Technika
Nejvíc mě zaujal u Hyundaje motor 2l s 200kW.
A už se rýsují i motory do nové I30. I30 by mohla mít i 1l s 81kW.
Hyundai měl za cíl dohnat v kvalitě Toyotu. Uvidíme zda se jim to podaří.
A už se rýsují i motory do nové I30. I30 by mohla mít i 1l s 81kW.
Hyundai měl za cíl dohnat v kvalitě Toyotu. Uvidíme zda se jim to podaří.
1.2 turbo benzin se 103KW ? Tak to bych si prosím nechal líbit 😄
zni to zajimave jen aby clovek nemusel jit po 70 000 km po 2 letech pro nove auticko protoze motor bude na konci s dechem
brzo se priblizi k hranici ktera bude umerne nebezpecna zivotnosti uz dnes je to dost na povazenou.
brzo se priblizi k hranici ktera bude umerne nebezpecna zivotnosti uz dnes je to dost na povazenou.
taky mě to napadlo...ale co vím, tak s 1.4tsi (90kw) žádné chronické problémy nejsou. Ta už se vyrábí pár let...
Jinak u osmivalce je pouziti na 98 oktanu docela problematicke na americke normalni pomery pouziti klasickeho bezolovnace je docela nutnost.
Skoda ze redakce nepise kroutak nm celkem by me to zajimalo kam to az dotahli motorari z koreje je to stejne dulezity udaj nez vykon kw