Je však otázka, kolik lidí si ten adaptivní podvozek, DSG a nějaké ty fičůry koupí. Většina českých G VI, které potkávám, jsou stejně 1.4i/1.4TSI/1.6TDI Trendline v metalíze, se základním rádiem a s manuálem.
Na druhou stranu je tohle specificky východoevropská situace, v Německu jsou ta auta obecně lépe vybavená a tady Golf získá nesmazatelnou výhodu.
:yes:
:yes:
snad jen, že i o statních automobilek se víc prodávají lépe vybavené modely. přijde mi, že jen u nás na "východě" frčí základní výbavy.
snad jen, že i o statních automobilek se víc prodávají lépe vybavené modely. přijde mi, že jen u nás na "východě" frčí základní výbavy.
Tohle plakátoví kluci rádi čtou, ostatně les palců je toho důkazem 😄 Utvrzují se v pocitu, že svět je krásný a hodný a že v životě není zapotřebí mít ásedmu, že bohatě postačí mít nejlevnější auto třídy... To uklidňuje.
Obecně však vzato jsi to napsal dobře. Jen bych ještě doplnil nezanedbatelnou věc a tou je image. Renault svou až sebevražednou cenovou vojnou na sebe plete bič. Plíživě totiž začíná zářit na cenovém chvostu třídy a to holt je ne pováženou.
Renault mégane j v komplexu auto pro úplně jiné lidi, než GOLF. To ostatně velmi precizně září i z tvého příspěvku.
Obecně však vzato jsi to napsal dobře. Jen bych ještě doplnil nezanedbatelnou věc a tou je image. Renault svou až sebevražednou cenovou vojnou na sebe plete bič. Plíživě totiž začíná zářit na cenovém chvostu třídy a to holt je ne pováženou.
Renault mégane j v komplexu auto pro úplně jiné lidi, než GOLF. To ostatně velmi precizně září i z tvého příspěvku.
Jenže když má někdo 250 tisíc na nový auto, má dvě volby. Buď může koupit novýho Mégana se zárukou, sám si ho zajet a mít jistotu, že ho nečeká žádné nepříjemné překvapení anebo může koupit dvouletýho Golfa V a modlit se, aby před těmi deklarovanými 80 tisíci kilometry na palubáku náhodou nebyla navíc ještě dvojka.
Myslím, že ani ty bys nechtěl, aby za daných okolností koupili Golfa.
Pokud někdo přemýšlí, rozhodně si nebude hrát na kovboje a půjde do jistoty nového vozu. Na image se vykašlou, to řeší jen lidé automobilismem více zasažení a pak hospodští e😜erti.
Samozřejmě v situaci, kdy má dotyčný člověk 400 tisíc je už rozhodování trochu složitější, to samé platí pro lízačku.
Myslím, že ani ty bys nechtěl, aby za daných okolností koupili Golfa.
Pokud někdo přemýšlí, rozhodně si nebude hrát na kovboje a půjde do jistoty nového vozu. Na image se vykašlou, to řeší jen lidé automobilismem více zasažení a pak hospodští e😜erti.
Samozřejmě v situaci, kdy má dotyčný člověk 400 tisíc je už rozhodování trochu složitější, to samé platí pro lízačku.
Píšeme-li za daných možností, pak absolutně, ale absolutně lze v této cenové relaci koupit jen ŠKODA OCTAVIA TOUR.
P.S. Když má někdo 250 tisíc, doporučil bych mu ať se vykašle na to být otrokem garáže a začne dělat do turistického kroužku.
Píšeš-li o leasingu, pak ano, jde o to, aby si (není-li podnikatel, který toho leasingu využije z důvodů jiných než občan) zájemce vypočetl, zda mu splátky nevlezou do životního minima 😄
P.S. Když má někdo 250 tisíc, doporučil bych mu ať se vykašle na to být otrokem garáže a začne dělat do turistického kroužku.
Píšeš-li o leasingu, pak ano, jde o to, aby si (není-li podnikatel, který toho leasingu využije z důvodů jiných než občan) zájemce vypočetl, zda mu splátky nevlezou do životního minima 😄
Octavia Tour liftback stojí ve srovnatelné výbavě 319.300 korun dle ceníku.
Těch 70 tisíc korun navíc oproti Méganu představuje pro cílovou skupinu těchto dvou vozů přibližně dvouleté úspory. O tom, zda nabízí Octavia adekvátní přidanou hodnotu můžeme dlouze diskutovat.
Na turistický kroužek mám shodný názor, bohužel se však dnes rodina s dětmi bez spolehlivého auta neobejde. Už jen pro tu jistotu a bezpečnost.
Těch 70 tisíc korun navíc oproti Méganu představuje pro cílovou skupinu těchto dvou vozů přibližně dvouleté úspory. O tom, zda nabízí Octavia adekvátní přidanou hodnotu můžeme dlouze diskutovat.
Na turistický kroužek mám shodný názor, bohužel se však dnes rodina s dětmi bez spolehlivého auta neobejde. Už jen pro tu jistotu a bezpečnost.
Vidíš, fandil sis, žes napsal něco rozumného, ale líbilo se to jen plakátovým klukům, takže je to vlastně blbost 😉
ještě že ti to měl kdo říct >😒]
ještě že ti to měl kdo říct >😒]
Snaha byla >😁
zjevně ješte nemáš s Golfem naježděno dost, aby z tebe padali ty správwné pravwdy 😉
Máš pravdu, půlku času s ním jezdí manželka, druhou půlku času bohužel stál v servisu a navíc mě zkazilo duo Lancia-Renault.
Ale budu se víc snažit, ono se to poddá. 😄
Nemrkat! >😁
Ale budu se víc snažit, ono se to poddá. 😄
Nemrkat! >😁
ježíši, Lancia-Renault-Golf! Jak to vůbec mužeš!!!!!?????!!!! >😒]
Se to tak vyvrbilo, já nic, já muzikant. Ale Ypsilonka je na prodej, kdybys o někom věděl, bylo by to bezva. >😁
GTI jí teda definitivně nebere? >😒]
Hele prej ne. Líbila se, ale v dlouhym táhlym dá jen 165 km/h. 😢 >😁
tak to chápu :-! Ale to pak neberu ani já. Na příští vůz jsem si dal podmínku, že musí v dlouhém táhlé dát alespoň 167km/h.
Počkej, bavíme se ale o tachometrových, nebo km přes GPS? >😒]
Počkej, bavíme se ale o tachometrových, nebo km přes GPS? >😒]
Ford T taky nebyl dokonalý, a přesto psal historii...
Dnes se dá říct, můžete mít v ČR nové auto střední třídy s klimou za čtvrt mega, když to bude Mégane Generation. Když nic jiného, třeba to omezí ojetiny a omladí vozový park.
Dnes se dá říct, můžete mít v ČR nové auto střední třídy s klimou za čtvrt mega, když to bude Mégane Generation. Když nic jiného, třeba to omezí ojetiny a omladí vozový park.
Velmi pozitivní je, že díky cenové válce je možné získat kvalitní, spolehlivý a bezpečný vůz za ekvivalent roční průměrné mzdy. Ve světle Megoše Generation ztrácí smysl nakupovat ojeté vozy dané kategorie.
Samozřejmě si můžeme postěžovat na jedenáct let starý motor, který je od Eura 4 a hlavně ve srovnání s TSI a TCe "blbý", ale kupujícím bude bohatě stačit. Jede slušně, nežere a hlavně je spolehlivý.
