Přijde mi to na Imperu takové moc ulízané. U imprezy a Lencru se mi vždycky líbilo jak působily "tvrdě" s nádechem nekompromisnosti. Prostě si nehrály na nějý zoom zoom, nebo kinetic design. Tohle na mě působí designově jak ulýzaný kinetic desig u mondea. Není to ošklivé, ale moc mi to k tomu autu nedesí.
Možno "ulízané", ale stále mi to príde dosť chlapácke.
Inými slovami, tak trochu (alebo dosť? :-) ) "metrosexuálne" Subaru. No stále "chlap", akurát viac starajúci sa o svoj zovňajšok, ktorý pri zachovaní vnútorného charakteru (áno, áno, to je tá častokrát popieraná automobilová "duša") bude veľmi solídnou záležitosťou i pre konzervatívneho Európana. A o to predsa ide, mnohí odmietajú túto značku práve kvôli dizajnu, ktorý ako zvonka, tak i zvnútra každého nenadchne. Možno stratí zopár nadšencov, ktorí ho radi videli tak ako Ty, ale na druhej strane môže ukrojiť veľký koláč tam, kde doposiaľ práve ohŕňali nos. Ale je príliš skoro na veľké závery, osobne by som si však želal, aby do série prešlo, pokiaľ možno, čo najviac prvkov z tohto konceptu, a potom uvidíme, či sa budú konkurencii točiť hviezdy okolo hláv z dôvodu úspechu takéhoto Subaru, alebo sa budú naopak točiť hviezdy v samotnom Subaru z jeho neakceptovania. ;-)
Jestli je to podle tebe pořád chlapácké, tak spíš ale metrosexuální. Prostě už to není impreza jako bývala. Neříkám, že design celé produkce subaru by se neměl měnit, ale impreza, jako představitel sportovních verzí VRX STI a dlouholetý účastník WRC by si mohla zachovat více té hrubosti.
Tie dve veci sa podľa mňa v tomto prípade nevylučujú. Stále bude možnosť urobiť z toho ostrejšie náradíčko (v sedan i v HB verzii), i keď už teraz (napriek tej metrosexualite) tomu nechýbajú gule. Snáď nechceš tvrdiť, že toto je zženštilé autíčko. A bezpohlavnosť by som hľadal tiež niekde inde... Ono tie koncepty na niečo slúžia, že áno?
No já nevim. Když se podívám na běžné Imprezy a Lancery kromě poslední generace, tak tam tvrdost a nádech nekompromisnosti nevidím vůbec. Ano, s poslední generací se toto u obou trochu zlepšilo.
Páči sa mi riešenie zadnej časti, originálne :yes:
Zvyšok je pekný, predok nesie znaky moderného ázijského dizajnu ale to nie je zas tak na škodu..a tuším, že sériová verzia nebude príliš odlišná, toto nevyzerá na uletený koncept..len do toho interiéru si treba predstaviť tradičnú záplavu tvrdých sivo-čiernych plastov..to ale správnemu fanúšikovi značky nesmie prekážať >:-[]
Tak ak sa chceme baviť týmto smerom, osobne v tom vidím silnú inšpiráciu tvarmi Mazdy 6, maska pobrala tvar od Hyundaia...atď. :*) Ale o tom to nie je...na mňa to stále pôsobí ako celok ako Subaru a to je pre mňa dobre, pre iného už to tak byť nemusí...
K tomu bocni profil oken passata a zadek ne nepodobny bmw. Ale je to krasny auto jako celek, me se libi. Pekne drepi na podlozce, opticky je z nej citit prilnavost :yes:
já spíš myslím že tam dají tříválcový boxer 1,2 HTP ;-) >:D a místo 4x4 to ted bude 3x1, poháněné bude jen jedno zadní kolo. To víš pokrok nezastavíš ;-)
Re: Pěkný, že bych se opravdu dožil Imprezy coupe?
dík za odkaz, ale já chci novou, já vím, že tady všichni Subarumilci brečí, že tahle předpředposlední generace byla ta nejlepší a nejdrsnější, ale já bych si ji nikdy nekoupil, chci pěkný moderní komfortní rychlý auťák, kterých moc nejezdí a 4x4 jako příjemný bonus, drsňák nejsem, takže to nemusí mít kastli ze smirkovýho papíru a může to být klidně uhlazené a líbivé :-)
... a půjde říct, že v Subaru ví, co by to ten design vlastně mohl být... jen tak dál... zatím je to takový překombinovaný líbivý pomíjivý standard (v případě Subaru zásadní pokrok)... :-! ... teda pokud toho brigádníka designéra mezitím nevyhodí a nedosadí na jeho místo zpět zase nějakého technika... >:-[]
Věřím, že někteří skalní a nebo i přející příznivci značky Subaru budou jásat radostí, ale..... Jak psal T613, koncepty jsou k na*írání fanoušků. Čistě subjektivně se mi koncept líbí, ale trochu mne děsí mohutnost, která sice funguje, ale jen a pouze v kombinaci s konceptovým obutím (cca 20"), ale reálně v sériovém provedení na sériových kolech dochází k výrazné disproporci, jejíž náznak lze vidět u Mondea a která se velmi výrazně projevuje třeba u současného Legacy. Co by fungovat opravdu mohlo je STI.
Mě osobně se ta studie vcelku líbí, ale spíš jako novou imprezu bych to viděl jako úplně nový model. Subaru má v modelové řadě ještě docela dost místa a Impreza by si asi měla zachovat trošku toho drsnějšího charakteru. Tato studie je úplně někde jinde.