Ekonomika
Docela me prekvapuje jak korejska automobilka roste a dokaze nabidnout produkt ktery se libi a prodava (Genesis, Genesis coupe, ix35, ix55 ap.) auta ktera me chybi u tak sportovni znacky jako je Alfa, tezka 159, Brera, motory kterym chybi duse (TS nebyl nejpolehlivejsi ale... charakter V6 alfa, zadni nahon ap. Dodnes treba jeden zn. autoservis a jeden autosalon v Brne. To Hyundai i Kia maji daleko rozvinutejsi servisni i prodejni sit a prejuji at se libi a prodava, rozhodne na to ma.
podle mě je to v nižší střední a střední hodně (hlavně) o ceně, u nás jsou japonský auta drahý, na vlnu slev u konkurence v posledním roce a půl, téměř nereagovali, takže zkrátka míň prodávaj
to jo v tom bude zakopany pes ,precejenom na cenove urovni kia atd se japonci nepohybuji
cee´😜 11210 -19340 €
Auris: 12490 - 22890 €
rozdiely v cenách nie sú tak horentné
Auris: 12490 - 22890 €
rozdiely v cenách nie sú tak horentné
Nie sú, ale prečo priplácať, keď nemusím .... okrem toho ten Auris nejakú dieru do sveta neurobil ...
Auris mi přijde jako zoufalství Toyoty. Corolla se mi vždy líbila, ale Auris nějak nechápu, nikam mi nezapadá.
Toyota, toyota... to už jsem někde slyšel...
No, nejde to jinak - BRAVO H-K :yes:
No, nejde to jinak - BRAVO H-K :yes:
prodeje rozhodně mají a pokud je ceed o 3 tisíce euro levnější tak proč kupovat aurise.
ale zrovna včera sem slyšel, že na každém vozu vyrobeném v Nošovicích je ztráta 16 tisíc a až budou končit daňové prázdniny automobilka půjde dál. dle mého soudu je to sice kravina ale co si o tom myslíte vy?
ale zrovna včera sem slyšel, že na každém vozu vyrobeném v Nošovicích je ztráta 16 tisíc a až budou končit daňové prázdniny automobilka půjde dál. dle mého soudu je to sice kravina ale co si o tom myslíte vy?
Podivej se na financni vysledky skupiny. Hyundai/KIA patri k nejziskovejsim automobilkam soucasnosti a i navzdory krizi dokazali rust obratove i ziskove. To nejakemu subvencovani moc neodpovida. Ale do skutecnych cisel nevidim.
K výslednej cene sa vždy priráta marža predajcu, automobilky, náklady na vývoj atď.
Hyundai prišiel do Čiech zarábať a nie tešiť motoristov nízkymi cenami ...
Hyundai prišiel do Čiech zarábať a nie tešiť motoristov nízkymi cenami ...
cee´d o 3000 € lacnejší ako Auris? Máš konkrétny model a čísla? Pozeral som včera do cenníkov a tak markantný rozdiel som nenašiel.
Čo sa tej straty týka - možno ak spočítaš zisky konkrétne nošovického závodu, a odpočítaš nové investície, možno ti vyjde strata, rozdelená počtom vyrobených áut, na spomínanú sumu. Ale celkovo je to blbosť, pretože tie investície sú zase základom budúceho zisku. Proste čísla iba do štatistiky, ak je vôbec na tom niečo pravdy.
Čo sa tej straty týka - možno ak spočítaš zisky konkrétne nošovického závodu, a odpočítaš nové investície, možno ti vyjde strata, rozdelená počtom vyrobených áut, na spomínanú sumu. Ale celkovo je to blbosť, pretože tie investície sú zase základom budúceho zisku. Proste čísla iba do štatistiky, ak je vôbec na tom niečo pravdy.
těch 3000(+-) je samozřejmě vrcholné provedení. ale i základy se liší o pár desítek tisíc (korun) a pokud má někdo 300tisíc, tak je třeba těch 40tisíc celkem dost. ale to sou jenom teoretické čísla.
mluvil sem o tom se zaměstnancem Hyundai na kvalitě, ale máte pravdu. investic byla hromada a chvilku to trvá než se vrátí. navíc by nikdo nevyráběl něco co se mu nevyplatí.navíc jen tak opustit po pár letech celou výrobní linku by bylo celkem neefektivní
mluvil sem o tom se zaměstnancem Hyundai na kvalitě, ale máte pravdu. investic byla hromada a chvilku to trvá než se vrátí. navíc by nikdo nevyráběl něco co se mu nevyplatí.navíc jen tak opustit po pár letech celou výrobní linku by bylo celkem neefektivní
Přemisťování výroby z CZ a SK jinam nemá logiku. Naopak, ty podniky jsou součástí strategického rozmisťování výrobních kapacit do jednotlivých regionů, které HKAG systematicky provádí. Další kapacity v geografickém dohledu mají např. v Petěrburgu a v Indii. Spíš může hrozit uzavření výroby v případě, že by společnost selhala ve svém rozvoji, upadla dlouhodobě do problémů s hospodařením, nebo dokonce krachla. To ale HKAG určitě v této fázi ve svém strategickém plánu nemá >😁 Další eventualita je, že Evropa jako region upadne do tak hluboké a dlouhé hospodářské recese, že přestane být zajímavým trhem pro prodej aut - pak by opět nemělo smysl, aby tu HKAG měla na místě výrobní kapacity. To je teda ale hodně katastrofická vize, žejo. 😉
samozrejme Peugeot mam tiez rad 😄
Hyundai-Kia mají neuvěřitelný zátah,snaží se,takže sklízí obdiv.
Ona ta základna fanoušků se bude zřejmě rozrůstat [odkaz]
A proč ne?
Přidávám kontrolní otázku c) Zachová si tradici a emoce Volvo v čínských rukách? Land Rover a Jaguar v indických? Kde začíná a končí kulturní, národní identita velkokapitálu? V marketingové divizi?
A ze se v hierarchii posunou vys? Tak at, ja s tim problem nemam, kdyz budou mit kvalitni a spolehliva auta za ktera budou zakaznici ochotni zaplatit sve penize, proc ne? Jejich dlouhodobym cilem, kteremu podrizuji prakticky vsechno, je stat se svetovou kvalitativni jednickou. Na trhu vzdycky bude nekdo, kdo bude povazovan za low-end - podivej se na uspesnost Dacie treba v Nemecku.
Na tve otazky odpoved neznam, ale ohledne druhe - novy Genesis Coupe leccos ohledne emoci naznacuje 😉