Takže palec nahoru, ještě pár zlevnění a auto si už bude moci dovolit opravdu každý. :yes:
Samozřejmě si můžeme postěžovat na jedenáct let starý motor, který je od Eura 4 a hlavně ve srovnání s TSI a TCe "blbý", ale kupujícím bude bohatě stačit. Jede slušně, nežere a hlavně je spolehlivý.
Takže palec nahoru, ještě pár zlevnění a auto si už bude moci dovolit opravdu každý. :yes:
Jediné, co mi tam nesedí je ten motor, to bída hlavně kvůli spotřebě a pružnosti, to samé co Octavia tour, i když v ostatních aspektech je Megane oproti touru bezkonkurenční.
Jo kdyby základní motorizací byla modernizovaná 1,2 TCE, pak by to byla dokonalá bomba, jde hlavně o níž položené maximu kroutícího momentu, tohle musí Renault prostě zrealizovat. To bude trefa do černýho.
E😜resion výbava za 289.000,- je nabídka opravdu zajímavá, které nemůže konkurovat nikdo, snad jen Bravo 1,4 Formula, ale ani tam není taková výbava (zadní okna v el., tempomat..)
Jo kdyby základní motorizací byla modernizovaná 1,2 TCE, pak by to byla dokonalá bomba, jde hlavně o níž položené maximu kroutícího momentu, tohle musí Renault prostě zrealizovat. To bude trefa do černýho.
E😜resion výbava za 289.000,- je nabídka opravdu zajímavá, které nemůže konkurovat nikdo, snad jen Bravo 1,4 Formula, ale ani tam není taková výbava (zadní okna v el., tempomat..)
1.2TCE je úplně mimo smyslu edice Generation. Tohle je, jak píšeš v souvislosti s Tourem, prostě startovací nabídka. Chceš moderní, relativně velký vůz se slušnou výbavou ale ZAKLADNÍM motorem? Ber, nebo nech být. Někde se ta cena prostě musí projevit. Nemůžeš přece chtít nejmodernější techniku za nejmenší peníze. Teda můžeš, ale to ti asi nikdo nedá 😉
Počkej, to je přece uplnej nesmysl. Stejnej motor jako u generation, je i v ostatních výbavách, takže se evidentně nejedná o úmysl jakkoliv šetřit.
Jde o to, že 1,2 TCE nenabízí Renault v Meganu zatím vůbec, což je škoda.
Nutnost stále snižovat emise, jasně tlačí do popředí myšlenku, jak flotilově snížit obsah CO2 a řešením je právě zakomponovat do nejprodávanějších modelů jako základní motor něco, u čehoš je možné "uvést" kombinovanou třeba 5,5 l.
Tohle musí řešit všechny automobilky.
Jde o to, že 1,2 TCE nenabízí Renault v Meganu zatím vůbec, což je škoda.
Nutnost stále snižovat emise, jasně tlačí do popředí myšlenku, jak flotilově snížit obsah CO2 a řešením je právě zakomponovat do nejprodávanějších modelů jako základní motor něco, u čehoš je možné "uvést" kombinovanou třeba 5,5 l.
Tohle musí řešit všechny automobilky.
Nesmysl to není. Podívej😒br />
- ano, je to stejný základ jak v normálním Meganu. Ale to prostě proto, že Megane zatím jede na atmosferickém základu, na rozdíl např. od Škodovky, kde je základ oturbený, a pro Tour zbyla starší atmosféra. Takže Generation už neměl kam jít níž.
- emise jsou vždy vykoupeny cenou. Buď máš supermoderní motor, nebo upravenou převodovku, nebo obojí (+např. upravenou aerodynamiku, jiné gumy a pod.) ale tohle vše leze do peněž. A Generation je cenový tahák. Porovnej kolik stojí různý GreenLine a pod.
- spotřeba - pominu fakt, že spotřeba celkově není silná stránky TCE motorů obecně, ale zase je to otázka peněz. Ano, moderní motor, lepší spotřeba, ale zároveň vyšší cena.
Prostě máš tady vždy spoustu protichůdných požadavků. Já osobně jsem se taky divil, že 1.2TCE nenasadili jako základ do Megoše. Nedávno mi ale trošku otevřeli obzory Pogo s Iudexem (díky :yes: ) - jednak se prý chystá nová generace TCE, už s přímovstříkem. Jednak Renault zjevně zůstal u jednoduššího (a levnějšího) řešení. Základní atmosféra se parametry vyrovná 1.2TCE, spotřeba je pak diskutabilní, u těch malých turb člověk nikdy neví co na konci dne palubní PC ukáže >😒]
- ano, je to stejný základ jak v normálním Meganu. Ale to prostě proto, že Megane zatím jede na atmosferickém základu, na rozdíl např. od Škodovky, kde je základ oturbený, a pro Tour zbyla starší atmosféra. Takže Generation už neměl kam jít níž.
- emise jsou vždy vykoupeny cenou. Buď máš supermoderní motor, nebo upravenou převodovku, nebo obojí (+např. upravenou aerodynamiku, jiné gumy a pod.) ale tohle vše leze do peněž. A Generation je cenový tahák. Porovnej kolik stojí různý GreenLine a pod.
- spotřeba - pominu fakt, že spotřeba celkově není silná stránky TCE motorů obecně, ale zase je to otázka peněz. Ano, moderní motor, lepší spotřeba, ale zároveň vyšší cena.
Prostě máš tady vždy spoustu protichůdných požadavků. Já osobně jsem se taky divil, že 1.2TCE nenasadili jako základ do Megoše. Nedávno mi ale trošku otevřeli obzory Pogo s Iudexem (díky :yes: ) - jednak se prý chystá nová generace TCE, už s přímovstříkem. Jednak Renault zjevně zůstal u jednoduššího (a levnějšího) řešení. Základní atmosféra se parametry vyrovná 1.2TCE, spotřeba je pak diskutabilní, u těch malých turb člověk nikdy neví co na konci dne palubní PC ukáže >😒]
Upřímnou soustrast všem, kteří si to koupí. Když vidím, na jakou hrůzu se musí dívat na palubní desce, budou potrestáni sami.
BTW: víte, jak se vyměňuje u Megere žárovka? Také v tom je právě ten rozdíl mezi křápem a Autem.
BTW: víte, jak se vyměňuje u Megere žárovka? Také v tom je právě ten rozdíl mezi křápem a Autem.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tvrdé, ale na to se asi nedá nic jiného říci. Se tu lámu smíchyyyyyy >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Tak to ti stačí hooodně málo k tak velkému pobavení...
Zřejmě si zatím nikdy nemusel k vůli výměně běžné žárovky sundávat kolo, takže buď si ještě neměl/nemáš Megana, nebo si na něm nikdy sám neměnil žárovku 8-s :😉
[odkaz]
Zřejmě si zatím nikdy nemusel k vůli výměně běžné žárovky sundávat kolo, takže buď si ještě neměl/nemáš Megana, nebo si na něm nikdy sám neměnil žárovku 8-s :😉
[odkaz]
Přiznám se - žárovky neměním.... takže nevím. Ale viděl jsem to v servisu naposledy na Laguně a mechanik nenadával..... ono je to plus minus stejně náročné pro zručného mechoša. Na jakém autě jsi sundával kolo při výměně žárovky? To by mě zajímalo.... Jinak Cswrth byl trefný. >😁 když jsme u toho, tak by mě zajímalo, jak se mění žárovka např. u carrery, lamba, ferdy....to bude asi jako s tím meganem....
