Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
dicky
Je to aristokrat na kolech to se musi neda uprit.Akorat s tim obrem obri rozmery atd. a podobnejma komentarema bych to zas neprehanel..meri to do 5 metru tak docela normalni rozmer ..a vnitrek 159 cm je standart celkem v teto kategorii v celosvetovem meritku a snad i v evrope.Ale jinak dobry
Jojo souhlasim, kdyz vedle postavime napriklad bezny F150, bude RR vypadat jako uplne normalni auto. >:D
Barrichello
tohle je prostě klasika, no ty údaje otáčkoměru při uváděných rychlostech mi něcopřipomínaj, copak to asi bude :-)
Range Rover je klasika, pořád je z toho cítit kus britské tradice a to se mi líbí.
Range Rover je klasika, pořád je z toho cítit kus britské tradice a to se mi líbí.
webpaja
...do této chvíle jsem měl možnost a šest s RR jen jednou a to v naftě a před FL provedením. Teprve naživo vyniknou obrovské rozměry celého vozu i jednotlivých detailů. Důvody ke koupi podobného vozu nemám, ale bez přehánění si zkratku RR shodnou s výrobcem nejprestižnějších limuzín zaslouží ;-)
je to normalni nesizene suv nic obrovskeho bych na nem nevidel >:D jojo RR X4
V Evropě obrovsky, v Americe průměr. Měl jsem možnost se tam pár "SUV" projet, prostě všechno je předimenzovany...až na podvozek :-)
Připadal jsem si jako krotitel mírného dinosaura, ne jako řidič auta ;-)
To je otázka zvyku, jezdím s Free. II a zrovna dneska jsem jel za jedním RR, je to krása, ale z mé pozice mi tak velký nepřišel. Jasně, když jsem si to vezl poprvé domů, tak jsem parkoval ze strachu s půl metrovými rozestupy, ale teď už jsem s tím mřštnější než většina řidičů oktávek. Stejně když jsem si zkoušel Discovery 4, na první pocit šílená krabice, se kterou se nedá vejít ani na celou okresku, ale po chvilce to jde... ;-)
Mám sice čidla i vpředu, ale dozadu je auto velmi přehledné a dopředu po kratším tréninku vlastně taky, akorát je prostě širší a člověk si to musí pořádně vtlouct do hlavy, než se někam začne cpát. RR na tom bude dost podobně, akorát je o půl metru delší, takže s tím setem kamer bych se odvážil projet i prodejnou porcelánu... >:D
Mám sice čidla i vpředu, ale dozadu je auto velmi přehledné a dopředu po kratším tréninku vlastně taky, akorát je prostě širší a člověk si to musí pořádně vtlouct do hlavy, než se někam začne cpát. RR na tom bude dost podobně, akorát je o půl metru delší, takže s tím setem kamer bych se odvážil projet i prodejnou porcelánu... >:D
Mr.Murphy
užitečná hmotnost: "375 až 500 kg" dle výbavy.... Takže když to auto našlápnu výbavou a sednou do toho 4 chlapi, tak zavazadla už si musí nechat vézt taxíkem, jo? >:D
Jasně, tohle auto bude sloužit především jako pojízdný obývák do městkých kolon, ale stejně mi to přijde až absurdní....
Jasně, tohle auto bude sloužit především jako pojízdný obývák do městkých kolon, ale stejně mi to přijde až absurdní....
Limit 3,5 tuny asi...
Jj, to bude mozny. Preci jen vzduchovy odpruzeni by uneslo i vic.. pak by hrozil omezovac a tachograf >:D
Frantizsekk
Tady jsem cetl jiny test toho sameho vozidla
[odkaz]
prectete si narozy na jizdni vlastnosti...
[odkaz]
prectete si narozy na jizdni vlastnosti...
koukám že máte v redakci profíky dělad z ofroadu suv a eště u renge rove to je síla
×
Sdílení komentáře
×
druhá strana mince - automatické prevodovky v RR podla slov majitela špecializovaného servisu na automaty jednoznačne v tejto triede dominujú čo sa týka poruchovosti. ;-\
Stačí si přečíst zkušenosti majitelů těchto úžasných křápů a rozumný člověk, pokud není masochista, radši skočí do té Q7, i když to je špatně uvedený příklad, to je úplně jiná kategorie. Viděl bych to spíš na LandCruiser V8.
Jinak už naprosto nechápu, proč cpát takhle silný motor do takového auta, když to stejně pojede rychle akorát rovně, do zatáček ne a ubrzdit to bude taky problém.
Taký solídny pravý hák všetkým ekobuznám >:-[] :yes:
Viem o tych autach viac ako si dokazes predstavit aj v porovnani s LC V8, ci GL aj co sa tyka skusenosti testerov na polygonoch a podobne. Neboj, aj o tych poruchach by som ti dokazal dlho rozpravat co je najvacsi kamen urazu a podobne...ale zjavne tu si najmudrejsi, pojedol si vsetku mudrost sveta a tvrdis, ze jedno 5 metrove auto potrebuje 500 k agregat, lebo to je SUV a druhe nie, lebo to je off road... to akoby si povedal, ze 458 italia potrebuje namakany agregat, ale 612 scaglieti nie - lebo to nie je supersport ale grand turismo - si snad delas kozy ne?
Taketo krcmove recnicke otazky dopadnu vzdy rovnako..nech si ktokolvek hovori co len chce. Chces priklad? je to ako otazka - ze aka totalna blbost je davat do supersportu diesel, a odpoved? taka, ze sa pozri ako skoncila 24 h le mans!!
