Nové motory Hyundai: 5,0 V8, 1,2 Turbo a tříválec 1,0 l
Hyundai přestavil v USA plány na nejbližší měsíce a zmínil i tři nové motory. Vzhledem k místu prezentace je nejzajímavější novinkou 5,0 V8 z konstrukční řady Tau. Nový osmiválec vychází z aktuálně nabízeného 4,6 V8, který v modelech Genesis a Equus postupně nahradí.
Pětilitr není naprostou novinkou – Hyundai jej v Koreji prodává už rok v modelu Equus. Až nyní ale tato pohonná jednotka zamíří také na exportní trhy. S výkonem 320 kW (429 k) je o 11 % výkonnější než 4,6 V8. Za nárůstem výkonu stojí kromě vyššího objemu zvýšení kompresního poměru, přímé vstřikování a duální variabilní časování ventilů. Motor navíc zachovává proměnlivou délku sání a možnost provozu na standardní bezolovnatý benzin, i když se doporučuje prémiové palivo s vyšším oktanovým číslem.
Na opačném spektru se prezentuje nový tříválec Kappa o objemu 1,0 litru. Motor, který se v Evropě chystá pro facelift i10, dosahuje výkonu 51 kW. V současné době se prověřuje možnost jeho uvedení na trh v USA, zde se ale spíše uplatní přeplňovaná verze o výkonu 81 kW, ve výrobě od roku 2012.
Ve stejné době se do sériových modelů dostane také čtyřválec 1,2 Turbo z řady Kappa. Jeho výkon se má pohybovat mezi 96 až 103 kW.