Hele Whiteee, ono to vyjádření ohledně snadnosti výměny žárovky v návaznosti na rozdíl mezi autem a křápem nic jiného ani nežádalo..... >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Hele Whiteee, ono to vyjádření ohledně snadnosti výměny žárovky v návaznosti na rozdíl mezi autem a křápem nic jiného ani nežádalo..... >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Ale zrovna u té výměny žárovky měl vyjímečně pravdu...
Viz odkaz..., já kolo nikdy při výměně žárovky nesundával, vždy to šlo i bez toho, což by mělo být u kompaktu se čtyřválcem samozřejmostí...
Viz odkaz..., já kolo nikdy při výměně žárovky nesundával, vždy to šlo i bez toho, což by mělo být u kompaktu se čtyřválcem samozřejmostí...
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
to je tiež pravda - "jednooké" auto na ceste bola najčastejšie Octavia alebo Fabia, neviem, či sa už polepšili
Octávky a Fabie potkávám také nejčastěji, logicky včetně těch "jednookých"... 😉
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
tak zrovna u trojky tohle dělat nemusíš. tam máš vyměněnou žárovku za 2 minuty
Ani se nedivím. tohle video udělalo Meganu tak velkou "reklamu", že si to znovu v další generaci nemohli dovolit... 😉
a nechceš přidat nějakej přešlap i jiný značky?
Proč, někdo tady snad tvrdí, že je to jediný přešlap v historii automobilismu...?
Jestli se ti bude lépe spát, tak sem klidně dej něco podobně zajímavého i na konkurenci a můžem to taky trochu proprat, mimochodem tohle téma tu jako první nakousl Ada... 😉
Jestli se ti bude lépe spát, tak sem klidně dej něco podobně zajímavého i na konkurenci a můžem to taky trochu proprat, mimochodem tohle téma tu jako první nakousl Ada... 😉
já sem nic takovýho dávat nepotřebuju. nemám potřebu nějakou automobilku hanět nebo vynášet do nebes.
na to tu máme jiný 😉
na to tu máme jiný 😉
Tím spíš tak trochu nerozumím tvé "potřebě", psát to, co jsi mi psal v 19:10...
Ta výměna žárovky u starého Meganu je opravdu síla. Nepřekvapilo by mě to u jiné kategorie aut, třeba MPV nebo u nějakého kupátka, třeba zrovna u TTčka tam taky není žádná zábava vyměnit přední žárovky. Jinak ale je známá věc, že každé auto má něco dobře a naopak něco špatně přístupné. Třeba u 307 je přímo šílený přístup ke starteru (1,6 Hdi) ovšem turbo máš zase doslova na dlani. Je to tím, že motor je pod kapotou umístěný vlastně obráceně než je běžné. Srandu si užiješ i s výměnou obyčejného vzduchového filtru, to je ovšem daň za MPVčkové geny a krátkou kapotu.
Sused bol 2,5 hodiny v servise s VW Caddy kvôli výmene žiarovky v zadnom svetle. V značkovom (!) servise študovali manuália by sa po 2 hodinách k tej žiarovke dopracovali.A že nekecám. Podobných excesov sa na rôznych vozoch určite nájde dosť.
No třeba u takové A2 už ani nejde otevřít kapota...
Však preto to nikto nechcel... >😒]
Každý zákazník se chtěl při koupi podívat na motor.... "sorry nejde to" .... "sorry tak nekupuju" >😒]
Tak s tou krátkou kapotou A2 to byl pochopitelně jen Emelův flame. Samozřejmě, že otevřít jde. Jen se otvírá odjištěním segmentů pod volně výklopnou mřížkou chladiče a sundává se úplně pryč, ale není to něco, co bys bez servisu nezvládl. Navíc se pod ní nachází motor jen "částečně", ale s výměnou žárovky to rozhodně není nijak tragické...
[odkaz]
[odkaz]
Isteže, doma v garáži alebo pred domom povedzme že to pôjde, ale na ulici pod priateľským dohľadom policajta by si tú kapotu asi nechcel dávať dole... 😉
Tak jistě, je trochu problém kam s ní, když ji sundáš, je sice hodně krátká, ale někam ji na tu chvíli dát musíš i tak...
Ešteže to od Audi neskopírovali všetci a ani Audina samotná to už nikde inde nepoužila...
On i ten motor byl uložený poměrně specificky, svým způsobem podobně jako v A-klasse...
Vše bylo u A2 podřízeno nízké hmotnosti a nízkému odporu vzduchu (na svou dobu a třídu úctyhodné hodnoty), navíc k doplňování provozních kapalin stačilo odklopit pouze předni panel masky...
[odkaz]
Vše bylo u A2 podřízeno nízké hmotnosti a nízkému odporu vzduchu (na svou dobu a třídu úctyhodné hodnoty), navíc k doplňování provozních kapalin stačilo odklopit pouze předni panel masky...
[odkaz]
Jasne, bol to technologický klenot, to sa poprieť nedá. AJ keď z praktického pohľadu sa pár neduhov našlo. Ale kto z priekopníkov ich nemal? Škoda, že to neťahali ďalej, ale málokto bol ochotný priplácať za hliníkovú karosériu u tak malého auta. Proste je to osud takýchto áut, zarábať sa na nich nedá. Viz. napríklad aj Avantime,a našo by sa možno aj viac príkladov.
Sorry, neviděl jsem odkaz. No je prd.el jak to ti frantíci vymysleli. Já ale jezdil pro žárovky do servisu a tam mi vždycky měnili zadačo.... Nicméně u toho meg stačí vytočil kola na max a je to.....ale tohle vymyslel opravdu de.bil, to souhlas..... >😁
Jo,tohle video je nářez :-! a to mám pro Rencka slabost ...
Menil si niekedy vodnú pumpu na Favorite? V pravom vnútornom blatníku zátka, za ňou dlhá skrutka, vyťahuješ ju okolo kolesa, škodováci v servise pri tom vraj dokonca demontovali koleso. Ďalej bolo treba podložiť zdvihák na správne miesto pod motorom, a v správnom uhle motor podvihnúť, aby si si ním tú pumpu nezacvikol o vnútorný blatník, a vôbec ju dostal von. Odliatok vodnej pumpy bol spoločný aj pre silentblok, čiže motor visel cez 4 skrutky a tesnenie na vodnej pumpe, bohovské riešenie...
Klaudie, to nic není. Na Chrysleru Neon první generace znamenala výměna vodní pumpy rozebrání půlky motorového prostoru. Tam nešlo kolem dvoulitru prostrčit ruku.
Výměna je jednoduchá, jeden technik v Renaultu drží žárovku a dalších deset jich šoupe toho Megana po servisu. >😒] Zajímalo by mě, jestli to jde i obráceně, jako že, vyměnit brzdové destičky přes tu díru za světlem a nemuset sundavat kolo. >😒]
Tady je přehled, jak dlouho to v kterém autě trvá...
[odkaz]
Audi A6/A8 - 42min... Espace - 72min 😄
[odkaz]
Audi A6/A8 - 42min... Espace - 72min 😄
Je to tak, ale napríklad ja už s tým problém nemám - žiarovky sú celkom vpohode prístupné, pritom je to Renault. Skôr v tom vidím zámer, aby sa aj s drobnosťami chodilo do servisu a cvakalo...
