Novinky
KANKUNEN
0
Tak teď budou po vzoru Alfy nasazovat předek na Chryslery a malé Fiaty.
ethicon
0
prečítal si si vôbec ten článok, že sa jedná o zákazkový prototyp pre zákazníka z nemecka? alebo stačí ak sa tu objaví niečo od Lancie či Alfy a vôbec bez prečítania si o čom sa sa tu vlastne píše, tu niektorí a podotýkam stále tí istí vizionári začnú písať svoje bludy...
R32
0
Apropo... Lancia s tým (až na originál 😄 ) nemá nič spoločné... čiže auto nevyvinula a ani nebude vyrábať.
o desingu se bavit nebudu pač je subjektivní. spíš by mě zajímala cena tohoto vozu. musíme mít vlastně celé jedno Ferrari. Pininfarině musíme zadat at navrhne a vyrobí celý interiér a exteriér což při kusové výrobě bude neskutečně nákladné. můj skromný odhad je tak 15-20mega za jeden prototyp.
ale kdoví kolik to nakonec bude pokud se vyrobí ta 25-ti kusová série o které se hovořilo. jisté je, že pokud někdo ovládá firmu s ročním obratem 3mld euro, tak si může dovolit zafinancovat vývoj svého oblíbeného vozu
ale kdoví kolik to nakonec bude pokud se vyrobí ta 25-ti kusová série o které se hovořilo. jisté je, že pokud někdo ovládá firmu s ročním obratem 3mld euro, tak si může dovolit zafinancovat vývoj svého oblíbeného vozu
sem emoce tam, háže se tu v diskusích emocemi, buď některému autu, "germánsky chladnému" zcela chybí nebo naopak je mám cítit v kdejakém hatchbacku vyrobeném na jihu Evropy. Ne, konzumní auta ve mě emoce nevyvolávají, tedy ne ony emoce, které si ve vztahu k autu umím představit, tj. aby ke mě stroj promlouval svou řečí, abych se těšil z každého pohledu na něj, abych bral s pocitem uspokojení za kliku jeho dveří, pohladil kůži na sedačkách a s dychtivým očekáváním otočil klíčkem, za odměnu dostal do uší sound vymazleného motoru, zacvaknul za jedna a s radostným pocitem souznění muže a stroje, který mě neopustí v první zatáčce, ale naopak se s projetou zatáčkou znásobí, vyrazil vpřed. Tedy tyto emoce ve mě žádné konfekční auto nevyvolává, bez ohledu na jeho objektivní kvality, a debaty jedoucí na "emoční vlně", kterou je hodnocen třeba golf ve vztahu k fiatu bravo, u mě vzbudí jen útrpný úsměv. Ale tenhle new Stratos, to je přesně to auto, které ve mě při pouhém pohledu na jeho fotky a prolétnutí parametrů emoce vyvolává, a jaké. Líbí se mi opravdu velmi, velmi, promlouvá ke mě coby reinkarnace legendy, je designově dokonalé, má úžasnou V8 s koníkem, jedním slovem nádhera. 😄 :yes: :yes:
Súhlas. Táto reinkarnácia sa vydarila skvele, takto sa má robiť revival legendy. Na snímkach s otvorenými kapotami vidieť, ako sa tvorcovia verne držali originálu, dokonalé. Ostatne pri tak nádhernom aute, ako Stratos bol, sa ani nedá stúpiť vedľa. Len škoda, že Lancia nemá potenciál a financie na jeho (malo)sériovú výrobu.
Ve mě tedy emoce nevzbuzuje. Už jen fakt, že to není auto stavěný na rally a Ferrari Stratos zrovna taky není historicky přirozený spojení.
Vidíš, a to je právě to, co se mi na tom tak moc líbí, kdyby tu historickou paralelu tlačili směrem k nějakému "silničnímu soutěžáku" á la impreza, tak mě to nezaujme, ale ta kombinace se supersportem je jedinečná. Je to Féro, ale není to Féro, např. proti Italii má pro mě tohle auto neskutečný koule, z hlediska designu. Když se na tu černou bestii dívám, je mi jedno za kolik přesně dá z nuly na sto nebo jakou má cenovku, prostě Stoschekovi tleskám a zdvihám :yes: :yes: 😉
vypada to jak zvetseni lotus elise me se to absolutne nelibi ale par blaznu to urco koupi za nemali obnusek jako sberatelskou raritu.
Tohle auto je zhmotněný sen. Jak po vizuální, tak po technické stránce.
Prosím o vyrobení alespoň malé série, jméno Lancia si to zaslouží.
:yes: :yes: :yes:
Prosím o vyrobení alespoň malé série, jméno Lancia si to zaslouží.
:yes: :yes: :yes:
Přestože jsem po ní 24.11. plivnul trochu jedovatou slinu - a na tom, že nemá moc šancí na život i nadále trvám, musím uznat, že z reinkarnovaných legend (hezký obrat Dinara) je dle mého názoru jedna z nejpovedenějších. Možná i právě proto, že si přímo nedělá ambice na sériovou výrobu a není tudíž tolik omezována a svazována, se mohla takhle podařit.
Ne že bych úplně fandil umělému dýchání a masážím srdce u automobilových mrtvol (někdo řekne, že jsem cynik, to jsou přece legendy), ale myslel jsem si, že nejlépe to jde Frankovi Stephensonovi (Mini, F500, a nové X5, F430 ........). Musím ale uznat, že trefit to umí i u Pininfariny.
Ať je to jakkoliv bláznivá věc, jakkoli drahá a i třeba zbytečná, své mámě se podobá dokonale a i když má jiného tátu, není to vůbec na škodu. A technika Ferrari je také důstojná a "tradiční" i když o tradicích Ferrari Themy je lépe raději pomlčet.
Chladného mě i v pokročilejším věku rozhodně nenechává. A to je, myslím, dobře.
Ne že bych úplně fandil umělému dýchání a masážím srdce u automobilových mrtvol (někdo řekne, že jsem cynik, to jsou přece legendy), ale myslel jsem si, že nejlépe to jde Frankovi Stephensonovi (Mini, F500, a nové X5, F430 ........). Musím ale uznat, že trefit to umí i u Pininfariny.
Ať je to jakkoliv bláznivá věc, jakkoli drahá a i třeba zbytečná, své mámě se podobá dokonale a i když má jiného tátu, není to vůbec na škodu. A technika Ferrari je také důstojná a "tradiční" i když o tradicích Ferrari Themy je lépe raději pomlčet.
Chladného mě i v pokročilejším věku rozhodně nenechává. A to je, myslím, dobře.