PS: nemyslis, ze vo vedeni LR su aspon taky rozumny ludia ako ty? oni vedia velmi dobre, ze preco!
Oběma dvěma je ten motor úplně naprd, ale jde o prestiž a taky když už se to udělalo pro ten Jaguar, tak se to může šoupnout i do RR + RRS. Mimochodem ten motor má i nepřeplňovanou verzi, která ale v evropě není k dostání a ta by v tom autě dávala mnohem větší smysl. Za.... ekologové... ;-\
Le Mans - ono je to stejně takové čudné, protože prototypy měly vždycky předepsaný způsob, jak má být ten motor postaven - objem, přeplňování, otáčky... Takže všichni měli plus mínus stejné podmínky. Ale jak chceš srovnat konstrukčně diametrálně odlišné způsoby spalování ? Ukaž mi v celém automobilovém odvětví jednu jedinou dvojici motorů diesel + benzin, které mají stejný výkonový projev ? To nejde... :-!
Jsem silný odpůrce dávat silné motory do aut, které jsou schopné jet rychle akorát rovně, a navíc nebrzdí...
Audi Q7 6.0 má nepochybně sportovnější podvozek a navíc předpokládám keramické brzdy, tady si nejsem jistý, ale určitě jsou lepší než u RR.
To tu každý příspěvek musí skončit v osobní rovině a napadáním ? Kromě toho, čím jsem si to vlastně vysloužil ? :-)
Řídil jsem jen Discovery 4 a tam jsem měl pocit jistoty, že bych tu hypotetickou 3 tunovou loď na vozíku za mnou ubrzdil. V prazdném autě byly celkem dost ostré. Do RRS s tímto motorem přesto montují příplatkové brzdy Brembo. RR by nemuseli odfláknout.
Presne suhlasim s tym co si pisal hore - ide o prestis a maju to spolu s Jagom tak preco to tam nedat? U nas v Eu to uvidime len vinimocne, najviac ich pojde v amerike a hlavne azii. Inac o atmosferickej verzii taktiez viem, skoda ze u nas neni k dispozicii, bola by vemi zaujimava. A taktiez mas pravdu s brzdami - RR tam ma Brembo, nechce sa mi hladat kolko piestikove a aky priemer, no viem, ze su vyborne a na takuto obru vahu aku je RR funguju vraj perfektne. V LR to neodflakli.
Co sa tyka migovho porovnania s Q7 ano - ma tam keramicke brzdy, a ano ma lepsi podvozok na cesty, no to by sme z RR spravili Porsche. Chvala panu, ze vyrobcovai ostali verni tradicii a postavili auto schopne jazdit aj v terene... Q7 V12 TDI je taka netradicna chutovka - nema zmysel tu s nou porovnavat.
Inac, to v Le mans - to bola len moja narazka. Ze vela ludi riesi otazky preco - vzdy tvrdim, ze kompetentny vedia preco. To bol priklad, ze ked do sportovych specialoch zacali davat diesle kazdy ich pochovaval a tohto roku vyhrali napr. 24 h. a napr. Dakar... Mam racej benzin, no aj tak klobuk dole...
Co chces vediet o poruchach? RR alebo Disco3?
Tak velmi strucne - pri RR velmi zalezi kus od kusu. Naj problem su kardanove hriadele. Buchaju, trasu sa, robia proste kraval. Niekto ich vymeni a robi to to iste, niekto ich musi vymenit 3x a niekto s nimi nema problem nikdy - je to 50:50. Prevodovky vydrzia cca 150 tis. potom treba novu alebo repas. Cca tolko vydrzi aj turbo pri dieseli. Auto ma este velky problem s prepetiami v elektronike a problemov co to moze sposobit. Casto sa poruca predcasne aj EGR. Zalezi velmi kus od kusa...najdes napr. majitelov Disco 3 co maju 150 tis. a nemali zavadu a aj takych co do 80 tis. boli 4x odtiahnuty...
Ja viem co mal svihak za problem s diferakom...nemusis mu tu robit reklamu - kolko krat mam napisat ze o tych autach nieco viem? Na jeho mieste by som nikdy nesiel do A.M.T a z australie resp. cez Dajbych by som objednal original ARB diferak na RR za mozno este mensie peniaze ako ten od A.M.T. RR neni priklad spolahlivosti, no viac menej je mi osobne ten diferak velmi cudny, netusime ci problem nebol niekde inde a diferak si to vzdy odniesol (poznam priklad, kde posli 3 kluky v motore ktory sa setril a potom isiel cely motor na vymenu - proste kluka za to nemohla - ale skriveny blok, ktory bez lejzru nezistis).
Preco narazas na moj profil?? lebo mam RRS ako oblubene auto? a poviem ti aj preco...mam rad off road (ten pravy) a rad mam aj sviznejsiu jazdu napr. po okreskach (nie v priamke). Keby som mal love tak mi "staci" 330i a k tomu nejaky Land Cruiser, kludne aj 10 rocny... no vozy ako RRS obdivujem, lebo konstrukteri dokazali spojit nespojitelne. Auto ide slusne v terene a pritom ani na okruhu sa v tom nezabijes - hoci s vahou 2,7 tony je to skoro nemozne. Pritom mozes tahat tazky prives a nabalis tam toho dost na dovolenku - vsetko v jednom aute, kto to este dokaze? uz asi iba Cayenne...a ML len na 50% lebo off raod paket a verzia AMG sa vylucuju... nie je to nic, len obdiv, ze jedno auto dokaze toto:
[odkaz]
a aj toto:
[odkaz]
[odkaz]
s naklonom kamery to trochu chlapec prehnal...takto to vyzera real:
[odkaz]