Je super, že si za pár peněz koupíš dnes už kvalitní, hlavně spolehlivé, moderní a bezpečné auto. Srovnávat s golfem, AR G, P307 atd. je zbytečné. Každý oslovuje díky svému zaměření jinou skupinu. Ano, výhodou např. golfa je možnost 4x4, dvouspojka a jiné čačinky. Nicméně je málo takto postavených vozů. Výběr v této kategorii je hlavně o ceně. Megan na golfa ztrácí jen výbavou, která není v téhle kategorii hlavní. Megan je pěkné auto, prostorné, bezpečné, spolehlivé no a za ty peníze prostě skvělé. Golf naopak lapá ty, kteří nejsou takoví "žebráci", aby si kupovali francouze. Prostě němec je němec.... Osobně se mi líbí skoro všechna auta, každé má něco do sebe.... za sebe dávám tomuto vozu s touto cenou :yes: ......
krize nám tu pěkně rozhýbala stojaté vody.... a to u všech.... Laguna - stejná výbava, podobný motor: L2 nové GT E😜r. 880tis., dnes 430tis. Avensis kombi v plné + 115koní stál v r. 2005-6 1.159.000.... dnes 749.000 a navíc dají slevu takže pod 700tis. to se týká i koncernu....takže super.... ještě nedávno za 250tis byla leda vylítaná ochtávka, 3letý megan, P, ........
Osobně bych si gof nekoupil....neoslovuje mě. Ale hlavně to není rybník, ve kterém chci lovit...... Všem kupcům Ren.M. gratulace!
krize nám tu pěkně rozhýbala stojaté vody.... a to u všech.... Laguna - stejná výbava, podobný motor: L2 nové GT E😜r. 880tis., dnes 430tis. Avensis kombi v plné + 115koní stál v r. 2005-6 1.159.000.... dnes 749.000 a navíc dají slevu takže pod 700tis. to se týká i koncernu....takže super.... ještě nedávno za 250tis byla leda vylítaná ochtávka, 3letý megan, P, ........
Osobně bych si gof nekoupil....neoslovuje mě. Ale hlavně to není rybník, ve kterém chci lovit...... Všem kupcům Ren.M. gratulace!
"V souvislosti s plněním přísnější emisní normy došlo v případě zážehových motorů na mírné zvýšení kombinované spotřeby" 8-s
To je fakt citát mesiaca.
Jen logický dopad současného "ekoterorismu"...
No hele... to už tady jednou bylo, při povinném zavedení katalyzátorů do Favorita, minimálně tehdy bych tomu ekoterorismus neříkal.
Znám pár lidí co se pohybují kolem vývoje motorů a emise jsou primárním tématem daleko před čímkoliv jiným. Podle mě je třeba Euro 4 už dostatečné, v centrech měst už často vychází z výfuku čistší vzduch než vchází...
Znám pár lidí co se pohybují kolem vývoje motorů a emise jsou primárním tématem daleko před čímkoliv jiným. Podle mě je třeba Euro 4 už dostatečné, v centrech měst už často vychází z výfuku čistší vzduch než vchází...
Na to aby se to dalo nazvat ekoterorizmem máme z článku trochu málo údajů. Tím že spálíš víc paliva, sice spotřebuješ víc zdrojů (neobnovitelných) ovšem na druhé straně díky tomu snížíš emise škodlivého svinstva (v absolutních číslech), které pak na ulici všichni vdechujeme. Prostě chybí nám tam aktuální hodnoty emisí před a po úpravě těch motorů. Z údajů z článku mi spíš vyplývá otázka. Co je menší ekologické zlo, spotřebovat větší množství neobnovitelných zdrojů nebo vyprodukovat větší množství emisí do vzduchu, který pak bezprostředně na ulici vdechujeme?
Vzhledem k tomu, že z jejich pohledu emise a spotřeba jedno jest - spotřebu vypočítávají z emisí - nemůžeš mít vyšší spotřebu a současně nižší emise.
Ten rozdíl v emisích mezi normami není tak vysoký, aby opodstatnil zvýšení spotřeby. Kdyby auta přestala růst a zase spadla na rozumnější rozměry a hmotnosti, ušetřilo by se daleko více.
Rekl bych ze ta tvoje myslenka je principialne spatne, zprisneni emisi proste nema vest k jakemukoliv zvyseni spotreby, ale naopak. S druhou vetou souhlasim.
Tyjo a co jsem asi napsal já? Fakt to už nehul, panáčku 😄
Napsal jsi přesný opak, panáčku >😁
Vedle probíhá grande tryzna za Punto. Měj pochopení, oliva klub prožívá jedny z nejtěžších chvil diskuzí... 😒 😉
Kolega v práci si tohohle Megana kupoval loni v únoru, tedy hned jak přišel na trh (tehdy v základu za 299000). Samozřejmě chtěl u prodejce ukecat nějakou tu slevičku, a ten mu řekl, že to auto je tak levný, že levnější už být nemůže a hele co se děje rok a 3/4 po tom 😉
Sakra, na co ji ten rencek kupoval, když dělá sám ze sebe low end? Teda alespoň u nás určitě. Megoš za 250, Thalia za 109, ale to bude asi na leasing, jinak za 150, Laguna za 409....... To se pak nedivím, že krátký Logan skomírá a Sandero taky nejede, jak si všichni mysleli. Celkem by mě opravu z čiré zvědavosti zajímalo, jestli Renault uplatňuje podobnou cenovou politiku i jinde, nebo jen Renault ČR tak horlivý. No myslím si o tom své, ale proč ne, pokud si myslí, že se jim to vyplatí, tak good luck.
Každopádně si neodpustím poznámku, že za ty prachy bych pořád šel raději do zánovní ojetiny z koncernu, než tohle, ptž na mě má taková cenová politika přesně opačný efekt, než jak by si asi u Renaultu přáli.
Každopádně si neodpustím poznámku, že za ty prachy bych pořád šel raději do zánovní ojetiny z koncernu, než tohle, ptž na mě má taková cenová politika přesně opačný efekt, než jak by si asi u Renaultu přáli.
A teraz skús zapojiť mozog...lebo na toto bolo škoda webového priestoru... :-!
Klaudis- mozog zapoj při čtení komentářu, na které reaguješ. Nebo víš co, na moje komentáře neraguj vůbec. Psal jsem u nás, u nás na co ji je Dacie. Dacii má Renault, aby mohl prodávat na východních trzích a taky aby měl levnou značku na západních trzích, kde je narozdíl od ČR brán Renault jako solidní značka, kdežot u nás si zadělává na low end jak vyšitý. Zjevně si to nepochopil, ale to není divu 😉
Pogo26- já vím, je těžká doba... A v ČR kde se hledí na korunu abnormálně to asi ani nijak nejde, ale přeci jen... Podle mě si prostě tímto Renault kazí jméno, byť to českému zastoupení může být jedno, ptž jde jen o jedno, prodat co nejvíc aut, což se určitě povede, ale pro budoucnost to není moc dobré.
Pogo26- já vím, je těžká doba... A v ČR kde se hledí na korunu abnormálně to asi ani nijak nejde, ale přeci jen... Podle mě si prostě tímto Renault kazí jméno, byť to českému zastoupení může být jedno, ptž jde jen o jedno, prodat co nejvíc aut, což se určitě povede, ale pro budoucnost to není moc dobré.
