Technika
bicak77
0
u 118kw je oproti 90kw blbý to, že má klasický přepl.výfuk.plyny a ještě k tomu kompresor..tzn.o další potencionální problém navíc. Já bych to ale stejně risknul :yes:
Přejít do diskuze
Já slyšel, že 1,4 TSI 118kW je lepší se vyhnout, jestli nechceš za pár let jen platit a platit
taky mě to napadlo...ale co vím, tak s 1.4tsi (90kw) žádné chronické problémy nejsou. Ta už se vyrábí pár let...
zni to zajimave jen aby clovek nemusel jit po 70 000 km po 2 letech pro nove auticko protoze motor bude na konci s dechem
brzo se priblizi k hranici ktera bude umerne nebezpecna zivotnosti uz dnes je to dost na povazenou.
brzo se priblizi k hranici ktera bude umerne nebezpecna zivotnosti uz dnes je to dost na povazenou.
No tak pro americkej trh ten motor bude muset bejt asi trochu předělanej. Tam se prodává nejlepší benzín 91 oktanů. Američani nejsou zvyklý jezdit na vysokoktanový benzíny.
Celý tento korejský zázrak vychází V8 4.5 GDI od mistu a ten měl točivý moment kolem 420Nm při cca 4000 otáčkách. Korejec bude mít točivý moment kolem 450 až 500Nm.
No 1.0 turbo a 1,2 turbo v i i30 by vypadalo velmi zajímavě, ale myslím, že se dočkáme až v nové generaci....
no ten trivalec na ameriku to je uz malinko pritazene za vlasy ale v evrope jestli bude slusne naladen tak se i proda. Jak nahore srovnava auris a i 30 mozna v designu ma pravdu ale s ostatnim je auris velmi lepsi samozrejme i kvalitou a odolnosti ale to je na kazdem co by si vybral.
Jinak u osmivalce je pouziti na 98 oktanu docela problematicke na americke normalni pomery pouziti klasickeho bezolovnace je docela nutnost.
Skoda ze redakce nepise kroutak nm celkem by me to zajimalo kam to az dotahli motorari z koreje je to stejne dulezity udaj nez vykon kw
Jinak u osmivalce je pouziti na 98 oktanu docela problematicke na americke normalni pomery pouziti klasickeho bezolovnace je docela nutnost.
Skoda ze redakce nepise kroutak nm celkem by me to zajimalo kam to az dotahli motorari z koreje je to stejne dulezity udaj nez vykon kw
Nejvíc mě zaujal u Hyundaje motor 2l s 200kW.
A už se rýsují i motory do nové I30. I30 by mohla mít i 1l s 81kW.
Hyundai měl za cíl dohnat v kvalitě Toyotu. Uvidíme zda se jim to podaří.
A už se rýsují i motory do nové I30. I30 by mohla mít i 1l s 81kW.
Hyundai měl za cíl dohnat v kvalitě Toyotu. Uvidíme zda se jim to podaří.
Tak se mi zdá, že Korejci pochopili co ještě nepochopili Japonci. Japonci tvrdošijně nám nabízejí auta podle japonských představ, ale korejci na to jdou evropsky. Malé nafty, přeplňované malé benzíny, design aut. K takovému i30, nemají japonci co postavit, Auris je bubřelina, Mazda velkotlamá, Nissan a Mitsubishi nic. No a Civic na to , že je to japonská skoroprémie má kompromisní techniku za velké peníze.