Lenže Dacia nemusí byť zásadne iba lacnejší Renault. Kto nemá dosť financií, nebude sa rozhodovať medzi Daciou a Renaultom, pretože sú si cenovo dosť blízko. Daciu volíš najmä kvôli účelu. Napríklad lacnejší a jednoduchší servis, robustnosť auta, trvácnosť interiéru - to všetko môže mať svoju cenu. Bez ohľadu na to, že za podobné peniaze môžeš mať solídneho zástupcu nižšej strednej.
Najviac sa mi páči, ako niektorí tunajší vidia veci priamočiaro a jednoducho, a vedia to lepšie ako všetci obchodníci a manažéri predaja... Sakra, že ťa ešte nevzali do tímu? 😉
Každý bojuje o svoje miesto na trhu, a každý inými zbraňami. Kto je lepší a kto horší, sa dá spočítať nakoniec, dovtedy sa dá o tom len dohadovať...
Najviac sa mi páči, ako niektorí tunajší vidia veci priamočiaro a jednoducho, a vedia to lepšie ako všetci obchodníci a manažéri predaja... Sakra, že ťa ešte nevzali do tímu? 😉
Každý bojuje o svoje miesto na trhu, a každý inými zbraňami. Kto je lepší a kto horší, sa dá spočítať nakoniec, dovtedy sa dá o tom len dohadovať...
Ve Francii stojí naopak Superb to co Megane a Octavie je za cenu Clia. A stejně si tam Škodovku nikdo nekoupí. Tak si to přeber. Pokud by Renault ČR nebyl tak horlivý, tak dopadne jako Mazda nebo Honda.
Jenže ona třeba ta Honda dopadá poslední dobou podobně "neslavně" i na jiných evropských trzích, takže to asi nebude problém ryze českého trhu..., ale taky tím, co Honda (auto) nabízela dřív a co nabízí dnes...
Ten odkaz na výměnu z Fifth Gearu byl docela sranda co? Akorát, že měl s realitou společného pramálo.
Jako majitel Renaultu mluvím z vlastních zkušeností. Celý ten jakože "test" je pěkný bulvár, až se divím že něco takového Fifth Gear vyprodukoval.
Přístup k předním světlům sice není nic moc, ale já to napoprvé, za začínající tmy zvládl za cca 15min, a to jen kvůli své blbosti, že v nadšení jak rychle jsem špatnou žárovku vybral, jsem se nepodíval pořádně, jak se tam má vrátit zpátky. Dělal jsem to taky přes ten otvor v blatníku, žádné kolo jsem nesundával, pod kapotou jsem taky nic neodmontovával.
Jednou mi odešla žárovka ráno cestou do práce a stavil jsem se ve svém servisu který mám po cestě. Mladý mechanik s vyzáblou rukou zvládl výměnu za cca 30sekund přes moorový prostor, ani se tam nedíval, kecal u toho se mnou jako by nic.
Takže asi tolik k urban legends o Renaultech. Lepší raz zažít, než x-krát vidět v televizi.
Jako majitel Renaultu mluvím z vlastních zkušeností. Celý ten jakože "test" je pěkný bulvár, až se divím že něco takového Fifth Gear vyprodukoval.
Přístup k předním světlům sice není nic moc, ale já to napoprvé, za začínající tmy zvládl za cca 15min, a to jen kvůli své blbosti, že v nadšení jak rychle jsem špatnou žárovku vybral, jsem se nepodíval pořádně, jak se tam má vrátit zpátky. Dělal jsem to taky přes ten otvor v blatníku, žádné kolo jsem nesundával, pod kapotou jsem taky nic neodmontovával.
Jednou mi odešla žárovka ráno cestou do práce a stavil jsem se ve svém servisu který mám po cestě. Mladý mechanik s vyzáblou rukou zvládl výměnu za cca 30sekund přes moorový prostor, ani se tam nedíval, kecal u toho se mnou jako by nic.
Takže asi tolik k urban legends o Renaultech. Lepší raz zažít, než x-krát vidět v televizi.
Máš recht, takhle si utahovat z festovních aut. Teda akorát mě trochu zarazilo tam jak píšeš, že na Renaulta to chce mít... vyzáblou ruku... >😁
P.S. A já bláhovej se domníval, že renaulti jsou tak dobrý auta, že nepotřebujou ani světla... 8-s >😁
P.S. A já bláhovej se domníval, že renaulti jsou tak dobrý auta, že nepotřebujou ani světla... 8-s >😁
Ty bláhovej se domníváš že HITLERWAGEN je nejlepší automobilka světa...Jenže ty máš IQ tykve >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D
Díky za vysvětlení, v tom případě byl původní příspěvek Ády a pak odkaz WL pouze flame :no:
Já megana II sice nikdy něměl a i proto jsem u něj nikdy žárovku neměnil, ale i tak si myslím, že do úplného flame to má přece jen poněkud daleko (na rozdíl od té kapoty A2, co údajně nejde otevřít) a to i přesto, že nemám žádný zásadní důvod nevěřit kukovi.
Stejně tak si nemyslím, že je to s tou bulvárnostní FG až tak hrozné (minimálně by se museli Renaultu veřejně omluvit, ale FG nejsou zas takoví zelenáči a určitě mají i "preventivní" právní konsultace a jisté zkušenosti v tomto směru.
Na videu jde jasně vidět, že si na to pozvali nějakého profesionála (i když jen "universálního"), který vám (v Anglii) běžně přijede, pokud si podobně zaměřenou/organizovanou asist. službu zavoláte.
A ten postupoval profesionálně podle "profesionálně" napsaného manuálu/návodu k vozidlu, za jehož věcnou správnost odpovídá především výrobce (Renault), který tam taky zjevně minimálně za tímto účelem udělal v podběhu předního blatníku ten "otvor" na který poukazuje v návodu, v souvislosti s výměnou žárovky v předním světlometu.
Pokud tedy jde žárovka vyměnit nesrovnatelně jednodušeji a rychleji "zhora" (jak píše kuko), pak si Renault dělal ze svých zákazníků ještě větší pr.del, než to vypadá jen podle tohoto videa... :😉 😉
P.S. Ale možná byl tento kanadský žertík určen jen pro anglickou verzi s pravostranným řízením, vzájemnými naschvály jsou frantíci vs angláni proslulí... >😒]
Stejně tak si nemyslím, že je to s tou bulvárnostní FG až tak hrozné (minimálně by se museli Renaultu veřejně omluvit, ale FG nejsou zas takoví zelenáči a určitě mají i "preventivní" právní konsultace a jisté zkušenosti v tomto směru.
Na videu jde jasně vidět, že si na to pozvali nějakého profesionála (i když jen "universálního"), který vám (v Anglii) běžně přijede, pokud si podobně zaměřenou/organizovanou asist. službu zavoláte.
A ten postupoval profesionálně podle "profesionálně" napsaného manuálu/návodu k vozidlu, za jehož věcnou správnost odpovídá především výrobce (Renault), který tam taky zjevně minimálně za tímto účelem udělal v podběhu předního blatníku ten "otvor" na který poukazuje v návodu, v souvislosti s výměnou žárovky v předním světlometu.
Pokud tedy jde žárovka vyměnit nesrovnatelně jednodušeji a rychleji "zhora" (jak píše kuko), pak si Renault dělal ze svých zákazníků ještě větší pr.del, než to vypadá jen podle tohoto videa... :😉 😉
P.S. Ale možná byl tento kanadský žertík určen jen pro anglickou verzi s pravostranným řízením, vzájemnými naschvály jsou frantíci vs angláni proslulí... >😒]
Tak především se tady bavíme o předchozí generaci Meganu, která už je pěknou řádku let na trhu a tak ti moc nevěřím, že bys tady tohle téma a jeho rozuzlení četl poprvé. Ovšem pokud to tak opravdu je, tak beru tvůj odkaz pouze jako důvod k pobavení. Jiný účel totiž ta celkem vtipná scénka ani neměla. A už vůbec nemůže potom takové vtipné video nikoho urazit, natož samotný Renault. Jediné co se mi nelíbí a asi nebudu sám, je to srovnávání s jiným autem, v tomto případě zrovna s Golfem. Pak už jde humor trochu stranou a celé to zavání placenou reklamou „chváleného“ auta. Jinak, přiznám se, že věřím víc někomu, kdo Renaulta II opravdu měl, a má s ním osobní dlouhodobé zkušenosti, než zábavnému videu z internetu. Předpokládám, že žárovku u Meganu II lze měnit jak z motorového prostoru, tak z podběhu a to v závislosti na motorizaci. Dokážu si taky představit, že pro přístup k otvoru v podběhu opravdu stačí pouze natočit kolo a nemusí se celé demontovat.
Tobě ovšem uniká podstata mé reakce, tedy to, že za návod k obsluze (manuál) výrobku/produktu odpovídá výrobce a pokud jím někoho uvede v omyl, pak za to nese plnou odpovědnost. Video dokumentuje za jak dlouho se dá (přibližně) vyměnit žárovka podle návodu k obsluze! vozidla, nikoli jak to lze provést co nejrychleji a jakýmkoli způsobem, který v návodu uveden není, a právě proto bych byl s tím flame, bulvárem a placenou reklamou malinko rozvážnější... 😉
Určite to bolo podľa návodu v príručke? Som lenivý sledovať to video celé.
V príručke k Scénicu bola len poznámka "výmenu žiaroviek zverte autorizovanému servisu". Bolo to trochu svinstvo, tri žiarovky s výmenou ma stáli vyše 30 €. Tera už ten problém nemám, Kangoo je vpohode. 😉
V príručke k Scénicu bola len poznámka "výmenu žiaroviek zverte autorizovanému servisu". Bolo to trochu svinstvo, tri žiarovky s výmenou ma stáli vyše 30 €. Tera už ten problém nemám, Kangoo je vpohode. 😉
Já Megana II taky nikdy neměl tak to tady spolu asi těžko objektivně posoudíme. Jen ti můžu upřímně napsat, že když vidím podobné vtipné video, nepřikládám mu velkou informační váhu. Když třeba v Top Gearu udělají zábavnou recenzi nové Audiny jejímž závěrem je, že Audi řídí jenom blbečci, taky jim asi moc nevěříš, nebo ano? No a Audi se s Top Gearem asi taky soudit nebude … Takže nech ten návod na pokoji, připomínáš mi tím trochu jednu soudní žalobu, která údajně proběhla v Americe... Paní dala vysušit právě vykoupaného psa do mikrovlnky a pak se soudila s výrobcem, že nebylo v návodu napsáno, že ho to usmaží a zabije.
Lítáš tu od tématu k tématu. Předmětné video je dokonalá scénka, scénka, která vychází z návodu na Mégan 2. Nic více nic méně. Na rozdíl od věty, že AUDI řídí blbečci, má to video (bez ohledu na značku auta) jiskru, švih. Pokud v tom necítíš ten nadhled, a já uznávám, že osobně v tom i stopu ironie směrem k Renaultu vnímám (je však milá), jsi nějaký zaseklý.
Jistě, že to video v tom "podprahovém" dokonale vystihuje "náturu" majitelů Renaultu, v podstatě v tom druhém sledu jde o to, že si to video střílí z renaulťáků, tedy z těch, kteří se domnívají, že Renault je nejlepší auto na světě a jsou schopni (jako nyní ty) se rvát za svou značku u takových věcí jako je to humorné video. Chce to trochu nadhledu.
Mimochodem, není to tak dlouho, co tu proběhla na Foxe, mistra elegance, brazilská reklama jejímž tématem byl Rambo, který sa-mo-zřej-mě přece jezdí Foxem. Smáli jsme se tomu všichni...
Tak řekněme, že právě tohle je ten rozdíl mezi fanoušky Volkswagenu a fanoušky Renaultu... 8-s 8-s 😉
Jistě, že to video v tom "podprahovém" dokonale vystihuje "náturu" majitelů Renaultu, v podstatě v tom druhém sledu jde o to, že si to video střílí z renaulťáků, tedy z těch, kteří se domnívají, že Renault je nejlepší auto na světě a jsou schopni (jako nyní ty) se rvát za svou značku u takových věcí jako je to humorné video. Chce to trochu nadhledu.
Mimochodem, není to tak dlouho, co tu proběhla na Foxe, mistra elegance, brazilská reklama jejímž tématem byl Rambo, který sa-mo-zřej-mě přece jezdí Foxem. Smáli jsme se tomu všichni...
Tak řekněme, že právě tohle je ten rozdíl mezi fanoušky Volkswagenu a fanoušky Renaultu... 8-s 8-s 😉
:yes😒br />
BTW - taky zalezi na tom, ktera zarovka se vymenuje, zdali leva, ci prava. Obrysova, nebo potkavaci... Ale tento jemny detail rendlikovci zcela evidentne nejsou schopni pochopit. A proto si nezaslouzi nic lepsiho, nez zase jen toho rendlika. 😉 Prejme jim ho >😒]
BTW - taky zalezi na tom, ktera zarovka se vymenuje, zdali leva, ci prava. Obrysova, nebo potkavaci... Ale tento jemny detail rendlikovci zcela evidentne nejsou schopni pochopit. A proto si nezaslouzi nic lepsiho, nez zase jen toho rendlika. 😉 Prejme jim ho >😒]
Ádo,vzore korektnosti vúči Renaultu,jsi nesporně "vzorem rozdílu" mezi fanoušky značek >😒] .O tvé objektivnosti netřeba pochybovat...
Tak tvrdit,že dotyčné video "jistě, nota bene v podprahovém,dokonale vystihuje náturu" majitelů Rencka je silná káva.Reklamu na Ramba jsem neviděl,nakonec ta reklama je už ve svém jádru nadsázka(nemluvě o tamním naturelu),tudíž tomu dát o level víc satiry nestojí na velkorysosti téměř nic.
Není to poprvé,co se ona výměna tady objevila a teprve dnes-vlastně včera-se rozproudila debata,do jaké míry je to reál nebo dobře mířený rýpanec.
Debatu rozpoutal kdo jiný než objektivita sama - Áda,White se přidal odkazem a kupodivu majitelé "těch křápů" se až časem vymezili vlastní zkušeností,že to je v reálu jinak.
Chápu,že ti Rencek nesedí a koukáš na něj s neskrývaným despektem,ale povyšovat i fanoušky značky je novinka co zapadá 😉 ...
Není to poprvé,co se ona výměna tady objevila a teprve dnes-vlastně včera-se rozproudila debata,do jaké míry je to reál nebo dobře mířený rýpanec.
Debatu rozpoutal kdo jiný než objektivita sama - Áda,White se přidal odkazem a kupodivu majitelé "těch křápů" se až časem vymezili vlastní zkušeností,že to je v reálu jinak.
Chápu,že ti Rencek nesedí a koukáš na něj s neskrývaným despektem,ale povyšovat i fanoušky značky je novinka co zapadá 😉 ...
Určitě souhlasím s tím, že to video neříká o majitelích Renaultu obecně nic zásadníh👋podstatnéh👋specifického.
Podobné video může mít (obecně) přímou souvislost pouze se samotným produktem, případně návodem k němu a lidmi co se na tomto řešení (případně jeho doporučení) podíleli s eventuelním negativnímn dopadem na koncového zákazníka...
Bohužel těch lidí, kteří tu neřeší momentální diskusní "podstatu", ale spíš to, které konkrétní značky se (ta diskusní"podstata") týká, je tu mnohem víc, viz. např. poslední reakce "počítače"... 8-s 😉
Podobné video může mít (obecně) přímou souvislost pouze se samotným produktem, případně návodem k němu a lidmi co se na tomto řešení (případně jeho doporučení) podíleli s eventuelním negativnímn dopadem na koncového zákazníka...
Bohužel těch lidí, kteří tu neřeší momentální diskusní "podstatu", ale spíš to, které konkrétní značky se (ta diskusní"podstata") týká, je tu mnohem víc, viz. např. poslední reakce "počítače"... 8-s 😉
Napiš mi, kde se odkláním od diskusní podstaty? Diskutuji o vtipném videu, na které jsi sem vložil odkaz. Díky tomu jsme se posunuli od údajně špatné konstrukce auta, což by z toho odkazu, bez dalšího komentáře mohlo vyplynout, k nepřesnému návodu... Přijde mi, že se trošku zbytečně "špičkujeme" přitom máme na věci podobný názor, jen nás bohužel dělí fandovství k jiným značkám ;-\
"Argumenty" jako paní s mikrovlnkou, nebo příklad s řidiči/blbečky určité konkrétní značky, nemají s podstatou toho o čem jsem psal společného vůbec nic, kromě toho rádoby špičkovaní...
Renault mi sedí, nemám s ním žádný problém, nemám problém ani s videem.Aa jak vidíš i na diskuzi , je to přesně, jak jsem napsal, to video má dvě roviny, humorná scénka o výměně žárovky v méganu, ta druhá výborně odkazuje na (některé, to snad chápeš) majitele renaultů, kteří vidí ve svých autech světové ikony. Tak to je, s tím nic nenaděláš. Ostatně takoví "fandové" jsou nepochybně u každé automobilky. Akorát holt u toho Golfu nemusíš při výměně žárovky zároveň přezouvat pneumatiku... >😁 😉
Asi si to video na Top Gearu neviděl, nebyla to pouhá věta, ale vtipná reportáž o tom, jak je Audi těžké na čumák a jaké mají zkušenosti s jeho majiteli na silnici. Na jedné věci se ale shodneme, jak video na Audi, tak video o tom Meganu mě pobavilo, viz. mé příspěvky výše v diskusi. Takže na tom, že je video vtipné se shodneme, co mi ale přijde už mimo zábavný pořad je to srovnání s Golfem, vtipné by to bylo i bez toho srovnání. Můj názor, je, že tady už zábava jaksi končí a nastupuje, méně zábavná část komerční... 😉
Promiň, ale s tím srovnáním délky doby při výměně žárovky (podle návodu) a závěrem, že nějakou značku řídí jen blbečci, si opravdu těžce vedle a jen doufám, že nejsi se zmiňovanou paní v přímém příbuzenském vztahu.
Mezi tím, co by v návodu eventuelně ještě být mohlo (navíc) a mezi tím co je tam případně uvedeno zřetelně zavádějícím způsobem, je dost zásadní rozdíl, pokud je to nad tvé rozlišovací schopnosti, zkus znovu upgradeovat... 😉
Mezi tím, co by v návodu eventuelně ještě být mohlo (navíc) a mezi tím co je tam případně uvedeno zřetelně zavádějícím způsobem, je dost zásadní rozdíl, pokud je to nad tvé rozlišovací schopnosti, zkus znovu upgradeovat... 😉
WL, myslím, že je zbytečné diskusi převádět do osobní roviny. 8-s Místo narážek na mé příbuzenské vztahy a kvalitu mého hardware, se zkus ještě jednou zamyslet nad mým příspěvkem. Neříkám, že jsou ty videa obsahově vyrovnaná, jen říkám, že jsou to obojí videa vtipná. Jejich účelem je pobavit a to s notnou dávkou ironie a nadsázky. 😉
S tím argumentačně vyloženě nemístným přrovnáním s paní s mikrovlnkou jsi tu přišel ty, tak nebuď najednou tak citlivý. Pokud na základě tvého "argumentu" vyjádřím podobnou "obavu", pak to má do tvé interpretace narážek v osobní rovině podobně dalek👋blízko, jako "argument" ve tvé původní reakci na mě...
Zpomal a přibrzdi, kauzu s mikrovlku sem přirovnával ke kauze s Meganem, nikoli k tvé osobě, to je v rovině osobních narážek podstatný rozdíl.
Nech si ty svoje úvodní příkazové "regulace v osobní rovině"... :😉 😉
Pokud si tak velmi citlivý na tu osobní rovinu (já jsem zase spíš "citlivý" na logiku a věcnost podobných argumentů), a to i bez náznaku nějaké osobní urážky, tak potom možná příště raději sám napiš, "připomíná mi to", namísto tvého: "...připomínáš mi tím..."
Pokud si tak velmi citlivý na tu osobní rovinu (já jsem zase spíš "citlivý" na logiku a věcnost podobných argumentů), a to i bez náznaku nějaké osobní urážky, tak potom možná příště raději sám napiš, "připomíná mi to", namísto tvého: "...připomínáš mi tím..."
Trochu se to rozmělnilo tak se ještě jednou vrátím k té žárovce.
1. mám klasický světla, v tom odkazu od Labela na Fift Gear tam mají nějaké jiné (xenon to zjevně není, ale napamatuji si, že bych v ČR potkal Megoše s takovým světlem)
2. v návodu se taky doporučuje navštívit servis - tipnul bych, že ten návod je prostě univerzální a na západ od nás si lidi zdaleka tak nelibují v kutilství jako tady, takže i s relativními prkotinami jezdí do servisu.
3. oficiální postup by měl být přes ty plastový kryty v podběhu. S tím, že kolo by mělo být vytočené, aby byl přístup co nejlepší. I bez vytočeného kola je to OK. Já to dělal v kombinaci přes motorový prostor (tady jsou ale nějaké výztuhy, takže člověk trošku laboruje) a přes ten kryt v podběhu. Nikde nepíšou, že kolo se musí sundat kompletně.
4. je to ideální řešení - není. Dá se to zvládnout - ano. Přístup třeba k zadním světlům je naopak (u sedanu) výborný a bezproblémový.
Na druhou stranu, za 5 let mi odešla 1 potkávačka a 1 parkovačka vepředu. :-!
Ještě k tomu Fifth Gearu - říká se tam, že Megane byl od začátku konstruován s ohledem na bezpečnost, a obětoval se třeba právě snadný přístup ke světlům. Porovnávat s Golfem V je pak ne úplně fér, je totiž o 3 roky mladší, což v konstrukci aut je docela dost.
1. mám klasický světla, v tom odkazu od Labela na Fift Gear tam mají nějaké jiné (xenon to zjevně není, ale napamatuji si, že bych v ČR potkal Megoše s takovým světlem)
2. v návodu se taky doporučuje navštívit servis - tipnul bych, že ten návod je prostě univerzální a na západ od nás si lidi zdaleka tak nelibují v kutilství jako tady, takže i s relativními prkotinami jezdí do servisu.
3. oficiální postup by měl být přes ty plastový kryty v podběhu. S tím, že kolo by mělo být vytočené, aby byl přístup co nejlepší. I bez vytočeného kola je to OK. Já to dělal v kombinaci přes motorový prostor (tady jsou ale nějaké výztuhy, takže člověk trošku laboruje) a přes ten kryt v podběhu. Nikde nepíšou, že kolo se musí sundat kompletně.
4. je to ideální řešení - není. Dá se to zvládnout - ano. Přístup třeba k zadním světlům je naopak (u sedanu) výborný a bezproblémový.
Na druhou stranu, za 5 let mi odešla 1 potkávačka a 1 parkovačka vepředu. :-!
Ještě k tomu Fifth Gearu - říká se tam, že Megane byl od začátku konstruován s ohledem na bezpečnost, a obětoval se třeba právě snadný přístup ke světlům. Porovnávat s Golfem V je pak ne úplně fér, je totiž o 3 roky mladší, což v konstrukci aut je docela dost.
Souhlasím, sám jsem psal, že jde o anglickou verzi s pravostranným řízením a u té může být leccos jinak, včetně světel a žárovek k nim a dokonce i včetne návodu. Rozdíly můžou být i u různých motorizací a příplatkových výbav, které mohou snadnost výměny té které žárovky případně ovlivnit.
Proto jsem psal, že bych byl s vynášením jasných soudů malinko obezřetnější.... 😉
Ten argument s tříletým rozdílem v konstrukci Golfu V ale příliš neberu, a to hlavně ze dvou důvodů😒br /> 1. Každé takové auto podobně renomovaného výrobce (jako je VW, nebo Renault) musí být konstruováno s velkým důrazem/ohledem na bezpečnost a čím novější model, tím spíš...
2. Ale hlavně pokud by ho třeba srovnávali s Golfem IV (který byl přímým konkurenetem Meganu II při jeho uvedení na trh), dopadlo by to (podle mých zkušeností) s Golfem IV velmi podobně, jako v případě výměny žárovky u Golfu V. Jediný problém, o kterém v této souvislosti s Golfem vím (netýká se ale rychlosti výměny žárovky), je u třetí generace Golfu v případě, že byl vybaven zdvojeným světlometem (2xH1, místo 1x H4). U tohoto typu reflektoru praskaly častěji (při ne zcela dokonalé manipulaci) plastové packy u jeho zadního celopološného krytu..., který bylo nutné sundat, při každé výměně žárovky (parkovačka + 2x H1).
Proto jsem psal, že bych byl s vynášením jasných soudů malinko obezřetnější.... 😉
Ten argument s tříletým rozdílem v konstrukci Golfu V ale příliš neberu, a to hlavně ze dvou důvodů😒br /> 1. Každé takové auto podobně renomovaného výrobce (jako je VW, nebo Renault) musí být konstruováno s velkým důrazem/ohledem na bezpečnost a čím novější model, tím spíš...
2. Ale hlavně pokud by ho třeba srovnávali s Golfem IV (který byl přímým konkurenetem Meganu II při jeho uvedení na trh), dopadlo by to (podle mých zkušeností) s Golfem IV velmi podobně, jako v případě výměny žárovky u Golfu V. Jediný problém, o kterém v této souvislosti s Golfem vím (netýká se ale rychlosti výměny žárovky), je u třetí generace Golfu v případě, že byl vybaven zdvojeným světlometem (2xH1, místo 1x H4). U tohoto typu reflektoru praskaly častěji (při ne zcela dokonalé manipulaci) plastové packy u jeho zadního celopološného krytu..., který bylo nutné sundat, při každé výměně žárovky (parkovačka + 2x H1).
Ano, možná to co v tom videu vybral z toho reflektoru je teda pořádnej macek, ta moje žárovka je úplně klasická.
S tou konstrukcí jsi to asi pochopil špatně - myslel jsem, že Golf V byl uveden o cca 3 roky později na trh, a za ten čas už znova mohli pokročit výrazně technologie a použité materiály, čímž se napřikla mohlo upustit od určitých extra výztuh nad světlama jak to má právě Megane. Čímž netvrdím, že si soudruzi z Francie prostě neulehčili práci a místo skutečně dobrého řešení pro bezpečnost i snadnou obsluhu to prostě udělali jen jednoduše pro to první >😒]
Další věc co mě ještě napadla je zvolená motorizace - tady se docela může lišit rozložení vnitřností a to co u mně je dostupné přes motorový prostor, může být u jiné motorizace úplně zasekané.
S tou konstrukcí jsi to asi pochopil špatně - myslel jsem, že Golf V byl uveden o cca 3 roky později na trh, a za ten čas už znova mohli pokročit výrazně technologie a použité materiály, čímž se napřikla mohlo upustit od určitých extra výztuh nad světlama jak to má právě Megane. Čímž netvrdím, že si soudruzi z Francie prostě neulehčili práci a místo skutečně dobrého řešení pro bezpečnost i snadnou obsluhu to prostě udělali jen jednoduše pro to první >😒]
Další věc co mě ještě napadla je zvolená motorizace - tady se docela může lišit rozložení vnitřností a to co u mně je dostupné přes motorový prostor, může být u jiné motorizace úplně zasekané.
Kuko, děkuji za vysvětlení. Nejdůležitější je bod 3. Jak tvrdíš, tak nikde v návodu není napsáno, že se kolo musí sundat kompletně. Kolo by mělo být pouze vytočené (plný rejd) a pak je otvor pro výměnu žárovky přístupný. Pak se dá napsat, že je to vcelku zajímavé řešení a nevidím na něm vůbec nic co by mělo vést k vytvoření podobného videa. Co by naopak mohlo být námětem k natočení ironického videa je nešikovnost dotyčných techniků a redaktorů z Fifth Gearu - takový Pat a Mat by se toho zhostil s bravurou.
tak ono když se bude brát to video s nadhledem jako poukaz na francouzskou konstrukční školu, která je řekněme v některých věce hodně "netradiční" >😒] , tak je to ok, oni fakt někdy vymyslí věci až člověk žasne
když jsem zjistil, že ten servisní otvor je v podběhu, chvíli jsem z toho byl taky pak, ale když to člověk vyzkouší, funkčnost je docela OK
jinak přesně jak na konci videa ten chlápek mění světlo v Golfu, otočen zádama a sedíc na kapotě, tak to udělal i mechanik v mém servisu, akorát byl obrácen bokem 😄
když jsem zjistil, že ten servisní otvor je v podběhu, chvíli jsem z toho byl taky pak, ale když to člověk vyzkouší, funkčnost je docela OK
jinak přesně jak na konci videa ten chlápek mění světlo v Golfu, otočen zádama a sedíc na kapotě, tak to udělal i mechanik v mém servisu, akorát byl obrácen bokem 😄
Reznutí zvenku dovnitř se stává většinou jenom u provozních oděrek a podobných a Renault se prostě brání tomu, aby někdo reklamoval reznoucí blatník, který předtím někdo odřel až na dřeň někde vozíkem u supermarketu....
Viděl jsi už někdy třeba Felicii?
Tak se dívej pořádně, pak nám řekni odkud kam jde koroze. (napovím: dovnitř to nebude.)
vidíš vidíš, vyplatilo se - makals na sobě, mrskal jazyky, získávál životní zkušenosti, zrál, a příští rok se to všechno zúročí. Jen aby jsi trefil tu správnou značku >😁